Is dat wel je camera-view? Volgens mij verdwijnen bij mij de icoontjes als ik dat camera-icoon rechtsonder aan klik en dan met F12 een screenshot maak.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha is later allemaal opgelost, verwachtte eigenlijk al een opmerking.
Kun je die icoontjes ook tijdelijk even uitschakelen voor een screenshot? Kon het zelf zo snel even niet vinden.
Als het goed is zit rechtsonder een knopje (soort camera) en dan kan je de hele UI laten verdwijnen inc. icoontjesquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:03 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha is later allemaal opgelost, verwachtte eigenlijk al een opmerking.
Kun je die icoontjes ook tijdelijk even uitschakelen voor een screenshot? Kon het zelf zo snel even niet vinden.
Ah... vandaar. Nee dit is gewoon met de snipping tool ingame.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat wel je camera-view? Volgens mij verdwijnen bij mij de icoontjes als ik dat camera-icoon rechtsonder aan klik en dan met F12 een screenshot maak.
Gewoon doen. De eerste 5000 is enigszins vervelend maar het is het wel waar, ik ben nu aan mijn tweede begonnen nadat ik alle ontdekt heb in de eerste stad qua nieuwe policies en zoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Als het goed is zit rechtsonder een knopje (soort camera) en dan kan je de hele UI laten verdwijnen inc. icoontjes
Elke keer als ik in dit topic krijg wil ik weer beginnen. Alleen, het beginnen van de stad vind ik altijd zo irritant
Moet de uitbreiding nog kopen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon doen. De eerste 5000 is enigszins vervelend maar het is het wel waar, ik ben nu aan mijn tweede begonnen nadat ik alle ontdekt heb in de eerste stad qua nieuwe policies en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter de dijk was ik begonnen met wat grachten, maar omdat ik een foutje heb gemaakt staat dat stuk land nu onder water
oh ah toma toma vem vem vem vem
Oh ja, mijn stad die ik helemaal gemaakt had zonder de uitbreiding is inderdaad wel gestorven jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet de uitbreiding nog kopen.
Heeft ook weinig zin om nu een stadje te bouwen en als die uitbreiding gekocht is weer overnieuw te beginnen vind ik.+ dat heul veel assets nog geen update hebben gehad.
quote:Maar, ondertussen nog wel wat gesleuteld aan m'n vissersdorpje.Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter de dijk was ik begonnen met wat grachten, maar omdat ik een foutje heb gemaakt staat dat stuk land nu onder water. Bij mij is het altijd veel te random
.
Maar toch, 's nachts is alles mooi.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Moet dat ook nog doen ja, even een flinke reorganisatie doorvoeren op gebied van assets & losse propsquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, mijn stad die ik helemaal gemaakt had zonder de uitbreiding is inderdaad wel gestorven ja. Alle assets eraf geflikkerd en een nieuwe stad begonnen en daar weer een reut nieuwe growables aan toegevoegd.
[..]
Oh wauw. Bij mij is het altijd veel te random
.
Maar toch, 's nachts is alles mooi.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:09 schreef DenS het volgende:
Kan After Dark voor 11 euro kopen. is het echt een leuke toevoeging?
Hoe zet je gebouwen vast op een level?quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet dat ook nog doen ja, even een flinke reorganisatie doorvoeren op gebied van assets & losse propshell, ben je zo weer een uur verder.
Wb die randomness. Ik verwijder dus gewoon elk growable gebouw dat me niet aanstaat tot de goeie spawned, en zet die dan op dat level vast. Kan zo een beetje die NL-look benaderen wb woonwijken.
En heb 'n theme gemaakt zonder alle lelijke gebouwen, zo spawnen alleen de mooie gebouwtjes
Dat ziet er alweer groot uitnice
http://steamcommunity.com(...)198&searchtext=levelquote:Op maandag 5 oktober 2015 17:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hoe zet je gebouwen vast op een level?
de dag nacht cyclus is onderdeel van de gratis update:quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:48 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde? Alleen dat het licht uit gaat?
Wacht even, gratis update voor 15,-?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
de dag nacht cyclus is onderdeel van de gratis update:
[ afbeelding ]
een deel van de extra features is gratis (o.a. de dagnachtcyclus)quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Wacht even, gratis update voor 15,-?Ik vond het spel erg snel saai worden namelijk, wil niet 15,- in de vuilnisbak gooien.
Als je betaalt krijg je de leisure buildings, nieuwe disctrict mogelijkheden, fietsen, taxi's enzoquote:Op maandag 5 oktober 2015 21:34 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Wacht even, gratis update voor 15,-?Ik vond het spel erg snel saai worden namelijk, wil niet 15,- in de vuilnisbak gooien.
what did i do wrong?quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je betaalt krijg je de leisure buildings, nieuwe disctrict mogelijkheden, fietsen, taxi's enzo
edit: schol
Jaaaahhaaaaaaa! (Oké, ik vind van wel.) Ik had hetzelfde als jij en ben nu weer uren aan het verslinden en slaaptekort aan het oplopen door het bouwen van mijn stadquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:36 schreef einschtein het volgende:
Heb dit inmiddels een tijdje niet gespeeld, is de After Dark update een reden om hem weer te installeren?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een foutje gemaakt in mijn stad.Mijn toegangsweg liep helemaal vast met vrachtwagens. Op een gegeven moment liep de snelweg zelf en ook nog beide aansluitende snelwegen daaraan haaks op helemaal vast tot buiten de stadsgrenzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |