Dat krijgen die linksmensen niet te zien.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Die kijken vanavond lekker naar NOS en zien daar al die beelden van huilende kindertjes.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:06 schreef Infection het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar laat die migranten maar een gigantische puinhoop aanrichten. Misschien wordt links-Nederland dan eens een keer wakker.
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Tijd om dat kanon bijtevullen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef LTVDK het volgende:
Ze lopen allemaal weer naar het hek toe?
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenquote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS. Had waarschijnlijk veel interessants te vertellen. Helaas wel op een niet heel vriendelijke manier.
Omdat ze weten dat de media het op zal pikken en medelijden met ze zal krijgen. Ze zijn lang niet dom.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Die is natuurlijk gewoon het zwijgen opgelegd.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die had niet zoveel zinnigs te zeggenToespraak van Tarik Z. geopenbaard
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Er is inderdaad ook een eenzame Syriër te zien die door een enorme muur aan politieagenten belaagd wordt.
Een chaos die men gisteren al had kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
ANP heeft er nog niet over bericht, en dan bestaat het nieuws niet bij Nuquote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef BarryOSeven het volgende:
En zoals gewoonlijk wordt dit weer niet op nu.nl bericht.
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:07 schreef Infection het volgende:
Jammer dat Tarik Z. zijn woordje niet kon doen bij de NOS.
Het bleef vrij rustig -zoals ik het begrepen-, tot ze stenen naar de politie begonnen te gooien en terwijl ze Allah Akbar schreeuwden.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus.. Ik heb een baan dus ik kon vandaag niet de hele dag naar de rt-stream kijken. Wat heb ik gemist?
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:10 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:09:02BREAKING: Serbia/Hungary border will be closed for next 30 days - Hungary - @KayBurley reageer retweet
Poseren voor de NOSquote:Op woensdag 16 september 2015 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Why the fuck lopen er opeens weer gezinnen met kinderen richting het hek
Aan de grens van Frankrijk over 3 weken:quote:Op woensdag 16 september 2015 17:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op woensdag 16-09-2015 om 17:08:40Live - Frankrijk zal niet aarzelen om grenscontroles in te stellen, zegt premier Valls. http://t.co/GJjQPgnCR4 http://t.co/8Bm5rLYjxc reageer retweet
Moet je de uitspraak van de rechter lezen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:11 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Daar word ik ook steeds nieuwsgieriger naar.
Dat artikel,quote:Op woensdag 16 september 2015 17:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee. Wat je ook makkelijk zelf kan controleren door naar nos.nl te gaan (en evt. het hoofdartikel aan te klikken).
Oke, ik ben er ook niet bij en er valt vast veel buiten beeld, maar: veel vrouwen en kinderen? Ik zie er wel wat, maar niet onwijs veel ofzo. Hek niet geprobeerd te forceren?quote:Bij de Hongaarse plaats Röszke, op de grens met Servië, zijn rellen uitgebroken. Een grote groep asielzoekers zou hebben geprobeerd om door het hek te breken dat Hongarije daar heeft neergezet. De politie heeft traangas en waterkanonnen ingezet om ze uiteen te drijven. Onder de asielzoekers zouden veel vrouwen en kinderen zijn.
Het is onduidelijk wat er precies is gebeurd. Een VN-functionaris die erbij is, zegt dat de migranten niet hebben geprobeerd het hek te forceren.Servië heeft ambulances naar de grens gestuurd om slachtoffers te behandelen. Veel asielzoekers hebben last van het traangas.
Volgens de Hongaarse politie waren de "agressieve immigranten" gewapend met stokken en ijzeren staven. Verslaggevers van persbureau Reuters zeggen dat niet te hebben gezien. Wel zijn er beelden van asielzoekers die stenen gooien naar de politie.
Niemand vertelt hen iets.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:12 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten zij dat ook al? Van die 30 dagen?
Dan wordt het verkassen of rammen. Zo snel mogelijk want nu ben je nog fit.
Ze lopen toch door? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:13 schreef LTVDK het volgende:
Zie ik nou goed dat het waterkanon weg is? Zijn ze die aan het bijvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |