Zit tie toch nog aan de Coke.quote:
quote:Op maandag 21 september 2015 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zit tie toch nog aan de Coke.
Vergelijkbaar idd en ook nooit geblesserd. Vergelijkbare voetballersquote:Op maandag 21 september 2015 22:42 schreef Rabieluh het volgende:
Alle tackles ontwijken ook, Messi is daar ook zo goed in.
Inmiddels eeuwen geledenquote:
Was jij ook verslaafd?quote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Moet Kieft z'n boek nog steeds lezen, wordt vast een feest van herkenning.
Hij heeft wat dat betreft een goed zelfbeeld. Hij speelt geen sympathieke ventquote:Op maandag 21 september 2015 22:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is echt onmogelijk om Wim te disliken volgens mij
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.quote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Moet Kieft z'n boek nog steeds lezen, wordt vast een feest van herkenning.
Ja johquote:Op maandag 21 september 2015 22:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inmiddels eeuwen geleden
Yes, vrienden van me die 't boek hebben gelezen zeggen wel dingen te herkennen van mijn gedrag toentertijdquote:
Dus jij was al op de hoogte van zijn verslaving ?quote:Op maandag 21 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.
Klopt, zonder zelfingenomen te worden, zonder emotioneel te worden. Echt een topventquote:Op maandag 21 september 2015 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft wat dat betreft een goed zelfbeeld. Hij speelt geen sympathieke vent
Wie niet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus jij was al op de hoogte van zijn verslaving ?
Dat Gijp boek ging ook echt nergens over.quote:Op maandag 21 september 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het maar een herhaling van zetten zonder echte diepgang. Maar wat verwacht je anders van een VI-boekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |