SPOILER: Tip door SuperHarregarreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast een paar mooie features in dit spel.
• Workshop support met duizenden assets (gebouwen, parken, wegen en dergelijke) om je stad mee op te fleuren. En Mods om de functionaliteit van het spel zelf aan te passen. Zie ook het lijstje met de beste mods hier voor een goed begin.
• Maximaal 36km2 aan ruimte om te bouwen, of met mod kan je alle 25 tegels unlocken vor nog veel meer plezier en eventueel een smeltende pc.
• Vaste en volgbare inwoners in je stad, geen statistische weergave en ook geen random agents die maar gewoon overal en nergens gaan wonen.
• Je kan districten maken en in die districten zogeheten policies instellen zodat een beleid voor een verplichte roetfilter alleen in de industrie geld en niet in een woonwijk bijvoorbeeld of maak het zo gek als je zelf wil
• Uitgebreide opties voor wegen, rails, metro, bussen en havens voor je steden.
• Meer klimaten om in te spelen (heeft nog geen effect op het soort huizen die er gebouwd worden helaas) Noordelijk, Warm en TropischSPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Must have mods voor nog meer stadplezier
• ChirpFilter, alleen belangrijke chirps, de rest blijft weg
• Zonebare wandelpaden
• Elevated train tracks
• Meer opties om je al aangelegde wegen aan te passen
• Traffic Query tool
• Geen verdwijnende auto's
• Proper hardness (Niet te combineren met despawn)
• First person camera
• Dynamic resolution
• Automatic bulldoze
• 25 tile unlock mod
• Mods en toch achievements
• Tree Brush Mod
• Isometric camera(Niet te combineren met first person camers)
• Terraform tool
• Extended Public Transport UI
• Web Server (gebruiken als 2e monitor met live stats)
• Lane Changer: No left/right turn
Saved Games / Maps
• Circle CitySPOILER: Plaatjes van FOK!kers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hoi... ik heb last van snelwegen waar (vracht-) auto's soms zonde enige reden een tijd stoppen (en daarmee soms een file veroorzaken)... is dit een bug?![]()
Koploper
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken.![]()
![]()
Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.quote:Op maandag 21 september 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit het met deze game, is het nog wat beter geworden sinds release? Misschien binnenkort weer eens oppikken.So we just called him Fred![]()
Plus donderdag de expansion waarbij er een zooi nieuwe gebouwen worden toegevoegd en een day/night cycle wat je stad dus nóg mooier en plezieriger maaktquote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zeker, de mods en extra toe te voegen assets en voertuigen geven uren speel plezier.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Buiten de treinen is er weining Europees aan mijn bouwsels
Woonwijk, met wat kantoren her en der:
Woonwijk op een eiland:
Kantorenwijk op een eiland:
Nog wat kantoren:
En de industrie, weggepropt in een "hoekje", met trein/busstation voor de arbeiders:
So we just called him Fred![]()
Toffe screens Fred!
Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast
Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:06 schreef Blistering het volgende:
Toffe screens Fred!
Ik heb weer eens een vastloper op het drukste punt in m'n stad. Dacht het enigszins verholpen te hebben met een rotonde, maar inmiddels loopt het weer aardig vast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Mss een tunnel er onderdoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een zesbaans rotonde is sowieso zinloos imo. Ik zie wel dat je met Traffic Manager de verkeerslichten heb weggehaald, maar alsnog is 40% van je rotonde kruising waar verkeer niet op wil stilstaan.
Waar wil al het verkeer dat van onder komt heen? Als dat naar rechts komt, zou ik als ik jou was bijvoorbeeld een bypass overwegen.![]()
Inderdaad. De drukste verkeersstroom een eigen kruisingsvrije baan om/over/onder de rotonde geven.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Die verkeerslichten weghalen, kan dat ook met Traffic++?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt.
You know, I've learned something today![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:57 schreef ImMaxa het volgende:
Veel van mijn drukke kruispunten eindigen als een idiote zooi spaghetti wat nog steeds vastloopt.![]()
![]()
Iemand dit al meegemaakt?
Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.
Gevolg:
Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:39 schreef FredvZ het volgende:
Iemand dit al meegemaakt?
Opeens "geleiden" woningen geen stroom meer.
Ze nemen wel stroom om, maar geven het niet door aan andere gebouwen.
Gevolg:
[ afbeelding ]Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik gok dat er dan toch weinig capaciteit is van je electriciteitsbronnen. Misschien een lijntje over de rivier spannen, zodat het wat beter verdeeld wordt?
Maakt allemaal niets uit:
Ik heb een grote stad, bijna 9 vlakken nokkie-vol gebouwd. Vak nr. 9 nog een kwart open.
Nu kom ik echter in een fase dat er veel behoefte is aan Industrie en Handel, en al heel lang geen behoefte aan Woongebieden. Totaal niet, bevolking daalt soms licht zelfs, en dan stijgt het pietsie, maar Woongebieden raken NIET meer bebouwd. Waar kan dat aan liggen?![]()
Verbind dat gebied rechtsboven eens met het gebied richting windmolens? Het lijkt alsof het stuk dat het verst weg zit van de stroom tekort komt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
600MW beschikbaar, nadat ik voor de zekerheid nog wat extra stroombronnen in de rivier heb gezet.
Maakt allemaal niets uit:
[ afbeelding ]
Oh, en links ligt een lijk te rotten.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef FredvZ het volgende:
Geen idee wat er bij mij aan de hand was, maar ik heb een berg extra stroomkabels getrokken en alles heeft weer stroom. Nu wachten tot iedereen weer terug is
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Staat draait nu wel lekker soepel met en over-sized infrastructuur.
Alles lijkt zich te herstellen, behalve de industrie
HELP. Mijn inwoners gaan opeens met bosjes tegelijk dood!
Bijna elke flat heeft dode mensen liggen nu.
Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.
Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.
Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging.
blablablabla![]()
Alle inwoners hebben precies dezelfde leeftijd waarop ze dood gaan dus krijg je die golven.
Er zal wel een mod voor zijn.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?quote:Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mijn budgetten voor gezondheidszorg staan voldoende en er zijn meer dan genoeg crematoria aanwezig.
Kan dit duiden op een logistiek probleem i.v.m. bereikbaarheid, al is dat dan wel heel plotseling ontstaan?
OF heeft het verband met de aanleg van de metro (totaal zo'n 70 stations over de hele stad) waardoor de mensen doodgaan.
Probleem met massasterfte lijkt pas te zijn ontstaan na aanleg van de metro, of zeggen jullie dat dat überhaupt niet kan.
Op deze manier is de stad letterlijk ten dode opgeschreven, terwijl het net zo lekker ging.
En kunnen je ambulances alle wijken nog op tijd bereiken?Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Als ik heel goed kijk zie ik in de achtergrond een ziekte-icoontje staan met een glaasje water erbij. Dat betekent dat je water vervuild is.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:18 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Daar ben ik ook eens in getrapt ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je toevallig ergens een watertoren geboud in/naast een industriegebied ofzo? Dan komt de grondvervuiling in het water terecht namelijk.Heeft even geduurd voor ik de oorzaak gevonden had; inderdaad, een watertoren naast een kolencentrale.
![]()
Ook een keer gehad, opeens gingen er heel veel mensen dood, terwijl ik niets bijzonders gebouwd had. Bleek dat het vervuilde water een andere route had gekozen dan eerst, waardoor het vervuilde water naar mijn waterpompen stroomde.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is je drinkwater niet vervuild? Dat je vrolijk vervuild water staat op te pompen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |