abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:35:55 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_87704683
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-Rep-is-een-film.htm

In bovenstaande column wordt ook gezegd dat Wim Kieft aan lager wal is geraakt, waar ik toch wel van sta te kijken. Hij leek me niet het type Frits Korbach, Paul Gascoigne, Glenn Helder of wat dan ook. Integendeel, hij kwam altijd over als een vrolijke open spontane goedlachse gozer, ook niet echt dom ofzo.

De enige dingen die tegen hem pleiten zijn:

1) het incident met Vercauteren in 1986 (dus toch een kort lontje)
2) incident in vliegtuig van 2006 (Wim ging niet in op de avances van een dronken vrouw in de businessclass)
3) incident dit jaar in Amsterdam (bij verkeersruzie deelt Kieft een karatetrap uit).

Weet iemand iets meer, inside info ofzo?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:37:35 #2
3647 B.R.Oekhoest
pi_87704731
Oja, hij is ook nog gescheiden, misschien relevante info mbt hoge alimentatie enzo
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:51:01 #3
3647 B.R.Oekhoest
pi_87705169
100 views, geen bijdrage van iemand. Wat een mysterie dus.
pi_87705197
Volgens mij zit hij aan de drank, ik zie hem vrijwel iedere week zitten bij Sport1 maar hij komt een beetje raar/gespannen over.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:52:30 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87705222
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
100 views, geen bijdrage van iemand. Wat een mysterie dus.
Of het interesseert niemand iets. ;)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:57:27 #6
3647 B.R.Oekhoest
pi_87705369
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Of het interesseert niemand iets. ;)
Dat doet zo'n man geen recht. Juist hij, die ons de halve finale in kopte van het enige toernooi dat we zouden winnen. Of ben ik zo'n ouwe lul?
pi_87705844
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij zit hij aan de drank, ik zie hem vrijwel iedere week zitten bij Sport1 maar hij komt een beetje raar/gespannen over.
Zo komt hij op mij altijd al over.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:16:43 #8
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_87705918
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zo komt hij op mij altijd al over.
In z'n Canal+ tijd kwam'ie op mij altijd over als een spanningsloze zoutzak zonder mening :')
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:24:11 #9
3647 B.R.Oekhoest
pi_87706151
tong80 weet er misschien iets meer van
pi_87706664
die opmerking over Kieft komt op mij meer over als een 'steek onder de gordel' jegens iemand die in dezelfde business als Derksen zit, televisiecommentatoren..
zal vast een grond voor bestaan en 'iets van waarheid', maar ook een del suggestie en een pesterijtje.

wél vind ik het een terechte opmerking dat Bayern München zo sociaal is ... zeker iemand als Uli Hoeness valt daar enorm op... die heeft ooit een ex-speler die een zwaar autoongeval gekregen had nadat hij al niet meer bij bayern speelde, voor drie maanden in zijn eigen huis opgenomen om te revalideren, toen hij hoorde dat die voetballer geen goede verzekering had en in geldproblemen gekomen was. (Hoeness heeft zelf in 1982 als enige een vliegtuigongeluk overleeft, en zn voetbalcarrier eindigde eigenlijk op zn 27e na een harde trap in de europacupfinale tegen Leeds, daarna kwam Hoeness nooit meer terug op zn oude niveau, alhoewel hij nog tot 1979 bleef spelen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_87706928
Je ziet het ook aan zijn handen.
pi_87710092
Hij heeft een beetje Anthonie Kamerling trekjes . Goeie kop , intelligente gozer, maar op de een of andere manier komt hij doodongelukkig over .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_87715961
Volgens Wiki:
quote:
In juli 2006 werd hij op Schiphol door de marechaussee gearresteerd, nadat hij tijdens een vlucht vanuit Madrid ruzie gemaakt zou hebben. Een medepassagier deed aangifte tegen hem wegens overlast en bedreiging.
pi_87716595
Hij loopt momenteel toch stage bij PSV ? Of was dat alleen vorig jaar ?
Kan ie mooi Reis gezelschap houden als ie weer eens gaat stappen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:32:13 #15
3647 B.R.Oekhoest
pi_87718340
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Volgens Wiki:
[..]

ja, volgens hem zat de vrouw dus naast hem in de businessclass avances te maken, omdat ze dronken was. Maar daar wilde ome Wim niks van weten en toen is ie stennis gaan schoppen...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:37:38 #16
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_87718580
Typisch Sport1 gesprek na een wedstrijd of in de rust:
Jansma: Nou Wim, wat vond je van de wedstrijd?
Wim: Ja ehhhhhhhhh
-beetje lachen
-30x op en neer kijken naar zijn blaadje wat voor hem ligt
-nog een beetje lachen
Ja ehhhhhhhhh
Ehhhhhhhh
Ja, het was wel goed.
* akward silence in de studio

Soms lijkt het wel alsof die man daar gewoon zwaar stoned aan tafel zit.
Toch blijft Kieft gewoon een baas, en Derksen moet gewoon z'n smoel houden over Kieft.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:55:04 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87719329

Gijpie weet er vast meer van.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87720667
De snor bedoelt dat Wim Kieft op een zender zit waar nooit iemand naar kijkt daarom aan lager wal geraakt.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:30:58 #19
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_87720830
Ik zie Derksen tijdens Voetbal International geregeld pochen dat hij dat soort dingen nooit meldt. Oh oh, wat mogen we toch blij zijn met de nederlandse voetbaljournalistiek, die ervoor zorgt dat privé-problemen niet naar buiten komen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:31:19 #20
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87723106
Het is in ieder geval niet sjiek om dit te melden zonder onderbouwing. Johan zal wel een rekening hebben openstaan met Kieft ofzo.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:33:48 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_87723191
Een vriend van mij is ooit uitgescholden door Kieft omdat ie riep "He bekende voetballer!" ter hij liep te bellen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:42:42 #22
3647 B.R.Oekhoest
pi_87723499
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
Het is in ieder geval niet sjiek om dit te melden zonder onderbouwing. Johan zal wel een rekening hebben openstaan met Kieft ofzo.
dat zou je bijna zeggen
pi_87724240
Zeldzaam lelijke man, en hij irriteert me wel een beetje altijd, maar verder kan het me niet echt boeien allemaal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87725261
Dit vroeg ik me ook af.

Aan de alimentatie zal het niet liggen, anders had hij zichzelf ook kunnen noemen :7
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_87735107
Ik zie hem wel eens lopen op z'n teenslippers en in een sjofel outfit, ziet er nooit echt helemaal lekker uit nee.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_87735616
Ik snap ook niet echt waarom Johan dit moet zeggen op tv, hij komt dan iedere keer met : "ooh over mij mogen ze alles zeggen hoor." Maar Johan moet ook eens snappen dat je niet alles via de media moet doen.
pi_87735841
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom Johan dit moet zeggen op tv, hij komt dan iedere keer met : "ooh over mij mogen ze alles zeggen hoor." Maar Johan moet ook eens snappen dat je niet alles via de media moet doen.
Dit is één zinnetje uit zijn wekelijkse column in de VI. Dan is het natuurlijk nog steeds niet nodig, maar het paste wel in zijn stukje over voetballers die moeilijk kunnen omgaan met het leven na hun actieve voetbalcarrière.
pi_87735923
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Dit is één zinnetje uit zijn wekelijkse column in de VI. Dan is het natuurlijk nog steeds niet nodig, maar het paste wel in zijn stukje over voetballers die moeilijk kunnen omgaan met het leven na hun actieve voetbalcarrière.
Ok, morgen eens lezen.
pi_87735991
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ok, morgen eens lezen.
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-Rep-is-een-film.htm Staat in de 1e post ;)
pi_87736137
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/Achtergr(...)-Rep-is-een-film.htm Staat in de 1e post ;)
Bedankt, dus die staat in de Vi van vorige week, had de column van Johan nog niet gelezen vandaar.
pi_87736220
Kieft komt overall toch altijd wel wat verbitterd over. Misschien omdat weinig mensen aan hem denken als ze aan '88' denken en het feit dat hij een vrij betekenisloos bestaan heeft na zijn carriere. Als analist is hij ook niet echt boeiend.

Ik weet bijna wel zeker dat er een kern van waarheid zit in de zin van Johan en het zou me niet verbazen als hij idd een alcoholverslaving heeft. Dat hij echt lekker in z'n vel zit heb iig ik nooit gedacht.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:48:55 #32
3647 B.R.Oekhoest
pi_87746919
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef Roi het volgende:
Ik zie hem wel eens lopen op z'n teenslippers en in een sjofel outfit, ziet er nooit echt helemaal lekker uit nee.
en waar is dat dan?
pi_87767157
Wel opvallend: hij werd gisteren aangekondigd als gast vanavond bij Sport 1, maar WvH vervangt 'm.
sig verwijderd door FA
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:47:18 #34
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_87769010
loopt hij nou ook al Wim Kieft te beledigen :N
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_87769070
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:47 schreef Outlined het volgende:
loopt hij nou ook al Wim Kieft te beledigen :N
Er is een verschil tussen beledigen en zeggen waar het op staat. Dat Wim dat toevallig niet uitkomt, is echt zijn probleem.

Tenzij je er vanuit gaat dat Derksen liegt, maar dat geloof ik in deze totaal niet.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87769187
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Zeldzaam lelijke man, en hij irriteert me wel een beetje altijd, maar verder kan het me niet echt boeien allemaal.
Er zijn blijkbaar mensen die daar anders over denken. Zoals de dame die in de jaren 80 dit singletje maakte over Willem Kieft.

woensdag 20 oktober 2010 @ 20:51:16 #37
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_87769200
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen beledigen en zeggen waar het op staat. Dat Wim dat toevallig niet uitkomt, is echt zijn probleem.

Tenzij je er vanuit gaat dat Derksen liegt, maar dat geloof ik in deze totaal niet.

Je hoeft niet bij iedereen te zeggen waar het op staat. Zeker bij een icoon als Kieft niet. Nou heeft Derksen bij mij erg veel krediet dus mijn mening over hem verandert nauwelijks :')
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_87769265
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:51 schreef Outlined het volgende:

[..]

Je hoeft niet bij iedereen te zeggen waar het op staat. Zeker bij een icoon als Kieft niet. Nou heeft Derksen bij mij erg veel krediet dus mijn mening over hem verandert nauwelijks :')
Dat hoeft idd niet, maar dat betekent niet dat hij maar doelloos Kieft aan het beledigen is, als hij dat wel doet. Het paste ook prima binnen de context van zijn column.

Kieft was een goede speler, maar de zoutloze zak hooi die hij al jaren is bij o.a. Sport 1, weet mij totaal niet te boeien.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 18:42:55 #39
3647 B.R.Oekhoest
pi_87803055
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Kieft was een goede speler,
Ik zou ervan maken: bruikbare speler. In de begindagen had ie een neus voor doelpunten, maar zijn houterige stijl van spelen (hij was ook zo traag als dikke stront in een trechter) sprak niet echt aan natuurlijk. In de tweede fase van zijn carriere scoorde hij minder, maar werd hij meer een balvaste targetman.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:43:19 #40
3647 B.R.Oekhoest
pi_135226604
Nou, het mysterie is dus ontrafeld:

http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html

quote:
Oud-voetballer Wim Kieft geeft drugsgebruik toe

Oud-voetbalinternational Wim Kieft geeft toe lang verslaafd te zijn geweest aan cocaïne.

Dat vertelt de 51-jarige Kieft in Privé.

Geruchten over het drugsgebruik deden al langer de ronde. Nu heeft Kieft echter zelf het gebruik en de verslaving toegegeven. De verslaving zou zo erg geweest zijn dat de drugs voor een gedeelte zijn leven ging bepalen.

Ongeveer een jaar geleden besloot Kieft daarom zichzelf op te laten nemen in een kliniek voor zijn verslaving. Nu maakt hij bekend dat hij die verslaving heeft overwonnen: "Ik ben ervan af. Het ligt achter me, voorgoed."

De oud-international werd in 1988 met onder andere Ruud Gullit en Marco van Basten Europees kampioen. In totaal kwam Kieft 43 keer uit voor het Nederlands elftal en wist hij elf maal te scoren namens Oranje.

Tegenwoordig is Kieft vooral bekend vanwege zijn vaste aanwezigheid bij het televisieprogramma Voetbal International, daar zit hij als voetbalanalist naast Johan Derksen.

Blijkbaar heeft Kieft het geld dat hij opstrijkt bij VI zo hard nodig dattie niet eens boos is op Derksen die zijn probleem aan de grote klok heeft gehangen, zij het dan in vage bewoordingen.
pi_135227248
Ik dacht elke keer dat het een grap was met zijn gesnuif bij Sport1 _O-
pi_135227353
Dit soort dingen gebeuren wel vaker bij oud-voetballers.. meest schrijnende voorbeeld is Paul Gascoigne.. Het valt ook niet mee om iets waar je erg goed in was (voetballen) te moeten missen als je verder weinig kan.
pi_135227439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort dingen gebeuren wel vaker bij oud-voetballers.. meest schrijnende voorbeeld is Paul Gascoigne.. Het valt ook niet mee om iets waar je erg goed in was (voetballen) te moeten missen als je verder weinig kan.
Zoveel oud-sporters, oud-artiesten, filmsterren enzovoorts. Teveel geld doet rare dingen met een mens.

Wel respect dat hij openlijk voor zijn verslaving en het overwinnen (voor zover dat kan) uitkomt.
pi_135227522
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zoveel oud-sporters, oud-artiesten, filmsterren enzovoorts. Teveel geld doet rare dingen met een mens.

Wel respect dat hij openlijk voor zijn verslaving en het overwinnen (voor zover dat kan) uitkomt.
Het heeft er denk ik ook mee te maken dat sommige sporters na hun loopbaan geen zinnig doel meer in hun leven hebben en er niet mee om kunnen gaan dat ze niet meer de gevierde man zijn.. dan voel je je leeg en raak je aan lager wal.
pi_135227620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het heeft er denk ik ook mee te maken dat sommige sporters na hun loopbaan geen zinnig doel meer in hun leven hebben en er niet mee om kunnen gaan dat ze niet meer de gevierde man zijn.. dan voel je je leeg en raak je aan lager wal.
Ze hebben geen fuck te doen en teveel geld, dus gaan ze doen wat ze tijdens hun actieve periode niet veel hebben kunnen doen. Zuipen, feesten, snuiven.
pi_135231018
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Grote voorraad coke in de locker van Kees Jansma
pi_135234200
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Even gazza.txt opzoeken:

1) One hour after playing for England, met 'showbiz pals' Danny Baker and Chris Evans in a Hampstead pub while still wearing his full kit... boots included.
2) When asked for his nationality before an operation, told the nurse: "Church Of England."
3) On a trip to London, jumped out of his car to demand "a go" on a workman's pneumatic drill. After getting the go-ahead, happily pounded the pavement to the amusement of shoppers.
4) On first meeting with Lazio's president to discuss his big-money move to the Italian club, was quick to tell the esteemed gentleman that he reminded him of Bud Abbot.
5) Organisers of Italia 90 TV coverage had the splendid idea of augmenting team line-ups with film of each player mouthing his own name. Gascoigne's genius led him to subvert the process by, instead, mouthing 'F***ing W***ker'. The BBC had to use it all the way through the tournament.
6) Booked a series of sun-bed sessions for then-Newcastle team-mate Tony Cunningham. Who, of course, is black.
7) Asked by a Norwegian camera crew if he had a message for England's upcoming opponents, immediately responded with, "Yes. F**k off Norway." Then ran off laughing.
8) Turned up for England training the morning after then-manager Bobby Robson had called him "daft as a brush" with a floor brush sticking out of his sock.
9) When asked for a footballing comment while at Lazio, burped enthusiastically into a TV microphone. He was fined £39,000.
10) Decided it would be a great idea to have massive hair extensions. Looked a fool and had them taken out a day later.
11) After paying for ex-wife Sheryl's breasts implants, sent flowers to the hospital after the operation addressed to 'Dolly Parton'.
12) Astounded commuters in London by jumping on a double-decker in London's Piccadilly Circus and asking if he could have a drive. The bus driver said yes, and the passengers thoroughly enjoyed Gazza's impromptu performance.
13) Sent a rose to the Wimbledon dressing room for Vinnie Jones after the infamous ball-squeezing incident. Got a toilet brush in return.
14) Set up best mate Jimmy 'Five Bellies' Gardner with a 'girl' he knew to be a transvestite.
15) Has taken the piss out of refs constantly during his career. On one occasion he sniffed a hapless ref's armpit while he was holding his hand high to signal a free kick.
16) Undeterred by their frosty reactions, Gazza again tried to prove that refs have a sense of humour by yellow-carding the referee after the official had dropped his card during a Rangers v Hibs game. He was booked for his troubles.
17) While attempting to deflect the 'kebab controversy' which spelled the beginning of the end of his England career, assured reporters that his doner-munching antics following Middlesbrough's promotion to the Premiership would in no way affect his fitness before France 98. One reporter asked: "What do you feel like now?" Back came the inevitable response: "I feel like a kebab with onions."
18) As an apprentice desperate to impress then-Newcastle boss Jack Charlton, spent a week's money on fishing gear and begged the famous angler to give him a lesson. On arrival at the riverbank, Charlton promptly threw all but the rod out into the briny, then poured a bottle of Newcastle Brown into the water, dipped in the rod and within seconds was pulling out a whopper. Lesson over.
19) As 'perk' of boot-cleaning duties during his apprenticeship, took Kevin Keegan's Golas home to show his mates. But left them on the Newcastle Underground.
20) When playing for England against Belgium in Italia 90, ridiculed Enzo Scifo as he lay on the ground clutching his leg. Gazza thought he was play-acting, so did a mime of his own which involved hopping on one leg with his tongue lolling out.
21) His attempt to jet off to Libya with Middlesbrough for a post-season tour was hampered by the fact he'd left his passport at home. An emotional Gazza wept at the check-in desk until a minion was despatched to bring it to the airport.
22) Celebrated his new-found hero status after flying home from Italia 90 by wearing a huge pair of fake plastic boobs and stomach bearing the legend 'Gazza'.
23) On meeting the president of Denmark's FA, pretended he could speak Danish. When invited to demonstrate, imitated The Muppet Show's Swedish Chef.
24) Conned Five Bellies into eating a mince pie after he'd scraped out the filling and replaced it with cat excrement.
25) Walked into the Middlesbrough canteen wearing nothing but his training socks and ordered lunch.
26) Paid £320 for a Mars Bar in a newsagents in his home town of Dunston, then told the shop owner to spend the change on sweets for local kids.
27) Whilst dining in the prestigious Bedford Arms Hotel in Woburn with a few of his Geordie mates, decided to place his erect member on the shoulder of a diner at the next table. Thinking someone had tapped him on the shoulder the gentleman turned his head only to have Gazza's helmet prod him in the cheek.
28) Took a documentary team to a beautiful Scottish cottage which he informed them was his new place, pretended he'd forgotten his key and knocked instead. When the door opened, told the befuddled housewife inside that he was doing a telly advert and wanted to know if she preferred Daz or Omo.
29) Crashed Middlesbrough's team bus at the club's training ground and caused £310,000 worth of damage.
30) While at Rangers, urinated over sleeping team-mate Richard Gough.
31) Handed £1000 over to Jimmy Five Bellies after betting that the burly boozer couldn't withstand a cigarette lighter's heat on the bridge of his nose for five seconds. Jimmy could. Twice.
32) After briefly giving up drinking, was advised to find a new interest. Picked bingo.
33) Bought a £1000 robot and programmed it to travel into Jimmy Five Bellies' room at Gazza Towers and announce: "Make a cup of tea, fat man."
34) Stuck his tongue out when the TV cameras panned past him during the national anthem at Italia 90.
35) Prepared for England matches during that hugely important tournament by playing marathon games of tennis in the scorching midday sun.
36) Thought it would be appropriate to wear a blue fright wig before the 1991 FA Cup Final.
37) In his time, has agreed to dress as a Roman centurion, a clown, Oliver Hardy and Braveheart for 'photo opportunities'.
38) While his Italia 90 team-mate was the hero of Hillsborough, marched into a Sheffield barbers and demanded "a Waddle cut".
39) When Gazza signed for Spurs in 1988, he came down to finalise the deal with a bunch of his Geordie mates. They took over the posh hotel in Hadley Wood where Spurs were footing the bill and wreaked havoc. Gazza met then-chairman Irving Scholar and began talks by saying, "We'd like to thank you for the best three days of our lives."
40) Asked to leave West Lodge Park Hotel in London after guests were treated to the sight of a naked Five Bellies swimming across the duck pond.
41) On his first night in Rome after signing for Lazio, gave his minder the slip, put his shoes by an open window and hid in a cupboard. The minder thought he'd committed suicide.
42) Recorded a video message for a corporate party and signed off with a cheery "Happy Christmas, you f***ing w***ers".
43) Greeted reporters in Rome by standing up, asking for silence, then farting at ear-splitting volume.
44) Told an interviewer that he was so superstitious about the number 13 that he couldn't ever bear to see the numbers 4 and 9 together. Oddly, the combination of 5 and 8 was deemed OK. 45) Shredded England team-mate Dennis Wise's Armani suit "for a laugh".
46) While staying at a Scottish hotel, drove across its golf course in his four-wheel drive Jeep.
47) While reputation preceded him in Italy, the English language did not. Hence, his Lazio debut was marked by a banner which read: 'Gazza's Boys, We Are Here. Shake Your Women And Drink Your Beer'.
48) Conversely, rival Italian supporters once hailed him with a banner which stated bluntly: 'Paul Gazza, You Are Fat Poofta'.
49) After being sent off while playing for Lazio, shook hands with virtually every member of the Genoa side.
50) While staying in a New Zealand hotel, was told there was no bacon for breakfast. Replied, "What, all the sheep in this country and there's no bloody bacon!"
51) http://www.guardian.co.uk(...)gascoigne-raoul-moat
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:30:48 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_135237090
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Bij VI zat hij ook vaak een beetje te snuffen. Verder vind ik het overigens wel een relaxte kerel.

Doet hij verder nog wat eigenlijk behalve bij VI aan tafel zitten? Als je verder niet zoveel te doen hebt dan ga je al snel weer terugvallen denk ik. Je moet toch wat als je je verveelt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_135240039
Die Wim Kieft snoof altijd de zijlijn op vroeger... vandaar dat ze toendertijd vlak voor een wedstrijd met die karretjes liepen om de lijnen uit te zetten...
Zonder wrijving geen glans
pi_135258181
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij VI zat hij ook vaak een beetje te snuffen. Verder vind ik het overigens wel een relaxte kerel.

Doet hij verder nog wat eigenlijk behalve bij VI aan tafel zitten? Als je verder niet zoveel te doen hebt dan ga je al snel weer terugvallen denk ik. Je moet toch wat als je je verveelt.
Lijkt me wel duidelijk dat hij tijdens de uitzending onder invloed was.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')