Poseren voor de NOSquote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
Aan de grens van Frankrijk over 3 weken:quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Moet je de uitspraak van de rechter lezen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:11 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.
Dat artikel,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Oke, ik ben er ook niet bij en er valt vast veel buiten beeld, maar: veel vrouwen en kinderen? Ik zie er wel wat, maar niet onwijs veel ofzo. Hek niet geprobeerd te forceren?quote:Bij de Hongaarse plaats Röszke, op de grens met Servië, zijn rellen uitgebroken. Een grote groep asielzoekers zou hebben geprobeerd om door het hek te breken dat Hongarije daar heeft neergezet. De politie heeft traangas en waterkanonnen ingezet om ze uiteen te drijven. Onder de asielzoekers zouden veel vrouwen en kinderen zijn.
Het is onduidelijk wat er precies is gebeurd. Een VN-functionaris die erbij is, zegt dat de migranten niet hebben geprobeerd het hek te forceren.Servië heeft ambulances naar de grens gestuurd om slachtoffers te behandelen. Veel asielzoekers hebben last van het traangas.
Volgens de Hongaarse politie waren de "agressieve immigranten" gewapend met stokken en ijzeren staven. Verslaggevers van persbureau Reuters zeggen dat niet te hebben gezien. Wel zijn er beelden van asielzoekers die stenen gooien naar de politie.
Niemand vertelt hen iets.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten zij dat ook al? Van die 30 dagen?
Dan wordt het verkassen of rammen. Zo snel mogelijk want nu ben je nog fit.
Ze lopen toch door? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef LTVDK het volgende:
Zie ik nou goed dat het waterkanon weg is? Zijn ze die aan het bijvullen
Opgepakt?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:14 schreef Physsic het volgende:
Iemand wordt opgepakt, de rest gaat er achteraan?
Oh, camera is opeens veranderdquote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze lopen toch door? Of zie ik dat nou verkeerd?
Fuck yeahquote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Ja, dat vroeg ik me af.quote:
Leek mij gewoon een Serviër.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me af.
Er liepen 6 Servische agenten met in het midden een niet-agent, dus dacht, misschien is dit een milde vorm van oppakken? De cameraman volgde ze ook helemaal en meteen een hele stroom migranten gingen er achteraan.
Een klein gedeelte van wat nog komen gaat ja. Beter nu dichtgooien voor het te laat is. Ook al zal het dichtgooien helaas niet al te veel gaan stoppen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Allemaal juichen om die gesloten grenzen hierDe mensen zijn er AL
Ze zijn daar al, niet hier.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Allemaal juichen om die gesloten grenzen hierDe mensen zijn er AL
Ja en wat wil je met de mensen doen die er al zijn?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Een klein gedeelte van wat nog komen gaat ja. Beter nu dichtgooien voor het te laat is. Ook al zal het dichtgooien helaas niet al te veel gaan stoppen.
Ja, is niet de eerste keer.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:16 schreef Infection het volgende:
Vloog zojuist een legerhelikopter over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |