quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
quote:Op maandag 14 september 2015 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duurde te lang, volgende keer sneller topic openen dus.
Zei hij 3 jaar geleden ook.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Derksen gaat dus stoppen over 3 jaar.
Kutprogramma, gauw wegzappen.quote:Op maandag 14 september 2015 23:12 schreef Evertjan het volgende:
wat zijn dit voor nobuddies te praten over auto's
quote:Op maandag 14 september 2015 23:36 schreef Comprehendam het volgende:
Uitstekende show. Wie is er volgende week te gast?
M'n drugsbuddy.quote:In aflevering twee treft Derksen Wim Kieft. Het verhaal over zijn verslaving is inmiddels bekend, maar aan Derksen vertelt Kieft een aantal dingen die niemand nog weet. Naast dit serieuze gesprek komen er ook hilarische voetbalanekdotes aan de orde.
Eens. Promo voor komende maandag met Wim Kieft ziet er ook goed uit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Slobeend het volgende:
Net gekeken, dikke topshow. Dat de interviews nu niet in dat saaie studiootje zijn maakt veel verschil.
Het was zeker bijzonder leuk. Jansma heeft in een half uur ook meer gezegd dan in zijn hele biografie 'Kees' in een paar honderd pagina's.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:33 schreef Slobeend het volgende:
Net gekeken, dikke topshow. Dat de interviews nu niet in dat saaie studiootje zijn maakt veel verschil.
A must seequote:
Een programma niet fatsoenlijk kunnen uitzendenquote:
Vertelquote:Op maandag 21 september 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een programma niet fatsoenlijk kunnen uitzenden
Vorige week niet gekeken?quote:
valt zwaar mee, is ouder dan 50 en zo ziet hij er niet uit imo.quote:Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef ForzaMilan het volgende:
Kieft heeft eigenlijk een vercrackte kop. Zie je nooit in de studio door al die plamuur die ze erop doen.
Hij ziet er goed uit. Vooral door zijn verledenquote:Op maandag 21 september 2015 22:05 schreef Donnis het volgende:
[..]
valt zwaar mee, is ouder dan 50 en zo ziet hij er niet uit imo.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit. Vooral door zijn verleden
Iedereen is nu hartstikke benieuwd.quote:Op maandag 21 september 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat zou mij nooit overkomen![]()
Behalve tien minuten geleden, maar dan juist in dat andere topic![]()
Ik postte in dat Schipholtopic "Een Emiletje"quote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedereen is nu hartstikke benieuwd.
Hoezoquote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Kieft is eigenlijk een soort Joost Zwagerman.
Gisteren zoiets op de belg met hem. Was erg leukquote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Johan ook nog met Boskamp naar Rotterdam gaat.
Neuh dat denk ik niet. Denk dat het wel klopte wat Derksen zei, dat Kieft nu eindelijk gelukkig is.quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mooi weer spelen maar ondertussen...
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt Kieft ook gewoon alles vragen, alleen daarom al prima uitzending
Mooie vergelijkingquote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Kieft is eigenlijk een soort Joost Zwagerman.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mooi weer spelen maar ondertussen...
Hij is verslaafd aan de waarheid spreken, komt door zijn therapie.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.
Precies jaquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.
Vorige week Kees Jansma. Moet je terugkijken.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dit de eerste aflevering met Kieft?
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.quote:
Het lucht ook wel op om na jaren liegen gewoon weer normaal de waarheid te kunnen spreken en niks meer achter te houden. Dat brengt nogal wat druk met zich mee.quote:Op maandag 21 september 2015 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan de waarheid spreken, komt door zijn therapie.
Zo opgewekt zat hij er niet hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.
Zelfde geldt voor Zwagerman bij DWDD.
Dit terwijl ze beide nou niet heel lekker in hun vel zaten om het maar zacht uit te drukken.
EL-avonden zijn vooral dankzij Kieft puur genot.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'nlacebekkie was ie nniet. Hhhhnoevaak werd er niet gepost dat ie ladderzat wasquote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.
Zelfde geldt voor Zwagerman bij DWDD.
Dit terwijl ze beide nou niet heel lekker in hun vel zaten om het maar zacht uit te drukken.
Hij heefdt wel een piepje zo te horenquote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Zorro het volgende:
automatisch inparkeren, is dat niks voor Derksen?
Dat zijn parkeersensorenquote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heefdt wel een piepje zo te horen
Nee aan de piepjes ligt het niet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
We houden het maar op een typfout.quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mijn Aygo gaat het gelukkig een stuk makkelijker.quote:Op maandag 21 september 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik dusEn dan nog lukt het niet.
Juist.quote:Op maandag 21 september 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Op maandag is internet altijd traag hier man. Dus typen gaat een beetje kut.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietquote:
Het is sabotagequote:Op maandag 21 september 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietHet is serieus altijd tijdens VI daarom weet ik dat het altijd op maandag is.
Waarom ga ik er nog op in
Oke. Rustig maar hoor. We geloven je.quote:Op maandag 21 september 2015 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietHet is serieus altijd tijdens VI daarom weet ik dat het altijd op maandag is.
Waarom ga ik er nog op in
*kudtquote:Op maandag 21 september 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En als gij koud neervalt zijte gij schuldigquote:Op maandag 21 september 2015 22:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank.
quote:
Zit tie toch nog aan de Coke.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit tie toch nog aan de Coke.
Vergelijkbaar idd en ook nooit geblesserd. Vergelijkbare voetballersquote:Op maandag 21 september 2015 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Alle tackles ontwijken ook, Messi is daar ook zo goed in.
Inmiddels eeuwen geledenquote:
Was jij ook verslaafd?quote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Moet Kieft z'n boek nog steeds lezen, wordt vast een feest van herkenning.
Hij heeft wat dat betreft een goed zelfbeeld. Hij speelt geen sympathieke ventquote:Op maandag 21 september 2015 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is echt onmogelijk om Wim te disliken volgens mij
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.quote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Moet Kieft z'n boek nog steeds lezen, wordt vast een feest van herkenning.
Ja johquote:Op maandag 21 september 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inmiddels eeuwen geleden
Yes, vrienden van me die 't boek hebben gelezen zeggen wel dingen te herkennen van mijn gedrag toentertijdquote:
Dus jij was al op de hoogte van zijn verslaving ?quote:Op maandag 21 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.
Klopt, zonder zelfingenomen te worden, zonder emotioneel te worden. Echt een topventquote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft wat dat betreft een goed zelfbeeld. Hij speelt geen sympathieke vent
Wie niet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus jij was al op de hoogte van zijn verslaving ?
Dat Gijp boek ging ook echt nergens over.quote:Op maandag 21 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.
Uhh, oke.quote:Op maandag 21 september 2015 22:50 schreef ForzaMilan het volgende:
Nicolai Boilesen is vastbesloten: dit moet zijn seizoen worden. Een seizoen waarin hij van begin tot eind fit blijft en hij uitgroeit tot een belangrijk onderdeel in Ajax’ raderwerk. ,,Je kunt altijd een schop krijgen, dat heb je niet in de hand. Maar de andere dingen wil ik zo veel mogelijk uitsluiten.”
30 augustus 2014
Kwam ik net tegen, moest lachen.
Klopt maar het is echt een broodnuchtere vent die erg zelfbewust is. Heerlijke eigenschapquote:
Ook maar weer een stukje meepakken van de grote woonbootshowquote:Op maandag 21 september 2015 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna weer de grote Pauwshow![]()
Pauw of Paul ?quote:Op maandag 21 september 2015 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna weer de grote Pauwshow![]()
Maarten Spanjer Spong de Mol srquote:
Gouden kalfquote:Op maandag 21 september 2015 22:59 schreef tong80 het volgende:
Tweede topuitzending. Die gekke Derksen maakt toch weer twee jaar achter elkaar een mooie serie programma's naast VI.
Da's ook een zak hooi of strontquote:
Heeft soms prima columns, hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is zo'n ontzettende stakker he, die Mossou
Soms ijzersterk soms volkomen misplaatst.quote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft soms prima columns, hoor.
Mag van mij. Echt serieus. Helaas is dat voor speelfilmsquote:
Ik vind het een betwetertjequote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft soms prima columns, hoor.
Dat Kieft zich aanstelt.quote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat heeft die Moussou dan gezegd? Volgens mij is dat echt een kortzichtige eikel.
Die is het tegendeel van Kieftquote:Op maandag 21 september 2015 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is zo'n ontzettende stakker he, die Mossou
Spijker op zijn kop, Tongquote:
quote:voortreffelijk boek, maar ik sla toch een keertje over, denk ik. Ik houd heel erg van tragiek en van rock-'n-roll, maar nog meer van mensen met een ruggengraat.
Ik bedoel, er schuilt veel schoonheid in menselijk falen, maar je kunt het ook overdrijven. Net als mijn oma heb ik weinig op met wat wij 'weggooiers' noemen: mensen die keer op keer hun verantwoordelijkheden ontlopen. Die zich altijd verschuilen achter excuses, of het nu pech is of een verslaving uit een ver verleden.
Wim Kieft noemde die verslaving 'een ziekte'. Dat mag, maar het spijt me, ik geloof daar niet zo in. Ik voel heus mededogen met junks, ik vind ze zielig, maar in veruit de meeste gevallen begon het probleem met een rubberen persoonlijkheid. Dat is iets heel anders dan een ziekte.
Nogal wat mensen vonden het 'erg dapper' van Wim Kieft om zo open en eerlijk te zijn over zijn treurnis. Of 'knap' dat hij er zo nuchter (geen woordgrap) over vertelde.
Maar volgens mij was het dapper geweest als Wim Kieft ietsje eerder was gekapt met die onzin, en niet pas na vier kinderen en een paar relaties verder, na godbetert bijna twintig jaar. Op je halve omgeving een moreel beroep doen om te zwijgen, geld lenen en niet teruggeven, je dierbaren verwaarlozen.
Iedereen maakt fouten, zeker, maar bijna twintig jaar lang alles en iedereen om je heen verneuken? Dat is lang, hoor. Dan heb je onderweg wel érg veel kansen laten liggen om weer overeind te krabbelen. (En heel wat meer kansen dan de gemiddelde ex-junk, vermoed ik.)
En dan, als alles kapot is, heel openhartig een boek uitgeven om wat sneller uit de schuldsanering te komen. Als Wim Kieft dit boek heeft laten maken om met zichzelf in het reine te komen, of om mensen te waarschuwen, of om gewoon een intrigerend verhaal te vertellen, dan is dat natuurlijk prima.
Maar er is niets dapper aan. Helemaal niets.
Wat een ongelooflijke, hufterige en kortzichtige column.quote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef Donnis het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-van-Wim-Kieft.dhtml
Dat is Sjoerd Mossou in een notendopquote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke, hufterige en kortzichtige column.
rustaaggghquote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sindsdien ook hekel aan die vent.quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Broodnuchter en zelfbewust zijn nou niet echt eigenschappen van een verslaafde.quote:Op maandag 21 september 2015 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt maar het is echt een broodnuchtere vent die erg zelfbewust is. Heerlijke eigenschap
Ik heb eigenlijk per definitie een hekel aan mensen die vooraan zitten te blèren terwijl ze totaal geen achtergrond hebben in hetgeen ze zitten te janken.quote:Op maandag 21 september 2015 23:05 schreef Donnis het volgende:
[..]
Sindsdien ook hekel aan die vent.
Vreselijke kortzichtige mening. En als je zoiets bouts beweerd doe het dan met kwaliteit. Dit is schoolkranten niveau. Iedereen kan tegenwoordig columnist worden. Taalvaardigheid is niet meer gevraagd. Gruwelijk op alle fronten.quote:
Haha +1quote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Broodnuchter en zelfbewust zijn nou niet echt eigenschappen van een verslaafde.
*beweertquote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijke kortzichtige mening. En als je zoiets bouts beweerd doe het dan met kwaliteit. Dit is schoolkranten niveau. Iedereen kan tegenwoordig columnist worden. Taalvaardigheid is niet meer gevraagd. Gruwelijk op alle fronten.
Wordt niet gevraagd/ is niet vereistquote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijke kortzichtige mening. En als je zoiets bouts beweerd doe het dan met kwaliteit. Dit is schoolkranten niveau. Iedereen kan tegenwoordig columnist worden. Taalvaardigheid is niet meer gevraagd. Gruwelijk op alle fronten.
Het is echt een stom stuk tekst he, bah.quote:Op maandag 21 september 2015 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er staat ook een e teveel achter vreselijk. Anders had er een komma moeten staanquote:
Dat is toch ook gewoon zo.quote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
Verslaafden hebben rubberen persoonlijkheden, bedankt ploert Moussou.
Hij moet gewoon zijn bek houden joh. Lekker veilig opgegroeid, VWO gedaan ofzo, journalistiek gestudeerd, pappie en mammie 40 jaar getrouwd met maagdelijk zondenvrij zusje en broer als schooldirecteur.quote:Op maandag 21 september 2015 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
Verslaafden hebben rubberen persoonlijkheden, bedankt ploert Moussou.
Ik weet eigenlijk niet eens wat hij ermee wil zeggen nu ik erover nadenk, rubber is veerkrachtig? Rubber is wat?quote:
Hij zegt rubber maar bedoelt kwetsbaar uiteraardquote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens wat hij ermee wil zeggen nu ik erover nadenk, rubber is veerkrachtig? Rubber is wat?
Jij bent de eerste Fokholist, die in het Handboek Psychologie is opgenomen, toch?quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben alcoholist. Man hoe creatief je dan wordt. Als je het al niet bent.
Ben wel opgenomen geweest idd.quote:Op maandag 21 september 2015 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij bent de eerste Fokholist, die in het Handboek Psychologie is opgenomen, toch?
In die kliniek waar ik zat hadden ze ook gameverslaafden, internetverslaving zullen ze vast ook wel behandelen. Weet wel dat gameverslaafden een laptop/internetverbod haddenquote:
Gewoon genetisch ongelukkig, samenloop van omstandigheden. Typisch de slachtofferrol die verslaafden maar wat te graag aannemen inderdaad. Ik ben het in zekere zin wel eens met Mossou dat het eerder een gebrek aan ruggegraat is, maar hij speelt het wel iets te hard op de moraalriddertoer om het zo maar eens te noemen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
Zo'n verslaving kan gewoon iedereen overkomen ook, het is gewoon genetisch ongelukkig in samenwerking met een samenloop van omstandigheden.
Ja ik kan het daar toch echt niet mee eens zijn als ik zie welke types allemaal tegen een verslaving aan lopen, geen ruggegraat is echt te makkelijk gedacht.quote:Op maandag 21 september 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon genetisch ongelukkig, samenloop van omstandigheden. Typisch de slachtofferrol die verslaafden maar wat te graag aannemen inderdaad. Ik ben het in zekere zin wel eens met Mossou dat het eerder een gebrek aan ruggegraat is, maar hij speelt het wel iets te hard op de moraalriddertoer om het zo maar eens te noemen.
Het valt alleen maar te prijzen dat Kieft er op deze manier bovenop is gekomen.
Dit dus, absoluut.quote:Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja ik kan het daar toch echt niet mee eens zijn als ik zie welke types allemaal tegen een verslaving aan lopen, geen ruggegraat is echt te makkelijk gedacht.
Het blijft ook een wetenschap waar nog steeds nieuwe ontdekkingen gedaan worden, niet gek aangezien het allemaal met het menselijk brein te maken heeft en dat blijft voorlopig nog een lastig te doorgronden orgaan.
De hoeveelheid militairen die ik daar heb meegemaakt daar was ook schrikbarend, allemaal PTSS met daaruitvloeiende verslavingsproblemen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, absoluut.
Het is inmiddels toch ook wel aangetoond dat verslaving deels genetisch bepaald is. Velen zijn erfelijk belast en dus al verslavingsgevoeliger dan anderen.
Dit in combinatie met een problematisch leven en sommigen raken sluipenderwijs verslaafd.
Het is echt kortzichtige bullshit om het aan een gebrek aan ruggengraat te wijten.
De mensen die dit beweren kennen waarschijnlijk (gelukkig) geen mensen met verslavingsproblematiek en/of hebben nog nooit wat meegemaakt in het leven. Anders oordeel je niet zo bekrompen en ongenuanceerd.
Aha, je hebt zelf met verslavingsproblematiek te maken gehad?quote:Op maandag 21 september 2015 23:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De hoeveelheid militairen die ik daar heb meegemaakt daar was ook schrikbarend, allemaal PTSS met daaruitvloeiende verslavingsproblemen.
Geloof dat ze van BNN nog eens langs waren geweest om ze te interviewen, heb dat eigenlijk nooit ergens terug gezien op tv. Even zoeken.
Helaas wel ja. Ik zag mezelf, en anderen mij ook, als een zogenaamd verstandige gebruiker. Lange pauzes inlassen na gebruik, nooit dingen combineren, als ik niet lekker in m'n vel zat dan deed ik het niet. Toch sloop er misbruik in na een tijd, vooral na enkele vervelende gebeurtenissen in de familie, kanker bij beide ouders tegelijk waarbij mijn vader overleed en mijn moeder na een beenmergtransplantatie uiteindelijk toch de kanker overwon. In die periode wist ik dondersgoed dat ik van de drugs af moest blijven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aha, je hebt zelf met verslavingsproblematiek te maken gehad?
Ik alleen in mijn directe omgeving, al is mijn hele familie verslavingsgevoelig. Ook een oom en tante vertonen verslavingsgevoelig gedrag (allemaal alcohol trouwens). Dus ik ben waarschijnlijk ook wel erfelijk belast al weet ik zelf gelukkig wel heel goed mate te houden en alcohol of drugs niet als oplossing / verdoving te zien voor mijn problemen. Maar ik ben er dus wel alert op.
Maar ook hier geldt dat zij allemaal bepaalde nare / traumatische ervaringen in het leven hebben opgedaan.
Uitzending gemist ?quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:54 schreef Litman het volgende:
Is er eigenlijk een MP4 van deze show?
Ja kan via rtl terugkijken, maar ik wil hem graag downloaden.quote:
Google: gemistdownloaderquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:27 schreef Litman het volgende:
[..]
Ja kan via rtl terugkijken, maar ik wil hem graag downloaden.
Was misschien wel die beruchte vlucht naar Madrid toen Kieft werd opgepakt?quote:Op woensdag 23 september 2015 09:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ook een prima uitzending, mooi om te horen dat Kieft nog eerlijk opbiecht dat Derksen hem geld heeft gegeven om naar Spanje te gaan en erdoorheen gejast heeft?
quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef GGMM het volgende:
Net als vorige week kijk ik ook nu niet.
Ik vind ook dat hij over het algemeen gewoon een heel goed verhaal heeft. Zijn periodisering-methodes zijn ook gewoon wereldwijd erkend, het is alleen jammer dat hij regelmatig zijn eigen verhaal weinig kracht bij zet door als een ontzettende paardenlul over te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |