Mooi gevaartequote:Op zaterdag 26 september 2015 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Onderweg naar huis kwam dit voorbij gevaren.
[ afbeelding ]
Burendag? niets van gemerkt hier.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Burner82 het volgende:
lekker weer, mooi zonnetje. Ideaal voor burendag. Alleen jammer voor de organisatie: Er komt geen hond![]()
![]()
[ afbeelding ]
(dit was op het hoogtepunt. Zitten nu nog 12 man![]()
)
Haha ik zit dat filmpje op te zetten wat gelijk bovenaan in het topic staat terwijl "Here comes the sun" van The Beatles door de speakers klinkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:12 schreef Rabieluh het volgende:
Waar blijven de opnames uit Brisbane?
Brisbane telt in 2 uur 10.000 blikseminslagen
Paar foto's: http://www.abc.net.au/new(...)s-queensland/6813502
Ow ik zie nu dat er een topic over is.
Zal Bulgaarse foto's sturen om de FP te irriteren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:43 schreef DJMO het volgende:
hoi! Ik heb sinds een goeie week het weerbericht op de frontpage op me genomen. Daarvoor ben ik op zoek naar (weer) foto's. En nou weet ik toevallig dat jullie de mooiste foto's (kunnen) maken. Dus kom ik bedelen of jullie ze willen delen met mij door ze naar frontpage@fok.nl te mailen met als onderwerp weerfotoUiteraard wordt je username (of echte naam als je dat liever wil) vermeld bij de foto als ik hem gebruik
![]()
mijn dank is groot!
waarom irriteren? Ik ben gewoon op zoek naar mooie foto's. Of ze nou uit nederland of bulgarije komen dat maakt me echt niet uit hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal Bulgaarse foto's sturen om de FP te irriteren.
Omdat ze op de FP Bulgarije hatenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom irriteren? Ik ben gewoon op zoek naar mooie foto's. Of ze nou uit nederland of bulgarije komen dat maakt me echt niet uit hoor
Ook foto's van regen / sneeuw / onweer kunnen mooi zijn!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ze op de FP Bulgarije hatenHelaas kan ik vandaag geen mooie foto's maken. Het is al drie dagen afschuwelijk weer
Snap ik. Maar kil en druilerig grijs weer is hier toch niet echt een succesquote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook foto's van regen / sneeuw / onweer kunnen mooi zijn!
Zelfde gedachte alleen wat meer hoge bewolking erbij om het geheel nog iets mooier te makenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef WEST het volgende:
Prachtige zons opkomst gezien vanmorgen. Hoop morgenochtend weer en ga ik iets eerder naar het werk om daar een paar foto's te maken.
En nu was het iets mistig.., maar niet de plaats waar ik heen wou gaan. Dan maar een keer met mooi weer in het weekend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfde gedachte alleen wat meer hoge bewolking erbij om het geheel nog iets mooier te maken![]()
Ik zou gister avond naar de Holwerder Pier gaan, maar het is wat saai zo al die blauwvanavond maar eens kijken hoe het ervoor staat
Volgens http://pogoda.ru/pogoda_v_Bolgarii/pogoda_v_Varne.html is het nu 22 graden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst sinds 4 dagen eindelijk weer eens boven de 15 graden hierIk zie zelfs een beetje blauwe lucht
Ik zit 150 verder in het binnenland en 400 meter hoger dan Varna, dat ook nog eens aan de kust ligt en dus een pak gematigder isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens http://pogoda.ru/pogoda_v_Bolgarii/pogoda_v_Varne.html is het nu 22 graden.
Maar wellicht zijn er regionale verschillen.
In Albanië is het nu wel mooi weer, wellicht kan je een trein nemen richting Tirana of zo als je de zon zoekt.![]()
Op de site www.idos.cz kan ik de bestemming Tirana niet vinden trouwens, Sofia staat wel aangegeven.Er rijden treinen in Albanie, dus vreemd dat deze niet in het spoorboekje staan.
http://www.foreca.ru/Albania/Durres
zondag slaat het weer om, is het bewolkt maar nog wel droog, maandag is het voorlopig voorbij idd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nazomerweer na komend weekend over?
Is nu al voorbij. Het is weekend, en het is weer eens grauw, grijs en koudquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nazomerweer na komend weekend over?
Nee hoor, hier nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is nu al voorbij. Het is weekend, en het is weer eens grauw, grijs en koud
Hier in omg. Heerenveen schijnt al uren de zonquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 13:03 schreef tralalala het volgende:
Waar is de zon? Alleen 's ochtends in het noorden een wolkje zeiden ze.
Hier (Limburg) vanmorgen bewolkt, maar nu wordt het steeds blauwer. En het is 20 graden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is nu al voorbij. Het is weekend, en het is weer eens grauw, grijs en koud
29 decemberquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Is er al een datum voor de Elfstedentocht?
Wel bijzonder. Ik was langs de Amstel aan het hardlopen en je zag soms gewoon maar 50 meter voor je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
En of.
Kon in Amsterdam bijna niks zien, maar zit nu in Utrecht en zon komt hier al door
quote:Het KNMI waarschuwt dat ten noorden van de grote rivieren lokaal dichte mist kan voorkomen met een zicht van minder dan 200 meter. Het weerinstituut heeft voor dat gebied waarschuwingscode geel (mogelijk kans op gevaarlijk weer) afgegeven.
In de tweede helft van maandagochtend lost de mist weer op. In de noordelijke provincies en het IJsselmeergebied kan dit tot de middag duren. Zondagochtend kwam in het grootste deel van het land ook al mist voor. Het KNMI had toen ook code geel afgegeven voor het hele land met uitzondering van de Waddeneilanden.
En dadelijk kun je misschien ook nog onweer zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Zow...regen...dat was weer ff geleden dat ik dat had gezien
Laat maar komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dadelijk kun je misschien ook nog onweer zien.
Beetje mislukte forecast van sommige modellen, er waren er wel die de buien in Duitsland en op zee plaatsten.quote:
Dus er gaat nu niks meer vallen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Beetje mislukte forecast van sommige modellen, er waren er wel die de buien in Duitsland en op zee plaatsten.
Lijkt er niet op zo, de buien gaan allemaal naar 't noordwesten of naar 't oosten, kleine kans dat er in het midden nog wat ontstaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus er gaat nu niks meer vallen?
Domperquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt er niet op zo, de buien gaan allemaal naar 't noordwesten of naar 't oosten, kleine kans dat er in het midden nog wat ontstaat.
Vorige week nog éénquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:54 schreef DJMO het volgende:
Niemand die een mooi plaatje heeft geschoten de afgelopen dagen?
die van vorige week heb ik zeker gemist? deze is mooi!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Vorige week nog één
maar vooruit
[ afbeelding ]
Nog één dan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
die van vorige week heb ik zeker gemist? deze is mooi!
ik vind die je hierboven postte, toch de mooistequote:
Ja dat klopt, ik had een andere positie in gedachten alleen gooide de nieuwe brug bij ons in het dorp roet in het eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind die je hierboven postte, toch de mooiste
ze zijn wel mooi hoor, maar ik vind liggende / panoramafoto's sowieso een streepje voor hebben. Ik krijg af en toe via google foto's een door hen gemaakte panorama op basis van een serie foto's die genomen zijn. Dat levert soms ook wel grappige plaatjes opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik had een andere positie in gedachten alleen gooide de nieuwe brug bij ons in het dorp roet in het eten.
Ik hou wat meer van close up's zeker bij zulke toren's. Die leveren bij een opkomende zon wat meer contrast. Maar het is nu wel voorbij met deze foto's tot het voorjaar. Kom nu namelijk in het donker aan op het werk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zijn wel mooi hoor, maar ik vind liggende / panoramafoto's sowieso een streepje voor hebben. Ik krijg af en toe via google foto's een door hen gemaakte panorama op basis van een serie foto's die genomen zijn. Dat levert soms ook wel grappige plaatjes op
https://goo.gl/photos/cgSVp8zHVGpLf1sD9
wellicht op de weg naar huis, van de zonsondergang?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik hou wat meer van close up's zeker bij zulke toren's. Die leveren bij een opkomende zon wat meer contrast. Maar het is nu wel voorbij met deze foto's tot het voorjaar. Kom nu namelijk in het donker aan op het werk.
Dat kan wel van de andere kantquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
wellicht op de weg naar huis, van de zonsondergang?
dan heb ik in december iig alvast weer wat mooie foto'squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat kan wel van de andere kantalleen nu nog niet. Dan moet ik tot december wachten. En moet ik eerst nog een goede plek vinden aangezien het een 100km weg is.
Hier gelukkig nauwelijks regen. Maar ik heb het wel NU al koud en de kou moet nog komenquote:
mooie buiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:13 schreef Fred0w het volgende:
Deze kwam ik nog tegen van gisteravond, gemaakt (niet door mij) in Brabant
kijkend richting Zeeland.
[ afbeelding ]
twitter:erbenwennemars twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:56:46Heel veel eikels dit jaar. Strenge winter? #landelijkwonen #elfstedentocht http://t.co/myX0wmzQNV reageer retweet
Veel eikels op de weg ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:25 schreef aloa het volgende:
twitter:erbenwennemars twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:56:46Heel veel eikels dit jaar. Strenge winter? #landelijkwonen #elfstedentocht http://t.co/myX0wmzQNV reageer retweet
Herfst... dat seizoen wat we van vorig jaar oktober tot ergens begin juli hebben gehad? Vind je het heel gek als ik daar geen fan van ben?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word ondertussen echt schijtziek van al dat gespeur naar enige winterse aspiraties. Mensen, het is net oktober. Eind september begonnen die diehard autisten op diverse winterfora ook al uit hun hol te kruipen, like srsly. Blijkbaar bestaat er niet meer zoiets als herfst met al z'n glorie, stormen en wisselvalligheid. (en het voorjaar is blijkbaar ook gewoon nog ''de grote winter'' in de ogen van veel van die pannenkoeken)
Alleen al daarom hoop ik op een keiharde westercirculatie winter.al is het maar omdat voor veel mensen blijkbaar niets ander bestaat dan de winter
Gelukkig zit die west circulatie er voorlopig niet inquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word ondertussen echt schijtziek van al dat gespeur naar enige winterse aspiraties. Mensen, het is net oktober. Eind september begonnen die diehard autisten op diverse winterfora ook al uit hun hol te kruipen, like srsly. Blijkbaar bestaat er niet meer zoiets als herfst met al z'n glorie, stormen en wisselvalligheid. (en het voorjaar is blijkbaar ook gewoon nog ''de grote winter'' in de ogen van veel van die pannenkoeken)
Alleen al daarom hoop ik op een keiharde westercirculatie winter.al is het maar omdat voor veel mensen blijkbaar niets ander bestaat dan de winter
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig zit die west circulatie er voorlopig niet in
Ziet er nog steeds indrukwekkend uit!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westen.
Daar kump tie an:
[ afbeelding ]
Inderdeed.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds indrukwekkend uit!
Recht op de blokkade af, daar blijft weinig van over bij landfall.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westen.
Daar kump tie an:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |