Hier gelukkig nauwelijks regen. Maar ik heb het wel NU al koud en de kou moet nog komenquote:
mooie buiquote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:13 schreef Fred0w het volgende:
Deze kwam ik nog tegen van gisteravond, gemaakt (niet door mij) in Brabant
kijkend richting Zeeland.
[ afbeelding ]
twitter:erbenwennemars twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:56:46Heel veel eikels dit jaar. Strenge winter? #landelijkwonen #elfstedentocht http://t.co/myX0wmzQNV reageer retweet
Veel eikels op de weg ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:25 schreef aloa het volgende:
twitter:erbenwennemars twitterde op donderdag 08-10-2015 om 12:56:46Heel veel eikels dit jaar. Strenge winter? #landelijkwonen #elfstedentocht http://t.co/myX0wmzQNV reageer retweet
Herfst... dat seizoen wat we van vorig jaar oktober tot ergens begin juli hebben gehad? Vind je het heel gek als ik daar geen fan van ben?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word ondertussen echt schijtziek van al dat gespeur naar enige winterse aspiraties. Mensen, het is net oktober. Eind september begonnen die diehard autisten op diverse winterfora ook al uit hun hol te kruipen, like srsly. Blijkbaar bestaat er niet meer zoiets als herfst met al z'n glorie, stormen en wisselvalligheid. (en het voorjaar is blijkbaar ook gewoon nog ''de grote winter'' in de ogen van veel van die pannenkoeken)
Alleen al daarom hoop ik op een keiharde westercirculatie winter.al is het maar omdat voor veel mensen blijkbaar niets ander bestaat dan de winter
Gelukkig zit die west circulatie er voorlopig niet inquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik word ondertussen echt schijtziek van al dat gespeur naar enige winterse aspiraties. Mensen, het is net oktober. Eind september begonnen die diehard autisten op diverse winterfora ook al uit hun hol te kruipen, like srsly. Blijkbaar bestaat er niet meer zoiets als herfst met al z'n glorie, stormen en wisselvalligheid. (en het voorjaar is blijkbaar ook gewoon nog ''de grote winter'' in de ogen van veel van die pannenkoeken)
Alleen al daarom hoop ik op een keiharde westercirculatie winter.al is het maar omdat voor veel mensen blijkbaar niets ander bestaat dan de winter
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westenquote:Op donderdag 8 oktober 2015 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig zit die west circulatie er voorlopig niet in
Ziet er nog steeds indrukwekkend uit!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westen.
Daar kump tie an:
[ afbeelding ]
Inderdeed.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds indrukwekkend uit!
Recht op de blokkade af, daar blijft weinig van over bij landfall.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
circulatie niet zozeer, maar eind volgende week komt de wind weer gewoon uit het westen.
Daar kump tie an:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |