En dadelijk kun je misschien ook nog onweer zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Zow...regen...dat was weer ff geleden dat ik dat had gezien
Laat maar komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:34 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En dadelijk kun je misschien ook nog onweer zien.
Beetje mislukte forecast van sommige modellen, er waren er wel die de buien in Duitsland en op zee plaatsten.quote:
Dus er gaat nu niks meer vallen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Beetje mislukte forecast van sommige modellen, er waren er wel die de buien in Duitsland en op zee plaatsten.
Lijkt er niet op zo, de buien gaan allemaal naar 't noordwesten of naar 't oosten, kleine kans dat er in het midden nog wat ontstaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus er gaat nu niks meer vallen?
Domperquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 18:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt er niet op zo, de buien gaan allemaal naar 't noordwesten of naar 't oosten, kleine kans dat er in het midden nog wat ontstaat.
Vorige week nog éénquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:54 schreef DJMO het volgende:
Niemand die een mooi plaatje heeft geschoten de afgelopen dagen?
die van vorige week heb ik zeker gemist? deze is mooi!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Vorige week nog één
maar vooruit
[ afbeelding ]
Nog één dan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
die van vorige week heb ik zeker gemist? deze is mooi!
ik vind die je hierboven postte, toch de mooistequote:
Ja dat klopt, ik had een andere positie in gedachten alleen gooide de nieuwe brug bij ons in het dorp roet in het eten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik vind die je hierboven postte, toch de mooiste
ze zijn wel mooi hoor, maar ik vind liggende / panoramafoto's sowieso een streepje voor hebben. Ik krijg af en toe via google foto's een door hen gemaakte panorama op basis van een serie foto's die genomen zijn. Dat levert soms ook wel grappige plaatjes opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik had een andere positie in gedachten alleen gooide de nieuwe brug bij ons in het dorp roet in het eten.
Ik hou wat meer van close up's zeker bij zulke toren's. Die leveren bij een opkomende zon wat meer contrast. Maar het is nu wel voorbij met deze foto's tot het voorjaar. Kom nu namelijk in het donker aan op het werk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zijn wel mooi hoor, maar ik vind liggende / panoramafoto's sowieso een streepje voor hebben. Ik krijg af en toe via google foto's een door hen gemaakte panorama op basis van een serie foto's die genomen zijn. Dat levert soms ook wel grappige plaatjes op
https://goo.gl/photos/cgSVp8zHVGpLf1sD9
wellicht op de weg naar huis, van de zonsondergang?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:43 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik hou wat meer van close up's zeker bij zulke toren's. Die leveren bij een opkomende zon wat meer contrast. Maar het is nu wel voorbij met deze foto's tot het voorjaar. Kom nu namelijk in het donker aan op het werk.
Dat kan wel van de andere kantquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
wellicht op de weg naar huis, van de zonsondergang?
dan heb ik in december iig alvast weer wat mooie foto'squote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat kan wel van de andere kantalleen nu nog niet. Dan moet ik tot december wachten. En moet ik eerst nog een goede plek vinden aangezien het een 100km weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |