En jij kan dat voorkomen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Specularium het volgende:
Er valt niks uit te leggen, het is niet zo dat iemand dat beslist en het vuur geopend mag worden.
Hoi, ik zou toch aan je willen vragen om dat te heroverwegen. Er is inmiddels een nummertje 2 (NWS / 2.351 experts zien complot in 9/11 #2) waar het al vanaf de eerste reactie niet meer gaat over het feit dat er 2.351 experts een complot zien in 9/11. Die insteek is er dus niet meer. Er zijn nu twee partijen, de een komt met een theorie, de ander probeert het te 'debunken'. Als BNW daar niet de juiste plek voor is, dan weet ik het ook niet meer. Ik denk dat beide partijen daar prima door kunnen (en doorgaan met) discussierenquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met deze insteek kan het wel hier.
Topic loopt prima.
Zeker, daar heb je gelijk in. Maar dat neemt de rest van de kritiek na de eerste zin niet weg.quote:Op zondag 13 september 2015 17:27 schreef sp3c het volgende:
Kritiek uiten is heel wat anders dan waar jij een note voor hebt gekregen
voorbeeld van het eerste is 'nee want dit en/of dat'
Voorbeeld van wat jij doet is 'nee domme uitkeringtrekker'
van veel hogere kwaliteit is, en het daarom wel mag blijven staanquote:Buiten spelen met een waterbak is natuurlijk altijd leuk, zeker als het zomer is.
Ik wacht met spanning op de subsidie aanvraag voor rubbereendjes.
Ik zie het, kijk het nog even aan.quote:Op zondag 13 september 2015 16:16 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Hoi, ik zou toch aan je willen vragen om dat te heroverwegen. Er is inmiddels een nummertje 2 (NWS / 2.351 experts zien complot in 9/11 #2) waar het al vanaf de eerste reactie niet meer gaat over het feit dat er 2.351 experts een complot zien in 9/11. Die insteek is er dus niet meer. Er zijn nu twee partijen, de een komt met een theorie, de ander probeert het te 'debunken'. Als BNW daar niet de juiste plek voor is, dan weet ik het ook niet meer. Ik denk dat beide partijen daar prima door kunnen (en doorgaan met) discussieren
Aangepast.quote:Op zondag 13 september 2015 17:50 schreef Szura het volgende:
NWS / Duitsland voert tijdelijk grenscontroles in
Niet de eerste suggestieve TT van deze user. Tijdelijke grenscontroles zijn toegestaan in bijzondere omstandigheden, dat is iets anders dan opschorten.
Hij doet voor alsof ingenieurs geen reet uitvoeren behalve miljoenen voor 'onnodige' projecten over de balk drukken, dat vat ik toch echt als een persoonlijke aanval op.quote:Op zondag 13 september 2015 18:04 schreef sp3c het volgende:
Gaat me niet om de kwaliteit ervan, persoonlijke aanvallen gaan gewoon weg, dat lijkt mij geen heel raar standpunt
Dat is geen op de man spelen, of hij moet het specifiek tegen jou hebben.quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Hij doet voor alsof ingenieurs geen reet uitvoeren behalve miljoenen voor 'onnodige' projecten over de balk drukken, dat vat ik toch echt als een persoonlijke aanval op.
Ik merk ook dat ik erin trap, en dat de discussie inderdaad vervalt in welles-nietus over de aanslag.quote:Op zondag 13 september 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het, kijk het nog even aan.
BNW heeft al een langlopende centrale reeks waar ze eventueel nog naartoe kunnen.
Schiet eens op danquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
NWS / Militair kussengevecht: 30 gewonden, 24 bewusteloos, botbreuken.
Flauw slotje, en geen oud nieuws, het werd gisteren pas officieel bevestigd door West Point, en was nog bezig met de edit voor de bron.
Graag weer open dus.
Ja das het nieuws van 5 september...quote:
Het is nu pas nieuws omdat het nu pas officieel bevestigd is, eerst waren het maar geruchten dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja das het nieuws van 5 september...![]()
Waar is het nieuws van nu... en wat wil jij met dat topic?
Kokenkanjebeterquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het is nu pas nieuws omdat het nu pas officieel bevestigd is, eerst waren het maar geruchten dus.
En het is gewoon leuk nieuws denk ik.
Waar wil ik met een NWS topic?
Jou helpen het hier wat leuker te maken natuurlijk.
Zo ben ik dan ook weer wel.
Weet waar je aan begint.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kokenkanjebeter
* Frutsel mep met kussen geeft
shit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Fylax het volgende:
Het topic is ook gewoon dubbel: NWS / Dertig gewonden bij kussengevecht in militaire academie VS
Nice... dus toch ik kon hem net al niet vindenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Fylax het volgende:
Het topic is ook gewoon dubbel: NWS / Dertig gewonden bij kussengevecht in militaire academie VS
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:40 schreef Arcee het volgende:
NWS / "Borstvoeden in het openbaar is een recht"
NWS / "Borstvoeden in het openbaar is een recht" #2
Reeks graag.
En even #2 toevoegen aan dat tweede topic.
Hij heeft gewoon gelijk, terroristen bestaan niet, ligt er gewoon aan vanaf welke kant je kijkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:05 schreef Richestorags het volgende:
en loopt constant de daden van terroristen te bagatelliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |