abonnement Unibet Coolblue
pi_156276915




Dit pareltje van Paradox kwam op 10 maart 2015 uit *O*


Let's play youtube clips
https://www.youtube.com/r(...)uery=cities+skylines

Handige links en guides:
• Fok!frontpage: Cities: Skylines - De beste grafische mods
• Officiele wiki: http://www.skylineswiki.com/Cities:_Skylines_Wiki
• Officiele forum: http://forum.paradoxplaza(...)?859-Cities-Skylines
• Bugs en de fixes (door mods): http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods
• How to manage traffic (v2): https://imgur.com/a/z1rM1
• Genereer jouw eigen map via Google Maps: http://terrain.party/ (meer info hier)
• Template mod https://github.com/SkylinesModEngineer/CitiesSkylinesSkeletonSrc
• Zie je een error in je scherm en kan je niet spelen?

Hier de oplossing.
• Tip door FOK!user SuperHarregarre voor het maken van een 3D object voor in de game:
SPOILER: Tip door SuperHarregarre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.

• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.

• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.

• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil

• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.

• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en Tropisch

SPOILER: Klimaten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.

Must have mods voor nog meer stadplezier
ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
Zonebare wandelpaden
Elevated train tracks
Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
Traffic Query tool
Geen verdwijnende auto's
Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
First person camera
Dynamic resolution
Automatic bulldoze
25 tile unlock mod
Mods en toch achievements
Tree Brush Mod
Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
Terraform tool
Extended Public Transport UI
Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
Lane Changer: No left/right turn

Saved Games / Maps
Circle City

SPOILER: Plaatjes van FOK!kers:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156279680
Hoi... ik heb last van snelwegen waar (vracht-) auto's soms zonde enige reden een tijd stoppen (en daarmee soms een file veroorzaken)... is dit een bug?
pi_156285282
Koploper _O_

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 21 september 2015 @ 23:10:35 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156285414
Sprinter :P


DDM ook.
So we just called him Fred
  maandag 21 september 2015 @ 23:14:49 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_156285575
Vet :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_156285602
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken. :7
  maandag 21 september 2015 @ 23:18:15 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156285711
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken. :7
Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.
So we just called him Fred
pi_156286084
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.
Plus donderdag de expansion waarbij er een zooi nieuwe gebouwen worden toegevoegd en een day/night cycle wat je stad dus nóg mooier en plezieriger maakt :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 21 september 2015 @ 23:31:15 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156286134
Buiten de treinen is er weining Europees aan mijn bouwsels :P

Woonwijk, met wat kantoren her en der:


Woonwijk op een eiland:


Kantorenwijk op een eiland:


Nog wat kantoren:


En de industrie, weggepropt in een "hoekje", met trein/busstation voor de arbeiders:
So we just called him Fred
pi_156294639
Toffe screens Fred!

Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast :(


Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156295201
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:06 schreef Blistering het volgende:
Toffe screens Fred!

Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast :(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.

Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_156299178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.

Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.
Mss een tunnel er onderdoor.
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:56:52 #13
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156299768
Inderdaad. De drukste verkeersstroom een eigen kruisingsvrije baan om/over/onder de rotonde geven.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:57:26 #14
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156299789
Die verkeerslichten weghalen, kan dat ook met Traffic++?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:57:52 #15
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_156299801
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt. :')
You know, I've learned something today
pi_156300213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:57 schreef ImMaxa het volgende:
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt. :')
herkenbaar :X
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:39:09 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156307424
Iemand dit al meegemaakt?

Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.

Gevolg:
So we just called him Fred
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:44:00 #18
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156307611
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef FredvZ het volgende:
Iemand dit al meegemaakt?

Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.

Gevolg:
[ afbeelding ]
Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:53:36 #19
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156308012
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?
600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.
Maakt allemaal niets uit:
So we just called him Fred
pi_156308412
Ik heb een grote stad, bijna 9 vlakken nokkie-vol gebouwd. Vak nr. 9 nog een kwart open.

Nu kom ik echter in een fase dat er veel behoefte is aan Industrie en Handel, en al heel lang geen behoefte aan Woongebieden. Totaal niet, bevolking daalt soms licht zelfs, en dan stijgt het pietsie, maar Woongebieden raken NIET meer bebouwd. Waar kan dat aan liggen?
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:06:24 #21
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156308594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef FredvZ het volgende:

[..]

600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.
Maakt allemaal niets uit:
[ afbeelding ]
Verbind dat gebied rechtsboven eens met het gebied richting windmolens? Het lijkt alsof het stuk dat het verst weg zit van de stroom tekort komt.

Oh, en links ligt een lijk te rotten. ;)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:06:45 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156308610
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is :+
So we just called him Fred
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:08:10 #23
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156308676
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef FredvZ het volgende:
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is :+
^O^
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:13:57 #24
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156308938
Staat draait nu wel lekker soepel met en over-sized infrastructuur. :P

Alles lijkt zich te herstellen, behalve de industrie :?
So we just called him Fred
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:57:54 #25
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156312515
Schade is hersteld, en de stad is ook gelijk verder gegroeid :P

So we just called him Fred
pi_156312757
HELP. Mijn inwoners gaan opeens met bosjes tegelijk dood!
Bijna elke flat heeft dode mensen liggen nu.



Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.

Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.

Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging :{ .
blablablabla
  woensdag 23 september 2015 @ 00:21:18 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156312796
Alle inwoners hebben precies dezelfde leeftijd waarop ze dood gaan dus krijg je die golven.

Er zal wel een mod voor zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 23 september 2015 @ 07:25:38 #28
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156314339
quote:
11s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
HELP. Mijn inwoners gaan opeens met bosjes tegelijk dood!
Bijna elke flat heeft dode mensen liggen nu.

[ afbeelding ]

Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.

Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.

Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging :{ .
Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?

En kunnen je ambulances alle wijken nog op tijd bereiken?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156315825
quote:
11s.gif Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
HELP. Mijn inwoners gaan opeens met bosjes tegelijk dood!
Bijna elke flat heeft dode mensen liggen nu.

[ afbeelding ]

Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.

Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.

Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging :{ .
Als ik heel goed kijk zie ik in de achtergrond een ziekte-icoontje staan met een glaasje water erbij. Dat betekent dat je water vervuild is.

Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 23 september 2015 @ 10:03:36 #30
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156316001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]
Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.
Daar ben ik ook eens in getrapt ja. _O- Heeft even geduurd voor ik de oorzaak gevonden had; inderdaad, een watertoren naast een kolencentrale.
  woensdag 23 september 2015 @ 10:49:44 #31
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156316733
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?

Ook een keer gehad, opeens gingen er heel veel mensen dood, terwijl ik niets bijzonders gebouwd had. Bleek dat het vervuilde water een andere route had gekozen dan eerst, waardoor het vervuilde water naar mijn waterpompen stroomde. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 23 september 2015 @ 10:50:20 #32
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156316745

Opmerkelijke rangeerbeweging.
pi_156317779
quote:
11s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke rangeerbeweging.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156319806
quote:
11s.gif Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke rangeerbeweging.
Nice, die TNT vrachtauto.
pi_156329956
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)

138.400 inwoners

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156330185
Netjes _O_ !!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156330711
Het vuile water wat weggepompt wordt in de rivier blijft goor, ondanks dat ik van die reinigingsinstallaties bouw. Hoe kan ik dit oplossen?
History became legend, legend became myth.
pi_156331526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:02 schreef valek het volgende:
Het vuile water wat weggepompt wordt in de rivier blijft goor, ondanks dat ik van die reinigingsinstallaties bouw. Hoe kan ik dit oplossen?
3 opties:
1. Een mod downloaden zodat je geen vervuiling meer ziet (cosmetisch)
2. Download clarifiers en andere waterzuiveringsdingen in de workshop
3. Zuig je vervuilde water direct nadat je het loost op met waterpompen, maar zorg ervoor dat deze niet zitten aangesloten op de rest van je waternet
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 23 september 2015 @ 21:09:41 #39
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156333116
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

3. Zuig je vervuilde water direct nadat je het loost op met waterpompen, maar zorg ervoor dat deze niet zitten aangesloten op de rest van je waternet
Slim!
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156333566
ik ben benieuwd wanneer m'n after dark key binnendruppelt..
pi_156335018
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd wanneer m'n after dark key binnendruppelt..
Morgen? :9
pi_156335177
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef G3F het volgende:

[..]

Morgen? :9
geen idee wanneer dlgamer wat verstuurd..
  woensdag 23 september 2015 @ 22:15:00 #43
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156336011
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:55 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee wanneer dlgamer wat verstuurd..
Ha, ik heb hem daar ook besteld. Rond acht uur gekeken, toen hadden ze het over 20 uur. Zal dus morgen rond 16u worden.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156337389
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Slim!
Maar niet realistisch ;(

Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 23 september 2015 @ 23:11:01 #45
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156337845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.
Wat denk je dan dat we er mee doen ;)
Het mag dan wel gezuiverd zijn en geen kleur meer hebben, maar zo héél erg gezond is het water dat uit een AWZI-komt is bepaald geen drinkwater.
So we just called him Fred
pi_156343114
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Maar niet realistisch ;(

Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.
Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?
History became legend, legend became myth.
pi_156343119
quote:
We would like to thank you for the order you have placed on DLGAMER. This order has just been fulfilled
*O*,wel vanand laat pas de kans te spelen
pi_156343212
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:45 schreef valek het volgende:

[..]

Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?
:Y
  donderdag 24 september 2015 @ 09:52:48 #49
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156343961
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 08:45 schreef valek het volgende:

[..]

Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?
Die heb ik niet. Of is dat een Workshopding?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156344022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Die heb ik niet. Of is dat een Workshopding?
Volgens is dat een workshop ding ja.
History became legend, legend became myth.
  donderdag 24 september 2015 @ 10:01:15 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156344135
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)

138.400 inwoners

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar wil ik wonen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 24 september 2015 @ 13:33:35 #52
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156348229
Volgens de mail die ik van mijn DLGamer heb gekregen, staat mijn code voor After Dark klaar. :s)
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  donderdag 24 september 2015 @ 13:57:18 #53
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156348673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)

138.400 inwoners

Holy shit - ik dacht dat ik lekker bezig was. Dit ziet er heel strak en mooi uit. Gebruik je veel assets en zulks?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_156349796
drie kwartier geleden gepost:

quote:
If the Paradox site is correct the release will be within an hour 3:00 PM CEST
Dat betekend nog 4 minuten.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_156349797
Zie de dlc nog niet op steam te koop staan.
History became legend, legend became myth.
pi_156349916
Cities_PDX twitterde op donderdag 24-09-2015 om 14:58:52 After Dark is LIVE!!! Like, seriously. Here now! Check the launch trailer! #AfterDark https://t.co/fkaqifFDPi reageer retweet
edit: Bij mij staat ie tussen de DLC

Je moet het er alleen los bijkopen?? :{
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_156349966
Update downloaden jeej
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156350114
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:48 schreef Divje het volgende:
Netjes _O_ !!
Merci! :7

quote:
17s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:01 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar wil ik wonen.
Dat kan! Map is hier te vinden: http://steamcommunity.com(...)ulti+level+flatlands :)

quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:57 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Holy shit - ik dacht dat ik lekker bezig was. Dit ziet er heel strak en mooi uit. Gebruik je veel assets en zulks?
Momenteel zit ik op 721 custom workshop items. Heb wel door dat een aantal gebouwen niet spawnen bij mij maar nog niet de moeite genomen om die er tussen uit te zoeken.

HYPE!! AFTER DARK!!



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 24 september 2015 @ 16:20:55 #59
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156351654

Unofficial DLC Theme Song
pi_156352509
This expansion does NOT add the day&night cycle, Day&Night cycle is a FREE update for the base game Cities Skylines.

Many features were implemented to the base game free of charge. By purchasing this expansion, you get access to new buildings, bike lanes, bigger bus stations, international airport and more.

Also the crime system of the game gets more in-depth in this expansion. Normally a criminal is moved to a police station and released some time later, still as a criminal. Prison, one of the additions of this paid expansion, works as rehabilitation center. So the criminal gets moved to the police station only to be moved to the prison and when he is relased he is no longer a criminal.

If you like Cities it is a must-own. If you are looking to buy this, and you are not sure if it is worth the asking price, check out some popular streamers/youtubers to see what the expansion entails.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 24 september 2015 @ 17:09:21 #61
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156352594
M'n oude map laadde zowaar zonder al te veel foutmeldingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156352782
Die van mij is al 13 minuten bezig met laden.




Ik maak me zorgen :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 24 september 2015 @ 17:39:49 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156353074
Goed gedaan, een update uitbrengen die de game kapot maakt. Bravo.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 24 september 2015 @ 17:40:51 #64
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156353092
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:22 schreef Adolecens het volgende:
Die van mij is al 13 minuten bezig met laden.


[ afbeelding ]

Ik maak me zorgen :')
Misschien eens Alt-Tab doen naar je desktop, soms staat er een foutmelding buiten beeld.
pi_156353247
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan, een update uitbrengen die de game kapot maakt. Bravo.
Hier nu nog over zeiken terwijl dat bij elke update is gebeurd door mods die nog niet zijn geupdate :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156353292
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:40 schreef Cassius het volgende:

[..]

Misschien eens Alt-Tab doen naar je desktop, soms staat er een foutmelding buiten beeld.
Gedaan, geen foutmelding. Geheugengebruik vliegt naar de 10GB.

Later nog maar eens kijken, heb iets van 700 assets en 20 mods ofzo..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 24 september 2015 @ 17:53:33 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156353385
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:47 schreef Divje het volgende:

[..]

Hier nu nog over zeiken terwijl dat bij elke update is gebeurd door mods die nog niet zijn geupdate :')
Het feit dat het elke keer gebeurt is geen excuus :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156353480
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het feit dat het elke keer gebeurt is geen excuus :').
Maar het valt Paradox niet te verwijten.
Nait Soezn Moar Broezn
  donderdag 24 september 2015 @ 18:04:02 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156353548
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 17:59 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar het valt Paradox niet te verwijten.
Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156353784
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.
Paradox is niet verantwoordelijk voor de mods, dat zijn de mensen die die (custom) modjes maken.
blablablabla
pi_156353998
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.
De game is prima hoor, zonder mods. Je doet net alsof de game zonder mods niet speelbaar is.
pi_156354054
Overigens, zelf nog niet gespeeld hoor, vind ik het 'donker' gebeuren van screens wat tegenvallen. Het is net alsof het niet echt donker is, maar er een donker filter over alles heen is gegooid, en lichtjes zijn toegevoegd. Zoals die ene mod ook werkte geloof ik.

Beetje moeilijk uitleggen, maar het komt op mij niet over als donker.
  donderdag 24 september 2015 @ 18:45:19 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156354488
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Paradox is niet verantwoordelijk voor de mods, dat zijn de mensen die die (custom) modjes maken.
Eh ok?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 24 september 2015 @ 18:45:58 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156354501
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De game is prima hoor, zonder mods. Je doet net alsof de game zonder mods niet speelbaar is.
Nee maar wel erg leeg. Dat was ook altijd het mantra van de game. Alles wat er nu nog niet inzit komt met mods. Wacht maar tot de mods komen. Daar is wel een mod voor.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156355074
1,5 uur verder en nog steeds aan het laden. Ben m'n stad kwijt denk ik :'(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 24 september 2015 @ 19:11:19 #76
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156355134
Hmmm, misschien nog maar even wachten met het installeren van die update?
So we just called him Fred
pi_156356231
Bij mij probeert hij al 15 minuten een nieuwe stad op te starten... -O-
pi_156356253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)

138.400 inwoners

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus _O_ Respect voor de baas _O_ _O_
pi_156358291
Een lijstje met mods die al wel en niet geschikt zijn: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=520741974
  donderdag 24 september 2015 @ 21:08:34 #80
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156358545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef HetBrabandertje het volgende:
Een lijstje met mods die al wel en niet geschikt zijn: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=520741974
Traffic++ doet het dus nog niet, maak ik veel gebruik van. Ik wacht nog wel even :7
So we just called him Fred
pi_156359065
Nou, ik heb 'm maar uitgezet. Stond nog steeds op laden..
Ook een nieuwe stad deed het niet.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_156360109
Ik weet niet waarom, maar de lichtval in mijn stad is plotseling veranderd. Het lijkt wel of ik nu veel meer zonlicht (gelere gloed), of alsof de zon heel laag staat,...anders als gisteren. Zijn dat updates op de achtergrond? Dit is eigenlijk niet eens mooi meer...
pi_156360422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef elkravo het volgende:
Ik weet niet waarom, maar de lichtval in mijn stad is plotseling veranderd. Het lijkt wel of ik nu veel meer zonlicht (gelere gloed), of alsof de zon heel laag staat,...anders als gisteren. Zijn dat updates op de achtergrond? Dit is eigenlijk niet eens mooi meer...
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
pi_156360454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
WTF het wordt opeen donker....

Ik heb niks gedaan... dus...
pi_156360460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
Eh, nee _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156360465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef elkravo het volgende:

[..]

WTF het wordt opeen donker....

Ik heb niks gedaan... dus...
Lag?
pi_156360611
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:01 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Lag?
Huh?

Nu ja, ik blijk opeens dag en nacht te hebben. Maar het beeld is wel onscherp geworden als ik bijvoorbeeld met een bus of trein mee rijdt.



  donderdag 24 september 2015 @ 22:06:16 #88
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156360659
Tilt Shift Amount is misschien gereset? Of hoe die optie heet ... ik vind het niks, heb het gelijkt uitgezet.
pi_156360714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef elkravo het volgende:

[..]

Huh?

Nu ja, ik blijk opeens dag en nacht te hebben. Maar het beeld is wel onscherp geworden als ik bijvoorbeeld met een bus of trein mee rijdt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dag & Nacht cyclus zat in de update die vandaag uit is gekomen. Dus tjah, is niet raar dat je dat opeens hebt :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156360800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Cassius het volgende:
Tilt Shift Amount is misschien gereset? Of hoe die optie heet ... ik vind het niks, heb het gelijkt uitgezet.
Waar zit die schakelaar?
  donderdag 24 september 2015 @ 22:12:56 #91
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156360932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:09 schreef elkravo het volgende:

[..]

Waar zit die schakelaar?
Onder Options -> Graphics -> Depth Of Field Amount (schuifregelaar).
pi_156360944
Verder wel geinig hoor...

pi_156360995
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Cassius het volgende:

[..]

Onder Options -> Graphics -> Depth Of Field Amount (schuifregelaar).
Muchas Gracias!
pi_156362155
Ik zit nog wel met een mysterie. Er blijft behoefte aan Industrie en Commercial zones... totaal geen behoefte aan wonen... hoe dat zo?
pi_156362172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ik heb 'm maar uitgezet. Stond nog steeds op laden..
Ook een nieuwe stad deed het niet.
steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743

Probeer deze eens, deze heeft het probleem opgelost bij mij! De mods helemaal geen problemen mee, het zijn de assets en voornamelijk de Unique Buildings die voor problemen zorgen.

Als je de game opstart met de gelinkte mod aan moet je even bij je unique buildings kijken, dan zijn er een aantal gebouwen die een extra tabje hebben gekregen die er niet hoort (zelf had ik 3 gebouwen daar staan). Unsubscribe die gebouwen in de workshop en vervolgens kan je een nieuwe game starten zonder die mod aan! Heeft me maar 6 uur geduurd om het werkend te krijgen met mn assets aan :'(

Je kan trouwens wel met die unique buildings spelen als je de mod aan laat.
pi_156362210
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:55 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Jezus _O_ Respect voor de baas _O_ _O_
:D
pi_156362258
Nu dan eindelijk de nacht meemaken! ^O^
pi_156362531
Deze update _O_


Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156363043
Zijn er ook nieuwe gebouwen toegevoegd?
pi_156363091
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Zijn er ook nieuwe gebouwen toegevoegd?
Stuk of 80 dacht ik.
Veel leisure buildings.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156363134
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Stuk of 80 dacht ik.
Veel leisure buildings.
Maar ook growable gebouwen?
pi_156363174
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Maar ook growable gebouwen?
Vooral growable volgens mij :Y je zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa ^O^

Ziet er wel erg als een hoerenbuurt uit trouwens. _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156363188
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Vooral growable volgens mij :Y je zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa ^O^
Wauw! Dat klinkt goed. c_/
pi_156363231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Vooral growable volgens mij :Y je zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa ^O^

Ziet er wel erg als een hoerenbuurt uit trouwens. _O-
Screenssssss!?
pi_156363236
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Wauw! Dat klinkt goed. c_/
Qua ploppables zijn er ook wat leuke dingen zoals een dierentuin ^O^ en wat kustlijn gebouwen. Een groter busstation, dat internationale vliegveld en nog wat dingetjes dacht ik :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156363291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Screenssssss!?
Kan ik zo snel ff niet vinden :P het dit van een YT filmpje :@ die leisure buurt was fel rood verlicht :D

iets gevonden :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156363377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Kan ik zo snel ff niet vinden :P het dit van een YT filmpje :@ die leisure buurt was fel rood verlicht :D

iets gevonden :Y
[ afbeelding ]
^O^ ^O^ ^O^
pi_156363582
moeten alle mods en assets worden verwijderd dan wel uitgeschakeld zijn voor deze DLC?
pi_156366012
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:47 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
moeten alle mods en assets worden verwijderd dan wel uitgeschakeld zijn voor deze DLC?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743

Als je hem met deze mod opstart niet. Al mijn mods (Geen T++ , mogelijk doet hij het wel) doen het gewoon! :)

Assets waren trouwens niet persee het probleem. Bovenstaande mod lost het op tot het officieel gepatched wordt
pi_156367932
Heb gisteren wel al mn assets verwijderd omdat ik toch niet helemaal tevreden was over alles. En het zijn ook de assets die voor die belachelijke laadtijden zorgen. Dus daar ga ik gewoon heel kritisch op zijn nu. Echt, erewoord, want ik heb totaal geen asset-verslaving. Echt niet.

Gisteren al eventjes begonnen aan een nieuwe tropische kuststad, ben benieuwd of ik er iets moois van kan maken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 25 september 2015 @ 11:28:06 #111
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156369300
Voor de mensen met laadproblemen: http://steamcommunity.com(...)523984743&searchtext
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 11:38:12 #112
159966 lifeblind
pi_156369525
Gisteren even nog alvast een uurtje gespeeld, 't is wel ff wennen als 't donker is hoor :P

Natuurlijk ook laadproblemen, gezien de hoeveelheid mods en assets die ik enabled had. Uiteindelijk maar alles uitgezet en zonder gespeeld, maar ik mis toch een hoop, vanavond maar eens uitzoeken hoe en wat.
pi_156373776
Over het algemeen werkt elke mod en asset gewoon nog, mocht je laadproblemen hebben gebruik de mod die Cassius en ik eerder gelinkt hebben dan komt alles helemaal goed!

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743
Had m nog op Ctrl V zitten :P
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 15:10:39 #114
159966 lifeblind
pi_156374038
Mja, had er gisteren verder nog niet echt verder naar gezocht, ben de rest van de avond bezig geweest met m'n vriezer te ontdooien (lees: veel dweilen :+ )

Vanavond nog maar eens een poging wagen *O*
pi_156376822
Kan je die nachtmodus op pauze zetten oid?

Leuk voor het visuele, maar ben je net lekker aan het bouwen, wordt het donker, zie je niet meer goed wat je doet :D :'(
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:27:08 #116
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156376860
Heb em nu ook, alleen nog niet gespeeld. Is er veel nieuws behalve dag en nacht en dus dag en nacht tourisme? Nieuwe mechanics ofzo?
pi_156376966
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb em nu ook, alleen nog niet gespeeld. Is er veel nieuws behalve dag en nacht en dus dag en nacht tourisme? Nieuwe mechanics ofzo?
Politie-mechanics is veranderd, er zijn ook gevangenissen bij gekomen. Verder heb je nu ook taxi als OV en kunnen mensen fietsen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:32:06 #118
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156376974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Politie-mechanics is veranderd, er zijn ook gevangenissen bij gekomen. Verder heb je nu ook taxi als OV en kunnen mensen fietsen.
klinkt goed! vanavond maar eens proberen.
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2015 @ 17:40:38 #119
159966 lifeblind
pi_156377142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:25 schreef Adolecens het volgende:
Kan je die nachtmodus op pauze zetten oid?

Leuk voor het visuele, maar ben je net lekker aan het bouwen, wordt het donker, zie je niet meer goed wat je doet :D :'(
Ik heb 't spel eigenlijk altijd op pauze staan als ik iets aan 't bouwen ben, omdat er anders weer van alles mis gaat (of per ongeluk een powerline ergens sloop ofzo). Daarna is 't gewoon van pauze af en kijken hoe 't zich ontplooit.
pi_156378005
Ik vraag mij wel af waarom mijn bussen altijd omrijden. Screentje:


Vanaf het startpunt gezien volgen mijn bussen dus de rode route, in plaats van dat ze de groene route zouden nemen en dan gewoon bij het busstation linksaf slaan.

Zou er een reden voor zijn dat ze helemaal omrijden?

Mijn vuilniswagens doen trouwens hetzelfde :o
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 25 september 2015 @ 18:29:09 #121
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156378047
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:26 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag mij wel af waarom mijn bussen altijd omrijden. Screentje:
[ afbeelding ]

Vanaf het startpunt gezien volgen mijn bussen dus de rode route, in plaats van dat ze de groene route zouden nemen en dan gewoon bij het busstation linksaf slaan.

Zou er een reden voor zijn dat ze helemaal omrijden?

Mijn vuilniswagens doen trouwens hetzelfde :o
Kunnen ze de straat niet oversteken? Als je die handel aan de andere kant van de weg neerzet, werkt het dan wel?
pi_156378062
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kunnen ze de straat niet oversteken? Als je die handel aan de andere kant van de weg neerzet, werkt het dan wel?
Nee, het lijkt alsof ze de straat niet kunnen/willen oversteken. Als ik het station aan de andere kant plaats dan gebeurt hetzelfde, maar dan voor bussen die van de andere kant komen :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 25 september 2015 @ 18:30:56 #123
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156378076
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, het lijkt alsof ze de straat niet kunnen/willen oversteken. Als ik het station aan de andere kant plaats dan gebeurt hetzelfde, maar dan voor bussen die van de andere kant komen :D
Oke dan, tja dan zorgen dat de bus en de vrachtwagen eenvoudig kan keren of zo gok ik :P
pi_156380197
Mijn stad bij nacht. Wel erg wennen, nooit met specialisatie districts gewerkt. Jammer dat grotendeels van mijn stad al aan de kust is gebouwd dus moeilijk om nu een mooie boulevard aan te leggen. Misschien een nieuwe stad beginnen en het anders aanpakken. Iemand een suggestie voor een goede (custom) map?

pi_156383443
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:26 schreef Blistering het volgende:
Ik vraag mij wel af waarom mijn bussen altijd omrijden. Screentje:
[ afbeelding ]

Vanaf het startpunt gezien volgen mijn bussen dus de rode route, in plaats van dat ze de groene route zouden nemen en dan gewoon bij het busstation linksaf slaan.

Zou er een reden voor zijn dat ze helemaal omrijden?

Mijn vuilniswagens doen trouwens hetzelfde :o
Aan de verlichting te zien gok ik dat het een 4 baans weg is? Als dit zo is dan kunnen ze idd niet oversteken, bij 2 en 6 baans wegen zonder middenberm is dit wel mogelijk.

Dit heeft ook invloed op de services die je aan 4 baans wegen hebt staan, zo moeten brandweerwagens soms een heel stuk omrijden als de brand letterlijk naast de deur is bijv.
pi_156383623
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:25 schreef G3F het volgende:

[..]

Aan de verlichting te zien gok ik dat het een 4 baans weg is? Als dit zo is dan kunnen ze idd niet oversteken, bij 2 en 6 baans wegen zonder middenberm is dit wel mogelijk.

Dit heeft ook invloed op de services die je aan 4 baans wegen hebt staan, zo moeten brandweerwagens soms een heel stuk omrijden als de brand letterlijk naast de deur is bijv.
Het was een 6-baans weg met bus lanes. Ik heb het inmiddels gefixed door het bus station aan een 2-baansweg te plaatsen.

Toch bedankt :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:00:53 #127
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156385046
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het was een 6-baans weg met bus lanes. Ik heb het inmiddels gefixed door het bus station aan een 2-baansweg te plaatsen.

Toch bedankt :D
Een kort doodlopend zijstraatje maken helpt ook. Bussen kunnen niet zomaar een U-turn maken, alleen aan het einde van een weg.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156386887
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:29 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het was een 6-baans weg met bus lanes. Ik heb het inmiddels gefixed door het bus station aan een 2-baansweg te plaatsen.

Toch bedankt :D
Ik zie het nu idd, ik keek naar de verlichting erboven en ging er automatisch van uit dat die doorliep. Heb wel gemerkt dat de pijlen op de weg bij de busbanen niet helemaal optimaal werken.
pi_156396577
Kun je de dag/nachtcyclus ook uitzetten of pauzeren... bouwen in het donker is ruk.


Daarnaast mogen ze wel wat doen aan rijden in het donker met een bus of trein oid. Allemaal geflits.
pi_156396623
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:22 schreef elkravo het volgende:
Kun je de dag/nachtcyclus ook uitzetten of pauzeren... bouwen in het donker is ruk.

Daarnaast mogen ze wel wat doen aan rijden in het donker met een bus of trein oid. Allemaal geflits.
Ja via menu en dan opties
pi_156408386
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_156447537
Ik hou Cities Skylines al enige tijd in de gaten en ik heb zojuist het spel getroffen voor een tientje. Is dit spel méér dan alleen maar 'designen'? Zou je bijvoorbeeld rekening moeten houden met het welzijn en de welvaart van de burgers en dergelijke ? Want als 'baas' van de stad zou je normaliter met méér dan designen rekening moeten houden. Wat is de mate van complexiteit/realisme van deze city builder?

Aangezien de uitgever van het spel Paradox Interactive is, verwacht ik wel enigszins realisme en complexiteit. Maar tóch vraag ik mij af hoe het zit wat betreft uitdaging.

[ Bericht 29% gewijzigd door Super-B op 28-09-2015 13:54:11 ]
  maandag 28 september 2015 @ 14:08:15 #133
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156448021
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:44 schreef Super-B het volgende:
Ik hou Cities Skylines al enige tijd in de gaten en ik heb zojuist het spel getroffen voor een tientje. Is dit spel méér dan alleen maar 'designen'? Zou je bijvoorbeeld rekening moeten houden met het welzijn en de welvaart van de burgers en dergelijke ? Want als 'baas' van de stad zou je normaliter met méér dan designen rekening moeten houden. Wat is de mate van complexiteit/realisme van deze city builder?

Aangezien de uitgever van het spel Paradox Interactive is, verwacht ik wel enigszins realisme en complexiteit. Maar tóch vraag ik mij af hoe het zit wat betreft uitdaging.
Als ik eerlijk ben gaat het met name op de werking van het verkeer/infrastructuur. Al vrij gauw weet je wat wel werkt en wat gewoon niet kan. Er zijn wel bepaalde wensen van de inwoners maar die zijn vrij oppervlakkig en hebben vaak betrekking op gevolgen van een nieuwe weg ofzo.

Er zijn wel veel mods beschikbaar die diepgang aanbrengen wat dat betreft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156448077
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben gaat het met name op de werking van het verkeer/infrastructuur. Al vrij gauw weet je wat wel werkt en wat gewoon niet kan. Er zijn wel bepaalde wensen van de inwoners maar die zijn vrij oppervlakkig en hebben vaak betrekking op gevolgen van een nieuwe weg ofzo.

Er zijn wel veel mods beschikbaar die diepgang aanbrengen wat dat betreft.
Bedankt voor je input. :) Cities Skylines is dan niet exact het spel waarnaar ik op zoek ben. Ken jij, toevalligerwijs, een goed alternatief dat aansluit aan mijn wensen?
  maandag 28 september 2015 @ 14:21:39 #135
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156448256
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:11 schreef Super-B het volgende:

[..]

Bedankt voor je input. :) Cities Skylines is dan niet exact het spel waarnaar ik op zoek ben. Ken jij, toevalligerwijs, een goed alternatief dat aansluit aan mijn wensen?
Tjah uiteindelijk is iedere city builder een beetje gebaseerd op infrastructuur naast een "burger tabel" die je in het groen houdt bij wijze van spreken.

Tropico V (ook al is dat niet echt een city builder) bepaal je ook hoe je met je burgers omgaat en zo zijn er vast nog wel meer. Maar een pure city builder waarin ook de verhoudingen met de burgers dynamisch en diep onderliggend van belang zijn zou ik zo niet kennen. Misschien iemand anders hier?

Dat spel ga ik namelijk ook eens even bekijken ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156448343
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah uiteindelijk is iedere city builder een beetje gebaseerd op infrastructuur naast een "burger tabel" die je in het groen houdt bij wijze van spreken.

Tropico V (ook al is dat niet echt een city builder) bepaal je ook hoe je met je burgers omgaat en zo zijn er vast nog wel meer. Maar een pure city builder waarin ook de verhoudingen met de burgers dynamisch en diep onderliggend van belang zijn zou ik zo niet kennen. Misschien iemand anders hier?

Dat spel ga ik namelijk ook eens even bekijken ;)
Ik weet dat de categorie 'city builder(s)' niet de categorie is waarin ik op zoek moet gaan naar een spel dat aansluit op de eerder geposte wensen, maar mijn zoektocht is een beetje gestrand bij 'city builders'. _O-

De aanwezigheid van de mogelijkheden omtrent het designen/builden van een stad is voor mij niet zozeer van belang. Het gaat mij voornamelijk om het beheren/managen en het tevreden houden van de burgers etc... Een beetje de 'president' of 'burgermeester' spelen. :D
  maandag 28 september 2015 @ 14:38:39 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156448592
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:26 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik weet dat de categorie 'city builder(s)' niet de categorie is waarin ik op zoek moet gaan naar een spel dat aansluit op de eerder geposte wensen, maar mijn zoektocht is een beetje gestrand bij 'city builders'. _O-

De aanwezigheid van de mogelijkheden omtrent het designen/builden van een stad is voor mij niet zozeer van belang. Het gaat mij voornamelijk om het beheren/managen en het tevreden houden van de burgers etc... Een beetje de 'president' of 'burgermeester' spelen. :D
Ik denk dat je meer op zoek bent naar spellen als de "Anno" reeks of The settlers/ Tropico series.

Met name oudere delen (die ook naar hedendaagse maatstaven grafisch erg degelijk zijn) zijn tegenwoordig spotgoedkoop en bieden tonnen en tonnen aan uren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156449785
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:26 schreef Super-B het volgende:

[..]

Ik weet dat de categorie 'city builder(s)' niet de categorie is waarin ik op zoek moet gaan naar een spel dat aansluit op de eerder geposte wensen, maar mijn zoektocht is een beetje gestrand bij 'city builders'. _O-

De aanwezigheid van de mogelijkheden omtrent het designen/builden van een stad is voor mij niet zozeer van belang. Het gaat mij voornamelijk om het beheren/managen en het tevreden houden van de burgers etc... Een beetje de 'president' of 'burgermeester' spelen. :D
Moet je deze echt eens proberen!

http://www.positech.co.uk/democracy3/
blablablabla
pi_156450005
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je deze echt eens proberen!

http://www.positech.co.uk/democracy3/
Ziet er interessant uit! Heb je het spel zelf?
  maandag 28 september 2015 @ 17:57:42 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156452923
Ik heb het gisteren weer even gespeeld na een lange tijd en vind de uitbreiding er wel tof uit zien moet ik zeggen! Al heb ik nog steeds het idee dat het misschien net even te makkelijk is. Zolang je maar de basics blijft leveren vliegen de inwoners je dorp in. De enige echte uitdaging is het vervoer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156459543
Ook maar even 2 screens van mijn stadje:




Inmiddels hard op weg naar de 30,000 inwoners :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156461285
Dat vrijheidsbeeld ziet er goed uit! Komt die uit de deluxe editie?
pi_156469238
Ik blijf het toch jammer vinden dat gebouwen altijd maar vierkant moeten zijn. Je kan heel leuk een non-grid stad bouwen maar dan hou je altijd van die open stukjes waar je eigenlijk alleen bomen kan planten. Zou leuk zijn als er opties zouden zijn voor opvulling, zodat je in ieder geval beton kan neergooien inplaats van het gras.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156469557
Vanavond maar weer eens spelen, ik ben benieuwd naar de addon. :)
pi_156470005
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf het toch jammer vinden dat gebouwen altijd maar vierkant moeten zijn. Je kan heel leuk een non-grid stad bouwen maar dan hou je altijd van die open stukjes waar je eigenlijk alleen bomen kan planten. Zou leuk zijn als er opties zouden zijn voor opvulling, zodat je in ieder geval beton kan neergooien inplaats van het gras.
http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=416082909

Met de ronde 1x1 stukjes kan je ook nog eens in hele lastige hoekjes komen _O_

Verder kan je met die More Beautification Mod overal waar je maar wil props plaatsen.
Kan je lekker gedetailleerd bezig enzo :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156470533
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:09 schreef Divje het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=416082909

Met de ronde 1x1 stukjes kan je ook nog eens in hele lastige hoekjes komen _O_

Verder kan je met die More Beautification Mod overal waar je maar wil props plaatsen.
Kan je lekker gedetailleerd bezig enzo :P
Bazen mod community godverdomme _O_ _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156474651


my first night.. with death staring at me.. :+
pi_156474750
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:26 schreef G3F het volgende:
Dat vrijheidsbeeld ziet er goed uit! Komt die uit de deluxe editie?
Zou goed kunnen!

Koploper _O_

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156477461
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 september 2015 16:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Zou goed kunnen!

Koploper _O_

[ afbeelding ]
Heb je daar links onder nou een elevated train station?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156477498
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Heb je daar links onder nou een elevated train station?
Correct.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156477522
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Correct.
Link? Hoe? :o

Oh volgens mij is dit hem? http://steamcommunity.com(...)evated+train+station

Ik zat pas al te zoeken naar elevated stations maar kon toen niets vinden behalve dat het waarschijnlijk onmogelijk was. Blijkbaar toch niet _O_

[ Bericht 30% gewijzigd door TigerXtrm op 29-09-2015 18:37:00 ]
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156478593
Ga me er eindelijk ook eens aan wagen. Ik denk wel dat ik lekker standaard ga beginnen zonder enige mods of props. Zal toch nog alle fouten maken, die er te maken zijn.

Verkeer lijkt me echt een leuke uitdaging.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156478707
De eerste grachten verschijnen ook al. :o

http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=526561660
pi_156478815
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 18:22 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Link? Hoe? :o

Oh volgens mij is dit hem? http://steamcommunity.com(...)evated+train+station

Ik zat pas al te zoeken naar elevated stations maar kon toen niets vinden behalve dat het waarschijnlijk onmogelijk was. Blijkbaar toch niet _O_
Correct :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_156489762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:11 schreef ElmarO het volgende:
De eerste grachten verschijnen ook al. :o

http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=526561660
^O^
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 01:11:18 #156
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156564356
Verkeerde plek voor een busbaan.


Twee dappere brandweermannen die daadwerkelijk het vuur hebben uitgekregen.


Soort van knooppuntje.


Zonsondergang.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_156564867
Met After Dark ook weer aan een nieuwe stad begonnen. De planning is om dit hele eiland te veranderen in een subtropische metropool *)



Ik hou van organisch bouwen, dus de contouren van de map volgen en niet al te veel vooruit plannen. Dan krijg je bijvoorbeeld na een tijdje dit.



En ik had een olie veldje in het oosten en de ruimte begon toch op te raken, dus toen moest ik naar de andere kant van de snelweg...



En inmiddels is de olie industrie booming en zijn we hier beland.



Dit spel _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 4 oktober 2015 @ 00:30:34 #158
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156584485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 01:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Met After Dark ook weer aan een nieuwe stad begonnen. De planning is om dit hele eiland te veranderen in een subtropische metropool *)

[ afbeelding ]

Ik hou van organisch bouwen, dus de contouren van de map volgen en niet al te veel vooruit plannen. Dan krijg je bijvoorbeeld na een tijdje dit.

[ afbeelding ]

En ik had een olie veldje in het oosten en de ruimte begon toch op te raken, dus toen moest ik naar de andere kant van de snelweg...

[ afbeelding ]

En inmiddels is de olie industrie booming en zijn we hier beland.

[ afbeelding ]

Dit spel _O_
Jep... Prachtige map! En echt dit spel _O_

Had ik maar een PC waarop ik het kon spelen :'(
  Moderator zondag 4 oktober 2015 @ 00:55:29 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_156584924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 01:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Met After Dark ook weer aan een nieuwe stad begonnen. De planning is om dit hele eiland te veranderen in een subtropische metropool *)

[ afbeelding ]

Ik hou van organisch bouwen, dus de contouren van de map volgen en niet al te veel vooruit plannen. Dan krijg je bijvoorbeeld na een tijdje dit.

[ afbeelding ]

En ik had een olie veldje in het oosten en de ruimte begon toch op te raken, dus toen moest ik naar de andere kant van de snelweg...

[ afbeelding ]

En inmiddels is de olie industrie booming en zijn we hier beland.

[ afbeelding ]

Dit spel _O_
Mooi man _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_156588877
He had one job

Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_156588959
Iemand dit al gezien trouwens? :)





Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_156589287
sweet af _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156589367
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:44 schreef Adolecens het volgende:
He had one job

[ afbeelding ]
_O-
pi_156592923
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:51 schreef Adolecens het volgende:
Iemand dit al gezien trouwens? :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar kijk ik naar en hoe maak ik het na?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156593143
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar en hoe maak ik het na?
je kijkt naar cims die graan (?) aan het oogsten zijn?
pi_156595402
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:51 schreef Adolecens het volgende:
Iemand dit al gezien trouwens? :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is dit met More Beautification gedaan oid? Of gaat CO het farm systeem aanpakken?

Ziet er iig heel strak uit ^O^
pi_156596837
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:39 schreef mschol het volgende:

[..]

je kijkt naar cims die graan (?) aan het oogsten zijn?
Ja dat snap ik maar dat zit niet op die manier in game toch? :?
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 4 oktober 2015 @ 17:09:58 #169
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_156614879
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar en hoe maak ik het na?
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:57 schreef G3F het volgende:

[..]

Is dit met More Beautification gedaan oid? Of gaat CO het farm systeem aanpakken?

Ziet er iig heel strak uit ^O^
Iemand die zelf met props aan de gang is gegaan. Op zich niet heel moeilijk, dat graan is een plant in de workshop, dan een asset maken met zelfde look and feel met die props erop.

Ziet er wel strak uit ja ^O^
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:14:56 #171
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156615174
quote:
10s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:44 schreef Adolecens het volgende:
He had one job

[ afbeelding ]
GRIP 3 :o

Edit: ik zie nu pas dat 'ie vrolijk de andere kant op staat te sproeien _O-
  maandag 5 oktober 2015 @ 11:23:16 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156615302
ik zit er weer helemaal in. Ik heb nog steeds het planmatige inzicht van een peuter met een doos krijtjes maar dat mag de pret niet drukken. Die uitbreiding O+. En ik heb het al zo lang niet gespeeld dat ik ook de tunnels nooit heb gebruikt, kan ik mooi mijn wegensoep onder de grond verbergen O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 5 oktober 2015 @ 13:05:46 #173
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156617036
Dit is North, mijn eerste echte stad in CS. (+/- 25.000 inwonders)

Ik ben nog niet met mods begonnen, aangezien ik het spel nog net aan het ontdekken ben. North is later nog uitgebreid aan de nu nog groene punt (energie + water is stroomafwaards verplaatst) en een deel aan de andere kant van de snelweg. Ontsluitingsweg is ook van een doorgaande weg naar een snelweg veranderd, aangezien de verkeersdruk te hoog aan het worden was.

Voor de rest bestond North uit een Downtown (lekker Amerikaans ;)) Robin Park als middenklasse wijk daaraan en Westdale als weelderige villawijk. Aan de andere kant van de ontsluitingsweg heb je naast het industriegebied nog een kleine arbeiderswijk en een middelgroot kantoorgebied.



Spel bevalt zo goed dat ik meteen ook After Dark heb aangeschaft en daarin nu aan een volgende stad (Alba) bezig ben. Europese stijl ook dit keer. Goede toevoeging op het eerste oog.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156617129
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:05 schreef Oldground het volgende:
Dit is North, mijn eerste echte stad in CS. (+/- 25.000 inwonders)

Ik ben nog niet met mods begonnen, aangezien ik het spel nog net aan het ontdekken ben. North is later nog uitgebreid aan de nu nog groene punt (energie + water is stroomafwaards verplaatst) en een deel aan de andere kant van de snelweg. Ontsluitingsweg is ook van een doorgaande weg naar een snelweg veranderd, aangezien de verkeersdruk te hoog aan het worden was.

Voor de rest bestond North uit een Downtown (lekker Amerikaans ;)) Robin Park als middenklasse wijk daaraan en Westdale als weelderige villawijk. Aan de andere kant van de ontsluitingsweg heb je naast het industriegebied nog een kleine arbeiderswijk en een middelgroot kantoorgebied.

[ afbeelding ]

Spel bevalt zo goed dat ik meteen ook After Dark heb aangeschaft en daarin nu aan een volgende stad (Alba) bezig ben. Europese stijl ook dit keer. Goede toevoeging op het eerste oog.
Volgens mij is je vuilnisbelt vol? ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:03:50 #175
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156618106
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 13:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Volgens mij is je vuilnisbelt vol? ;)
Haha is later allemaal opgelost, verwachtte eigenlijk al een opmerking :P.

Kun je die icoontjes ook tijdelijk even uitschakelen voor een screenshot? Kon het zelf zo snel even niet vinden.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:05:43 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156618129
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:03 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha is later allemaal opgelost, verwachtte eigenlijk al een opmerking :P.

Kun je die icoontjes ook tijdelijk even uitschakelen voor een screenshot? Kon het zelf zo snel even niet vinden.
Is dat wel je camera-view? Volgens mij verdwijnen bij mij de icoontjes als ik dat camera-icoon rechtsonder aan klik en dan met F12 een screenshot maak.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156618136
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:03 schreef Oldground het volgende:

[..]

Haha is later allemaal opgelost, verwachtte eigenlijk al een opmerking :P.

Kun je die icoontjes ook tijdelijk even uitschakelen voor een screenshot? Kon het zelf zo snel even niet vinden.
Als het goed is zit rechtsonder een knopje (soort camera) en dan kan je de hele UI laten verdwijnen inc. icoontjes :Y
Elke keer als ik in dit topic kijk wil ik weer beginnen. Alleen, het beginnen van de stad vind ik altijd zo irritant :@
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:09:25 #178
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156618196
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Is dat wel je camera-view? Volgens mij verdwijnen bij mij de icoontjes als ik dat camera-icoon rechtsonder aan klik en dan met F12 een screenshot maak.
Ah... vandaar. Nee dit is gewoon met de snipping tool ingame.
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:10:39 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156618213
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Als het goed is zit rechtsonder een knopje (soort camera) en dan kan je de hele UI laten verdwijnen inc. icoontjes :Y
Elke keer als ik in dit topic krijg wil ik weer beginnen. Alleen, het beginnen van de stad vind ik altijd zo irritant :@
Gewoon doen. De eerste 5000 is enigszins vervelend maar het is het wel waar, ik ben nu aan mijn tweede begonnen nadat ik alle ontdekt heb in de eerste stad qua nieuwe policies en zo O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156618275
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Gewoon doen. De eerste 5000 is enigszins vervelend maar het is het wel waar, ik ben nu aan mijn tweede begonnen nadat ik alle ontdekt heb in de eerste stad qua nieuwe policies en zo O+.
Moet de uitbreiding nog kopen. ;(
Heeft ook weinig zin om nu een stadje te bouwen en als die uitbreiding gekocht is weer overnieuw te beginnen vind ik. :P + dat heul veel assets nog geen update hebben gehad.

Maar, ondertussen nog wel wat gesleuteld aan m'n vissersdorpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter de dijk was ik begonnen met wat grachten, maar omdat ik een foutje heb gemaakt staat dat stuk land nu onder water :P
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 5 oktober 2015 @ 14:28:00 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156618488
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet de uitbreiding nog kopen. ;(
Heeft ook weinig zin om nu een stadje te bouwen en als die uitbreiding gekocht is weer overnieuw te beginnen vind ik. :P + dat heul veel assets nog geen update hebben gehad.
Oh ja, mijn stad die ik helemaal gemaakt had zonder de uitbreiding is inderdaad wel gestorven ja :{. Alle assets eraf geflikkerd en een nieuwe stad begonnen en daar weer een reut nieuwe growables aan toegevoegd.

quote:
Maar, ondertussen nog wel wat gesleuteld aan m'n vissersdorpje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter de dijk was ik begonnen met wat grachten, maar omdat ik een foutje heb gemaakt staat dat stuk land nu onder water :P
Oh wauw O+. Bij mij is het altijd veel te random :').

Maar toch, 's nachts is alles mooi.

151004_34614_2015-10-04_00001.jpg
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156619041
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh ja, mijn stad die ik helemaal gemaakt had zonder de uitbreiding is inderdaad wel gestorven ja :{. Alle assets eraf geflikkerd en een nieuwe stad begonnen en daar weer een reut nieuwe growables aan toegevoegd.

[..]

Oh wauw O+. Bij mij is het altijd veel te random :').

Maar toch, 's nachts is alles mooi.

[ afbeelding ]
Moet dat ook nog doen ja, even een flinke reorganisatie doorvoeren op gebied van assets & losse props _O- hell, ben je zo weer een uur verder.

Wb die randomness. Ik verwijder dus gewoon elk growable gebouw dat me niet aanstaat tot de goeie spawned, en zet die dan op dat level vast. Kan zo een beetje die NL-look benaderen wb woonwijken.
En heb 'n theme gemaakt zonder alle lelijke gebouwen, zo spawnen alleen de mooie gebouwtjes O+

Dat ziet er alweer groot uit :o nice :Y
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:09:39 #183
178444 DenS
Crientj <3
pi_156619213
Kan After Dark voor 11 euro kopen. is het echt een leuke toevoeging? :)
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:17:23 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156619362
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:09 schreef DenS het volgende:
Kan After Dark voor 11 euro kopen. is het echt een leuke toevoeging? :)
Ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 5 oktober 2015 @ 17:52:31 #185
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156621843
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Moet dat ook nog doen ja, even een flinke reorganisatie doorvoeren op gebied van assets & losse props _O- hell, ben je zo weer een uur verder.

Wb die randomness. Ik verwijder dus gewoon elk growable gebouw dat me niet aanstaat tot de goeie spawned, en zet die dan op dat level vast. Kan zo een beetje die NL-look benaderen wb woonwijken.
En heb 'n theme gemaakt zonder alle lelijke gebouwen, zo spawnen alleen de mooie gebouwtjes O+

Dat ziet er alweer groot uit :o nice :Y
Hoe zet je gebouwen vast op een level?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_156621868
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 17:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Hoe zet je gebouwen vast op een level?
http://steamcommunity.com(...)198&searchtext=level
Met die mod :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156626402
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja.
Wat is de meerwaarde? Alleen dat het licht uit gaat?
pi_156627369
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 20:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Wat is de meerwaarde? Alleen dat het licht uit gaat?
de dag nacht cyclus is onderdeel van de gratis update:
pi_156627920
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

de dag nacht cyclus is onderdeel van de gratis update:
[ afbeelding ]
Wacht even, gratis update voor 15,-? :P Ik vond het spel erg snel saai worden namelijk, wil niet 15,- in de vuilnisbak gooien.
pi_156628062
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Wacht even, gratis update voor 15,-? :P Ik vond het spel erg snel saai worden namelijk, wil niet 15,- in de vuilnisbak gooien.
een deel van de extra features is gratis (o.a. de dagnachtcyclus)

Maar een deel zit in de betaalde dlc (o.a. Fietsbanen, en het 'nachtleven' zeg maar)
pi_156628070
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Wacht even, gratis update voor 15,-? :P Ik vond het spel erg snel saai worden namelijk, wil niet 15,- in de vuilnisbak gooien.
Als je betaalt krijg je de leisure buildings, nieuwe disctrict mogelijkheden, fietsen, taxi's enzo :Y

edit: schol :(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156629098
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 21:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Als je betaalt krijg je de leisure buildings, nieuwe disctrict mogelijkheden, fietsen, taxi's enzo :Y

edit: schol :(
what did i do wrong? ;(
pi_156629150
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:07 schreef mschol het volgende:

[..]

what did i do wrong? ;(
Geen tetten. :+
Nee, niks hoor ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156630723
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Geen tetten. :+
Nee, niks hoor ;)
hier heb je wat tetten:
pi_156631214
Punten voor jou!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156631793
Uitbreiding nodig en dus een vanaf de grond opgebouwd knooppunt.

No amount of money ever bought a second of time.
pi_156631796
Heb dit inmiddels een tijdje niet gespeeld, is de After Dark update een reden om hem weer te installeren? :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 01:19:43 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156633224
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef einschtein het volgende:
Heb dit inmiddels een tijdje niet gespeeld, is de After Dark update een reden om hem weer te installeren? :P
Jaaaahhaaaaaaa! (Oké, ik vind van wel.) Ik had hetzelfde als jij en ben nu weer uren aan het verslinden en slaaptekort aan het oplopen door het bouwen van mijn stad O+

Oh, en Pro (of D'oh) Tip. Als je een district hebt gemaakt en je ziet de optie bouwstijlen terwijl het district al volledige volgebouwd is, wissel dan niet van bouwstijl, dat neemt het spel heel serieus. :{
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:26:44 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156634747
Een foutje gemaakt in mijn stad. :X Mijn toegangsweg liep helemaal vast met vrachtwagens. Op een gegeven moment liep de snelweg zelf en ook nog beide aansluitende snelwegen daaraan haaks op helemaal vast tot buiten de stadsgrenzen. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:33:31 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156634843
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een foutje gemaakt in mijn stad. :X Mijn toegangsweg liep helemaal vast met vrachtwagens. Op een gegeven moment liep de snelweg zelf en ook nog beide aansluitende snelwegen daaraan haaks op helemaal vast tot buiten de stadsgrenzen. :')
_O-, altijd leuk, heb je een mooie stad in elkaar geknutseld maar de wegen niet goed voor elkaar :'). Gewoon met de botte bijl snelwegen erin proppen en op en afritten maken. Daarna de schade repareren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:39:13 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156634916
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:33 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-, altijd leuk, heb je een mooie stad in elkaar geknutseld maar de wegen niet goed voor elkaar :'). Gewoon met de botte bijl snelwegen erin proppen en op en afritten maken. Daarna de schade repareren.
Ik had echt zo iets "oh, kut.... :') _O- "

Nu een speciale snelweg gemaakt die enkel naar het industriegebied gaat, kijken of dat het probleem oplost. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:43:30 #202
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156634980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik had echt zo iets "oh, kut.... :') _O- "

Nu een speciale snelweg gemaakt die enkel naar het industriegebied gaat, kijken of dat het probleem oplost. :)
Ik heb mijn lesje wel geleerd nu, het eerste wat ik doe wanneer ik een dorp begin is een lange rechte straat maken en die behandelen als een snelweg, aan het einde een rotonde en daar hang ik alles aan. Zodra ik snelwegen mag bouwen upgrade ik de hele zooi en heb ik in ieder geval geen last van de noodzaak om achteraf een ad hoc snelweg erin te prakken :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:05:51 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156635291
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb mijn lesje wel geleerd nu, het eerste wat ik doe wanneer ik een dorp begin is een lange rechte straat maken en die behandelen als een snelweg, aan het einde een rotonde en daar hang ik alles aan. Zodra ik snelwegen mag bouwen upgrade ik de hele zooi en heb ik in ieder geval geen last van de noodzaak om achteraf een ad hoc snelweg erin te prakken :P.
Ik had een hele rotonde achtige overpass gemaakt rond de snelweg. Maar die liep een beetje vol. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156636146
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik had een hele rotonde achtige overpass gemaakt rond de snelweg. Maar die liep een beetje vol. :')
Een rotonde alleen helpt niet veel.

Je moet het verkeer spreiden door bijvoorbeeld:
- Meerdere ingangen en uitgangen creëren naar een wijk toe.
- Scheidt ingaande en uitgaande verkeer door de uitgangen een stuk verder weg van de ingangen te plaatsen. Plan de route van het verkeer en bedenk dat de wijk eigenlijk één grote rotonde is.

En zorg voor een vloeiende verkeersdoorstroming door zo min mogelijk verkeerslichten in de routes te hebben.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:01:56 #205
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156637137
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:07 schreef Houyi het volgende:

[..]

Een rotonde alleen helpt niet veel.

Je moet het verkeer spreiden door bijvoorbeeld:
- Meerdere ingangen en uitgangen creëren naar een wijk toe.
- Scheidt ingaande en uitgaande verkeer door de uitgangen een stuk verder weg van de ingangen te plaatsen. Plan de route van het verkeer en bedenk dat de wijk eigenlijk één grote rotonde is.

En zorg voor een vloeiende verkeersdoorstroming door zo min mogelijk verkeerslichten in de routes te hebben.
Door middel van de Traffic manager heb ik op sommige kruisingen juist verkeerslichten geplaatst voor een betere doorstroming. Vanavond weer eens verder kijken waar de doorstroming stokt en daar eens kijken wat ik er kan verbeteren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156637858
Mijn ervaring is dat verkeerslichten in dit spel helaas alleen maar averechts werken. Realistisch op drukke kruispunten, ja. Maar in combinatie met de domme AI kan je beter alle verkeerslichten weghalen en het verkeer gewoon natuurlijk laten doorstromen. Aangezien er geen ongelukken gebeuren in Cities Skylines kan dat gewoon.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_156638011
Een klassiekertje wb traffic:
http://gfycat.com/DisgustingJealousDugong
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156638076
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:34 schreef Divje het volgende:
Een klassiekertje wb traffic:
http://gfycat.com/DisgustingJealousDugong
het blijft iig wel lekker doorrijden... en komt niet onmogelijk vast te staan :P
pi_156638188
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:36 schreef mschol het volgende:

[..]

het blijft iig wel lekker doorrijden... en komt niet onmogelijk vast te staan :P
Deed m'n industry altijd op deze manier. Er was/is zo'n asset die je kon plaatsen en naar hartenlust uit kon breiden. Iets met Industrial grid in de workshop. :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156638587
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 01:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Jaaaahhaaaaaaa! (Oké, ik vind van wel.) Ik had hetzelfde als jij en ben nu weer uren aan het verslinden en slaaptekort aan het oplopen door het bouwen van mijn stad O+

Oh, en Pro (of D'oh) Tip. Als je een district hebt gemaakt en je ziet de optie bouwstijlen terwijl het district al volledige volgebouwd is, wissel dan niet van bouwstijl, dat neemt het spel heel serieus. :{

Ah, oke. Ik zie alleen via Steam dat de After Dark update een betaalde DLC was. Ik dacht dat ik ergens las dat die gratis was...
pi_156638635
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ah, oke. Ik zie alleen via Steam dat de After Dark update een betaalde DLC was. Ik dacht dat ik ergens las dat die gratis was...
Dag/Nacht cyclus is gratis + wat mschol postte in dat plaatje.
Als je betaald krijg je de leisure activities & district tool. Fietspaden, taxi's en nog wat rommel :)

Maar het geld wel waard. Heb ik ergens gelezen. :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156638653
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Dag/Nacht cyclus is gratis + wat mschol postte in dat plaatje.
Als je betaald krijg je de leisure activities & district tool. Fietspaden, taxi's en nog wat rommel :)

Maar het geld wel waard. Heb ik ergens gelezen. :D
Aaaah, zo. Thanks. :D
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:24:13 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156639242
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:13:48 #214
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156664135

Insane stunt bonus!
pi_156664179
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:13 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Insane stunt bonus!
Ah da's een bekende bug toch met die grachten? :D
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 7 oktober 2015 @ 12:16:39 #216
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156664209
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Ah da's een bekende bug toch met die grachten? :D
Kennelijk. :D Ik heb ze pas vandaag in gebruik genomen, maar 't valt wel op. _O-
pi_156664255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 12:16 schreef Cassius het volgende:

[..]

Kennelijk. :D Ik heb ze pas vandaag in gebruik genomen, maar 't valt wel op. _O-
Ach, gebeurd in Amsterdam toch ook wel eens dat een auto de gracht in gaat? :+
Al vliegen ze in het spel gewoon naar de overkant _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 17:05:48 #218
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156713007
*O* Alle files zijn opgelost, mede dankzij traffic manager mod _O_ *O*

Ben wel benieuwd voor hoelang. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156721246
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*O* Alle files zijn opgelost, mede dankzij traffic manager mod _O_ *O*

Ben wel benieuwd voor hoelang. :P
traffic manager mod?
pi_156722260
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

traffic manager mod?
Traffic Manager niet kennen :')
No amount of money ever bought a second of time.
  PR/Manusje van alles vrijdag 9 oktober 2015 @ 23:37:00 #221
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_156722705
Ik ben nu met een stad bezig waar ik probeer om alles een beetje mooi te maken. Niet meer overal wegen die op de meest gekke punten aansluiten. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_156727355
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Traffic Manager niet kennen :')
normaal reageren was niet mogelijk?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:07:41 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156727650
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef mschol het volgende:

[..]

traffic manager mod?
https://steamcommunity.co(...)l=dutch&id=427585724
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:45:56 #224
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156728277
Maar weer eens begonnen aan een nieuwe stad, met louter ronde wijken. Dikke zesbaansweg eromheen, werkt prima.



Alleen die ene skyscraper achterin is wat misplaatst, die moet nog ergens anders...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:25:36 #225
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_156733752
Ben ik de enige die die dag - nacht cyclus helemaal niks vind?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:43:37 #226
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156734210
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:25 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die die dag - nacht cyclus helemaal niks vind?
Ik heb hem meestal uit staan, maar voor de sfeer zet ik hem zo nu en dan even aan. Vooral het golden hour is mooi gedaan, vind ik.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:07:49 #227
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156734885
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:25 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die die dag - nacht cyclus helemaal niks vind?
Om te bouwen, vind ik het niet echt handig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156735357
Sterker nog,gewoonweg vervelend eigenlijk.
pi_156735851
Of zet het uit :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156736310
De nacht geeft je juist tijd om even te genieten van wat je gebouwd hebt :) + gewoon de grotere projecten op pauze bouwen overdag :P
pi_156736649
quote:
Hoe zit het qua performance met die mod? Is het net zo'n killer als Traffic++ ?
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:02:22 #234
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156736677
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:51 schreef G3F het volgende:
De nacht geeft je juist tijd om even te genieten van wat je gebouwd hebt :) + gewoon de grotere projecten op pauze bouwen overdag :P
Op pauze doe ik dan weer niet zo vaak. Alleen als ik iets met elektra of water moet doen, om te voorkomen dat de stad dagen zonder zit.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:17:25 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156737143
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:57 schreef mschol het volgende:

[..]

thnx ^O^
you're welcome.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:17:39 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156737145
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:01 schreef G3F het volgende:

[..]

Hoe zit het qua performance met die mod? Is het net zo'n killer als Traffic++ ?
Geen last van.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156737870
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Geen last van.
Later maar even proberen dan :D
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:39:11 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156748151
Tegen beter weten in ga ik het nogmaals proberen. Volgens mij is dit al de vijfde keer dat ik het installeer :'). Ik wil dit spel zo graag leuk vinden ;(.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156749484
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 23:39 schreef Fir3fly het volgende:
Tegen beter weten in ga ik het nogmaals proberen. Volgens mij is dit al de vijfde keer dat ik het installeer :'). Ik wil dit spel zo graag leuk vinden ;(.
Leuke map zoeken om op te bouwen, paar goeie mods installeren, is het halve werk ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 11 oktober 2015 @ 22:33:31 #240
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156771073
Mijn tweede project: Alba. Dit keer Europese stijl op Foggy Hills en nog steeds zonder mods.

Zojuist alleen wel het geweldige 19e eeuwse kopstation van 'jens' aan de assets toegevoegd. Heeft er nog meer pareltjes in zijn workshop overigens, de moeite waard om even te bekijken.

1. overzicht stad


2. centrum


3. universiteitsbuurt


4. luchtspoor naar centraal station


5. stationsbuurt bij nacht
Van alles is weer waardeloos.
pi_156790436
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:25 schreef xzaz het volgende:
Ben ik de enige die die dag - nacht cyclus helemaal niks vind?
Nope, ik vind het ook irritant. Heb de DLC gekocht in de hoop het plezier weer te hervinden en nogmaals een mooie stad de grond uit te stampen maar was snel teleurgesteld. Ik hou ervan om te bouwen aan mijn stad terwijl de rest gewoon doorgaat, maar als het dan weer donker is zie ik amper wat ik aan het doen ben.

Helaas.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:22:06 #242
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156797103
Ik ga binnenkort wel die DLC aanschaffen, voorlopig nog even aan de slag met mijn stadje.

Ik merk wel dat ik in het begin bezig ben met enkel stadsopbouw en zodra je wat inwoners hebt, dat de focus dan veel meer komt te liggen op traffic management.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:58:45 #243
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156797359
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 21:20 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Nope, ik vind het ook irritant. Heb de DLC gekocht in de hoop het plezier weer te hervinden en nogmaals een mooie stad de grond uit te stampen maar was snel teleurgesteld. Ik hou ervan om te bouwen aan mijn stad terwijl de rest gewoon doorgaat, maar als het dan weer donker is zie ik amper wat ik aan het doen ben.

Helaas.
Dan zet je de cyclus uit, dan is het altijd licht.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:55:16 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156797958
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 22:33 schreef Oldground het volgende:
Mijn tweede project: Alba. Dit keer Europese stijl op Foggy Hills en nog steeds zonder mods.

Zojuist alleen wel het geweldige 19e eeuwse kopstation van 'jens' aan de assets toegevoegd. Heeft er nog meer pareltjes in zijn workshop overigens, de moeite waard om even te bekijken.

1. overzicht stad
[ afbeelding ]

2. centrum
[ afbeelding ]

3. universiteitsbuurt
[ afbeelding ]

4. luchtspoor naar centraal station
[ afbeelding ]

5. stationsbuurt bij nacht
[ afbeelding ]
Mooi! O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156798446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga binnenkort wel die DLC aanschaffen, voorlopig nog even aan de slag met mijn stadje.

Ik merk wel dat ik in het begin bezig ben met enkel stadsopbouw en zodra je wat inwoners hebt, dat de focus dan veel meer komt te liggen op traffic management.
Dat is logisch. Een goedwerkende verkeerssysteem is een cruciaal onderdeel in city management, zeker voor een grote stad. Sociaal- en economische zaken zijn daarnaast veel minder vatbaar voor 'design'. Zet gebouwen neer en hoe ze presteren zie je alleen terug in de statistieken.

Ok, nu weer 10 minuten staren naar dat ene kruispunt... :P.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:34:50 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156798540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 10:29 schreef Houyi het volgende:

[..]

Dat is logisch. Een goedwerkende verkeerssysteem is een cruciaal onderdeel in city management, zeker voor een grote stad. Sociaal- en economische zaken zijn daarnaast veel minder vatbaar voor 'design'. Zet gebouwen neer en hoe ze presteren zie je alleen terug in de statistieken.

Ok, nu weer 10 minuten staren naar dat ene kruispunt... :P.
Ja inderdaad. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_156799543
hmm, misschien maar weer eens spelen
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:43:50 #248
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156799666

Weer eens wat anders dan buren met een wietplantage.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:47:11 #249
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156799729
Ik vind dat de DLC maakt dat het spel qua meta compleet voelt. Dag / nacht, bruggen / tunnels, etc en eindelijk Europese steden! Alle echte randvoorwaarden zijn er.

Wat nu nog rest is meer diepgang. Er kan nog zoveel meer. Met name variatie in faciliteiten en impact. Meer soorten parken, stations, vermaak, etc. Er zou nog zo'n karrevracht aan plopables bij kunnen die het spel nog een complete laag dieper kunnen maken. Verzorgingstehuizen, bibliotheken, musea, kazerne's, variatie in industrie, landbouw, lucht- en scheeprverkeer etc.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:41:58 #250
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156800771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vind dat de DLC maakt dat het spel qua meta compleet voelt. Dag / nacht, bruggen / tunnels, etc en eindelijk Europese steden! Alle echte randvoorwaarden zijn er.

Wat nu nog rest is meer diepgang. Er kan nog zoveel meer. Met name variatie in faciliteiten en impact. Meer soorten parken, stations, vermaak, etc. Er zou nog zo'n karrevracht aan plopables bij kunnen die het spel nog een complete laag dieper kunnen maken. Verzorgingstehuizen, bibliotheken, musea, kazerne's, variatie in industrie, landbouw, lucht- en scheeprverkeer etc.
Eens, de eerste uitbreiding heeft zeker laten zien wat het kan en geeft al heel wat meer diepte in het spel. Nog twee van zulke uitbreidingen en ik denk dat het spel even diep gaat als SimCity 4

maar alles wat te ontwerpen valt kan ook door de mod-community gemaakt worden, in principe heb je al een oneindig aantal parkjes door de ingame asset editor. kan je zo gek maken als je zelf wil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:24:00 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156801527
Ik vind die DLC eigenlijk totaal geen diepgang toevoegen. Een paar dingetjes aan het verkeer en die specialisaties zijn wel geinig maar of dat nou echt diepgang is... de simulatie blijft karig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:28:50 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156801617
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die DLC eigenlijk totaal geen diepgang toevoegen. Een paar dingetjes aan het verkeer en die specialisaties zijn wel geinig maar of dat nou echt diepgang is... de simulatie blijft karig.
De variatie dag en nacht en ook in het gedrag van de stad vind ik zeker wel een toevoeging en de extra policies en andere zaken geven het spel wel meer 'werkelijkheid'.

Het basisspel is nog steeds voorspelbaar en de simulatie makkelijk maar het is ook meer een stedenbouwer spel dan dat het een stedensimulator is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156801690
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:24 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind die DLC eigenlijk totaal geen diepgang toevoegen. Een paar dingetjes aan het verkeer en die specialisaties zijn wel geinig maar of dat nou echt diepgang is... de simulatie blijft karig.
Wat voor diepgang zou je graag willen zien?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:40:44 #254
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156801815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:33 schreef Houyi het volgende:

[..]

Wat voor diepgang zou je graag willen zien?
Mja lang verhaal, maar sowieso is het verkeer nog steeds een bak ellende. Echte snelwegen zijn er niet, sowieso wil ik trams en light rail nog zien, bibliotheken gemeentehuizen rechtbanken al dat soort dingen. Nu is het eigenlijk alleen maar dat er constant afval en doden opgehaald en afgeleverd moeten worden. Ik wil meer natuurlijke progressie, wat dat betreft is eigenlijk alleen dat nachtleven een goede toevoeging. Dingen die natuurlijk ontstaan door de manier waarop jij je stad indeelt. Dat deed Simcity 4 al waar de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag ging als je veel universiteitsgebouwen had en het gemiddelde inkomen ook. Dat soort dingen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156803764
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mja lang verhaal, maar sowieso is het verkeer nog steeds een bak ellende. Echte snelwegen zijn er niet, sowieso wil ik trams en light rail nog zien, bibliotheken gemeentehuizen rechtbanken al dat soort dingen. Nu is het eigenlijk alleen maar dat er constant afval en doden opgehaald en afgeleverd moeten worden. Ik wil meer natuurlijke progressie, wat dat betreft is eigenlijk alleen dat nachtleven een goede toevoeging. Dingen die natuurlijk ontstaan door de manier waarop jij je stad indeelt. Dat deed Simcity 4 al waar de gemiddelde leeftijd drastisch omlaag ging als je veel universiteitsgebouwen had en het gemiddelde inkomen ook. Dat soort dingen.
'Daar zijn..' ;)
Sommige dingen zoals de snelwegen ben ik het opzich wel mee eens. Maargoed, met de Network Expansion Mod en meerdere traffic mods is het nog best wel realistisch te maken.
Met die gemeentehuizen krijg ik zo'n SC gevoel. Dat hoeft van mij dus echt niet.

En gezien er nu gevangenissen bij zijn gekomen, met een soort van rechtsgang dat ze weer vrij gelaten worden is een rechtbank toch niet nodig? Denk eigenlijk niet dat Paradox een uitgebreid rechtssysteem gaat implementeren. Zou wel tof zijn hoor. Voor even.

Verder, tjah. Je loopt vooral te zeiken op deze game over dingen waarvan je vantevoren wist dat het er niet in zit. Koop 't dan niet he.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:24:26 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_156803828
Wat ik vooral mis, is de mogelijkheid om een weg te maken met twee banen de ene kant op en 1 de andere. En meer van dat soort combinaties.

Want meestal heb ik wegen die maar één kant op heel druk zijn. Waarbij ik de ene kant wel twee banen nodig heb, maar de andere kant kan makkelijk met slechts één rijbaan toe.

Daarnaast mis ik ook de mogelijkheid om drie of vierbaans stadswegen, eenrichtingswegen aan de leggen. Want nu gaat het van 2 gelijk naar 6.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:27:51 #257
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156803877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Verder, tjah. Je loopt vooral te zeiken op deze game over dingen waarvan je vantevoren wist dat het er niet in zit. Koop 't dan niet he.
Dat is natuurlijk onzin, hoe kan ik dat nou precies weten? Bovendien zijn dat juist wat mij betreft uitstekende dingen voor DLC. Vandaar dat ik teleurgesteld ben dat de DLC zich daar niet mee bezig hield.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156803976
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin, hoe kan ik dat nou precies weten? Bovendien zijn dat juist wat mij betreft uitstekende dingen voor DLC. Vandaar dat ik teleurgesteld ben dat de DLC zich daar niet mee bezig hield.
Wb snelwegen -> screens/filmpjes/streams. Streams wb alles eigenlijk :D
Snap ook wel dat niet iedereen streams heeft zitten kijken. Maar bv die van Quill legde toch wel goed uit dat de dingen die je noemt niet in de game zitten.

Dat het goed spul voor DLC is ben ik met je eens. Ik mis bv een pont, als je een stad hebt aan beide kanten van een brede rivier. Trams lijken me ook tof :Y en meer bruggen. Die fatsoenlijk z'n vorm aanhoudt en niet scheef trekt als er een hobbel in de weg zit.

Ik denk niet dat ze het simuleren echt hevig uit gaan breiden overigens ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156803988
Wie weet wat de toekomst brengt :) Gezien al die uitbreidingen voor Cities in Motion kunnen we nog wel wat verwachten denk ik *O*
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:37:41 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156804046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Wb snelwegen -> screens/filmpjes/streams. Streams wb alles eigenlijk :D
Snap ook wel dat niet iedereen streams heeft zitten kijken. Maar bv die van Quill legde toch wel goed uit dat de dingen die je noemt niet in de game zitten.

Dat het goed spul voor DLC is ben ik met je eens. Ik mis bv een pont, als je een stad hebt aan beide kanten van een brede rivier. Trams lijken me ook tof :Y en meer bruggen. Die fatsoenlijk z'n vorm aanhoudt en niet scheef trekt als er een hobbel in de weg zit.

Ik denk niet dat ze het simuleren echt hevig uit gaan breiden overigens ;(
Nou ja ik hoopte inderdaad dat er nog echte snelwegen zouden komen met het spel. Maar dat lijkt inderdaad geen prioriteit te zijn. Wel erg jammer trouwens want Cities in Motion had wat mij betreft veel meer diepgang.

Gelukkig was het spel niet zo duur dus ik heb niet echt spijt van mijn aankoop.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_156804084
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja ik hoopte inderdaad dat er nog echte snelwegen zouden komen met het spel. Maar dat lijkt inderdaad geen prioriteit te zijn. Wel erg jammer trouwens want Cities in Motion had wat mij betreft veel meer diepgang.

Gelukkig was het spel niet zo duur dus ik heb niet echt spijt van mijn aankoop.
Pas als we plusminus 60,- aan uitbreidingen hebben uitgegeven zal het mss het simulatieniveau van SC4 aantikken. Maar dat baseer ik op m'n duim.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156804556
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 15:37 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja ik hoopte inderdaad dat er nog echte snelwegen zouden komen met het spel. Maar dat lijkt inderdaad geen prioriteit te zijn. Wel erg jammer trouwens want Cities in Motion had wat mij betreft veel meer diepgang.

Gelukkig was het spel niet zo duur dus ik heb niet echt spijt van mijn aankoop.
wat is er niet echt snelweg aan dan?
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:20:13 #263
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156804850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:06 schreef mschol het volgende:

[..]

wat is er niet echt snelweg aan dan?
Wat in het spel nu een snelweg wordt genoemd is meer een soort ringweg. Lage snelheid, geen invoeg- en uitvoegstroken en geen mogelijkheid tot versmalling/verbreding.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:48:21 #264
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156806694
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:20 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat in het spel nu een snelweg wordt genoemd is meer een soort ringweg. Lage snelheid, geen invoeg- en uitvoegstroken en geen mogelijkheid tot versmalling/verbreding.
De snelheid lijkt me prima. Het gemis van in-, weef- en uitrijstroken is wel een punt idd.
pi_156808460
Ik hoop ook dat het spel op bepaalde gebieden nog wat uitbreidt. Trams staan ook hoog op mijn lijstje.

Klopt het trouwens dat de leisure gebieden niet in Europese stijl beschikbaar zijn? Ik had een mooi gebied in gedachten als uitgaansgebied, maar het werd een soort obscure buitenwijk van Las Vegas.

Stoei soms alleen nog wel iets te veel met die heuvels, waardoor je van die gekke randen en onmogelijke parkeerplaatsen krijgt.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156809102
Iemand van jullie die zelf ook van die assets (gebouwen) maakt? Wilde daar mee gaan beginnnen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156809219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:35 schreef Oldground het volgende:
Iemand van jullie die zelf ook van die assets (gebouwen) maakt? Wilde daar mee gaan beginnnen.
_O_ SuperHarreGarre heeft De Kuip gemaakt. Verder weet ik niet :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156809298
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:39 schreef Divje het volgende:

[..]

_O_ SuperHarreGarre heeft De Kuip gemaakt. Verder weet ik niet :P
Staat die ook in de workshop? Want er staat er wel één, maar gemaakt door Long Long :P.

[ Bericht 2% gewijzigd door Oldground op 13-10-2015 19:52:14 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_156809410
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:42 schreef Oldground het volgende:

[..]

Staat die ook in de workshop? Want er staat er wel één, maar gemaakt door Long Long :P.
Er is maar 1 echte Kuip :Y
Die ja ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156809569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Er is maar 1 echte Kuip :Y
Die ja ;)
Haha dat is waar, wel klasse. Begin wel even met iets makkelijks denk ik ;).
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:33:53 #271
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156825718

Busbaan opengesteld voor andere services, maar als je aansluiting op het reguliere wegennet niet goed is...
pi_156827765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:33 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Busbaan opengesteld voor andere services, maar als je aansluiting op het reguliere wegennet niet goed is...
Mja ze zouden anders ook vast zitten in de file op de weg links. Ik denk dat het probleem ergens anders ligt... :P.
pi_156828008
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:33 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Busbaan opengesteld voor andere services, maar als je aansluiting op het reguliere wegennet niet goed is...
Wat loopt die gracht apart. Golfslagbaan? ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 14 oktober 2015 @ 12:46:05 #274
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156828034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat loopt die gracht apart. Golfslagbaan? ;)
Mja, dit is min of meer een probeermap... Had ook niet echt door dat het maaiveld allesbehalve vlak is daar _O-
pi_156828042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat loopt die gracht apart. Golfslagbaan? ;)
Inception :P.
pi_156828171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 12:46 schreef Cassius het volgende:

[..]

Mja, dit is min of meer een probeermap... Had ook niet echt door dat het maaiveld allesbehalve vlak is daar _O-
:P
Moest aan dat Urban Surfing project in Rotterdam denken _O-
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:39:27 #277
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156831703
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:33 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Busbaan opengesteld voor andere services, maar als je aansluiting op het reguliere wegennet niet goed is...
Ik zou de stoplichten weghalen, gaat al een groot deel oplossen denk ik.
So we just called him Fred
  woensdag 14 oktober 2015 @ 18:13:01 #278
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156835059
Ik heb voor het eerst sinds ik het spel speel 100K inwoners aangetikt. In vogelvlucht bij nacht zo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanuit een andere hoek, bij dag zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 15 oktober 2015 @ 18:08:49 #279
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156855868
@AgLarr: je plaatjes doen het niet!


Move bitch get out of the way...
pi_156857043
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:08 schreef Cassius het volgende:
@AgLarr: je plaatjes doen het niet!

[ afbeelding ]
Move bitch get out of the way...
Ik zie ze wel gewoon.

En hoezo rijden je bussen over voetpaden? :P
Van alles is weer waardeloos.
pi_156857150
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 18:13 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik het spel speel 100K inwoners aangetikt. In vogelvlucht bij nacht zo..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vanuit een andere hoek, bij dag zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet. Meer een soort metropoolgebied dan alleen een stad. Jammer dat die toren 's nachts zo donker is...
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:36:18 #282
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156859478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:12 schreef Oldground het volgende:

[..]

Vet. Meer een soort metropoolgebied dan alleen een stad. Jammer dat die toren 's nachts zo donker is...
Ja klopt. Wat dat betreft voelt alles ook groter aan dan (inmiddels) 130K inwoners. Ik bedoel, de hoeveelheid snelwegen, metrolijnen en buitenwijken + vliegveld zie je in het echt niet terug in een stad formaatje Zwolle.

En die toren is nog niet geupdate voor after dark - komt nog wel denk ik.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 15 oktober 2015 @ 21:49:41 #283
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156862216
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 19:08 schreef Oldground het volgende:

[..]
En hoezo rijden je bussen over voetpaden? :P
Pedestrian roads uit Traffic++, ideal voor een keerlusje als dit.
pi_156864191
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:36 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja klopt. Wat dat betreft voelt alles ook groter aan dan (inmiddels) 130K inwoners. Ik bedoel, de hoeveelheid snelwegen, metrolijnen en buitenwijken + vliegveld zie je in het echt niet terug in een stad formaatje Zwolle.

En die toren is nog niet geupdate voor after dark - komt nog wel denk ik.
Ja dat heb ik ook met de mijne (20k) haha. Maar ik heb dan ook bijna geen buitenwijken en dus vrijwel alleen een centrum.

Al moet ik wel zeggen dat ik soms mijn twijfels heb bij het aantal inwoners per woongebouw.
Van alles is weer waardeloos.
pi_156864310
quote:
14s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Cassius het volgende:

[..]

Pedestrian roads uit Traffic++, ideal voor een keerlusje als dit.
Kun je daarmee dus een soort gemengde wegen maken of tellen ze niet als wegen (waar je dus kavels e.d. aan kan koppelen) en zijn het gewoon voetpaden waar auto's/bussen overheen mogen?

Dat eerste zou ook wel mooi speelgoed zijn in een centrumgebied of een kneuterig woonerf. ;)
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 22:48:57 #286
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156864728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:33 schreef Oldground het volgende:

[..]

Kun je daarmee dus een soort gemengde wegen maken of tellen ze niet als wegen (waar je dus kavels e.d. aan kan koppelen) en zijn het gewoon voetpaden waar auto's/bussen overheen mogen?

Dat eerste zou ook wel mooi speelgoed zijn in een centrumgebied of een kneuterig woonerf. ;)
Het zijn standaard gewone wegen ja. Ze verschijnen ook in je wegenmenu. Het mooie van T++ is dat je precies in kan stellen wat eroverheen mag, dus bussen en hulpdiensten, maar bijvoorbeeld ook vuilniswagens, lijkwagens en gewoon (vracht)verkeer kun je al dan niet toelaten.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:54:55 #287
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156870509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:30 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook met de mijne (20k) haha. Maar ik heb dan ook bijna geen buitenwijken en dus vrijwel alleen een centrum.

Al moet ik wel zeggen dat ik soms mijn twijfels heb bij het aantal inwoners per woongebouw.
Naja, dat laatste klopt gewoon niet. Het spel stopt geloof ik 12 of 13 mensen in een flat. Niet heel realistisch.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:55:34 #288
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156870513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:48 schreef Cassius het volgende:

[..]

Het zijn standaard gewone wegen ja. Ze verschijnen ook in je wegenmenu. Het mooie van T++ is dat je precies in kan stellen wat eroverheen mag, dus bussen en hulpdiensten, maar bijvoorbeeld ook vuilniswagens, lijkwagens en gewoon (vracht)verkeer kun je al dan niet toelaten.
Werkt dat T++ nu eindelijk bug vrij? Dan kan ik er ook aan beginnen..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:15:39 #289
111843 Cassius
Something's fucky
pi_156870763
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 09:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Werkt dat T++ nu eindelijk bug vrij? Dan kan ik er ook aan beginnen..
Ik heb nog geen problemen ondervonden eigenlijk. Maar ik gebruik ook niet alle advanced features.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:47:42 #290
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_156889766
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
&lt;a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;regenrace of niet?&lt;/a&gt;
pi_156908523
[WIP]


:9

Stratenplannetje maar vast neergeploft, links van de rotonde komt ook nog een woonwijk maar dan wat meer free-form :P


Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156909043
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
tomayto, tomahto :P
pi_156909309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:23 schreef mschol het volgende:

[..]

tomayto, tomahto :P
Tomado?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_156913919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[WIP]

[ afbeelding ]
:9

Stratenplannetje maar vast neergeploft, links van de rotonde komt ook nog een woonwijk maar dan wat meer free-form :P
[ afbeelding ]

Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
Plaatje weer hoor! _O_
  zondag 18 oktober 2015 @ 08:17:17 #295
277865 Sejt
Ondertitel
pi_156915244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[WIP]

[ afbeelding ]
:9

Stratenplannetje maar vast neergeploft, links van de rotonde komt ook nog een woonwijk maar dan wat meer free-form :P
[ afbeelding ]

Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
Erg mooi met die sluis. _O_
I love my mispoken words.
  zondag 18 oktober 2015 @ 14:24:31 #296
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_156919913
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[WIP]

[ afbeelding ]
:9

Stratenplannetje maar vast neergeploft, links van de rotonde komt ook nog een woonwijk maar dan wat meer free-form :P
[ afbeelding ]

Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
Gaaf _O_
So we just called him Fred
pi_156935588
Heb ik eindelijk vakantie en wil ik spelen, system freeze bij het starten van een savegame/new game (met en zonder assets).

Morgen nog maar eens proberen. :z
  maandag 19 oktober 2015 @ 09:09:14 #298
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156938723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[WIP]

[ afbeelding ]
:9
Wow, nice met die locks en die waterrand. Hoe krijg je dat voor elkaar? Eerst neerleggen en dan de terraforming?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_156940719
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 09:09 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wow, nice met die locks en die waterrand. Hoe krijg je dat voor elkaar? Eerst neerleggen en dan de terraforming?
:Y
Eerst vlak gemaakt, dan de wegen en die sluis, daarna heel erg veel kutten met terraforming zodat het ergens op lijkt ;) op het laatst de stenen en t gras.

Thanks allen btw :P moet nu een week wachten voor ik verder kan, vakantie.. En juist nu komen de ideeën :D
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 19 oktober 2015 @ 11:28:54 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156940837
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 11:21 schreef Divje het volgende:
[...] moet nu een week wachten voor ik verder kan, vakantie.. En juist nu komen de ideeën :D
Gewoon ergens opschrijven of naar jezelf toe mailen zodat je ze niet vergeet :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Vrijheid&lt;/a&gt;
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156945338
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[WIP]

[ afbeelding ]
:9

Stratenplannetje maar vast neergeploft, links van de rotonde komt ook nog een woonwijk maar dan wat meer free-form :P
[ afbeelding ]

Had geen zin om de screens om te zetten naar jpg :')
Welke straten gebruik je voor je woonwijken? Welk type dan he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')