abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156111816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet nodig..
Wat een afschuw zeg, zie je zomaar een borst, wat dan ook nog eens meer uitzondering is dan regel.

Dit is wat je meestal ziet:

Of beter gezegd niet ziet, want laten we eerlijk zijn, het is niet meer of minder dan in veel kleding die prima geaccepteerd is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156111827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vroeg of het met zo'n debiele doek moest?
Zo'n doek:

[ [url=
http://www.babyowlboutiqu(...)style.jpg]afbeelding[/url] ]

Dat is je voorland als je dramt over "discreet voeden" "doek ervoor".

Als je "last" hebt van de manier waarop iemand zit te voeden, dan is het misschien tijd om je eigen frustraties eens kwijt te raken en lekker te concentreren op iets anders dan haar voorgevel.
Ik geef je een voorbeeld van wat in mijn ogen echt niet nodig is en nee baby's hoeven van mij niet in zo'n tent. En moeders hoeven ook niet thuis te blijven.

Dat jij het prachtig vind prima! Geniet ervan.
pi_156111916
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een afschuw zeg, zie je zomaar een borst, wat dan ook nog eens meer uitzondering is dan regel.

Dit is wat je meestal ziet:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Of beter gezegd niet ziet, want laten we eerlijk zijn, het is niet meer of minder dan in veel kleding die prima geaccepteerd is.
Ja en dus ook geen moeite mee.

Al vind ik het wel opmerkelijk dat die baby's op het bovenste plaatje allemaal gelijk honger hebben.... precies tijdens de pro-BV demonstratie in London, knap hoor van die 20 baby's!

Blijkbaar valt dat toch te plannen?
pi_156112001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en dus ook geen moeite mee.

Al vind ik het wel opmerkelijk dat die baby's op het bovenste plaatje allemaal gelijk honger hebben.... precies tijdens de pro-BV demonstratie in London, knap hoor van die 20 baby's!

Blijkbaar valt dat toch te plannen?
Je kan altijd proberen of ze aan de borst willen. Geen idee of die 3 baby's ook werkelijk drinken op dat moment, of ze niet een uurtje later alsnog komen dat ze nu wel honger hebben ipv alleen voor wat troost en geborgenheid even aan de borst wilde sabbelen zonder serieus te drinken.

Het valt gewoon niet altijd te plannen en de moeders die dat wel doen krijgen ook gezeur, want die zeggen wacht maar even, waarop de zuigeling zijn ongenoegen luid kenbaar maakt. En als er iets is waarover gezeurd wordt zijn het wel jankende baby's.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:15:31 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156112010
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt niet nodig..
Nou poeh, de uitzondering die je vrijwel niet tegenkomt, laten we er een algemeen drama van maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156112143
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee dat doen ze idd niet altijd, maar wanneer ze het wel doen kun je niet altijd plannen....

Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?
wat een ellende zeg.
}:|
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:22:31 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156112201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik geef je een voorbeeld van wat in mijn ogen echt niet nodig is en nee baby's hoeven van mij niet in zo'n tent. En moeders hoeven ook niet thuis te blijven.

Dat jij het prachtig vind prima! Geniet ervan.
Ik ga niet zitten loeren of een ander wel "discreet genoeg" haar kind voedt.... dus het is geen kwestie van prachtig vinden, ik hoef m'n frustraties en eigen onzekerheden niet te botvieren op mensen die daar minder last van hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156112214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Je kan altijd proberen of ze aan de borst willen. Geen idee of die 3 baby's ook werkelijk drinken op dat moment, of ze niet een uurtje later alsnog komen dat ze nu wel honger hebben ipv alleen voor wat troost en geborgenheid even aan de borst wilde sabbelen zonder serieus te drinken.

als je mij een bak chips voor zet ga ik ook eten. :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:25:28 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156112268
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?
wat een ellende zeg.
Ja, een jonge baby heeft honger wanneer hij honger heeft, en een reisje ergens naartoe is niet altijd kort genoeg om weer "op tijd" thuis te zijn voor de volgende voeding.
Het werkt met borstvoeding nou eenmaal anders dan met die verzadigende kunstvoeding.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156112284
quote:

[..]

wat een ellende zeg.
Zat momenten dat ze geen honger hebben. Bij zo'n kleintje is het eten, poepen en slapen. Wanneer ze wat doen is niet geheel en al te voorspellen ;)
Maar je hoeft niet te voeden, je kan ook van de regelmaat zijn, maar dan huilt de zuigeling en dat loopt meer in het oog(oor) dan die baby die tevreden aan de borst ligt.

Om een idee te geven, een zuigeling, echt een kleintje komt om en nabij elke 2 a 3 uur om eten vragen. Daar valt niet echt een klok op te zetten, maar veel langer dan 3 uur zal het zeker niet duren.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:28:35 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156112358
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

als je mij een bak chips voor zet ga ik ook eten. :D
Zit je nou te zeiken om het zeiken?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156112399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Leandra het volgende:

er is niemand die borstvoeding geeft om haar borsten lekker te kunnen flashen,
Ook dan zou je mij niet horen klagen.
bivd kijkt met u mee.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:32:32 #113
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156112485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat het probleem is met een doekje ervoor, zelfs dan kun je oogcontact blijven houden. Voor een kind ook prettiger zonder omgevingsprikkels.
Mijn kinderen vonden dat alle 3 echt geen optie :')
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:35:36 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156112605
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:32 schreef Moppert het volgende:

[..]

Mijn kinderen vonden dat alle 3 echt geen optie :')
Maakt niet uit, andere mensen bepalen wel even voor je wat jouw kinderen prettiger vinden, buiten beeld graag die borsten en koters.... los van elkaar mag je ze laten zien, maar God verhoede dat ze aan elkaar vastzitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156112661
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou poeh, de uitzondering die je vrijwel niet tegenkomt, laten we er een algemeen drama van maken.
Nee, internet staat niet vol met deze dames. Vind het ook een stap om jezelf zo op internet te plempen.

Is ook niet heel netjes om maar foto's te posten van wild vreemde vrouwen, deze foto geeft aan wat ik bedoel. Wat niet wil zeggen dat ze zo niet in restaurants zitten, en juist daar gaat het om.

Maar misschien is dat een goeie, als ik weer zo'n vrije dame zie, dan zal ik vragen of ik er ook even een foto van mag nemen om op Fok te zetten.
pi_156112734
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ga niet zitten loeren of een ander wel "discreet genoeg" haar kind voedt.... dus het is geen kwestie van prachtig vinden, ik hoef m'n frustraties en eigen onzekerheden niet te botvieren op mensen die daar minder last van hebben.
Ach, hou toch op.. Wat een onzin.
Die witte melkflessen zijn moeilijk te missen.
pi_156112861
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, een jonge baby heeft honger wanneer hij honger heeft, en een reisje ergens naartoe is niet altijd kort genoeg om weer "op tijd" thuis te zijn voor de volgende voeding.
Het werkt met borstvoeding nou eenmaal anders dan met die verzadigende kunstvoeding.
Inderdaad, even "rustig" voeden in de geparkeerde auto, wel zo fijn voor de baby. Om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Werkt goed hoor, beetje time-management.
pi_156112911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maakt niet uit, andere mensen bepalen wel even voor je wat jouw kinderen prettiger vinden, buiten beeld graag die borsten en koters.... los van elkaar mag je ze laten zien, maar God verhoede dat ze aan elkaar vastzitten.
Zit je mij nu woorden in de mond te leggen?
pi_156112961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, internet staat niet vol met deze dames. Vind het ook een stap om jezelf zo op internet te plempen.

Is ook niet heel netjes om maar foto's te posten van wild vreemde vrouwen, deze foto geeft aan wat ik bedoel. Wat niet wil zeggen dat ze zo niet in restaurants zitten, en juist daar gaat het om.

Maar misschien is dat een goeie, als ik weer zo'n vrije dame zie, dan zal ik vragen of ik er ook even een foto van mag nemen om op Fok te zetten.
Internet ja, als je specifiek zoekt op borstvoeding e.d., niet zo raar dat je dan duidelijke foto's ertussen hebt zitten.
Het beeld wat jij daar plaats kom je alleen vrijwel nooit tegen op straat of anders in het openbaar.
pi_156113001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad, even "rustig" voeden in de geparkeerde auto, wel zo fijn voor de baby. Om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Werkt goed hoor, beetje time-management.
Of gewoon voeden waar je bent, werkt ook erg goed. Goed voor de baby trouwens om al lekker te wennen aan overal en nergens zich prima voelen.
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 17:47:08 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156113084
lol, ik wist niet eens dat mensen er een probleem van maakten joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:50:54 #122
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156113209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar hoe doe je dat dan als je ergens heen gaat zonder auto :+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156113342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit je nou te zeiken om het zeiken?
Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussie
pi_156113426
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:
Nog even we moeten hier ook naar dit soort puriteinse doeken toe....

[ afbeelding ]

Man, man, man, wat fucking triest als je je drukmaakt over een moeder die haar kind voedt.
BorstvoedingsBoerka :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 17:59:07 #125
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156113483
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussie
Maar bij echte honger is direct voeden dan weer geen probleem?
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156113566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Moppert het volgende:

[..]

Maar bij echte honger is direct voeden dan weer geen probleem?
Echte honger had je waarschijnlijk weer moeten incalculeren, en braaf thuis moeten zijn, ouderwetsch.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_156113720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

Bij baby's heb je daar moeite mee???????
pi_156113898
Mensen hebben dus liever een jankende baby om zich heen dan een baby die stil aan een borst sabbelt?
pi_156113967
Zijn daar mensen op tegen?
Hoort erbij, normaalste zaak van de wereld.
pi_156114003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:11 schreef Casiotone het volgende:
Mensen hebben dus liever een jankende baby om zich heen dan een baby die stil aan een borst sabbelt?
Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 18:26:57 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156114344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zit je mij nu woorden in de mond te leggen?
Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156114480
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.
jij doet maar.
pi_156114556
Nog zo'n provocerend pareltje:

Of ga werken of ga je kind ergens voeden.
Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.

bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entaire-sessie.dhtml
pi_156114961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[ afbeelding ]

Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.

bron:
Je verzint gewoon dat ze er bij zit te slapen :')
Maar ze is politica, ze had volgens jou dus beter haar werk kunnen onderbreken om haar kind elders te voeden?
Wat een gemiep zeg, omdat op een foto van bovenaf een borst te zien is, brrrr eng hoor.
  dinsdag 15 september 2015 @ 18:45:13 #135
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156115015
quote:

[ afbeelding ]

bron:
Ik vind jou behoorlijk gestoord
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 18:45:36 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156115027
als je dit al provocerend vind dan heb je een verdomd goed leven ^O^
pi_156115371
quote:

[ afbeelding ]

bron:
Hoe is dit provocerend dan???
Je ziet niet meer dan een bovenboob.

Hulde dat mevrouw gewoon doorgaat met werken trouwens! Hoe jij erbij komt dat ze een tukje doet is me niet duidelijk.
pi_156115377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef sp3c het volgende:
als je dit al provocerend vind dan heb je een verdomd goed leven ^O^
Alleen wel jammer dat je helemaal over de flos bent na een dagje strand....
Dat je voor de zekerheid maar anti-hypertensiva meeneemt :')
pi_156115694

Kijk, moeder, zogend en gewoon werkend, nice!!!!

De schokkende realiteit, zo ziet het er meestal uit, echt afschuwelijk aanstootgevend!!! :')

Dat dit zo is is naar mijn mening pas aanstootgevend, dat het voeden van een baby als not done beschouwd wordt.

Dit is wat ik denk van het idee dat het aanstootgevend zou zijn je baby borstvoeding te geven in het openbaar. Alhoewel het van mij persoonlijk niet zo lang hoeft heb ik er geen enkel probleem mee als iemand anders daar anders over denkt.
pi_156116060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De schokkende realiteit, zo ziet het er meestal uit, echt afschuwelijk aanstootgevend!!! :')

[ afbeelding ]

Dat dit zo is is naar mijn mening pas aanstootgevend, dat het voeden van een baby als not done beschouwd wordt.

[ afbeelding ]

Dit is wat ik denk van het idee dat het aanstootgevend zou zijn je baby borstvoeding te geven in het openbaar. Alhoewel het van mij persoonlijk niet zo lang hoeft heb ik er geen enkel probleem mee als iemand anders daar anders over denkt.
Stuk voor stuk varkens :r.
Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
pi_156116364
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
Dat je je werk niet op hoeft te offeren laten deze foto's wel zien. En als een vrouw haar "dure" opleiding verspilt ligt dat niet zozeer aan dat kind, maar aan haar mening van wat dat kind nodig heeft.

Multitasking, het is niet zo heel lastig!
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 19:30:48 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156116832
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

lol, ze plakken de mormel toch niet aan andermans tetten vast ofzo, hoe heb je er in godsnaam last van _O-
pi_156117276
quote:

[..]

wat een ellende zeg.

Nee hoor, niet als het hele terras liever naast een hard krijsend kind zit, dan hoeft dat niet.

Maarja voor zeikerds als jij is het toch nooit goed...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 19:41:25 ]
pi_156117557
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.
dan moeten die mensen lekker thuis blijven :)
pi_156121242
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 20:58:06 ]
pi_156121363
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.
Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.

Een baby die borstvoeding krijgt pakt vaak niet zomaar even de fles.
pi_156121525
quote:
Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.

Die van mij is geboren in het ziekenhuis en moest daar een weekje blijven, omdat hij toen flesvoeding heeft gehad bliefte hij de borst niet meer. Ook andersom komt veel voor, als een kind borstvoeding gewend is wil het niet zo snel flesvoeding.

Het is dus zeer zeker niet zo simpel als geef maar even een flesje tussendoor. Daarbij komen je borsten ook vol te zitten, dat zomaar even rekken is niet zo heel erg comfortabel. Dat weet ik nog wel van het kolven, is niet grappig als je niet redelijk op tijd kan zijn daarmee.
pi_156121726
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.

Dat is een asociale denkwijze. Men dient in het leven rekening te houden met de medemens. Ik persoonlijk vind het geen probleem om het te zien, maar als ikzelf borstvoeding geef zou ik wel rekening houden met anderen die dat niet vinden kunnen.

quote:
Een baby die borstvoeding krijgt pakt vaak niet zomaar even de fles.
Jawel, als ze thuis ook de fles krijgt.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:06:57 #149
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156121842
Nee ook dat hoeft niet. Niet alle borstvoedingskinderen zullen een fles accepteren ook al geef je die thuis wel.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156121908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.

Die van mij is geboren in het ziekenhuis en moest daar een weekje blijven, omdat hij toen flesvoeding heeft gehad bliefte hij de borst niet meer. Ook andersom komt veel voor, als een kind borstvoeding gewend is wil het niet zo snel flesvoeding.

Het is dus zeer zeker niet zo simpel als geef maar even een flesje tussendoor. Daarbij komen je borsten ook vol te zitten, dat zomaar even rekken is niet zo heel erg comfortabel. Dat weet ik nog wel van het kolven, is niet grappig als je niet redelijk op tijd kan zijn daarmee.
Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?
pi_156122069
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dat is een asociale denkwijze. Men dient in het leven rekening te houden met de medemens. Ik persoonlijk vind het geen probleem om het te zien, maar als ikzelf borstvoeding geef zou ik wel rekening houden met anderen die dat niet vinden kunnen.

Ach, als iedereen die ik niet wil zien op straat rekening met mij zou houden zou ruim de helft van NL niet meer naar buiten gaan. Waarom zou je rekening houden met zeikerds die je eigenlijk helemaal niet tot last ben?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 21:11:37 ]
pi_156122122
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?
Als ze die fles niet willen houdt dat snel op of niet soms? Of als je het te vaak doet dat je baby de borst niet meer wil, kan ook.

En dat kolven is leuk, maar als 2 a 3 uur later je tieten op knappen staan heb je daar bar weinig aan. Dan loop je gewoon met naar pijnlijke lektieten rond. Als je dat te vaak of op het verkeerde moment doet heb je zo een borstontsteking aan je broek hangen. Niet leuk!
pi_156122177
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Uhh... niet uitgaan zonder baby he. De vraag stellen is em beantwoorden.
pi_156122375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Als ze die fles niet willen houdt dat snel op of niet soms? Of als je het te vaak doet dat je baby de borst niet meer wil, kan ook.

En dat kolven is leuk, maar als 2 a 3 uur later je tieten op knappen staan heb je daar bar weinig aan. Dan loop je gewoon met naar pijnlijke lektieten rond. Als je dat te vaak of op het verkeerde moment doet heb je zo een borstontsteking aan je broek hangen. Niet leuk!
Waarom dan borstvoeding geven? Het lijkt alleen maar vervelend. :D

Jaja, inb4 gezond enzo. Babyvoeding in blik is ook nog steeds gezond.
pi_156122424
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lijkt wel straf :P
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:18:10 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156122486
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gewoon een petitie starten dat alle techno en hard house clubs in Nederland een commode op de dames wc moeten installeren. En dan ook meteen op de heren wc voor alle verse papa's die nog even snel een nieuwe mamma moeten hosselen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156122533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Waarom dan borstvoeding geven? Het lijkt alleen maar vervelend. :D

Jaja, inb4 gezond enzo. Babyvoeding in blik is ook nog steeds gezond.
Valt wel mee, zolang mensen eromheen maar niet teveel zeuren.

Er is niets ergs aan je baby lekker meeslepen als je ergens heen gaat. Aan de borst leggen is zo gebeurd en hoeft echt niet om pontificaal bloot zitten te gaan zoals je hebt kunnen zien in deze topic.

Het is gewoon erg fijn om je baby te voeden, van de borst of met fles, beide is erg fijn.
Voordelen zijn trouwens gezondheid op de korte termijn, sneller weer op gewicht komen van de moeder, in de eerste dagen een beter herstel van de baarmoeder, bevordert hechting, verlaagd risico op borstkanker(ook voor meisjes die borstvoeding krijgen, niet alleen voor moeders), voeding is perfect afgesteld op de baby, de antistoffen die erin zitten en je hebt het altijd bij de hand op de juiste temperatuur, geen gezoek naar opwarmmogelijkheden dus.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:29:23 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156123196
quote:
Wat moet er in die fles dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156123327
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is niets ergs aan je baby lekker meeslepen als je ergens heen gaat. Aan de borst leggen is zo gebeurd en hoeft echt niet om pontificaal bloot zitten te gaan zoals je hebt kunnen zien in deze topic.

Het is gewoon erg fijn om je baby te voeden, van de borst of met fles, beide is erg fijn.
Voordelen zijn trouwens gezondheid op de korte termijn, sneller weer op gewicht komen van de moeder, in de eerste dagen een beter herstel van de baarmoeder, bevordert hechting, verlaagd risico op borstkanker(ook voor meisjes die borstvoeding krijgen, niet alleen voor moeders), voeding is perfect afgesteld op de baby, de antistoffen die erin zitten en je hebt het altijd bij de hand op de juiste temperatuur, geen gezoek naar opwarmmogelijkheden dus.
Ja, maar het is ook doodvermoeiend volgens mij...
pi_156123377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet er in die fles dan?
Moedermelk of babymelk uit blik.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:36:02 #161
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156123607
Kunstvoeding is niet te vergelijken met borstvoeding.
Ik zie niet in waarom als de borstvoeding als een tiet ( ;) ) loopt je dat wil geven.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:37:13 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156123683
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:32 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Moedermelk of babymelk uit blik.
Dus wacht, omdat er wat tere zieltjes zijn moet ik mijn kind of kunstvoeding geven (en daarmee m'n productie mogelijk om zeep helpen), of ik moet maar gaan kolven terwijl ik helemaal niet kolf?

Je weet niet echt waar je het over hebt hè, als je denkt dat je zomaar even een voeding kunt overslaan of vervangen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156123831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Moppert het volgende:
Kunstvoeding is niet te vergelijken met borstvoeding.
Ik zie niet in waarom als de borstvoeding als een tiet ( ;) ) loopt je dat wil geven.
Gewoon omdat het soms handig is? Als je moet werken, of met de vader uit eten wilt gaan... (de romantiek moet erin blijven, he ;) ). Je kan niet altijd en overal met het kind zeulen.. En met babymelk uit blik groeien de babietjes ook als kool...
pi_156123875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dus wacht, omdat er wat tere zieltjes zijn moet ik mijn kind of kunstvoeding geven (en daarmee m'n productie mogelijk om zeep helpen), of ik moet maar gaan kolven terwijl ik helemaal niet kolf?

Je weet niet echt waar je het over hebt hè, als je denkt dat je zomaar even een voeding kunt overslaan of vervangen?
Nee, alleen als je in het openbaar gaat.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:43:15 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156123989
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Gewoon omdat het soms handig is? Als je moet werken, of met de vader uit eten wilt gaan... (de romantiek moet erin blijven, he ;) ). Je kan niet altijd en overal met het kind zeulen.. En met babymelk uit blik groeien de babietjes ook als kool...
"Babymelk uit blik" :')
Klinkt dat prettiger dan kunstvoeding? Suggereert het zelfs dat het min of meer hetzelfde is maar dan in poedervorm? Want dat is het niet hè....

Als je moet werken kun je ook gewoon je kind voeden, of kolven. Dat is in NL wettelijk geregeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:44:40 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156124074
quote:

[..]

Nee, alleen als je in het openbaar gaat.
Dus ik zou een kolf moeten kopen en moeten gaan gebruiken (jij denkt waarschijnlijk ook nog dat dat ook probleemloos gaat), terwijl ik mijn kind altijd bij me heb.... alleen maar omdat er mensen zijn die het "ongepast" vinden om een baby in het openbaar borstvoeding te geven :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:46:19 #167
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156124177
quote:

[..]

Uit eten kunnen ze mee :D en kunstvoeding is gewoon ondergeschikt.
Plus dat het ook nog eens killing is voor je productie en dus totaal niet handig is..
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156124272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

"Babymelk uit blik" :')
Klinkt dat prettiger dan kunstvoeding? Suggereert het zelfs dat het min of meer hetzelfde is maar dan in poedervorm? Want dat is het niet hè....

Als je moet werken kun je ook gewoon je kind voeden, of kolven. Dat is in NL wettelijk geregeld.
Je doet alsof KUNSTVOEDING minderwaardiger is dan jouw moedermelk :')

Maar als je overal borstvoeding wilt geven, ga je gang dan. Ík heb er geen problemen mee.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:51:15 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156124459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Je doet alsof KUNSTVOEDING minderwaardiger is dan jouw moedermelk :')

Maar als je overal borstvoeding wilt geven, ga je gang dan. Ík heb er geen problemen mee.
Ja, dat is kunstvoeding ook.

En als je een beetje wist waar je over praatte dan wist je dat niet alleen, maar dan wist je ook dat je niet zomaar even tussendoor een keer gaat kolven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156124471
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Moppert het volgende:

[..]

Uit eten kunnen ze mee :D en kunstvoeding is gewoon ondergeschikt.
Plus dat het ook nog eens killing is voor je productie en dus totaal niet handig is..
Voor mij toch liever geen fulltime borstvoeding. Oke, veroordeel me maar... ;)
pi_156124513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat is kunstvoeding ook.

En als je een beetje wist waar je over praatte dan wist je dat niet alleen, maar dan wist je ook dat je niet zomaar even tussendoor een keer gaat kolven.
Jij weet het dus wel beter allemaal. Heel goed, zo leer ik nog eens wat.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:53:34 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156124578
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Voor mij toch liever geen fulltime borstvoeding. Oke, veroordeel me maar... ;)
Je moet doen wat je niet laten kunt, maar jij bent degene die begint anderen te veroordelen voor hun keuze....
Misschien moet je daar eens mee ophouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156124763
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je moet doen wat je niet laten kunt, maar jij bent degene die begint anderen te veroordelen voor hun keuze....
Misschien moet je daar eens mee ophouden.
Laat mij maar zelf beslissen of ik daarmee wil ophouden of niet... Zou mijn keuze zijn...
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:02:31 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156125064
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Laat mij maar zelf beslissen of ik daarmee wil ophouden of niet... Zou mijn keuze zijn...
Daar zegt toch niemand wat van.... in tegenstelling tot wat jij doet, want een ander veroordelen kun je wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156125266
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar zegt toch niemand wat van.... in tegenstelling tot wat jij doet, want een ander veroordelen kun je wel.
Jaja, laat maar. Ik ben een veroordelaar.
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 22:09:28 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156125559
wat een raar gesprekje?

eerst noem je de denkwijze van borstvoederende mensen asociaal en als ze het je uit proberen te leggen roep je dat men je niet met veroordelen en kruip je in een bolletje onder de tafel weg :?
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:12:10 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156125716
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:05 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Jaja, laat maar. Ik ben een veroordelaar.
Jij bent degene die hier roept dat moeders maar alternatieven moeten zoeken voor borstvoeding in het openbaar, en verzoekt vervolgens niet veroordeeld te worden voor jouw toekomstige keuze niet fulltime borstvoeding te geven.

Het zal me werkelijk worst wezen dat jij inferieure rommel in je eigen kind wil proppen omdat dat "makkelijker" is... moet je helemaal zelf weten, maar begin dan ook niet te roepen dat een ander maar iets anders moet doen dan in het openbaar borstvoeding geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156125750
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:09 schreef sp3c het volgende:
wat een raar gesprekje?

eerst noem je de denkwijze van borstvoederende mensen asociaal en als ze het je uit proberen te leggen roep je dat men je niet met veroordelen en kruip je in een bolletje onder de tafel weg :?
Ik dacht dat ik duidelijk had gezegd "veroordeel me maar".... Als dat geen toestemming is...
pi_156125761
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verschil tussen onze foto's, op de jouwe zitten ze allemaal heerlijk privé...
Zou toch mooi zijn, kind mee tweede kamer in.
pi_156125816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij bent degene die hier roept dat moeders maar alternatieven moeten zoeken voor borstvoeding in het openbaar, en verzoekt vervolgens niet veroordeeld te worden voor jouw toekomstige keuze niet fulltime borstvoeding te geven.

Het zal me werkelijk worst wezen dat jij inferieure rommel in je eigen kind wil proppen omdat dat "makkelijker" is... moet je helemaal zelf weten, maar begin dan ook niet te roepen dat een ander maar iets anders moet doen dan in het openbaar borstvoeding geven.
Hey, vrouwtje. Het is erg ordinair om zo te schelden. Denk aan je bloeddruk...
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:13:49 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156125823
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik duidelijk had gezegd "veroordeel me maar".... Als dat geen toestemming is...
Jammer hè, dat dat niet gebeurt.... blijft over dat jij de enige bent die een ander veroordeelt voor haar keuze.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:14:51 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156125875
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:13 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Hey, vrouwtje. Het is erg ordinair om zo te schelden. Denk aan je bloeddruk...
:')

Schelden? De eerste die probeert te schelden ben jij, met je "Hey, vrouwtje"
Over ordinair gesproken....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_156125984
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:31 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ja, maar het is ook doodvermoeiend volgens mij...
En zuigeling is doodvermoeid ja, maar dat zijn ze ook als je ze flesvoeding geeft.
Dat geeft weer een heel eigen set aan 'problemen' namelijk. Bv dat het opgewarmd moet worden, wat lang niet overal mogelijk is, je moet het met je meeslepen, je moet in de gaten houden dat het goed blijft en ga zo maar door.

De borst is eigenlijk juist vrij simpel, hang het kind eraan en klaar is Klara. Nou ja, grofweg gezegd dan.
pi_156126098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef erodome het volgende:

[..]

En daar gaat het juist over, ik hoor hier niemand vallen over discreet voeden behalve Leandra omdat d'r kind niet achter een doekje wil.

Dat kind achter een doekje vs provocerend voeden.

Maar iedereen heeft zijn eigen ervaringen...
pi_156126140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verschil tussen onze foto's, op de jouwe zitten ze allemaal heerlijk privé...
Zou toch mooi zijn, kind mee tweede kamer in.
Wmb zou dat laatste idd erg mooi zijn, prachtig signaal voor de maatschappij.

De praktijk is gewoon dat je amper pontificaal ontblote moeders borstvoeding ziet geven. De hele topic gaat over een vrouw die een rustig plekje zocht zelfs.
Die enkele uitzondering die wat meer tiet laat zien overleven we echt allemaal wel.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:19:52 #186
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_156126178
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Zover ik heb begrepen is dat onder druk van de protestanten minder geworden, maar heel zeker weet ik het niet.
Dat zou in deze contreien best zo kunnen zijn, alleen al omdat de vraag naar kerkelijke kunst opdroogde. In de katholieke gebieden zat je met het Concilie van Trente dat een aantal beperkingen oplegde (al viel dat in de praktijk relatief mee).

Maar dat betekent niet dat de voorstelling vanaf pakweg de barok niet meer voorkwam, kijk maar naar Rubens en Rembrandt.
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:20:03 #187
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156126189
quote:

[..]

Ik ga je niet veroordelen omdat je kunstvoeding wenst te geven..
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
En daar gaat het juist over, ik hoor hier niemand vallen over discreet voeden behalve Leandra omdat d'r kind niet achter een doekje wil.

Je kan ook prima discreet voeden zonder een doek.. maar dat wil er bij jou niet echt in.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156126247
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Euhm nee,de topic gaat over een moeder die in een pashokje wilde voeden. Nergens staat iets over pontificaal bloot.
En provocerend, sorry, maar ik vind het een hele rare term in deze. Echt achter een doek zoals getoond in de topic vind ik echt ver gaan, zou niet willen dat vrouwen zich zo beperkt voelen in het gewoon voeden van hun kind dat ze zich daartoe gedwongen voelen. Heb van jou nog niet echt een erg provocerende foto gezien. Die vrouw in de politiek bv vond ik vrij normaal, je ziet alleen iets meer door de hoek waarin de foto is genomen.
pi_156126268
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:16 schreef erodome het volgende:

[..]

En zuigeling is doodvermoeid ja, maar dat zijn ze ook als je ze flesvoeding geeft.
Dat geeft weer een heel eigen set aan 'problemen' namelijk. Bv dat het opgewarmd moet worden, wat lang niet overal mogelijk is, je moet het met je meeslepen, je moet in de gaten houden dat het goed blijft en ga zo maar door.

De borst is eigenlijk juist vrij simpel, hang het kind eraan en klaar is Klara. Nou ja, grofweg gezegd dan.
Ik snap je punt, het komt er alleen uit als gemakzucht en als een ander er niet op zit te wachten dan dondert die maar op. En over welke periode hebben we het? Max 2 maanden regeltijd.
pi_156126411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:20 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik ga je niet veroordelen omdat je kunstvoeding wenst te geven..

[..]

Je kan ook prima discreet voeden zonder een doek.. maar dat wil er bij jou niet echt in.
Lol, ik weet dat uit eigen ervaring, maar aannames doen en maar wat roepen zijn gemakkelijker.
pi_156126461
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik snap je punt, het komt er alleen uit als gemakzucht en als een ander er niet op zit te wachten dan dondert die maar op. En over welke periode hebben we het? Max 2 maanden regeltijd.
Gemakzucht? Met pijnlijke en lekkende tieten lopen vindt je echt doodnormaal? Omdat er heel misschien iemand rondloopt die overstuur raakt van een glimp van een tiet opvangen?
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:25:38 #192
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156126525
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lol, ik weet dat uit eigen ervaring, maar aannames doen en maar wat roepen zijn gemakkelijker.
Dus dit is niet discreet volgens jou?

Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156126789
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Euhm nee,de topic gaat over een moeder die in een pashokje wilde voeden. Nergens staat iets over pontificaal bloot.
En provocerend, sorry, maar ik vind het een hele rare term in deze. Echt achter een doek zoals getoond in de topic vind ik echt ver gaan, zou niet willen dat vrouwen zich zo beperkt voelen in het gewoon voeden van hun kind dat ze zich daartoe gedwongen voelen. Heb van jou nog niet echt een erg provocerende foto gezien. Die vrouw in de politiek bv vond ik vrij normaal, je ziet alleen iets meer door de hoek waarin de foto is genomen.
In de eerste topic titel stond de tekst dat openbaar voeden een recht was, vervolgens stond er een stukje over ene Hanna die in een winkel in een pashokje geen BV mocht geven.
Pashokje is geen openbare ruimte.

Zoals je kon lezen, ben ik niet tegen openbaar voeden mits een ander dit niet als onprettig ervaart.

Ik zou de voorbeelden die ik gegeven heb, kerstdis en de vandaag geposte foto's als onprettig ervaren en zeker onnodig. Dat is mijn mening en die mag ik gelukkig hebben.

Of "moet" ik die ook aanpassen?
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 22:29:56 #194
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156126798
quote:

[..]

nee wat jij wel of niet met je tieten doet moet je helemaal zelf weten net als de dames die er wel kindertjes aan laten sabbelen :Y
pi_156126965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Gemakzucht? Met pijnlijke en lekkende tieten lopen vindt je echt doodnormaal? Omdat er heel misschien iemand rondloopt die overstuur raakt van een glimp van een tiet opvangen?
Ach, met pijnlijke en lekkende tieten ga je toch helemaal niet lekker winkelen?
pi_156127037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:25 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dus dit is niet discreet volgens jou?

[ afbeelding ]
Juist wel, rond 18:00 staan 2 foto's van wat ik bedoel.

Maar je vliegt er halverwege een topic in en lees blijkbaar niet wat er eerder gepost is.
pi_156127189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee wat jij wel of niet met je tieten doet moet je helemaal zelf weten net als de dames die er wel kindertjes aan laten sabbelen :Y
Je begrijpt me verkeerd of je leest niet begrijpend. Ik vind het geen probleem als ze borstvoeding willen geven, al dan niet in het openbaar. Maar als een deel van de mensheid die in het openbaar lopen er aanstoot aan nemen, zou ik daar wel rekening mee houden. Als moeders dat ook zouden doen, zou er minder irritaties zijn. Ík zou dan de fles geven, maar dat blijkt niet altijd mogelijk. Dus oké.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 22:36:41 ]
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:39:17 #198
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156127365
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:36 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd of je leest niet begrijpend. Ik vind het geen probleem als ze borstvoeding willen geven, al dan niet in het openbaar. Maar als een deel van de mensheid die in het openbaar lopen er aanstoot aan nemen, zou ik daar wel rekening mee houden. Als moeders dat ook zouden doen, zou er minder irritaties zijn. Ík zou dan de fles geven, maar dat blijkt niet altijd mogelijk. Dus oké.
Een deel van de mensheid neemt er ook aanstoot aan als je een minirok draagt, ik neem aan dat je dat dus ook niet doet? En dan niet omdat je je daar niet prettig in voelt, maar omdat je graag dat deel van de mensheid dat aanstoot neemt aan je minirok tevreden stelt, om irritaties te voorkomen....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 22:39:37 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156127392
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:36 schreef Hexx. het volgende:

[..]

ik ben eerlijk gezegd nog nooit iemand tegengekomen die dat niet deed

mijn theorie is dat de meeste vrouwen het helemaal niet prettig om in het openbaar hun tieten naar boven te halen, daarom doen ze er zo geheimzinnig over als het dan toch moet
pi_156127425
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een deel van de mensheid neemt er ook aanstoot aan als je een minirok draagt, ik neem aan dat je dat dus ook niet doet? En dan niet omdat je je daar niet prettig in voelt, maar omdat je graag dat deel van de mensheid dat aanstoot neemt aan je minirok tevreden stelt, om irritaties te voorkomen....
Ga toch je baby voeden, vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')