abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219070266
Zo jammer dat er een hele update gewijd is aan havens die zogenaamd de economie uitbreiden, maar niemand snapt de ballen van hoe die economie nou eigenlijk werkt. Alles is enorm obscuur.

Juist dat hele import/export/productie deel vind ik geweldig aan dit soort games maar CS2 snap ik echt geen zak van hoe het werkt en hoe systeem x invloed heeft op systeem y. :?
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:07:13 #177
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219070308
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 17:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo jammer dat er een hele update gewijd is aan havens die zogenaamd de economie uitbreiden, maar niemand snapt de ballen van hoe die economie nou eigenlijk werkt. Alles is enorm obscuur.

Juist dat hele import/export/productie deel vind ik geweldig aan dit soort games maar CS2 snap ik echt geen zak van hoe het werkt en hoe systeem x invloed heeft op systeem y. :?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de game meer speel als een soort interactief diorama met een simcity perspectief en vrijwel altijd gepauzeerd speel. Als ze die hele economie en meerdere problemen oplossen zal ik het wel op de 'normale' manier spelen :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 17:39:01 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219070497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 17:00 schreef TigerXtrm het volgende:

En dan office buildings als ondersteuning van de sales en zaken als software.
pi_219100265
voor een productiechain achtige gameplay ga ik liever naar iets als transport fever 2
pi_219101254
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:34 schreef mschol het volgende:
voor een productiechain achtige gameplay ga ik liever naar iets als transport fever 2
Transport Fever fungeert dan weer niet echt lekker als city builder. Ik zou zo graag een game hebben die beide doet, en Cities Skylines is heel dichtbij, maar maakt de productiechain voor mij dan weer te makkelijk (even los van de interface die eigenlijk compleet nutteloos is).
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')