Ik vind mijzelf ook niet zozeer rechts hoor. Alleen zo werkt het nou eenmaal in de maatschappij. Een middenweg bestaat er volgens velen niet.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:18 schreef Igen het volgende:
[..]
ok.
Ik zit nu wel even naar de stream te kijken. Wel echt alleen maar mannen hè. Maar toch heel verschillende types, dat zie je zo. Het zou juist verbazingwekkend zijn als er géén relschoppers met een kort lontje tussen zouden zitten. Maar dat kun je niet generaliseren, denk ik.
Maar ja, je kan ook niet op eerste indrukken gaan selecteren wie een status als asielzoeker/vluchteling toegewezen krijgt.
En al wist je wie tuig is, wat doe je ermee?
Een gavequote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is rechts denken dan wel niet? Een psychische stoornis?
En daar ging het nog om fucking voetbalquote:Op woensdag 16 september 2015 17:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.
Zie Feyenoorders in Rome (trouwens ook gewoon in Nederland).
Sowieso een beetje vreemd dat je alleen kan 'kiezen' tussen links en rechts.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik blijf gewoon links hoor, alleen heb ik hier zeer grote bedenkingen bij, en ik weet niet of dat per definitie rechts is...
twitter:AFP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:23:48#BREAKING Romania summons Hungary envoy over border fence plans: ministry reageer retweet
Ben ik blij dat ik die gave niet heb danquote:
Wat een complete onzin. Hoe kom je erbij dat het hoger geschoolde doorzetters zijn? Niemand weet wat we hier nu binnen halen en zelfs de IS maakt misbruik van de tsunami aan deze zogenaamde vluchtelingen. Gewoon weer terug met dat volk en safe aerea's creeëren in het land zelf of zo dicht mogelijk bij het land van herkomst. Hier komt niets goeds van.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Fisherman het volgende:
Het enige wat mensen hebben moeten doen die hier geboren zijn is hier geboren worden om een goede kans te maken op een mooie toekomst.
Dat mensen zelf het geluk gehad hebben om of uit een goed milieu te komen of goede scholing te genieten is natuurlijk geen excuus om zo negatief te reageren op asielzoekers die veiligheid zoeken. Deze mensen krijgen het inde toekomst inderdaad beter dan zij. Al is het alleen maar omdat ze hoger geschoolde doorzetters zijn.
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandemicquote:Op woensdag 16 september 2015 17:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Roemenië wordt ook boos op Hongarijetwitter:AFP twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:23:48#BREAKING Romania summons Hungary envoy over border fence plans: ministry reageer retweet
Er is een klein clubje dat vooral heel hard schreeuwt en plaatjes grijs draait. De groep die het meeste lawaai maakt is niet automatisch ook in de meerderheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:19 schreef Infection het volgende:
Het verbaast me trouwens hoe het grootste gedeelte van FOK! redelijk rechts denkt. Dat was een tijdje geleden toch wel anders. Niets mis mee natuurlijk.
In dit geval gaat het duidelijk niet om veiligheid.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef MaLo het volgende:
Ik ben gematigd rechts. Vluchtelingen moeten we op een of andere manier veiligheid kunnen bieden.
Ik zie alleen niet in hoe wij in het westen zoveel mensen een "beter bestaan" moeten gaan geven, daarbij in acht nemend dat wij onze eigen welvaartsstandaard kunnen behouden. Er zijn genoeg mensen in Nederland die het al moeilijk hebben. Die moeten het niet nog zwaarder krijgen.
Niet zozeer de Islam, maar de gelukzoekers die onder het mom van vluchteling door de grenzen willen zijn het virus.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandaria
Ben je een virus en moet je zo snel mogelijk de wereld besmetten. Gaan ook grenzen dicht en zo. Precies dit, alleen nu is de islam het virus dan
Te lang in de zon gelegen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo zwart waren in Syrie.
Zo leer je nog eens wat.
Precies, dat is ook het probleem dat ik hiermee hebquote:Op woensdag 16 september 2015 17:27 schreef Physsic het volgende:
[..]
In dit geval gaat het duidelijk niet om veiligheid.
Ja, klopt, ik denk dat veel mensen vallen in die valkuil. O, ik ben links dan ben ik daar, daar, daar voor per definitie. En bij rechts.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Sowieso een beetje vreemd dat je alleen kan 'kiezen' tussen links en rechts.
Het is toch ook gewoon mogelijk dat je ook wel wat ziet in sommige standpunten 'van de andere kant'?
Psst ... in Nederland wonen ook mensen met een andere huidskleurquote:Op woensdag 16 september 2015 17:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo zwart waren in Syrie.
Zo leer je nog eens wat.
Bovendien als je er sociaaleconomische standpunten bij betrekt ligt dat weer heel anders. Dan is FOK! redelijk links, op wat zeurkousen in POL na.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er is een klein clubje dat vooral heel hard schreeuwt en plaatjes grijs draait. De groep die het meeste lawaai maakt is niet automatisch ook in de meerderheid.
Same ol'.quote:
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, een groep mannen bij elkaar op straat zetten geeft volgens mij altijd wel problemen.
Zie Feyenoorders in Rome (trouwens ook gewoon in Nederland).
Het lijkt écht een beetje op The Walking Dead he, met hun Walkersquote:Op woensdag 16 september 2015 17:32 schreef Confetti het volgende:
Hongarije bezwijkt. Verdomme. De horde komt nu naar Nederland.
Ik bedoelde ook -vooral- bij mannen,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu onderschat je mannen wel hoor, m.i. Mannen zijn niet automatisch allemaal rellende hersenlozen zodra ze in een grote groep op straat bij elkaar worden gezet.
Denk dat dat eerder een probleem is van grote groepen mensen dan van mannen in general. En ook dan ligt het er maar net aan wat voor groep mannen je bij elkaar zet. Ik denk wel dat er bij wijze van/in het algemeen een verschil in gedrag is tussen een grote groep mannelijke vluchtelingen of voetbalhooligans op een kluitje of tussen een grote groep hoogopgeleide mannen strak in pak (behalve in de politiek![]()
).
Leuk spel ja, alleen Madagaskar is zo vervelendquote:Op woensdag 16 september 2015 17:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan dat spelletje; Pandemic
Ben je een virus en moet je zo snel mogelijk de wereld besmetten. Gaan ook grenzen dicht en zo. Precies dit, alleen nu is de islam het virus dan
http://www.crazymonkeygames.com/Pandemic-2.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |