Ach, als iedereen die ik niet wil zien op straat rekening met mij zou houden zou ruim de helft van NL niet meer naar buiten gaan. Waarom zou je rekening houden met zeikerds die je eigenlijk helemaal niet tot last ben?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dat is een asociale denkwijze. Men dient in het leven rekening te houden met de medemens. Ik persoonlijk vind het geen probleem om het te zien, maar als ikzelf borstvoeding geef zou ik wel rekening houden met anderen die dat niet vinden kunnen.
Als ze die fles niet willen houdt dat snel op of niet soms? Of als je het te vaak doet dat je baby de borst niet meer wil, kan ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?
Uhh... niet uitgaan zonder baby he. De vraag stellen is em beantwoorden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?
Waarom dan borstvoeding geven? Het lijkt alleen maar vervelend.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ze die fles niet willen houdt dat snel op of niet soms? Of als je het te vaak doet dat je baby de borst niet meer wil, kan ook.
En dat kolven is leuk, maar als 2 a 3 uur later je tieten op knappen staan heb je daar bar weinig aan. Dan loop je gewoon met naar pijnlijke lektieten rond. Als je dat te vaak of op het verkeerde moment doet heb je zo een borstontsteking aan je broek hangen. Niet leuk!
Lijkt wel strafquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhh... niet uitgaan zonder baby he. De vraag stellen is em beantwoorden.
Gewoon een petitie starten dat alle techno en hard house clubs in Nederland een commode op de dames wc moeten installeren. En dan ook meteen op de heren wc voor alle verse papa's die nog even snel een nieuwe mamma moeten hosselen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uhh... niet uitgaan zonder baby he. De vraag stellen is em beantwoorden.
Valt wel mee, zolang mensen eromheen maar niet teveel zeuren.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:16 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom dan borstvoeding geven? Het lijkt alleen maar vervelend.
Jaja, inb4 gezond enzo. Babyvoeding in blik is ook nog steeds gezond.
Wat moet er in die fles dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.
Ja, maar het is ook doodvermoeiend volgens mij...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Valt wel mee, zolang mensen eromheen maar niet teveel zeuren.
Er is niets ergs aan je baby lekker meeslepen als je ergens heen gaat. Aan de borst leggen is zo gebeurd en hoeft echt niet om pontificaal bloot zitten te gaan zoals je hebt kunnen zien in deze topic.
Het is gewoon erg fijn om je baby te voeden, van de borst of met fles, beide is erg fijn.
Voordelen zijn trouwens gezondheid op de korte termijn, sneller weer op gewicht komen van de moeder, in de eerste dagen een beter herstel van de baarmoeder, bevordert hechting, verlaagd risico op borstkanker(ook voor meisjes die borstvoeding krijgen, niet alleen voor moeders), voeding is perfect afgesteld op de baby, de antistoffen die erin zitten en je hebt het altijd bij de hand op de juiste temperatuur, geen gezoek naar opwarmmogelijkheden dus.
Dus wacht, omdat er wat tere zieltjes zijn moet ik mijn kind of kunstvoeding geven (en daarmee m'n productie mogelijk om zeep helpen), of ik moet maar gaan kolven terwijl ik helemaal niet kolf?quote:
Gewoon omdat het soms handig is? Als je moet werken, of met de vader uit eten wilt gaan... (de romantiek moet erin blijven, hequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:36 schreef Moppert het volgende:
Kunstvoeding is niet te vergelijken met borstvoeding.
Ik zie niet in waarom als de borstvoeding als een tiet () loopt je dat wil geven.
Nee, alleen als je in het openbaar gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus wacht, omdat er wat tere zieltjes zijn moet ik mijn kind of kunstvoeding geven (en daarmee m'n productie mogelijk om zeep helpen), of ik moet maar gaan kolven terwijl ik helemaal niet kolf?
Je weet niet echt waar je het over hebt hè, als je denkt dat je zomaar even een voeding kunt overslaan of vervangen?
"Babymelk uit blik"quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gewoon omdat het soms handig is? Als je moet werken, of met de vader uit eten wilt gaan... (de romantiek moet erin blijven, he). Je kan niet altijd en overal met het kind zeulen.. En met babymelk uit blik groeien de babietjes ook als kool...
Dus ik zou een kolf moeten kopen en moeten gaan gebruiken (jij denkt waarschijnlijk ook nog dat dat ook probleemloos gaat), terwijl ik mijn kind altijd bij me heb.... alleen maar omdat er mensen zijn die het "ongepast" vinden om een baby in het openbaar borstvoeding te gevenquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, alleen als je in het openbaar gaat.
Uit eten kunnen ze meequote:Op dinsdag 15 september 2015 21:40 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gewoon omdat het soms handig is? Als je moet werken, of met de vader uit eten wilt gaan... (de romantiek moet erin blijven, he). Je kan niet altijd en overal met het kind zeulen.. En met babymelk uit blik groeien de babietjes ook als kool...
Je doet alsof KUNSTVOEDING minderwaardiger is dan jouw moedermelkquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Babymelk uit blik"
Klinkt dat prettiger dan kunstvoeding? Suggereert het zelfs dat het min of meer hetzelfde is maar dan in poedervorm? Want dat is het niet hè....
Als je moet werken kun je ook gewoon je kind voeden, of kolven. Dat is in NL wettelijk geregeld.
Ja, dat is kunstvoeding ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je doet alsof KUNSTVOEDING minderwaardiger is dan jouw moedermelk![]()
Maar als je overal borstvoeding wilt geven, ga je gang dan. Ík heb er geen problemen mee.
Voor mij toch liever geen fulltime borstvoeding. Oke, veroordeel me maar...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef Moppert het volgende:
[..]
Uit eten kunnen ze meeen kunstvoeding is gewoon ondergeschikt.
Plus dat het ook nog eens killing is voor je productie en dus totaal niet handig is..
Jij weet het dus wel beter allemaal. Heel goed, zo leer ik nog eens wat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is kunstvoeding ook.
En als je een beetje wist waar je over praatte dan wist je dat niet alleen, maar dan wist je ook dat je niet zomaar even tussendoor een keer gaat kolven.
Je moet doen wat je niet laten kunt, maar jij bent degene die begint anderen te veroordelen voor hun keuze....quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Voor mij toch liever geen fulltime borstvoeding. Oke, veroordeel me maar...
Laat mij maar zelf beslissen of ik daarmee wil ophouden of niet... Zou mijn keuze zijn...quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kunt, maar jij bent degene die begint anderen te veroordelen voor hun keuze....
Misschien moet je daar eens mee ophouden.
Daar zegt toch niemand wat van.... in tegenstelling tot wat jij doet, want een ander veroordelen kun je wel.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Laat mij maar zelf beslissen of ik daarmee wil ophouden of niet... Zou mijn keuze zijn...
Jaja, laat maar. Ik ben een veroordelaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar zegt toch niemand wat van.... in tegenstelling tot wat jij doet, want een ander veroordelen kun je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |