SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hoi... ik heb last van snelwegen waar (vracht-) auto's soms zonde enige reden een tijd stoppen (en daarmee soms een file veroorzaken)... is dit een bug?![]()
Koploper
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken.![]()
![]()
Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.quote:Op maandag 21 september 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken.So we just called him Fred![]()
Plus donderdag de expansion waarbij er een zooi nieuwe gebouwen worden toegevoegd en een day/night cycle wat je stad dus nóg mooier en plezieriger maaktquote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Buiten de treinen is er weining Europees aan mijn bouwsels
Woonwijk, met wat kantoren her en der:
Woonwijk op een eiland:
Kantorenwijk op een eiland:
Nog wat kantoren:
En de industrie, weggepropt in een "hoekje", met trein/busstation voor de arbeiders:
So we just called him Fred![]()
Toffe screens Fred!
Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast
Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:06 schreef Blistering het volgende:
Toffe screens Fred!
Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Mss een tunnel er onderdoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.
Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.![]()
Inderdaad. De drukste verkeersstroom een eigen kruisingsvrije baan om/over/onder de rotonde geven.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Die verkeerslichten weghalen, kan dat ook met Traffic++?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt.
You know, I've learned something today![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:57 schreef ImMaxa het volgende:
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt.![]()
![]()
Iemand dit al meegemaakt?
Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.
Gevolg:
Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef FredvZ het volgende:
Iemand dit al meegemaakt?
Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.
Gevolg:
[ afbeelding ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?
Maakt allemaal niets uit:
Ik heb een grote stad, bijna 9 vlakken nokkie-vol gebouwd. Vak nr. 9 nog een kwart open.
Nu kom ik echter in een fase dat er veel behoefte is aan Industrie en Handel, en al heel lang geen behoefte aan Woongebieden. Totaal niet, bevolking daalt soms licht zelfs, en dan stijgt het pietsie, maar Woongebieden raken NIET meer bebouwd. Waar kan dat aan liggen?![]()
Verbind dat gebied rechtsboven eens met het gebied richting windmolens? Het lijkt alsof het stuk dat het verst weg zit van de stroom tekort komt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.
Maakt allemaal niets uit:
[ afbeelding ]
Oh, en links ligt een lijk te rotten.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef FredvZ het volgende:
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is
Staat draait nu wel lekker soepel met en over-sized infrastructuur.
Alles lijkt zich te herstellen, behalve de industrie
HELP. Mijn inwoners gaan opeens met bosjes tegelijk dood!
Bijna elke flat heeft dode mensen liggen nu.
Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.
Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.
Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging.
blablablabla![]()
Alle inwoners hebben precies dezelfde leeftijd waarop ze dood gaan dus krijg je die golven.
Er zal wel een mod voor zijn.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?quote:Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.
Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.
Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging.
En kunnen je ambulances alle wijken nog op tijd bereiken?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Als ik heel goed kijk zie ik in de achtergrond een ziekte-icoontje staan met een glaasje water erbij. Dat betekent dat je water vervuild is.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Daar ben ik ook eens in getrapt ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.Heeft even geduurd voor ik de oorzaak gevonden had; inderdaad, een watertoren naast een kolencentrale.
![]()
Ook een keer gehad, opeens gingen er heel veel mensen dood, terwijl ik niets bijzonders gebouwd had. Bleek dat het vervuilde water een andere route had gekozen dan eerst, waardoor het vervuilde water naar mijn waterpompen stroomde.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke rangeerbeweging.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nice, die TNT vrachtauto.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkelijke rangeerbeweging.![]()
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)
138.400 inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vuile water wat weggepompt wordt in de rivier blijft goor, ondanks dat ik van die reinigingsinstallaties bouw. Hoe kan ik dit oplossen?History became legend, legend became myth.![]()
3 opties:quote:Op woensdag 23 september 2015 20:02 schreef valek het volgende:
Het vuile water wat weggepompt wordt in de rivier blijft goor, ondanks dat ik van die reinigingsinstallaties bouw. Hoe kan ik dit oplossen?
1. Een mod downloaden zodat je geen vervuiling meer ziet (cosmetisch)
2. Download clarifiers en andere waterzuiveringsdingen in de workshop
3. Zuig je vervuilde water direct nadat je het loost op met waterpompen, maar zorg ervoor dat deze niet zitten aangesloten op de rest van je waternetThere's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Slim!quote:Op woensdag 23 september 2015 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
3. Zuig je vervuilde water direct nadat je het loost op met waterpompen, maar zorg ervoor dat deze niet zitten aangesloten op de rest van je waternetMine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Morgen?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:20 schreef mschol het volgende:
ik ben benieuwd wanneer m'n after dark key binnendruppelt..![]()
![]()
Ha, ik heb hem daar ook besteld. Rond acht uur gekeken, toen hadden ze het over 20 uur. Zal dus morgen rond 16u worden.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee wanneer dlgamer wat verstuurd..Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Maar niet realistischquote:
Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Wat denk je dan dat we er mee doenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.
Het mag dan wel gezuiverd zijn en geen kleur meer hebben, maar zo héél erg gezond is het water dat uit een AWZI-komt is bepaald geen drinkwater.So we just called him Fred![]()
Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar niet realistisch
Vandaar dat die clarifiers zo'n uitkomst zijn. Nooit meer poep in de rivier dumpen, dat doen we hier immers ook niet.History became legend, legend became myth.![]()
quote:We would like to thank you for the order you have placed on DLGAMER. This order has just been fulfilled,wel vanand laat pas de kans te spelen
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 08:45 schreef valek het volgende:
[..]
Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?![]()
![]()
Die heb ik niet. Of is dat een Workshopding?quote:Op donderdag 24 september 2015 08:45 schreef valek het volgende:
[..]
Zijn die clarifiers die "ronde zwembaden"?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Volgens is dat een workshop ding ja.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Of is dat een Workshopding?History became legend, legend became myth.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)
138.400 inwonersDaar wil ik wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Volgens de mail die ik van mijn DLGamer heb gekregen, staat mijn code voor After Dark klaar.
Holy shit - ik dacht dat ik lekker bezig was. Dit ziet er heel strak en mooi uit. Gebruik je veel assets en zulks?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
138.400 inwoners"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"
- Oliver Goldsmith, The Deserted Village![]()
drie kwartier geleden gepost:Dat betekend nog 4 minuten.quote:If the Paradox site is correct the release will be within an hour 3:00 PM CESTNever regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
edit: Bij mij staat ie tussen de DLCtwitter:Cities_PDX twitterde op donderdag 24-09-2015 om 14:58:52After Dark is LIVE!!! Like, seriously. Here now! Check the launch trailer! #AfterDark https://t.co/fkaqifFDPi reageer retweet
Je moet het er alleen los bijkopen??
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Merci!quote:
Dat kan! Map is hier te vinden: http://steamcommunity.com(...)ulti+level+flatlandsquote:Momenteel zit ik op 721 custom workshop items. Heb wel door dat een aantal gebouwen niet spawnen bij mij maar nog niet de moeite genomen om die er tussen uit te zoeken.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Holy shit - ik dacht dat ik lekker bezig was. Dit ziet er heel strak en mooi uit. Gebruik je veel assets en zulks?
HYPE!! AFTER DARK!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
This expansion does NOT add the day&night cycle, Day&Night cycle is a FREE update for the base game Cities Skylines.
Many features were implemented to the base game free of charge. By purchasing this expansion, you get access to new buildings, bike lanes, bigger bus stations, international airport and more.
Also the crime system of the game gets more in-depth in this expansion. Normally a criminal is moved to a police station and released some time later, still as a criminal. Prison, one of the additions of this paid expansion, works as rehabilitation center. So the criminal gets moved to the police station only to be moved to the prison and when he is relased he is no longer a criminal.
If you like Cities it is a must-own. If you are looking to buy this, and you are not sure if it is worth the asking price, check out some popular streamers/youtubers to see what the expansion entails.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
M'n oude map laadde zowaar zonder al te veel foutmeldingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die van mij is al 13 minuten bezig met laden.
![]()
Ik maak me zorgen
Goed gedaan, een update uitbrengen die de game kapot maakt. Bravo.And if you listen very hard
Misschien eens Alt-Tab doen naar je desktop, soms staat er een foutmelding buiten beeld.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:22 schreef Adolecens het volgende:
Die van mij is al 13 minuten bezig met laden.
[ afbeelding ]
Ik maak me zorgen![]()
Hier nu nog over zeiken terwijl dat bij elke update is gebeurd door mods die nog niet zijn geupdatequote:Op donderdag 24 september 2015 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
Goed gedaan, een update uitbrengen die de game kapot maakt. Bravo.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Gedaan, geen foutmelding. Geheugengebruik vliegt naar de 10GB.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Misschien eens Alt-Tab doen naar je desktop, soms staat er een foutmelding buiten beeld.
Later nog maar eens kijken, heb iets van 700 assets en 20 mods ofzo..Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Het feit dat het elke keer gebeurt is geen excuusquote:Op donderdag 24 september 2015 17:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier nu nog over zeiken terwijl dat bij elke update is gebeurd door mods die nog niet zijn geupdate.
And if you listen very hard
Maar het valt Paradox niet te verwijten.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het feit dat het elke keer gebeurt is geen excuus.
Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar het valt Paradox niet te verwijten.And if you listen very hard
Paradox is niet verantwoordelijk voor de mods, dat zijn de mensen die die (custom) modjes maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.blablablabla![]()
De game is prima hoor, zonder mods. Je doet net alsof de game zonder mods niet speelbaar is.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vind ik wel. Als jij een game maakt zonder features die door mods opgevuld moeten worden moet je er ook voor zorgen dat het werkt.![]()
Overigens, zelf nog niet gespeeld hoor, vind ik het 'donker' gebeuren van screens wat tegenvallen. Het is net alsof het niet echt donker is, maar er een donker filter over alles heen is gegooid, en lichtjes zijn toegevoegd. Zoals die ene mod ook werkte geloof ik.
Beetje moeilijk uitleggen, maar het komt op mij niet over als donker.![]()
Eh ok?quote:Op donderdag 24 september 2015 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Paradox is niet verantwoordelijk voor de mods, dat zijn de mensen die die (custom) modjes maken.And if you listen very hard
Nee maar wel erg leeg. Dat was ook altijd het mantra van de game. Alles wat er nu nog niet inzit komt met mods. Wacht maar tot de mods komen. Daar is wel een mod voor.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De game is prima hoor, zonder mods. Je doet net alsof de game zonder mods niet speelbaar is.And if you listen very hard
1,5 uur verder en nog steeds aan het laden. Ben m'n stad kwijt denk ik
Hmmm, misschien nog maar even wachten met het installeren van die update?So we just called him Fred![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
138.400 inwonersJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de baas
![]()
![]()
![]()
Een lijstje met mods die al wel en niet geschikt zijn: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=520741974![]()
Traffic++ doet het dus nog niet, maak ik veel gebruik van. Ik wacht nog wel evenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef HetBrabandertje het volgende:
Een lijstje met mods die al wel en niet geschikt zijn: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=520741974
Nou, ik heb 'm maar uitgezet. Stond nog steeds op laden..
Ook een nieuwe stad deed het niet.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Ik weet niet waarom, maar de lichtval in mijn stad is plotseling veranderd. Het lijkt wel of ik nu veel meer zonlicht (gelere gloed), of alsof de zon heel laag staat,...anders als gisteren. Zijn dat updates op de achtergrond? Dit is eigenlijk niet eens mooi meer...![]()
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef elkravo het volgende:
Ik weet niet waarom, maar de lichtval in mijn stad is plotseling veranderd. Het lijkt wel of ik nu veel meer zonlicht (gelere gloed), of alsof de zon heel laag staat,...anders als gisteren. Zijn dat updates op de achtergrond? Dit is eigenlijk niet eens mooi meer...![]()
WTF het wordt opeen donker....quote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
Ik heb niks gedaan... dus...![]()
Eh, neequote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
Lag?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
WTF het wordt opeen donker....
Ik heb niks gedaan... dus...![]()
Huh?quote:
Nu ja, ik blijk opeens dag en nacht te hebben. Maar het beeld is wel onscherp geworden als ik bijvoorbeeld met een bus of trein mee rijdt.![]()
![]()
Tilt Shift Amount is misschien gereset? Of hoe die optie heet ... ik vind het niks, heb het gelijkt uitgezet.![]()
Dag & Nacht cyclus zat in de update die vandaag uit is gekomen. Dus tjah, is niet raar dat je dat opeens hebtquote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef elkravo het volgende:
[..]
Huh?
Nu ja, ik blijk opeens dag en nacht te hebben. Maar het beeld is wel onscherp geworden als ik bijvoorbeeld met een bus of trein mee rijdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zit die schakelaar?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Cassius het volgende:
Tilt Shift Amount is misschien gereset? Of hoe die optie heet ... ik vind het niks, heb het gelijkt uitgezet.![]()
Muchas Gracias!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Onder Options -> Graphics -> Depth Of Field Amount (schuifregelaar).![]()
Ik zit nog wel met een mysterie. Er blijft behoefte aan Industrie en Commercial zones... totaal geen behoefte aan wonen... hoe dat zo?![]()
steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ik heb 'm maar uitgezet. Stond nog steeds op laden..
Ook een nieuwe stad deed het niet.
Probeer deze eens, deze heeft het probleem opgelost bij mij! De mods helemaal geen problemen mee, het zijn de assets en voornamelijk de Unique Buildings die voor problemen zorgen.
Als je de game opstart met de gelinkte mod aan moet je even bij je unique buildings kijken, dan zijn er een aantal gebouwen die een extra tabje hebben gekregen die er niet hoort (zelf had ik 3 gebouwen daar staan). Unsubscribe die gebouwen in de workshop en vervolgens kan je een nieuwe game starten zonder die mod aan! Heeft me maar 6 uur geduurd om het werkend te krijgen met mn assets aan![]()
Je kan trouwens wel met die unique buildings spelen als je de mod aan laat.![]()
Deze update
Stuk of 80 dacht ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Zijn er ook nieuwe gebouwen toegevoegd?
Veel leisure buildings.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Maar ook growable gebouwen?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Stuk of 80 dacht ik.
Veel leisure buildings.![]()
Vooral growable volgens mijquote:Op donderdag 24 september 2015 23:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Maar ook growable gebouwen?je zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa
Ziet er wel erg als een hoerenbuurt uit trouwens.
Wauw! Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral growable volgens mijje zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa
![]()
![]()
Screenssssss!?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Vooral growable volgens mijje zoned een winkelgebied, maak er een district van met de leisure specialisatie en hoppa
Ziet er wel erg als een hoerenbuurt uit trouwens.![]()
Qua ploppables zijn er ook wat leuke dingen zoals een dierentuinquote:en wat kustlijn gebouwen. Een groter busstation, dat internationale vliegveld en nog wat dingetjes dacht ik
Kan ik zo snel ff niet vindenquote:het dit van een YT filmpje
die leisure buurt was fel rood verlicht
iets gevonden
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan ik zo snel ff niet vindenhet dit van een YT filmpje
die leisure buurt was fel rood verlicht
iets gevonden
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743quote:Op donderdag 24 september 2015 23:47 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
moeten alle mods en assets worden verwijderd dan wel uitgeschakeld zijn voor deze DLC?
Als je hem met deze mod opstart niet. Al mijn mods (Geen T++ , mogelijk doet hij het wel) doen het gewoon!
Assets waren trouwens niet persee het probleem. Bovenstaande mod lost het op tot het officieel gepatched wordt![]()
Heb gisteren wel al mn assets verwijderd omdat ik toch niet helemaal tevreden was over alles. En het zijn ook de assets die voor die belachelijke laadtijden zorgen. Dus daar ga ik gewoon heel kritisch op zijn nu. Echt, erewoord, want ik heb totaal geen asset-verslaving. Echt niet.
Gisteren al eventjes begonnen aan een nieuwe tropische kuststad, ben benieuwd of ik er iets moois van kan maken.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Gisteren even nog alvast een uurtje gespeeld, 't is wel ff wennen als 't donker is hoor
Natuurlijk ook laadproblemen, gezien de hoeveelheid mods en assets die ik enabled had. Uiteindelijk maar alles uitgezet en zonder gespeeld, maar ik mis toch een hoop, vanavond maar eens uitzoeken hoe en wat.![]()
Over het algemeen werkt elke mod en asset gewoon nog, mocht je laadproblemen hebben gebruik de mod die Cassius en ik eerder gelinkt hebben dan komt alles helemaal goed!
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743
Had m nog op Ctrl V zitten![]()
![]()
Mja, had er gisteren verder nog niet echt verder naar gezocht, ben de rest van de avond bezig geweest met m'n vriezer te ontdooien (lees: veel dweilen)
Vanavond nog maar eens een poging wagen![]()
![]()
Kan je die nachtmodus op pauze zetten oid?
Leuk voor het visuele, maar ben je net lekker aan het bouwen, wordt het donker, zie je niet meer goed wat je doet![]()
Heb em nu ook, alleen nog niet gespeeld. Is er veel nieuws behalve dag en nacht en dus dag en nacht tourisme? Nieuwe mechanics ofzo?![]()
Politie-mechanics is veranderd, er zijn ook gevangenissen bij gekomen. Verder heb je nu ook taxi als OV en kunnen mensen fietsen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:27 schreef BarryOSeven het volgende:
Heb em nu ook, alleen nog niet gespeeld. Is er veel nieuws behalve dag en nacht en dus dag en nacht tourisme? Nieuwe mechanics ofzo?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
klinkt goed! vanavond maar eens proberen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Politie-mechanics is veranderd, er zijn ook gevangenissen bij gekomen. Verder heb je nu ook taxi als OV en kunnen mensen fietsen.![]()
Ik heb 't spel eigenlijk altijd op pauze staan als ik iets aan 't bouwen ben, omdat er anders weer van alles mis gaat (of per ongeluk een powerline ergens sloop ofzo). Daarna is 't gewoon van pauze af en kijken hoe 't zich ontplooit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:25 schreef Adolecens het volgende:
Kan je die nachtmodus op pauze zetten oid?
Leuk voor het visuele, maar ben je net lekker aan het bouwen, wordt het donker, zie je niet meer goed wat je doet![]()
![]()
Ik vraag mij wel af waarom mijn bussen altijd omrijden. Screentje:
Vanaf het startpunt gezien volgen mijn bussen dus de rode route, in plaats van dat ze de groene route zouden nemen en dan gewoon bij het busstation linksaf slaan.
Zou er een reden voor zijn dat ze helemaal omrijden?
Mijn vuilniswagens doen trouwens hetzelfde
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: