 
		 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik moet eerlijk bekennen dat ik de game meer speel als een soort interactief diorama met een simcity perspectief en vrijwel altijd gepauzeerd speel. Als ze die hele economie en meerdere problemen oplossen zal ik het wel op de 'normale' manier spelenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo jammer dat er een hele update gewijd is aan havens die zogenaamd de economie uitbreiden, maar niemand snapt de ballen van hoe die economie nou eigenlijk werkt. Alles is enorm obscuur.
Juist dat hele import/export/productie deel vind ik geweldig aan dit soort games maar CS2 snap ik echt geen zak van hoe het werkt en hoe systeem x invloed heeft op systeem y.
 
											 
			 
			
			
			quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo jammer dat er een hele update gewijd is aan havens die zogenaamd de economie uitbreiden, maar niemand snapt de ballen van hoe die economie nou eigenlijk werkt. Alles is enorm obscuur.
Juist dat hele import/export/productie deel vind ik geweldig aan dit soort games maar CS2 snap ik echt geen zak van hoe het werkt en hoe systeem x invloed heeft op systeem y.
 
			 
			
			
			Transport Fever fungeert dan weer niet echt lekker als city builder. Ik zou zo graag een game hebben die beide doet, en Cities Skylines is heel dichtbij, maar maakt de productiechain voor mij dan weer te makkelijk (even los van de interface die eigenlijk compleet nutteloos is).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
voor een productiechain achtige gameplay ga ik liever naar iets als transport fever 2
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |