HP Victus 15 met een RTX 4070 videokaartquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen een laptop uit te zoeken 1000-1500 euro waar ik mee uit de voeten kan met CS2?
Zou dit wat zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
HP Victus 15 met een RTX 4070 videokaart
Is het te doen zonder mods?quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef Divje het volgende:
Na een pc upgrade toch CS2 weer geïnstalleerd, maar ben er he-le-maal uit. Wat zijn de aanbevolen mods tegenwoordig?![]()
Spelen mensen hier nog?
Maar natuurlijkquote:
ik ben er ook helemaal uit.. ik hoop dat de game mij er weer een keer helemaal inzuigt..quote:Op zondag 30 maart 2025 14:09 schreef Divje het volgende:
Na een pc upgrade toch CS2 weer geïnstalleerd, maar ben er he-le-maal uit. Wat zijn de aanbevolen mods tegenwoordig?![]()
Spelen mensen hier nog?
De game zuigt wel, ben er even voor gaan zitten en wat een timesink is het toch ookquote:Op zaterdag 12 april 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er ook helemaal uit.. ik hoop dat de game mij er weer een keer helemaal inzuigt..
Ik ben benieuwd wat je er van vind.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:01 schreef jogy het volgende:
Ik heb het er ook weer opgezet (CS2), hoor verschillende signalen dat het tegenwoordig redelijk op de rit zit na het debacle in het begin. Ga er vanavond lekker voor zitten, zonder mods of gekkigheid.
Ik ben altijd heel slecht (geen geduld voorquote:Op zondag 30 maart 2025 14:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Maar de asset packs en mods voor detailing maken het wel leuker
Ik heb dan weer geen geduld voor de game mechanics en progressquote:Op woensdag 7 mei 2025 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel slecht (geen geduld voor) voor detaillering.
Ziet er wel mooi uit dat stukje.quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb dan weer geen geduld voor de game mechanics en progress![]()
[ afbeelding ]
En geen geduld om een stad echt af te maken, begin altijd vol enthousiasme en dan blijft het bij zoiets. M'n oostblok stad ligt ook al bij het vuil
Projectje voor de lange baan dit, misschien wakkert dat waterfronts dlc ding weer iets aan met ophaalbruggen en visserij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |