Gisteren zoiets op de belg met hem. Was erg leukquote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Johan ook nog met Boskamp naar Rotterdam gaat.
Neuh dat denk ik niet. Denk dat het wel klopte wat Derksen zei, dat Kieft nu eindelijk gelukkig is.quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mooi weer spelen maar ondertussen...
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt Kieft ook gewoon alles vragen, alleen daarom al prima uitzending
Mooie vergelijkingquote:Op maandag 21 september 2015 22:15 schreef ForzaMilan het volgende:
Kieft is eigenlijk een soort Joost Zwagerman.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mooi weer spelen maar ondertussen...
Hij is verslaafd aan de waarheid spreken, komt door zijn therapie.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.
Precies jaquote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Dat vermoeden jad ik wel. In de studio ook. Met een zachte stem en glimlach zegt ie de harde waarheid. Mooie vent, sympathieke gast. Net ook wat ie over Lerby Krol Suurbier de staf en heel Ajax zei hoor je niet vaak van een ex-Ajacied.
Vorige week Kees Jansma. Moet je terugkijken.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dit de eerste aflevering met Kieft?
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.quote:
Het lucht ook wel op om na jaren liegen gewoon weer normaal de waarheid te kunnen spreken en niks meer achter te houden. Dat brengt nogal wat druk met zich mee.quote:Op maandag 21 september 2015 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan de waarheid spreken, komt door zijn therapie.
Zo opgewekt zat hij er niet hoor.quote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.
Zelfde geldt voor Zwagerman bij DWDD.
Dit terwijl ze beide nou niet heel lekker in hun vel zaten om het maar zacht uit te drukken.
EL-avonden zijn vooral dankzij Kieft puur genot.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'nlacebekkie was ie nniet. Hhhhnoevaak werd er niet gepost dat ie ladderzat wasquote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nouja Kieft zat altijd opgewekt in de studio bij VI zowel nu als toen die nog aan de coke zat.
Zelfde geldt voor Zwagerman bij DWDD.
Dit terwijl ze beide nou niet heel lekker in hun vel zaten om het maar zacht uit te drukken.
Hij heefdt wel een piepje zo te horenquote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Zorro het volgende:
automatisch inparkeren, is dat niks voor Derksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |