zeg gewoon dat je betere dingen hebt te doen zoals kijken naar een livestream met rellende mensenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver... belt er net een klant met een spoedprobleem...
Gaat het aan de grens ineens los en mis ik dat weer.
Van VN-geld in goedkope tentenkampen, zonder toegang tot (dure) medische zorg.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zitten er meer in de regio.
Ja dus komt er een deel hierheen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Van VN-geld in goedkope tentenkampen, zonder toegang tot (dure) medische zorg.
Ja, duh.. wat denk je dat ik nu gedaan hebquote:Op woensdag 16 september 2015 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je betere dingen hebt te doen zoals kijken naar een livestream met rellende mensen
Ze kunnen zich altijd aansluiten bij het leger van Assad. En dat is voor mij misschien heel makkelijk praten maar aan hun thuisland veranderd er natuurlijk nooit wat in de huidige situatie. Het wordt alleen maar erger zelfs.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Beeld je eens even in dat jij vluchteling was.
Hoe lang denk je dat het conflict in Syrie nog gaat duren?
Zou jij al die tijd in een tentenkamp in de woestijn willen zitten, zonder werk, zonder scholen, etc.?
En dus de vraag: kunnen wij voor al die mensen die dure dingen wel betalen? En als we dat doen, wie zegt dan dat heel Eritrea, Afghanistan en Pakistan ook niet leeglopen? Kunnen we die dan wel weigeren? Je moet ergens een streep trekken, en bij zo'n streep hoort helaas zo'n hek.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus komt er een deel hierheen.
europaquote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in brand?
Of zorgen dat ze niet meer komen?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En dus de vraag: kunnen wij voor al die mensen die dure dingen wel betalen? En als we dat doen, wie zegt dan dat heel Eritrea, Afghanistan en Pakistan ook niet leeglopen? Kunnen we die dan wel weigeren? Je moet ergens een streep trekken, en bij zo'n streep hoort helaas zo'n hek.
Reserve banden wrs?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:42 schreef Infection het volgende:
Uiteindelijk vluchten ze dan ook voor hun eigen volk.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Onbegrijpelijk he.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Het lijkt nu op een situatie waar ze zo graag van wilden vluchten,.
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.quote:
Nee, haha.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |