Of het interesseert niemand iets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
100 views, geen bijdrage van iemand. Wat een mysterie dus.
Dat doet zo'n man geen recht. Juist hij, die ons de halve finale in kopte van het enige toernooi dat we zouden winnen. Of ben ik zo'n ouwe lul?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Of het interesseert niemand iets.
Zo komt hij op mij altijd al over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:51 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij zit hij aan de drank, ik zie hem vrijwel iedere week zitten bij Sport1 maar hij komt een beetje raar/gespannen over.
In z'n Canal+ tijd kwam'ie op mij altijd over als een spanningsloze zoutzak zonder meningquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij altijd al over.
quote:In juli 2006 werd hij op Schiphol door de marechaussee gearresteerd, nadat hij tijdens een vlucht vanuit Madrid ruzie gemaakt zou hebben. Een medepassagier deed aangifte tegen hem wegens overlast en bedreiging.
ja, volgens hem zat de vrouw dus naast hem in de businessclass avances te maken, omdat ze dronken was. Maar daar wilde ome Wim niks van weten en toen is ie stennis gaan schoppen...quote:
dat zou je bijna zeggenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:31 schreef Morendo het volgende:
Het is in ieder geval niet sjiek om dit te melden zonder onderbouwing. Johan zal wel een rekening hebben openstaan met Kieft ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |