Of zorgen dat ze niet meer komen?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En dus de vraag: kunnen wij voor al die mensen die dure dingen wel betalen? En als we dat doen, wie zegt dan dat heel Eritrea, Afghanistan en Pakistan ook niet leeglopen? Kunnen we die dan wel weigeren? Je moet ergens een streep trekken, en bij zo'n streep hoort helaas zo'n hek.
Reserve banden wrs?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in brand?
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in brand?
Uiteindelijk vluchten ze dan ook voor hun eigen volk.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Onbegrijpelijk he.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.quote:
Nee, haha.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Dit soort volk wil je als land toch niet opnemen zeg, verschrikkelijk. Laten ze maar lekker in een tentenkamp in Turkije gaan zitten.quote:
Bruma hoorde wel geluid van buitenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die live stream over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |