Dit is gewoon fucking fout. Idiote stemmingmakende propagandaquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Starm het volgende:
Op de website van de NOS staan al weer zielige beelden van kinderen bij het artikel over deze 'rellen'
Ik denk dat de Hongaren die grensovergang vrij willen hebben, wrs belangrijkste grensovergang Hongarije-Servië, economisch belangrijk ook. Veel vrachtwagens gestrand.quote:
Gelukkig heb je op Twitter genoeg mensen die deze trieste online propaganda oorlog ook wel doorzien.quote:
Ja allemaal leuk. Waar gaan de mensen heen?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de Hongaren die grensovergang vrij willen hebben, wrs belangrijkste grensovergang Hongarije-Servië, economisch belangrijk ook. Veel vrachtwagens gestrand.
Wauw.. shirt nat want waterpistool voor de rest geen natte kleding van het waterkanon. Daarnaast blijven ze gewoon staan? haha mediaquote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerkind heeft al wel een speelgoed vuurwapen in de hand.
Ja, komen meer Hongaarse ME en misschien leger bij, schat ik in...quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk. Waar gaan de mensen heen?
En dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, komen meer Hongaarse ME en misschien leger bij, schat ik in...
Ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:00 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
HAHAHA ik schiet gewoon in de lach.
Wat een ongelooflijke onzin.
Was het niet gisteren, toen de kale brilmans de batterijen van de megafoon kwam halen, dat de hele groep nog: "We love Serbia" riep?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen.
-Oh, nee! Huilende kinderen! Dan moet het wel heel erg zijn.-
Werkloosheid is hier nog erg hoog, ambitieuze Syriers zullen (door taalproblemen en opleidingsniveau) ook hier moeilijk werk vinden.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Dan heb ik eerlijk gezegd liever een Syrier in m'n land die wél ambitie heeft.
(Al weet ik niet of het passend is om nu een opmerking over man/vrouw te maken, indien wel, vul maar in.)
Ik zat laatst naar het nieuws te kijken, waarbij beelden van Syrie werd getoond.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef topdeck het volgende:
Je hebt echt mensen die stellen dat NOS juist anti-links propaganda is,![]()
Tenminste, dat was een tijdje geleden.
Het hangt van het onderwerp af en waar ze het meeste geld of kijkers mee kunnen scoren.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef topdeck het volgende:
Je hebt echt mensen die stellen dat NOS juist anti-links propaganda is,![]()
Tenminste, dat was een tijdje geleden.
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linker kind heeft al wel een speelgoed vuurwapen in de hand.
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).quote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat dan het enige dat ze laten zien?
Inderaad.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Ja, dat is het ook natuurlijk alleen er wordt een compleet scheef beeld neergezet door de NOS.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind het voor die kinderen oprecht zielig. Zij kunnen er ook niets aan doen.
Dat krijgen die linksmensen niet te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Die kijken vanavond lekker naar NOS en zien daar al die beelden van huilende kindertjes.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Tijd om dat kanon bijtevullen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze lopen allemaal weer naar het hek toe?
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS. Had waarschijnlijk veel interessants te vertellen. Helaas wel op een niet heel vriendelijke manier.
Omdat ze weten dat de media het op zal pikken en medelijden met ze zal krijgen. Ze zijn lang niet dom.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Die is natuurlijk gewoon het zwijgen opgelegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenToespraak van Tarik Z. geopenbaard
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.
Een chaos die men gisteren al had kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
ANP heeft er nog niet over bericht, en dan bestaat het nieuws niet bij Nuquote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef BarryOSeven het volgende:
En zoals gewoonlijk wordt dit weer niet op nu.nl bericht.
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS.
Het bleef vrij rustig -zoals ik het begrepen-, tot ze stenen naar de politie begonnen te gooien en terwijl ze Allah Akbar schreeuwden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |