quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
zoals deze:Wat een afschuw zeg, zie je zomaar een borst, wat dan ook nog eens meer uitzondering is dan regel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet nodig..
Dit is wat je meestal ziet:
Of beter gezegd niet ziet, want laten we eerlijk zijn, het is niet meer of minder dan in veel kleding die prima geaccepteerd is.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
Ik geef je een voorbeeld van wat in mijn ogen echt niet nodig is en nee baby's hoeven van mij niet in zo'n tent. En moeders hoeven ook niet thuis te blijven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vroeg of het met zo'n debiele doek moest?
Zo'n doek:
[ [url=
http://www.babyowlboutiqu(...)style.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat is je voorland als je dramt over "discreet voeden" "doek ervoor".
Als je "last" hebt van de manier waarop iemand zit te voeden, dan is het misschien tijd om je eigen frustraties eens kwijt te raken en lekker te concentreren op iets anders dan haar voorgevel.
Ja en dus ook geen moeite mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een afschuw zeg, zie je zomaar een borst, wat dan ook nog eens meer uitzondering is dan regel.
Dit is wat je meestal ziet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of beter gezegd niet ziet, want laten we eerlijk zijn, het is niet meer of minder dan in veel kleding die prima geaccepteerd is.
Je kan altijd proberen of ze aan de borst willen. Geen idee of die 3 baby's ook werkelijk drinken op dat moment, of ze niet een uurtje later alsnog komen dat ze nu wel honger hebben ipv alleen voor wat troost en geborgenheid even aan de borst wilde sabbelen zonder serieus te drinken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en dus ook geen moeite mee.
Al vind ik het wel opmerkelijk dat die baby's op het bovenste plaatje allemaal gelijk honger hebben.... precies tijdens de pro-BV demonstratie in London, knap hoor van die 20 baby's!
Blijkbaar valt dat toch te plannen?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
zoals deze:Nou poeh, de uitzondering die je vrijwel niet tegenkomt, laten we er een algemeen drama van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet nodig..
Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat doen ze idd niet altijd, maar wanneer ze het wel doen kun je niet altijd plannen....
Ik ga niet zitten loeren of een ander wel "discreet genoeg" haar kind voedt.... dus het is geen kwestie van prachtig vinden, ik hoef m'n frustraties en eigen onzekerheden niet te botvieren op mensen die daar minder last van hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geef je een voorbeeld van wat in mijn ogen echt niet nodig is en nee baby's hoeven van mij niet in zo'n tent. En moeders hoeven ook niet thuis te blijven.
Dat jij het prachtig vind prima! Geniet ervan.
als je mij een bak chips voor zet ga ik ook eten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan altijd proberen of ze aan de borst willen. Geen idee of die 3 baby's ook werkelijk drinken op dat moment, of ze niet een uurtje later alsnog komen dat ze nu wel honger hebben ipv alleen voor wat troost en geborgenheid even aan de borst wilde sabbelen zonder serieus te drinken.
Ja, een jonge baby heeft honger wanneer hij honger heeft, en een reisje ergens naartoe is niet altijd kort genoeg om weer "op tijd" thuis te zijn voor de volgende voeding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?
wat een ellende zeg.
Zat momenten dat ze geen honger hebben. Bij zo'n kleintje is het eten, poepen en slapen. Wanneer ze wat doen is niet geheel en al te voorspellenquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?
wat een ellende zeg.
Zit je nou te zeiken om het zeiken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
als je mij een bak chips voor zet ga ik ook eten.
Ook dan zou je mij niet horen klagen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:56 schreef Leandra het volgende:
er is niemand die borstvoeding geeft om haar borsten lekker te kunnen flashen,
Mijn kinderen vonden dat alle 3 echt geen optiequote:Op dinsdag 15 september 2015 16:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat het probleem is met een doekje ervoor, zelfs dan kun je oogcontact blijven houden. Voor een kind ook prettiger zonder omgevingsprikkels.
Maakt niet uit, andere mensen bepalen wel even voor je wat jouw kinderen prettiger vinden, buiten beeld graag die borsten en koters.... los van elkaar mag je ze laten zien, maar God verhoede dat ze aan elkaar vastzitten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:32 schreef Moppert het volgende:
[..]
Mijn kinderen vonden dat alle 3 echt geen optie
Nee, internet staat niet vol met deze dames. Vind het ook een stap om jezelf zo op internet te plempen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou poeh, de uitzondering die je vrijwel niet tegenkomt, laten we er een algemeen drama van maken.
Ach, hou toch op.. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga niet zitten loeren of een ander wel "discreet genoeg" haar kind voedt.... dus het is geen kwestie van prachtig vinden, ik hoef m'n frustraties en eigen onzekerheden niet te botvieren op mensen die daar minder last van hebben.
Inderdaad, even "rustig" voeden in de geparkeerde auto, wel zo fijn voor de baby. Om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Werkt goed hoor, beetje time-management.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een jonge baby heeft honger wanneer hij honger heeft, en een reisje ergens naartoe is niet altijd kort genoeg om weer "op tijd" thuis te zijn voor de volgende voeding.
Het werkt met borstvoeding nou eenmaal anders dan met die verzadigende kunstvoeding.
Zit je mij nu woorden in de mond te leggen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, andere mensen bepalen wel even voor je wat jouw kinderen prettiger vinden, buiten beeld graag die borsten en koters.... los van elkaar mag je ze laten zien, maar God verhoede dat ze aan elkaar vastzitten.
Internet ja, als je specifiek zoekt op borstvoeding e.d., niet zo raar dat je dan duidelijke foto's ertussen hebt zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, internet staat niet vol met deze dames. Vind het ook een stap om jezelf zo op internet te plempen.
Is ook niet heel netjes om maar foto's te posten van wild vreemde vrouwen, deze foto geeft aan wat ik bedoel. Wat niet wil zeggen dat ze zo niet in restaurants zitten, en juist daar gaat het om.
Maar misschien is dat een goeie, als ik weer zo'n vrije dame zie, dan zal ik vragen of ik er ook even een foto van mag nemen om op Fok te zetten.
Of gewoon voeden waar je bent, werkt ook erg goed. Goed voor de baby trouwens om al lekker te wennen aan overal en nergens zich prima voelen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, even "rustig" voeden in de geparkeerde auto, wel zo fijn voor de baby. Om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Werkt goed hoor, beetje time-management.
Maar hoe doe je dat dan als je ergens heen gaat zonder autoquote:Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, even "rustig" voeden in de geparkeerde auto, wel zo fijn voor de baby. Om vervolgens heerlijk in slaap te vallen. Werkt goed hoor, beetje time-management.
Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 15 september 2015 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je nou te zeiken om het zeiken?
BorstvoedingsBoerkaquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:
Nog even we moeten hier ook naar dit soort puriteinse doeken toe....
[ afbeelding ]
Man, man, man, wat fucking triest als je je drukmaakt over een moeder die haar kind voedt.
Maar bij echte honger is direct voeden dan weer geen probleem?quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussie
Echte honger had je waarschijnlijk weer moeten incalculeren, en braaf thuis moeten zijn, ouderwetsch.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Moppert het volgende:
[..]
Maar bij echte honger is direct voeden dan weer geen probleem?
Bij baby's heb je daar moeite mee???????quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussie
Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:11 schreef Casiotone het volgende:
Mensen hebben dus liever een jankende baby om zich heen dan een baby die stil aan een borst sabbelt?
Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zit je mij nu woorden in de mond te leggen?
jij doet maar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.
Je verzint gewoon dat ze er bij zit te slapenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog zo'n provocerend pareltje:
[ afbeelding ]
Of ga werken of ga je kind ergens voeden.
Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.
bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entaire-sessie.dhtml
Ik vind jou behoorlijk gestoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.
bron:
Hoe is dit provocerend dan???quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
bron:
Alleen wel jammer dat je helemaal over de flos bent na een dagje strand....quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef sp3c het volgende:
als je dit al provocerend vind dan heb je een verdomd goed leven
Stuk voor stuk varkensquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, moeder, zogend en gewoon werkend, nice!!!!
[ afbeelding ]
De schokkende realiteit, zo ziet het er meestal uit, echt afschuwelijk aanstootgevend!!!![]()
[ afbeelding ]
Dat dit zo is is naar mijn mening pas aanstootgevend, dat het voeden van een baby als not done beschouwd wordt.
[ afbeelding ]
Dit is wat ik denk van het idee dat het aanstootgevend zou zijn je baby borstvoeding te geven in het openbaar. Alhoewel het van mij persoonlijk niet zo lang hoeft heb ik er geen enkel probleem mee als iemand anders daar anders over denkt.
Dat je je werk niet op hoeft te offeren laten deze foto's wel zien. En als een vrouw haar "dure" opleiding verspilt ligt dat niet zozeer aan dat kind, maar aan haar mening van wat dat kind nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Stuk voor stuk varkens.
Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
lol, ze plakken de mormel toch niet aan andermans tetten vast ofzo, hoe heb je er in godsnaam last vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Stuk voor stuk varkens.
Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
Nee hoor, niet als het hele terras liever naast een hard krijsend kind zit, dan hoeft dat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat een ellende zeg.
dan moeten die mensen lekker thuis blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.
Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.
Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.
Dat is een asociale denkwijze. Men dient in het leven rekening te houden met de medemens. Ik persoonlijk vind het geen probleem om het te zien, maar als ikzelf borstvoeding geef zou ik wel rekening houden met anderen die dat niet vinden kunnen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.
Jawel, als ze thuis ook de fles krijgt.quote:Een baby die borstvoeding krijgt pakt vaak niet zomaar even de fles.
Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.
Die van mij is geboren in het ziekenhuis en moest daar een weekje blijven, omdat hij toen flesvoeding heeft gehad bliefte hij de borst niet meer. Ook andersom komt veel voor, als een kind borstvoeding gewend is wil het niet zo snel flesvoeding.
Het is dus zeer zeker niet zo simpel als geef maar even een flesje tussendoor. Daarbij komen je borsten ook vol te zitten, dat zomaar even rekken is niet zo heel erg comfortabel. Dat weet ik nog wel van het kolven, is niet grappig als je niet redelijk op tijd kan zijn daarmee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |