Bruma hoorde wel geluid van buitenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou dat gevoel ik krijg ik niet als ik naar de Algemene Politieke Beschouwingen in de TK kijk hoor.
Maar ja, ik vraag me af of onze politici wel eens buiten komen...
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn hoop dat het nog wat kon worden met de situatie.
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon een paar A-10 Thunderbolt II overlaten vliegen. Zulk mooi spul hebben ze nog nooit gezien en dan kijken ze allemaal omhoog en kan je ze arresteren.
Goed idee.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom arresteren als je die A-10 thunderbolts kunt gebruiken?
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Ali_boo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar die live stream over gaat?
De Serviërs zijn behoorlijk bewapendquote:Op woensdag 16 september 2015 16:47 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Laat ze lekker rotzooi trappen in Servië, als Servië dat niet wil, moet het zelf in actie komen.
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De Serviërs zijn behoorlijk bewapend
Komt goed
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Liveuamap twitterde op woensdag 16-09-2015 om 16:48:26Slovenia to impose border control with Hungary - Reuters http://t.co/y0SAYWO30O http://t.co/Qch3Nvwt1u reageer retweet
En dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Als Servië nou ook nog eens de grenzen dichtgooit.
Dit zal nostalgische gevoelens naar boven brengenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:51 schreef Igen het volgende:
[..]
Servie heeft natuurlijk wel ervaring met "remove kebap" hè.
Deze mensen willen er nog geen dag zittenquote:Op woensdag 16 september 2015 16:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Beeld je eens even in dat jij vluchteling was.
Hoe lang denk je dat het conflict in Syrie nog gaat duren?
Zou jij al die tijd in een tentenkamp in de woestijn willen zitten, zonder werk, zonder scholen, etc.?
Is alvast een stap in de goede richting. Moet natuurlijk de rest ook nog wel even hun grens dichtgooien.quote:
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 16 september 2015 16:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Het is de grens tussen Servië en Hongarije. De Hongaren willen de migranten niet binnen laten en hebben een hek gebouwd. De migranten hebben vervolgens het hek gesloopt waardoor de politie traangas en water inzette en vervolgens het hek weer sloot. Nu gooien de migranten met stenen en steken ze van alles in brand.
Waarom beantwoord je mijn vragen niet? Omdat je dan je vooroordelen een beetje moet bijstellen en daar geen zin in hebt?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
We hebben ze keihard nodig hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:49 schreef Physsic het volgende:
Alsjeblieft Merkel, uw bestelling.
Je kan zo op komen halen bij de Hongaarse grens.
Wij doen niet aan terugnemen of ruilen.
Veel plezier met je aankoop.
[ afbeelding ]
In Turkse tentenkampen is gewoon scholing en sportactiviteiten voor de kinderen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Deze mensen willen er nog geen dag zitten
Onze (Europese) regeringsleiders weten al langer dan wij dat er veel tuig tussen zit. En toch is er geen screening of wat dan ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |