quote:Op woensdag 23 september 2015 19:43 schreef G3F het volgende:
Laatste project net voor After Dark weten "af te ronden" (lees: building limit reached)
138.400 inwonersJezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor de baas
![]()
![]()
Traffic++ doet het dus nog niet, maak ik veel gebruik van. Ik wacht nog wel evenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:01 schreef HetBrabandertje het volgende:
Een lijstje met mods die al wel en niet geschikt zijn: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=520741974
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:53 schreef elkravo het volgende:
Ik weet niet waarom, maar de lichtval in mijn stad is plotseling veranderd. Het lijkt wel of ik nu veel meer zonlicht (gelere gloed), of alsof de zon heel laag staat,...anders als gisteren. Zijn dat updates op de achtergrond? Dit is eigenlijk niet eens mooi meer...
WTF het wordt opeen donker....quote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
Eh, neequote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
De dag/nacht cyclus was gratis toch? Je moet alleen betalen om je stad er gebruik van te laten maken.
Lag?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:00 schreef elkravo het volgende:
[..]
WTF het wordt opeen donker....
Ik heb niks gedaan... dus...
Huh?quote:
Dag & Nacht cyclus zat in de update die vandaag uit is gekomen. Dus tjah, is niet raar dat je dat opeens hebtquote:Op donderdag 24 september 2015 22:05 schreef elkravo het volgende:
[..]
Huh?
Nu ja, ik blijk opeens dag en nacht te hebben. Maar het beeld is wel onscherp geworden als ik bijvoorbeeld met een bus of trein mee rijdt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zit die schakelaar?quote:Op donderdag 24 september 2015 22:06 schreef Cassius het volgende:
Tilt Shift Amount is misschien gereset? Of hoe die optie heet ... ik vind het niks, heb het gelijkt uitgezet.
Muchas Gracias!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Onder Options -> Graphics -> Depth Of Field Amount (schuifregelaar).
steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=523984743quote:Op donderdag 24 september 2015 21:23 schreef Adolecens het volgende:
Nou, ik heb 'm maar uitgezet. Stond nog steeds op laden..
Ook een nieuwe stad deed het niet.
Stuk of 80 dacht ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:24 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Zijn er ook nieuwe gebouwen toegevoegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |