De Serviërs zijn behoorlijk bewapendquote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De Serviërs zijn behoorlijk bewapend
Komt goed
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
En dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.
Dit zal nostalgische gevoelens naar boven brengenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.
Deze mensen willen er nog geen dag zittenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Beeld je eens even in dat jij vluchteling was.
Hoe lang denk je dat het conflict in Syrie nog gaat duren?
Zou jij al die tijd in een tentenkamp in de woestijn willen zitten, zonder werk, zonder scholen, etc.?
Is alvast een stap in de goede richting. Moet natuurlijk de rest ook nog wel even hun grens dichtgooien.quote:
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
We hebben ze keihard nodig hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Physsic het volgende:
Alsjeblieft Merkel, uw bestelling.
Je kan zo op komen halen bij de Hongaarse grens.
Wij doen niet aan terugnemen of ruilen.
Veel plezier met je aankoop.
[ afbeelding ]
In Turkse tentenkampen is gewoon scholing en sportactiviteiten voor de kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
Onze (Europese) regeringsleiders weten al langer dan wij dat er veel tuig tussen zit. En toch is er geen screening of wat dan ook.quote:
Loopt er al de hele tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef Ryan3 het volgende:
Loopt iemand van UNHCR langs. Nu komt het goed..
Syrië heeft ze harder nodig.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
We hebben ze keihard nodig hoor.
Ja.quote:
Rich though...quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
Dit was indirect wel het gevolg van het inhumane optreden van Hongarije, vergeet dat niet te vermelden.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja.
(hopelijk van het huisje afgedonderd)
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Ff zonder dollen hoor:
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er toch al. De Duitse straf aan Griekenland voor leugens. Je wordt geschonken aan het kalifaat.
Hongarije, Slovenie nieuwe grens met kalifaat.
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisemquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Syrië heeft ze harder nodig.
alleen beelden van kindertjes die traangas in hun ogen kregen, omdat de ouders te dom zijn om bij het hek te blijven staanquote:Op woensdag 16 september 2015 16:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben benieuwd of we deze beelden op het Journaal gaan zien.
Met 'n dikke bobbelquote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
Zoiets, geen idee wat die doetquote:
Zie de site van overon, zijn wel meer mensen gewend. Beter dan die laffe hollandsche journalistenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Ze zijn allemaal hoger opgeleid dan de NL'ers hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Opbokken met dit geteisem
Cool. Zie ik Koos niet zo gauw doen. (Sorry, koos).quote:Op woensdag 16 september 2015 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Die gekke Spanjaarden blijven ook gewoon maar staan met hun busje he
Dan heb ik eerlijk gezegd liever een Syrier in m'n land die wél ambitie heeft.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
1) Ik denk dat het nog heel lang gaat duren. En waarschijnlijk nog verder verergert.
2) In ieder geval zat ik liever veilig in een tentenkamp in een willekeurig veilig land dan in een land dat platgebombardeerd werd. Dan vraag ik daar asiel aan en zie ik wel wanneer er een plek voor mij komt. Ik verwacht niet dat er meteen geld, een baan en een eigen huis voor mij klaarstaat in het door mij gewenste land.
Meen je, en hoe liep dat af dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Is zelfs voorspelt door Nostradamus.
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Starm het volgende:
Op de website van de NOS staan al weer zielige beelden van kinderen bij het artikel over deze 'rellen'
Duitsland belt boos op naar Hongarije en stuurt een trein om de arme vluchtelingen op te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |