abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156113566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:59 schreef Moppert het volgende:

[..]

Maar bij echte honger is direct voeden dan weer geen probleem?
Echte honger had je waarschijnlijk weer moeten incalculeren, en braaf thuis moeten zijn, ouderwetsch.
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_156113720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:55 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee ik heb wat moeite met vreten aanbieden als troost middel, maar dat is een andere discussie
Bij baby's heb je daar moeite mee???????
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156113898
Mensen hebben dus liever een jankende baby om zich heen dan een baby die stil aan een borst sabbelt?
pi_156113967
Zijn daar mensen op tegen?
Hoort erbij, normaalste zaak van de wereld.
pi_156114003
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:11 schreef Casiotone het volgende:
Mensen hebben dus liever een jankende baby om zich heen dan een baby die stil aan een borst sabbelt?
Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 18:26:57 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156114344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zit je mij nu woorden in de mond te leggen?
Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156114480
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet meer of minder dan wanneer jij beweert dat mijn kind zich prettiger zal voelen onder een doek.
jij doet maar.
pi_156114556
Nog zo'n provocerend pareltje:

Of ga werken of ga je kind ergens voeden.
Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.

bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)entaire-sessie.dhtml
pi_156114961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[ afbeelding ]

Maar je toetsenbord vol babyrommel en erbij gaan zitten tukken. Tja voor mij sla je dan stevig de plank mis.

bron:
Je verzint gewoon dat ze er bij zit te slapen :')
Maar ze is politica, ze had volgens jou dus beter haar werk kunnen onderbreken om haar kind elders te voeden?
Wat een gemiep zeg, omdat op een foto van bovenaf een borst te zien is, brrrr eng hoor.
  dinsdag 15 september 2015 @ 18:45:13 #135
92279 N.icka
Windforce 11
pi_156115015
quote:

[ afbeelding ]

bron:
Ik vind jou behoorlijk gestoord
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 18:45:36 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156115027
als je dit al provocerend vind dan heb je een verdomd goed leven ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156115371
quote:

[ afbeelding ]

bron:
Hoe is dit provocerend dan???
Je ziet niet meer dan een bovenboob.

Hulde dat mevrouw gewoon doorgaat met werken trouwens! Hoe jij erbij komt dat ze een tukje doet is me niet duidelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_156115377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:45 schreef sp3c het volgende:
als je dit al provocerend vind dan heb je een verdomd goed leven ^O^
Alleen wel jammer dat je helemaal over de flos bent na een dagje strand....
Dat je voor de zekerheid maar anti-hypertensiva meeneemt :')
pi_156115694

Kijk, moeder, zogend en gewoon werkend, nice!!!!

De schokkende realiteit, zo ziet het er meestal uit, echt afschuwelijk aanstootgevend!!! :')

Dat dit zo is is naar mijn mening pas aanstootgevend, dat het voeden van een baby als not done beschouwd wordt.

Dit is wat ik denk van het idee dat het aanstootgevend zou zijn je baby borstvoeding te geven in het openbaar. Alhoewel het van mij persoonlijk niet zo lang hoeft heb ik er geen enkel probleem mee als iemand anders daar anders over denkt.
pi_156116060
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:02 schreef erodome het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk, moeder, zogend en gewoon werkend, nice!!!!

[ afbeelding ]

De schokkende realiteit, zo ziet het er meestal uit, echt afschuwelijk aanstootgevend!!! :')

[ afbeelding ]

Dat dit zo is is naar mijn mening pas aanstootgevend, dat het voeden van een baby als not done beschouwd wordt.

[ afbeelding ]

Dit is wat ik denk van het idee dat het aanstootgevend zou zijn je baby borstvoeding te geven in het openbaar. Alhoewel het van mij persoonlijk niet zo lang hoeft heb ik er geen enkel probleem mee als iemand anders daar anders over denkt.
Stuk voor stuk varkens :r.
Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
pi_156116364
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Je weet dat als je een baby krijgt je je werk moet opofferen en de werkgevers dit verschrikkelijk irritant vinden. Daarnaast is de kans ook groter dat je "dure" opleiding verspild geld is. Het is dus je eigen keuze als je een kind neemt en raar wordt aangekeken als je anderen met je mormel lastig valt.
Dat je je werk niet op hoeft te offeren laten deze foto's wel zien. En als een vrouw haar "dure" opleiding verspilt ligt dat niet zozeer aan dat kind, maar aan haar mening van wat dat kind nodig heeft.

Multitasking, het is niet zo heel lastig!
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 19:30:48 #142
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156116832
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:13 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

lol, ze plakken de mormel toch niet aan andermans tetten vast ofzo, hoe heb je er in godsnaam last van _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156117276
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Echt niet? Er is nooit een moment waarbij een baby gewoon geen honger heeft? En als een baby wel honger heeft moet die ook al la minuut gevoed worden?
wat een ellende zeg.

Nee hoor, niet als het hele terras liever naast een hard krijsend kind zit, dan hoeft dat niet.

Maarja voor zeikerds als jij is het toch nooit goed...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 19:41:25 ]
pi_156117557
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 18:15 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:

[..]

Mensen hebben liever helemaal geen baby om zich heen.
dan moeten die mensen lekker thuis blijven :)
pi_156121242
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2015 20:58:06 ]
pi_156121363
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Moeders kunnen ook de fles meenemen als ze uitgaan. Er zijn altijd mensen die openbare borstvoeding niet willen zien en het zou wel goed zijn als moeders daar ook rekening mee houden. Ze zijn tenslotte niet de enige mensen op de wereld. Bovendien lijkt het me ook niet erg handig om alléén borstvoeding te geven. Want dan kan je als moeder helemaal nergens meer zonder de baby.
Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.

Een baby die borstvoeding krijgt pakt vaak niet zomaar even de fles.
pi_156121525
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Hexx. het volgende:
Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.

Die van mij is geboren in het ziekenhuis en moest daar een weekje blijven, omdat hij toen flesvoeding heeft gehad bliefte hij de borst niet meer. Ook andersom komt veel voor, als een kind borstvoeding gewend is wil het niet zo snel flesvoeding.

Het is dus zeer zeker niet zo simpel als geef maar even een flesje tussendoor. Daarbij komen je borsten ook vol te zitten, dat zomaar even rekken is niet zo heel erg comfortabel. Dat weet ik nog wel van het kolven, is niet grappig als je niet redelijk op tijd kan zijn daarmee.
pi_156121726
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Whihi dan blijven die mensen lekker binnen als ze er niet tegen kunnen.

Dat is een asociale denkwijze. Men dient in het leven rekening te houden met de medemens. Ik persoonlijk vind het geen probleem om het te zien, maar als ikzelf borstvoeding geef zou ik wel rekening houden met anderen die dat niet vinden kunnen.

quote:
Een baby die borstvoeding krijgt pakt vaak niet zomaar even de fles.
Jawel, als ze thuis ook de fles krijgt.
  dinsdag 15 september 2015 @ 21:06:57 #149
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_156121842
Nee ook dat hoeft niet. Niet alle borstvoedingskinderen zullen een fles accepteren ook al geef je die thuis wel.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_156121908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Even tussendoor flesvoeding geven is niet zo heel simpel vaak.

Die van mij is geboren in het ziekenhuis en moest daar een weekje blijven, omdat hij toen flesvoeding heeft gehad bliefte hij de borst niet meer. Ook andersom komt veel voor, als een kind borstvoeding gewend is wil het niet zo snel flesvoeding.

Het is dus zeer zeker niet zo simpel als geef maar even een flesje tussendoor. Daarbij komen je borsten ook vol te zitten, dat zomaar even rekken is niet zo heel erg comfortabel. Dat weet ik nog wel van het kolven, is niet grappig als je niet redelijk op tijd kan zijn daarmee.
Dan kolven en de fles ermee vullen en meenemen. Maar wanneer zo'n baby alleen borstvoeding krijgt, hoe doet de moeder het dan wanneer ze even uit wilt gaan waar de baby niet meekan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')