Dat is om je te laten wennen aan de winter.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
Oh jottum, ik mag zo weer eens door de zeikende motregen naar huis fietsen.
regenregenregenregenregen, fucking KUT regen. Flikker nou eens op.
Dus Vlissingen gaat weer uitlopenquote:Op donderdag 24 september 2015 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Het regent hier al de hele dag.
[ afbeelding ]
Hier is het wel 18 graden.... En vanmiddag scheen de zon. Maar nu is het hier ook grijs. Maar nog niet geregend vandaag.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanaf donderdag, my ass!
hier is het schitterend weer , blauwe lucht, hier en daar een stapelwolkje, heerlijk zonnetje bij ..quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:39 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht dat het mooi weer zou worden? Het is hier maar één grijze benden, saai soepkippenweer
Te Amsterdam is het zonnig met af en toe een wolkquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:39 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht dat het mooi weer zou worden? Het is hier maar één grijze benden, saai soepkippenweer
Meen je dat? Waar is dat dan? Hier in het zuiden echt prachtig weer, blauwe lucht, zon, bijna geen wind, lekker nazomerweer.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:39 schreef Djeez het volgende:
Temperaturen komen niet boven de 17 graag. Dat is misschien prachtig herfstweer maar dus geen nazomerweer!!!!quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meen je dat? Waar is dat dan? Hier in het zuiden echt prachtig weer, blauwe lucht, zon, bijna geen wind, lekker nazomerweer.
19 momenteelquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Temperaturen komen niet boven de 17 graag. Dat is misschien prachtig herfstweer maar dus geen nazomerweer!!!!
Geen officieel station komt aan die waarden. Anyway, nazomer zijn zomerse temperaturen nadat de zomer al voorbij is. Een exacte grens is er uiteraard dus niet, maar 19 graden is wmb veel te karig en mag je eerder aan ten minste 21/22 graden denken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
19 momenteelVanaf wanneer mag je het nazomerweer noemen?
Duitsland telt nietquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meen je dat? Waar is dat dan? Hier in het zuiden echt prachtig weer, blauwe lucht, zon, bijna geen wind, lekker nazomerweer.
Nee je hebt gelijk Indian summer is september oktober tussen 20 en 25 en in november tussen 15 en 20. Nog effe wat er bij dan.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen officieel station komt aan die waarden. Anyway, nazomer zijn zomerse temperaturen nadat de zomer al voorbij is. Een exacte grens is er uiteraard dus niet, maar 19 graden is wmb veel te karig en mag je eerder aan ten minste 21/22 graden denken.
Maar misschien zijn meer mensen het niet met mij eens
bedankt voor de foto !!quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Onderweg naar huis kwam dit voorbij gevaren.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 26 september 2015 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Onderweg naar huis kwam dit voorbij gevaren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |