Mooi gevaartequote:Op zaterdag 26 september 2015 17:56 schreef Koelkastje het volgende:
Onderweg naar huis kwam dit voorbij gevaren.
[ afbeelding ]
Burendag? niets van gemerkt hier.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:39 schreef Burner82 het volgende:
lekker weer, mooi zonnetje. Ideaal voor burendag. Alleen jammer voor de organisatie: Er komt geen hond![]()
![]()
[ afbeelding ]
(dit was op het hoogtepunt. Zitten nu nog 12 man![]()
)
Haha ik zit dat filmpje op te zetten wat gelijk bovenaan in het topic staat terwijl "Here comes the sun" van The Beatles door de speakers klinkt.quote:Op dinsdag 29 september 2015 16:12 schreef Rabieluh het volgende:
Waar blijven de opnames uit Brisbane?
Brisbane telt in 2 uur 10.000 blikseminslagen
Paar foto's: http://www.abc.net.au/new(...)s-queensland/6813502
Ow ik zie nu dat er een topic over is.
Zal Bulgaarse foto's sturen om de FP te irriteren.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:43 schreef DJMO het volgende:
hoi! Ik heb sinds een goeie week het weerbericht op de frontpage op me genomen. Daarvoor ben ik op zoek naar (weer) foto's. En nou weet ik toevallig dat jullie de mooiste foto's (kunnen) maken. Dus kom ik bedelen of jullie ze willen delen met mij door ze naar frontpage@fok.nl te mailen met als onderwerp weerfotoUiteraard wordt je username (of echte naam als je dat liever wil) vermeld bij de foto als ik hem gebruik
![]()
mijn dank is groot!
waarom irriteren? Ik ben gewoon op zoek naar mooie foto's. Of ze nou uit nederland of bulgarije komen dat maakt me echt niet uit hoorquote:Op woensdag 30 september 2015 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal Bulgaarse foto's sturen om de FP te irriteren.
Omdat ze op de FP Bulgarije hatenquote:Op woensdag 30 september 2015 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarom irriteren? Ik ben gewoon op zoek naar mooie foto's. Of ze nou uit nederland of bulgarije komen dat maakt me echt niet uit hoor
Ook foto's van regen / sneeuw / onweer kunnen mooi zijn!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ze op de FP Bulgarije hatenHelaas kan ik vandaag geen mooie foto's maken. Het is al drie dagen afschuwelijk weer
Snap ik. Maar kil en druilerig grijs weer is hier toch niet echt een succesquote:Op woensdag 30 september 2015 11:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook foto's van regen / sneeuw / onweer kunnen mooi zijn!
Zelfde gedachte alleen wat meer hoge bewolking erbij om het geheel nog iets mooier te makenquote:Op woensdag 30 september 2015 20:32 schreef WEST het volgende:
Prachtige zons opkomst gezien vanmorgen. Hoop morgenochtend weer en ga ik iets eerder naar het werk om daar een paar foto's te maken.
En nu was het iets mistig.., maar niet de plaats waar ik heen wou gaan. Dan maar een keer met mooi weer in het weekend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zelfde gedachte alleen wat meer hoge bewolking erbij om het geheel nog iets mooier te maken![]()
Ik zou gister avond naar de Holwerder Pier gaan, maar het is wat saai zo al die blauwvanavond maar eens kijken hoe het ervoor staat
Volgens http://pogoda.ru/pogoda_v_Bolgarii/pogoda_v_Varne.html is het nu 22 graden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst sinds 4 dagen eindelijk weer eens boven de 15 graden hierIk zie zelfs een beetje blauwe lucht
Ik zit 150 verder in het binnenland en 400 meter hoger dan Varna, dat ook nog eens aan de kust ligt en dus een pak gematigder isquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens http://pogoda.ru/pogoda_v_Bolgarii/pogoda_v_Varne.html is het nu 22 graden.
Maar wellicht zijn er regionale verschillen.
In Albanië is het nu wel mooi weer, wellicht kan je een trein nemen richting Tirana of zo als je de zon zoekt.![]()
Op de site www.idos.cz kan ik de bestemming Tirana niet vinden trouwens, Sofia staat wel aangegeven.Er rijden treinen in Albanie, dus vreemd dat deze niet in het spoorboekje staan.
http://www.foreca.ru/Albania/Durres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |