Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)luit_grenzen___.htmlquote:Volgens de Duitse krant Bild heeft de Duitse regering zondagmiddag besloten de grens met Oostenrijk te sluiten. Van bronnen bij het ministerie heeft Bild vernomen dat de grensbewaking zal worden hersteld. Ook de grens met Tsjechië en Polen zal extra worden bewaakt.
De Zuid-Duitse stad München heeft zaterdag meer dan 12.000 vluchtelingen ontvangen. Zondag stijgt dat aantal zelfs tot 14.000, zegt de president van Beieren, Christoph Hillenbrand. De stad kan de massaal toegestroomde vluchtelingen inmiddels niet meer allemaal een dak boven het hoofd bieden.
,,We hebben een tekort van 1000 tot 5000 plaatsen'', zei burgemeester Dieter Reiter tegen de Süddeutsche Zeitung. In de hal van het station in de stad lagen zaterdagnacht tientallen mensen, sommigen met een matje en slaapzak, maar soms ook met alleen een jas over zich heen en hun rugzak als kussen.
Het stadsbestuur overweegt nu de Olympiahal open te stellen voor de vluchtelingen, die vooral uit Syrië komen. De hal die is gebouwd voor de Olympische Spelen van 1972 is de grootste van München en telt ruim 15.000 zitplaatsen.
Ook Oostenrijk zet zich zondag schrap voor een nieuwe toestroom van vluchtelingen uit Hongarije. De treinverbinding met dat land is sinds donderdag gesloten omdat Oostenrijk de toevloed niet aankon. Het land heeft de ontvangstcentra nu opnieuw bevoorraad en verwacht in de loop van de dag 6000 tot 8000 vluchtelingen.
Bij een ouwe Turkse man in huis, samen met nog 5 andere vrouwenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
Waar zijn die zielige vrouwen en kinderen nou?
Waarom bezoekt Merkel de migranten niet, kan ze gelijk verblijfsdocumenten uitdelen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef Confetti het volgende:
Waarom sturen die goedzakken in Berlijn niet wat bussen om ze op te halen?
Er werd er 1 naar voren gesleurd door pa om als zielig voorbeeld te dienen. Toen daar meteen een traangasgranaat op werd afgevuurd werd ze snel van het front afgehaald.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
Waar zijn die zielige vrouwen en kinderen nou?
Hongarije wijst alle aanvragen zonder uitzondering af, dus dat is alvast geen optie. En als ze dat doen staan ze bovendien in het EU-systeem geregistreerd zodat een aanvraag in Duitsland (of Griekenland) dan ook niet meer kan.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Physsic het volgende:
Die onzekerheid kiezen ze echt zelf voor.
Ze hadden in Turkije kunnen blijven, ze kunnen nu in Hongarije gewoon asiel aanvragen, ze kunnen via Kroatie -daar zijn mensen die kunnen begeleiden ivm mijnen-.
Niks is goed genoeg, ze willen alleen de directe trein naar Duitsland.
Waar heb jij zulk goed beeld?quote:
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar heb jij zulk goed beeld?
eens.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Is kijken hoe de media de Hongaren de schuld gaat geven aan dit incident
Dit gebeurde toch ook ergens bij die treinen op het spoor een paar weken eerder?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er werd er 1 naar voren gesleurd door pa om als zielig voorbeeld te dienen. Toen daar meteen een traangasgranaat op werd afgevuurd werd ze snel van het front afgehaald.
Dat komt omdat ze vanuit een veilig derdeland komen. Servie. Juridisch klopt het allemaal.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Hongarije wijst alle aanvragen zonder uitzondering af, dus dat is alvast geen optie. En als ze dat doen staan ze bovendien in het EU-systeem geregistreerd zodat een aanvraag in Duitsland (of Griekenland) dan ook niet meer kan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Hongarije wijst alle aanvragen zonder uitzondering af, dus dat is alvast geen optie.
RTquote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh! Het is weer hersteld, zie ik. Thanks!quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/
Moeten ze eerst Kroatie en Slovenie nog door. En Oostenrijk gaat de grenspatrouilles ook uitbreiden. Tegen de tijd dat ze in Munchen zijn kunnen ze meteen aanschuiven bij het Oktoberfest.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Physsic het volgende:
Ze hadden in Turkije kunnen blijven, ze kunnen nu in Hongarije gewoon asiel aanvragen, ze kunnen via Kroatie -daar zijn mensen die kunnen begeleiden ivm mijnen-.
Of via YT:quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk die petitie tegen Oktoberfest tekenen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten ze eerst Kroatie en Slovenie nog door. En Oostenrijk gaat de grenspatrouilles ook uitbreiden. Tegen de tijd dat ze in Munchen zijn kunnen ze meteen aanschuiven bij het Oktoberfest.
Yup, en bij mij voor de deur.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit gebeurde toch ook ergens bij die treinen op het spoor een paar weken eerder?
Ja, dan moeten ze misschien iets minder hoge eisen stellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moeten ze eerst Kroatie en Slovenie nog door. En Oostenrijk gaat de grenspatrouilles ook uitbreiden. Tegen de tijd dat ze in Munchen zijn kunnen ze meteen aanschuiven bij het Oktoberfest.
Als je toch een echte vluchteling bent, dan ben je toch dolblij dat je eindelijk op veilig gebied bent. Dan neem je het toch voor lief dat je in een tentenkamp zit, je veiligheid zou het belangrijkst moeten zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:28 schreef Physsic het volgende:
Ik snap zelfs nog dat je naar Europa vlucht, maar dat je dan vanuit Frankrijk naar Engeland 'vlucht' en daar je leven voor op het spel zet, dan ben je gewoon niet helemaal 100.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je toch een echte vluchteling bent, dan ben je toch dolblij dat je eindelijk op veilig gebied bent. Dan neem je het toch voor lief dat je in een tentenkamp zit, je veiligheid zou het belangrijkst moeten zijn.
Maar dat is voor velen dus niet genoeg, die willen niet alleen veiligheid, maar ook meteen welvaart. Een tentenkamp is niet goed genoeg, nee, een huis willen ze. En gratis geld.
Ik snap echt dat mensen vluchten uit Syrie, het lijkt me geen veilige plek om met je gezin te leven. Maar velen hebben valse verwachtingen (nee, geen verwachtingen, het lijkt wel alsof ze het eisen).
Precies.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je toch een echte vluchteling bent, dan ben je toch dolblij dat je eindelijk op veilig gebied bent. Dan neem je het toch voor lief dat je in een tentenkamp zit, je veiligheid zou het belangrijkst moeten zijn.
Maar dat is voor velen dus niet genoeg, die willen niet alleen veiligheid, maar ook meteen welvaart. Een tentenkamp is niet goed genoeg, nee, een huis willen ze. En gratis geld.
Ik snap echt dat mensen vluchten uit Syrie, het lijkt me geen veilige plek om met je gezin te leven. Maar velen hebben valse verwachtingen (nee, geen verwachtingen, het lijkt wel alsof ze het eisen).
Waterkanon is ook constant aan het spuiten.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:33 schreef Houtenbeen het volgende:
En de stenen vliegen weer in het rond
In ieder geval een theedoekquote:Op woensdag 16 september 2015 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
wtf gaat er in die hoofden van die "vluchtelingen" om
Bron?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee hoor.
Een aantal zijn toegewezen en een aantal zijn tegen de afwijzing in beroep gegaan.
Tot die tijd heb je gewoon opvang.
Dit vind ik dan wel weer lastig, hoewel ik het voor het grootste gedeelte met je eens ben.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Beeld je eens even in dat jij vluchteling was.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mja, ik lees dan dat mensen dat zien als 'wanhoopsdaad'. Maar dat vind ik zelf echt te makkelijk. Wanhoopsdaden bestaan zeker, maar ik zie veel van deze zaken -zoals die/het vrouw/kind dat zostraks naar de voorkant van het hek werd gesleept toen de rellen net begonnen- gewoon als een soort chantage. Gewoon je eigen vrouw/kind opofferen om je zin te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Yup, en bij mij voor de deur.
Woon bij een AZC, komt zo'n meisje lopend met een fiets langs steunend en puffend, kijkt half bedelend naar binnen naar mij. 10 meter later stapt ze op de fiets en fietst vrolijk verder.
Zou jij heel Syrië willen opvangen inclusief alle kosten die daarbij komen kijken?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Beeld je eens even in dat jij vluchteling was.
Hoe lang denk je dat het conflict in Syrie nog gaat duren?
Zou jij al die tijd in een tentenkamp in de woestijn willen zitten, zonder werk, zonder scholen, etc.?
Er zitten er meer in de regio.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zou jij heel Syrië willen opvangen inclusief alle kosten die daarbij komen kijken?
zeg gewoon dat je betere dingen hebt te doen zoals kijken naar een livestream met rellende mensenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver... belt er net een klant met een spoedprobleem...
Gaat het aan de grens ineens los en mis ik dat weer.
Van VN-geld in goedkope tentenkampen, zonder toegang tot (dure) medische zorg.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten er meer in de regio.
Ja dus komt er een deel hierheen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Van VN-geld in goedkope tentenkampen, zonder toegang tot (dure) medische zorg.
Ja, duh.. wat denk je dat ik nu gedaan hebquote:Op woensdag 16 september 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je betere dingen hebt te doen zoals kijken naar een livestream met rellende mensen
Ze kunnen zich altijd aansluiten bij het leger van Assad. En dat is voor mij misschien heel makkelijk praten maar aan hun thuisland veranderd er natuurlijk nooit wat in de huidige situatie. Het wordt alleen maar erger zelfs.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Zou jij al die tijd in een tentenkamp in de woestijn willen zitten, zonder werk, zonder scholen, etc.?
En dus de vraag: kunnen wij voor al die mensen die dure dingen wel betalen? En als we dat doen, wie zegt dan dat heel Eritrea, Afghanistan en Pakistan ook niet leeglopen? Kunnen we die dan wel weigeren? Je moet ergens een streep trekken, en bij zo'n streep hoort helaas zo'n hek.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus komt er een deel hierheen.
europaquote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in brand?
Of zorgen dat ze niet meer komen?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En dus de vraag: kunnen wij voor al die mensen die dure dingen wel betalen? En als we dat doen, wie zegt dan dat heel Eritrea, Afghanistan en Pakistan ook niet leeglopen? Kunnen we die dan wel weigeren? Je moet ergens een streep trekken, en bij zo'n streep hoort helaas zo'n hek.
Reserve banden wrs?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Uiteindelijk vluchten ze dan ook voor hun eigen volk.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Onbegrijpelijk he.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.quote:
Nee, haha.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Dit soort volk wil je als land toch niet opnemen zeg, verschrikkelijk. Laten ze maar lekker in een tentenkamp in Turkije gaan zitten.quote:
Bruma hoorde wel geluid van buitenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die live stream over gaat?
De Serviërs zijn behoorlijk bewapendquote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De Serviërs zijn behoorlijk bewapend
Komt goed
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
En dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.
Dit zal nostalgische gevoelens naar boven brengenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.
Deze mensen willen er nog geen dag zittenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Is alvast een stap in de goede richting. Moet natuurlijk de rest ook nog wel even hun grens dichtgooien.quote:
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
We hebben ze keihard nodig hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Physsic het volgende:
Alsjeblieft Merkel, uw bestelling.
Je kan zo op komen halen bij de Hongaarse grens.
Wij doen niet aan terugnemen of ruilen.
Veel plezier met je aankoop.
[ afbeelding ]
In Turkse tentenkampen is gewoon scholing en sportactiviteiten voor de kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
Onze (Europese) regeringsleiders weten al langer dan wij dat er veel tuig tussen zit. En toch is er geen screening of wat dan ook.quote:
Loopt er al de hele tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Loopt iemand van UNHCR langs. Nu komt het goed..
Syrië heeft ze harder nodig.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
We hebben ze keihard nodig hoor.
Ja.quote:
Rich though...quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
Dit was indirect wel het gevolg van het inhumane optreden van Hongarije, vergeet dat niet te vermelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja.
(hopelijk van het huisje afgedonderd)
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisemquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Syrië heeft ze harder nodig.
alleen beelden van kindertjes die traangas in hun ogen kregen, omdat de ouders te dom zijn om bij het hek te blijven staanquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd of we deze beelden op het Journaal gaan zien.
Met 'n dikke bobbelquote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
Zoiets, geen idee wat die doetquote:
Zie de site van overon, zijn wel meer mensen gewend. Beter dan die laffe hollandsche journalistenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Ze zijn allemaal hoger opgeleid dan de NL'ers hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisem
Cool. Zie ik Koos niet zo gauw doen. (Sorry, koos).quote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Dan heb ik eerlijk gezegd liever een Syrier in m'n land die wél ambitie heeft.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.
2) In ieder geval zat ik liever veilig in een tentenkamp in een willekeurig veilig land dan in een land dat platgebombardeerd werd. Dan vraag ik daar asiel aan en zie ik wel wanneer er een plek voor mij komt. Ik verwacht niet dat er meteen geld, een baan en een eigen huis voor mij klaarstaat in het door mij gewenste land.
Meen je, en hoe liep dat af dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Starm het volgende:
Op de website van de NOS staan al weer zielige beelden van kinderen bij het artikel over deze 'rellen'
Duitsland belt boos op naar Hongarije en stuurt een trein om de arme vluchtelingen op te halenquote:
Dit is gewoon fucking fout. Idiote stemmingmakende propagandaquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Starm het volgende:
Op de website van de NOS staan al weer zielige beelden van kinderen bij het artikel over deze 'rellen'
Ik denk dat de Hongaren die grensovergang vrij willen hebben, wrs belangrijkste grensovergang Hongarije-Servië, economisch belangrijk ook. Veel vrachtwagens gestrand.quote:
Gelukkig heb je op Twitter genoeg mensen die deze trieste online propaganda oorlog ook wel doorzien.quote:
Ja allemaal leuk. Waar gaan de mensen heen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hongaren die grensovergang vrij willen hebben, wrs belangrijkste grensovergang Hongarije-Servië, economisch belangrijk ook. Veel vrachtwagens gestrand.
Wauw.. shirt nat want waterpistool voor de rest geen natte kleding van het waterkanon. Daarnaast blijven ze gewoon staan? haha mediaquote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerkind heeft al wel een speelgoed vuurwapen in de hand.
Ja, komen meer Hongaarse ME en misschien leger bij, schat ik in...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk. Waar gaan de mensen heen?
En dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, komen meer Hongaarse ME en misschien leger bij, schat ik in...
Ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
HAHAHA ik schiet gewoon in de lach.
Wat een ongelooflijke onzin.
Was het niet gisteren, toen de kale brilmans de batterijen van de megafoon kwam halen, dat de hele groep nog: "We love Serbia" riep?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen.
-Oh, nee! Huilende kinderen! Dan moet het wel heel erg zijn.-
Werkloosheid is hier nog erg hoog, ambitieuze Syriers zullen (door taalproblemen en opleidingsniveau) ook hier moeilijk werk vinden.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan heb ik eerlijk gezegd liever een Syrier in m'n land die wél ambitie heeft.
(Al weet ik niet of het passend is om nu een opmerking over man/vrouw te maken, indien wel, vul maar in.)
Ik zat laatst naar het nieuws te kijken, waarbij beelden van Syrie werd getoond.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef topdeck het volgende:
Je hebt echt mensen die stellen dat NOS juist anti-links propaganda is,![]()
Tenminste, dat was een tijdje geleden.
Het hangt van het onderwerp af en waar ze het meeste geld of kijkers mee kunnen scoren.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef topdeck het volgende:
Je hebt echt mensen die stellen dat NOS juist anti-links propaganda is,![]()
Tenminste, dat was een tijdje geleden.
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linker kind heeft al wel een speelgoed vuurwapen in de hand.
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat dan het enige dat ze laten zien?
Inderaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Ja, dat is het ook natuurlijk alleen er wordt een compleet scheef beeld neergezet door de NOS.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Dat krijgen die linksmensen niet te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Die kijken vanavond lekker naar NOS en zien daar al die beelden van huilende kindertjes.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Tijd om dat kanon bijtevullen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze lopen allemaal weer naar het hek toe?
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS. Had waarschijnlijk veel interessants te vertellen. Helaas wel op een niet heel vriendelijke manier.
Omdat ze weten dat de media het op zal pikken en medelijden met ze zal krijgen. Ze zijn lang niet dom.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Die is natuurlijk gewoon het zwijgen opgelegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenToespraak van Tarik Z. geopenbaard
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.
Een chaos die men gisteren al had kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
ANP heeft er nog niet over bericht, en dan bestaat het nieuws niet bij Nuquote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef BarryOSeven het volgende:
En zoals gewoonlijk wordt dit weer niet op nu.nl bericht.
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS.
Het bleef vrij rustig -zoals ik het begrepen-, tot ze stenen naar de politie begonnen te gooien en terwijl ze Allah Akbar schreeuwden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Poseren voor de NOSquote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
Aan de grens van Frankrijk over 3 weken:quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Moet je de uitspraak van de rechter lezen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:11 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.
Dat artikel,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Oke, ik ben er ook niet bij en er valt vast veel buiten beeld, maar: veel vrouwen en kinderen? Ik zie er wel wat, maar niet onwijs veel ofzo. Hek niet geprobeerd te forceren?quote:Bij de Hongaarse plaats Röszke, op de grens met Servië, zijn rellen uitgebroken. Een grote groep asielzoekers zou hebben geprobeerd om door het hek te breken dat Hongarije daar heeft neergezet. De politie heeft traangas en waterkanonnen ingezet om ze uiteen te drijven. Onder de asielzoekers zouden veel vrouwen en kinderen zijn.
Het is onduidelijk wat er precies is gebeurd. Een VN-functionaris die erbij is, zegt dat de migranten niet hebben geprobeerd het hek te forceren.Servië heeft ambulances naar de grens gestuurd om slachtoffers te behandelen. Veel asielzoekers hebben last van het traangas.
Volgens de Hongaarse politie waren de "agressieve immigranten" gewapend met stokken en ijzeren staven. Verslaggevers van persbureau Reuters zeggen dat niet te hebben gezien. Wel zijn er beelden van asielzoekers die stenen gooien naar de politie.
Niemand vertelt hen iets.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten zij dat ook al? Van die 30 dagen?
Dan wordt het verkassen of rammen. Zo snel mogelijk want nu ben je nog fit.
Ze lopen toch door? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef LTVDK het volgende:
Zie ik nou goed dat het waterkanon weg is? Zijn ze die aan het bijvullen
Opgepakt?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:14 schreef Physsic het volgende:
Iemand wordt opgepakt, de rest gaat er achteraan?
Oh, camera is opeens veranderdquote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze lopen toch door? Of zie ik dat nou verkeerd?
Fuck yeahquote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
Ja, dat vroeg ik me af.quote:
Leek mij gewoon een Serviër.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me af.
Er liepen 6 Servische agenten met in het midden een niet-agent, dus dacht, misschien is dit een milde vorm van oppakken? De cameraman volgde ze ook helemaal en meteen een hele stroom migranten gingen er achteraan.
Een klein gedeelte van wat nog komen gaat ja. Beter nu dichtgooien voor het te laat is. Ook al zal het dichtgooien helaas niet al te veel gaan stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Allemaal juichen om die gesloten grenzen hierDe mensen zijn er AL
Ze zijn daar al, niet hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Allemaal juichen om die gesloten grenzen hierDe mensen zijn er AL
Ja en wat wil je met de mensen doen die er al zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van wat nog komen gaat ja. Beter nu dichtgooien voor het te laat is. Ook al zal het dichtgooien helaas niet al te veel gaan stoppen.
Ja, is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Infection het volgende:
Vloog zojuist een legerhelikopter over?
Fok off hippyquote:
Ga ik doen, ik volgde het toch al wel aangezien hij mijn interesse wel gewekt heeft, ik vermoed dat dit alles nu gebeurt om de val van de euro te maskeren, de elite probeert zo de dans te ontspringen voor een failliet Europa!quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Moet je de uitspraak van de rechter lezen.
Daar staan wel wat kleine dingetjes over zijn motivatie in (citaten).
Veiligheid zoeken? Ze lopen vanaf daken stenen te gooien naar de Hongaarse politiequote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Het enige wat mensen hebben moeten doen die hier geboren zijn is hier geboren worden om een goede kans te maken op een mooie toekomst.
Dat mensen zelf het geluk gehad hebben om of uit een goed milieu te komen of goede scholing te genieten is natuurlijk geen excuus om zo negatief te reageren op asielzoekers die veiligheid zoeken. Deze mensen krijgen het inde toekomst inderdaad beter dan zij. Al is het alleen maar omdat ze hoger geschoolde doorzetters zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me af.
Er liepen 6 Servische agenten met in het midden een niet-agent, dus dacht, misschien is dit een milde vorm van oppakken? De cameraman volgde ze ook helemaal en meteen een hele stroom migranten gingen er achteraan.
Dit heeft niet echt veel nut hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Het enige wat mensen hebben moeten doen die hier geboren zijn is hier geboren worden om een goede kans te maken op een mooie toekomst.
Dat mensen zelf het geluk gehad hebben om of uit een goed milieu te komen of goede scholing te genieten is natuurlijk geen excuus om zo negatief te reageren op asielzoekers die veiligheid zoeken. Deze mensen krijgen het inde toekomst inderdaad beter dan zij. Al is het alleen maar omdat ze hoger geschoolde doorzetters zijn.
Naar de alternatieve route via Kroatië sturen. Terugsturen is helaas geen optie vanwege de EU en dergelijke.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en wat wil je met de mensen doen die er al zijn?
Dat wordt dan 30 dagen trammelant, tenzij ze zo wijs zijn om Kroatië in te gaan, daar staan de politie-agenten te wijzen waar ze naar toe moeten voor Dld.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
Oke prima. Als iemand ze dat dan ook gaat vertellen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Naar de alternatieve route via Kroatië sturen. Terugsturen is helaas geen optie vanwege de EU en dergelijke.
ok.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een chaos die men gisteren al had kunnen zien aankomen.
Het zijn er gewoon veel te veel.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Deze reactie is menselijk. Beetje raar om dit gedrag alleen toe te wijzen aan asielzoekers, moslims of immigranten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:18 schreef Igen het volgende:
[..]
ok.
Ik zit nu wel even naar de stream te kijken. Wel echt alleen maar mannen hè. Maar toch heel verschillende types, dat zie je zo. Het zou juist verbazingwekkend zijn als er géén relschoppers met een kort lontje tussen zouden zitten. Maar dat kun je niet generaliseren, denk ik.
Maar ja, je kan ook niet op eerste indrukken gaan selecteren wie een status als asielzoeker/vluchteling toegewezen krijgt.
Ik heb geen greintje respect voor die rellers als vandaag, wat mij betreft kunnen die lekker oprotten terug de woestijn in.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Fok! is altijd erg rechts geweest. Op een paar opvallende types na.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe het grootste gedeelte van FOK! redelijk rechts denkt. Dat was een tijdje geleden toch wel anders. Niets mis mee natuurlijk.
De rest staat nu op het station knuffels uit te delen, of is de laptop inmiddels al kwijt door de in huis genomen asielzoeker.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe het grootste gedeelte van FOK! redelijk rechts denkt. Dat was een tijdje geleden toch wel anders. Niets mis mee natuurlijk.
De grens was sowieso al gesloten voor migranten sinds gisteren. Ook al zouden de Hongaren het hek wagenwijd openzetten, dan komen ze nog niet ver.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
Links denken is een psychische aandoeningquote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Links denken is een psychische aandoening
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De rest staat nu op het station knuffels uit te delen, of is de laptop inmiddels al kwijt door de in huis genomen asielzoeker.
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Wat is rechts denken dan wel niet? Een psychische stoornis?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dank U.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf ook niet zozeer rechts hoor. Alleen zo werkt het nou eenmaal in de maatschappij. Een middenweg bestaat er volgens velen niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:18 schreef Igen het volgende:
[..]
ok.
Ik zit nu wel even naar de stream te kijken. Wel echt alleen maar mannen hè. Maar toch heel verschillende types, dat zie je zo. Het zou juist verbazingwekkend zijn als er géén relschoppers met een kort lontje tussen zouden zitten. Maar dat kun je niet generaliseren, denk ik.
Maar ja, je kan ook niet op eerste indrukken gaan selecteren wie een status als asielzoeker/vluchteling toegewezen krijgt.
En al wist je wie tuig is, wat doe je ermee?
Een gavequote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is rechts denken dan wel niet? Een psychische stoornis?
En daar ging het nog om fucking voetbalquote:Op woensdag 16 september 2015 17:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.
Zie Feyenoorders in Rome (trouwens ook gewoon in Nederland).
Sowieso een beetje vreemd dat je alleen kan 'kiezen' tussen links en rechts.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...
twitter:AFP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:23:48#BREAKING Romania summons Hungary envoy over border fence plans: ministry reageer retweet
Ben ik blij dat ik die gave niet heb danquote:
Wat een complete onzin. Hoe kom je erbij dat het hoger geschoolde doorzetters zijn? Niemand weet wat we hier nu binnen halen en zelfs de IS maakt misbruik van de tsunami aan deze zogenaamde vluchtelingen. Gewoon weer terug met dat volk en safe aerea's creeëren in het land zelf of zo dicht mogelijk bij het land van herkomst. Hier komt niets goeds van.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandemicquote:Op woensdag 16 september 2015 17:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Roemenië wordt ook boos op Hongarijetwitter:AFP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:23:48#BREAKING Romania summons Hungary envoy over border fence plans: ministry reageer retweet
Er is een klein clubje dat vooral heel hard schreeuwt en plaatjes grijs draait. De groep die het meeste lawaai maakt is niet automatisch ook in de meerderheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
In dit geval gaat het duidelijk niet om veiligheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Ik ben gematigd rechts. Vluchtelingen moeten we op een of andere manier veiligheid kunnen bieden.
Ik zie alleen niet in hoe wij in het westen zoveel mensen een "beter bestaan" moeten gaan geven, daarbij in acht nemend dat wij onze eigen welvaartsstandaard kunnen behouden. Er zijn genoeg mensen in Nederland die het al moeilijk hebben. Die moeten het niet nog zwaarder krijgen.
Niet zozeer de Islam, maar de gelukzoekers die onder het mom van vluchteling door de grenzen willen zijn het virus.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandaria
Ben je een virus en moet je zo snel mogelijk de wereld besmetten. Gaan ook grenzen dicht en zo. Precies dit, alleen nu is de islam het virus dan
Te lang in de zon gelegen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo zwart waren in Syrie.
Zo leer je nog eens wat.
Precies, dat is ook het probleem dat ik hiermee hebquote:Op woensdag 16 september 2015 17:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
In dit geval gaat het duidelijk niet om veiligheid.
Ja, klopt, ik denk dat veel mensen vallen in die valkuil. O, ik ben links dan ben ik daar, daar, daar voor per definitie. En bij rechts.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Sowieso een beetje vreemd dat je alleen kan 'kiezen' tussen links en rechts.
Het is toch ook gewoon mogelijk dat je ook wel wat ziet in sommige standpunten 'van de andere kant'?
Psst ... in Nederland wonen ook mensen met een andere huidskleurquote:Op woensdag 16 september 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo zwart waren in Syrie.
Zo leer je nog eens wat.
Bovendien als je er sociaaleconomische standpunten bij betrekt ligt dat weer heel anders. Dan is FOK! redelijk links, op wat zeurkousen in POL na.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er is een klein clubje dat vooral heel hard schreeuwt en plaatjes grijs draait. De groep die het meeste lawaai maakt is niet automatisch ook in de meerderheid.
Same ol'.quote:
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.
Zie Feyenoorders in Rome (trouwens ook gewoon in Nederland).
Het lijkt écht een beetje op The Walking Dead he, met hun Walkersquote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Confetti het volgende:
Hongarije bezwijkt. Verdomme. De horde komt nu naar Nederland.
Ik bedoelde ook -vooral- bij mannen,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.
Denk dat dat eerder een probleem is van grote groepen mensen dan van mannen in general. En ook dan ligt het er maar net aan wat voor groep mannen je bij elkaar zet. Ik denk wel dat er bij wijze van/in het algemeen een verschil in gedrag is tussen een grote groep mannelijke vluchtelingen of voetbalhooligans op een kluitje of tussen een grote groep hoogopgeleide mannen strak in pak (behalve in de politiek![]()
).
Leuk spel ja, alleen Madagaskar is zo vervelendquote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandemic
Ben je een virus en moet je zo snel mogelijk de wereld besmetten. Gaan ook grenzen dicht en zo. Precies dit, alleen nu is de islam het virus dan
http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |