ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ookquote:
Zelf gemaakt is vaak lekkerderquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ook
zo'n vies broodje met een omeletik vond het 3x niks... maar de winkel waar ik moest zijn was nog dicht, ik heb alleen een slokje koffie genomen, was ook niet eens lekker
![]()
of ik ben verwenddat kan ook...
Zulke grote weet ik niet, maar op feesten maken ze vaak super grote dingen zoals paella of een heel lang broodje rauwe ham..quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:08 schreef FANN het volgende:
Ah... da's een Tortilla
http://www.lagunaaldia.co(...)n-una-gran-tortilla/
Is dat een traditie in Spanje ofzo?
Zo! en is dat ook nog te eten?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zulke grote weet ik niet, maar op feesten maken ze vaak super grote dingen zoals paella of een heel lang broodje rauwe ham..
[ afbeelding ]
uit je fapmap?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:12 schreef chufi het volgende:
Dat broodje moet ik even uit mn eigen archieven spitten
Pas op met zeggen dat je iets er niet zo lekker uit vindt zien.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ziet er niet zo lekker uit ... ik ging één keer een ontbijtje halen bij de Hema, daar kreeg je ook
zo'n vies broodje met een omeletik vond het 3x niks... maar de winkel waar ik moest zijn was nog dicht, ik heb alleen een slokje koffie genomen, was ook niet eens lekker
![]()
of ik ben verwenddat kan ook...
MacDrek is Mac Donalds?quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pas op met zeggen dat je iets er niet zo lekker uit vindt zien.![]()
Maar zover als ik weet zijn die broodjes ei van de hema ook niet gewoon gebakken maar in een of ander vormpje, zoiets als dat de MacDrek ook doet.
Btw, mijn baardaap heeft een tijdje een bijbaantje bij de MacDrek gehad en hij vertelde me dat die eieren kant en klaar worden geleverd en voor ze op het 'broodje' gaan in de verpakking eerst in heet water worden gedompeld.
Ja, ik noem ze steevast zo, omdat ik hun voer niet blief.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:15 schreef FANN het volgende:
[..]
MacDrek is Mac Donalds?![]()
Mijn eerste baantje was bij MacDonaldsmaar dat was toen nog niet zo,,, tenminste niet dat ik weet...
Ik lust het ook niet meer, maar toen at ik me ongans aan van alles, was gratiesquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik noem ze steevast zo, omdat ik hun voer niet blief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |