abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156021761
De lijst met Architecten en Ingenieurs.

Het bewijs van de Architecten en Ingenieurs.

Alle Video's ook in het Nederlands beschikbaar.

quote:
2.351 experts zien complot in 9/11

De organisatie AE911Truth komt vandaag met een boek naar buiten dat de officiële versie van de aanslagen op 11 september 2001 ter dicussie stelt. Er zijn al vaker complottheorieën geopperd, maar nog nooit kreeg een theorie zoveel bijval als nu: ruim tweeduizend architecten en ingenieurs staan achter het boek van deze organisatie.

In hun boek verzamelen ze naar eigen zeggen enkel wetenschappelijk bewijs dat de goedkeuring kan wegdragen van ruim tweeduizend experts. Daarbovenop komt er ook een film uit die de waarheid naar buiten brengt, meldt Nieuwe Revu.

In die film legt Richard Gage, de oprichter van AE911Truth, de pijnpunten van het onderzoek door het National Institute of Standards and Technology (NIST) bloot. Gage eist een nieuw onafhankelijk onderzoek naar wat het instorten van de WTC-gebouwen op 11 september 2001 veroorzaakte.

De architecten en ingenieurs willen vooral weten waarom WTC 7, het kleine broertje dat op zo'n 100 meter ten noorden van de Twin Towers stond, inzakte. Dat gebouw werd niet door een vliegtuig geraakt, maar zakte wel als een pudding in elkaar.

Tijdstip
Ook bij het tijdstip van het instorten van WTC 7 zetten Gage en zijn kompanen vraagtekens. De kleinere toren, waar de US Secret Service, Department of Defense en CIA enkele kantoren huurden, smakte tegen de grond om 17u20. Dat is zeven uur later dan de Noordtoren.

BBC-verslaggeefster Jane Standley berichtte die dag live vanuit New York en meldde de kijkers dat WTC 7 zojuist was ingestort, ruim twintig minuten voordat het ook daadwerkelijk gebeurde. Terwijl ze het nieuws vertelt, staat het gebouw op de achtergrond nog duidelijk overeind.

Kaarsrecht
De manier waarop het gebouw instortte is een mysterie volgens Richard en de 2.351 architecten en ingeneurs. WTC 7 viel namelijk kaarsrecht naar beneden: net zoals bij gecontroleerde ontploffingen tijdens het slopen van gebouwen. Maar zo'n ontploffing vereist maanden voorbereiding en uiterste nauwkeurigheid.

Onmogelijk
Het officiële rapport zegt dat het gebouw instortte nadat het rondvliegende puin brand veroorzaakte. De branden op de verschillende verdiepingen zorgden er vervolgens voor dat de stalen steunbalken begonnen uit te zetten. Dat zorgde uiteindelijk voor een kettingreactie.

Maar volgens Richard Gage is dat onmogelijk. Een kantoorbrand kan dit volgens hem nooit veroorzaakt hebben. Ook Leslie Robertson, één van de hoofdontwerpers van het WTC-complex, gelooft niet dat dit enkel door een brand kon gebeuren.

Volgens Gage is het gebouw via gecontroleerde explosieven gesloopt. Over het wie en het waarom heeft de man het niet, maar hij is er wel zeker van dat het officiële verhaal niet klopt.

quote:
Hopelijk komt er een nieuw onafhankelijk onderzoek, maar het zal vast niet gebeuren en wederom in de doofpot worden gestopt. Het officiële verhaal rammelt aan alle kanten.
Nog een ander topic op FOK! over 9/11

[ Bericht 6% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 14-09-2015 00:08:29 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_156021788
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:48 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Hopelijk komt er een nieuw onafhankelijk onderzoek, maar het zal vast niet gebeuren en wederom in de doofpot worden gestopt. Het officiële verhaal rammelt aan alle kanten.
Er is genoeg onderzoek geweest. Er blijft gewoon een klein clubje over die het graag als complot zien.

En men zag mensen expolieven plaatsen en deed niets?
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:52:41 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156021819
@Xan21: ja, ik ben serieus. Ik vind het niet vreemd dat drie torens instorten.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:57:45 #5
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156021905
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
De balk achter de brandweerman in het midden:

Deze foto laat goed zien hoe het verstevigde stalen frame schuin is doorgesneden met een zgn "cutter charge" een explosief dat zijn kracht in 1 richting focust.

Iets dat nodig is om een gebouw in haar eigen fundamenten te kunnen laten vallen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tja de eerste foto is natuurlijk niet een balk die het door plastische vervorming heeft begeven. Bovendien is daar heel wat voor nodig aan temp als het om een stalen balk gaat(groot oppervalk). Maar waar het om gaat is dat je niet weet wanneer die foto is genomen. En ik ga ervan uit dat dit het werk is van een snijbrander tijdens opruimwerkzaamheden na het instorten.

Ik ken de constructie niet van die twin towers. Maar bij een brand gaan de boutverbindingen van de vloeren etc het als eerste begeven door plastische vervorming in combinatie met kruip(de torens stonden er al jaren en zijn de verbindingen constant belast geweest). Als de boutverbindingen het begeven van de consoles waar ook vloerdelen(beton) op rusten kan het zijn dat de vloer instort en het zo zou kunnen zijn dat het instort als een kaartenhuis zoals dat gebeurt is.

Het is onmogelijk dat dit een complot is geweest. Deze ramp met die omvang daar is een te grote organisatie voor nodig om dat geheim te houden.

Wel acht ik het mogelijk dat veiligheidsdiensten wisten dat die aanslag zou worden uitgevoerd. Dat trucje heeft de VS in de geschiedenis al meer gebruikt. Maar omdat de hele affaire rondom Osama stinkt zullen we dat nooit te weten komen omdat deze man nooit voor de rechter is verschenen.
Vergeet niet dat Osama ooit de leerling was van de CIA tijdens de oorlog tegen de Russen. Een grote vriend zelfs.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156022044
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:57 schreef Cherna het volgende:

[..]

Tja de eerste foto is natuurlijk niet een balk die het door plastische vervorming heeft begeven. Bovendien is daar heel wat voor nodig aan temp als het om een stalen balk gaat(groot oppervalk). Maar waar het om gaat is dat je niet weet wanneer die foto is genomen. En ik ga ervan uit dat dit het werk is van een snijbrander tijdens opruimwerkzaamheden na het instorten.

Ik ken de constructie niet van die twin towers. Maar bij een brand gaan de boutverbindingen van de vloeren etc het als eerste begeven door plastische vervorming in combinatie met kruip(de torens stonden er al jaren en zijn de verbindingen constant belast geweest). Als de boutverbindingen het begeven van de consoles waar ook vloerdelen(beton) op rusten kan het zijn dat de vloer instort en het zo zou kunnen zijn dat het instort als een kaartenhuis zoals dat gebeurt is.

Het is onmogelijk dat dit een complot is geweest. Deze ramp met die omvang daar is een te grote organisatie voor nodig om dat geheim te houden.

Wel acht ik het mogelijk dat veiligheidsdiensten wisten dat die aanslag zou worden uitgevoerd. Dat trucje heeft de VS in de geschiedenis al meer gebruikt. Maar omdat de hele affaire rondom Osama stinkt zullen we dat nooit te weten komen omdat deze man nooit voor de rechter is verschenen.
Vergeet niet dat Osama ooit de leerling was van de CIA tijdens de oorlog tegen de Russen. Een grote vriend zelfs.
Er zijn heel vaak aanwijzingen dat iets misschien gaat gebeuren. Daar kan je niet altijd iets aan doen.
pi_156022049
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:52 schreef pfaf het volgende:
@Xan21: ja, ik ben serieus. Ik vind het niet vreemd dat drie torens instorten.
met niks overlatend dan een beetje puin, vele hot spots maanden erna, vloeibare metaal ondergronds...nope
pi_156022088
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:04 schreef Xan21 het volgende:

[..]

met niks overlatend dan een beetje puin, vele hot spots maanden erna, vloeibare metaal ondergronds...nope
Het gebouw verdween op magische wijze?
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:07:54 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156022105
quote:

[..]

En die CIA-medewerkers vonden het allemaal ok om de grootste ramp in de geschiedenis van de VS te laten plaatsvinden? Bijna onvoorstelbaar veel onschuldige dode Amerikanen op hun geweten te hebben? De VS symbolisch de grootste klap sinds Vietnam te laten geven? Ik zie ze s maandags al vergaderen met een lekkere kop koffie. Komop man.. :D
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:08:23 #10
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156022117
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:04 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Vind ik niets vreemds aan nee.
pi_156022131
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

En die CIA-medewerkers vonden het allemaal ok om de grootste ramp in de geschiedenis van de VS te laten plaatsvinden? Bijna onvoorstelbaar veel onschuldige dode Amerikanen op hun geweten te hebben? De VS symbolisch de grootste klap sinds Vietnam te laten geven? Ik zie ze s maandags al vergaderen met een lekkere kop koffie. Komop man.. :D
Precies. En al die mensen werken er gewoon aan mee en houden hun mond.
pi_156022133
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
nope.

Na de eerste bom ging hij naar zijn werkplek.

De eerste inslag moest toen nog komen

Ja dat is wat Jennings zegt maar dat komt niet overeen met de tijdlijn van de gebeurtenissen die hij beschrijft. Dat is gewoon te controleren. Jennings verhaal klopt redelijk als je zijn tijdlijn een half uur á een uur opschuift en dan komt het ook overeen met de verklaring van Michael Hess, de man met wie hij samen was, en alle andere getuigenverklaringen over de evacuatie van het OEM center. Het OEM center werd namelijk pas na de aanslag op het Pentagon ontruimd (dus na 9:37).

Dit draadje kan overigens wel naar BNW, of voorgezet worden in deze reeks: BNW / 9/11 : It goes on and on and on and on and on....
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:22:57 #13
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022439
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou ja ik zeg ook niet dat het zo is. Ik maak me daar ook niet druk om. Maar bij Pearl Harbor hebben ze ook mensen geofferd om een zeer duidelijke reden te hebben de oorlog aan Japan te verklaren. Ook daar wist men dat die aanval er zou komen en zelfs het tijdstip was bekend. Daar is veel over geschreven.

Om je doel te bereiken of je agenda te kunnen uitvoeren heb je soms een gelukje nodig dat je gewoon laat gebeuren. En wat is er niet mooier als je het volk achter je hebt staan om een oorlog te beginnen. Want na die aanslag was heel het volk in de VS het eens. We moeten Afghanistan in en Irak. En de woorden terror waar we nu nog de gevlogen van ondervinden is sindsdien een mooi middel geworden om de veiligheid en angst er goed in te krijgen bij het volk.

Sinds die aanslag is er enorm veel veranderd ivm privacy etc. Allemaal niet nodig.
Het vertrouwen in een VS en Rusland alsof het heilige boontjes zijn gaat mij te ver. Als je denkt dat bij narcistische trekjes die al deze leiders wel bezitten een mensenleven telt dan ben je wel erg naïef.
pi_156022492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:22 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou ja ik zeg ook niet dat het zo is. Ik maak me daar ook niet druk om. Maar bij Pearl Harbor hebben ze ook mensen geofferd om een zeer duidelijke reden te hebben de oorlog aan Japan te verklaren. Ook daar wist men dat die aanval er zou komen en zelfs het tijdstip was bekend. Daar is veel over geschreven.

Om je doel te bereiken of je agenda te kunnen uitvoeren heb je soms een gelukje nodig dat je gewoon laat gebeuren. En wat is er niet mooier als je het volk achter je hebt staan om een oorlog te beginnen. Want na die aanslag was heel het volk in de VS het eens. We moeten Afghanistan in en Irak. En de woorden terror waar we nu nog de gevlogen van ondervinden is sindsdien een mooi middel geworden om de veiligheid en angst er goed in te krijgen bij het volk.

Sinds die aanslag is er enorm veel veranderd ivm privacy etc. Allemaal niet nodig.
Het vertrouwen in een VS en Rusland alsof het heilige boontjes zijn gaat mij te ver. Als je denkt dat bij narcistische trekjes die al deze leiders wel bezitten een mensenleven telt dan ben je wel erg naïef.
Wat zou mooier zijn dan zo' n aanslag afwenden?
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:27:11 #15
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Wat zou mooier zijn dan zo' n aanslag afwenden?
Ja, maar dat heeft niet zo een impact. Weinigen die je dan in een oorlog kunt betrekken. Zeker als het om het volk gaat.
pi_156022556
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:27 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft niet zo een impact. Weinigen die je dan in een oorlog kunt betrekken. Zeker als het om het volk gaat.
Dus geloof je in een groots complot........
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:31:37 #17
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022630
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:27 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Dus geloof je in een groots complot........
Jij mag het een complet noemen. Ik noem het een samenzwering. En samenzweringen bestaan al sinds de mensheid. Bovendien zeg ik niet dat het zo is maar het zou wel zo kunnen zijn zeker al omdat het verleden heeft aangetoond dat dit soort methodes vaker zijn toegepast en dat zijn geen complotten.. Maar aangezien we Osama niet meer kunnen berechten stel ik de vraag.
pi_156022660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:31 schreef Cherna het volgende:

[..]

Jij mag het een complet noemen. Ik noem het een samenzwering. En samenzweringen bestaan al sinds de mensheid. Bovendien zeg ik niet dat het zo is maar het zou wel zo kunnen zijn zeker al omdat het verleden heeft aangetoond dat dit soort methodes vaker zijn toegepast en dat zijn geen complotten.. Maar aangezien we Osama niet meer kunnen berechten stel ik de vraag.
Ik geloof best dat bepaalde dingen soms niet kloppen. Zoals het samenwerken met grote drug mensen bijv. Het dient wel een doel. Deze aanslag kun je echt niet onder de pet houden.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:39:31 #20
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022786
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:33 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Ik geloof best dat bepaalde dingen soms niet kloppen. Zoals het samenwerken met grote drug mensen bijv. Het dient wel een doel. Deze aanslag kun je echt niet onder de pet houden.
Je kunt dit zeer lang onder de pet houden door geen officieel onderzoek in te stellen. En zolang dat niet gebeurt en de meeste er altijd vanuit gaan dat overheden het goed voor hebben kunnen alle andere punten die men benoemt als idioot betitelen. Zelfs zij die hun mond wel open doen worden dan als idioot weggezet of ze worden zo onder druk gezet dat hun carrière voorbij is. Verdeel en heers.
Bovendien heeft dat maar een zeer klein groepje te zijn die ervan af wisten.

Dat is iets anders als een inside job waar ik totaal niet in geloof.

Het maakt ook verder allemaal niets meer uit. Het loopt zoals het lopen moet. Ik slaap er geen nacht minder van.
pi_156022787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:22 schreef Cherna het volgende:

[..]

Aha, dus bovenop de aanname dat Amerika van Pearl Harbor wist (conspiracy bullshit weer) gooi jij nog een aanname dat hetzelfde is gebeurd om het masterplan oorlog in Irak en privacyschendingen compleet te maken. Dat Amerika zichzelf de vernieling in helpt door die oorlog vergeten we voor het gemak maar even want 'de hoge heren willen ons pakken, snap dat dan!!!'

Krankzinnige redenatie gebaseerd op lucht.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:40:37 #22
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022803
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:39 schreef Donnis het volgende:

[..]

Aha, dus bovenop de aanname dat Amerika van Pearl Harbor wist (conspiracy bullshit weer) gooi jij nog een aanname dat hetzelfde is gebeurd om het masterplan oorlog in Irak en privacyschendingen compleet te maken. Dat Amerika zichzelf de vernieling in helpt door die oorlog vergeten we voor het gemak maar even want 'de hoge heren willen ons pakken, snap dat dan!!!'

Krankzinnige redenatie gebaseerd op lucht.
Dat mag jij vinden. Nogmaals ik slaap er geen nacht minder van. Je mag mij rustig een idioot noemen als je je daardoor beter voelt. Ik word er niet armer of rijker van.
pi_156022809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:39 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je kunt dit zeer lang onder de pet houden door geen officieel onderzoek in te stellen. En zolang dat niet gebeurt en de meeste er altijd vanuit gaan dat overheden het goed voor hebben kunnen alle andere punten die men benoemt als idioot betitelen. Zelfs zij die hun mond wel open doen worden dan als idioot weggezet of ze worden zo onder druk gezet dat hun carrière voorbij is. Verdeel en heers.

Het maakt ook verder allemaal niets meer uit. Het loopt zoals het lopen moet. Ik slaap er geen nacht minder van.
Die mensen zijn dan ook idioot dus het beestje bij zijn naam noemen is niks mis mee.
pi_156022817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Nogmaals ik slaap er geen nacht minder van.
Ok mooi, kom dan ook niet interessant doen met je ongefundeerde mening.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:42:46 #25
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156022843
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:41 schreef Donnis het volgende:

[..]

Ok mooi, kom dan ook niet interessant doen met je ongefundeerde mening.
Een mening hebben is dat idioot?
pi_156022864
bivd kijkt met u mee.
pi_156022889
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:39 schreef Cherna het volgende:

[..]

Er zijn talloze onderzoeken geweest. Op een gegeven ogenblik stopt het.
pi_156022952
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:42 schreef Cherna het volgende:

[..]

Een mening hebben is dat idioot?
Wel als het een luchtkasteel is.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:03:38 #29
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156023222
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:48 schreef Donnis het volgende:

[..]

Wel als het een luchtkasteel is.
Het is goed dat dan mijn leven een groot luchtkasteel is met een eigen mening zodat ik me prima kan behelpen. Mijn hele leven al. Ik laat me niet sturen in welke richting dan ook als ik dat zelf niet wil.
Maar jij wilt alleen maar horen wat je wil horen. Als je niet snapt dat discussies vaak zijn gebaseerd op aannames en speculaties hoe gek die ook mogen klinken dan ben je wel erg ver van het pad af.
En zolang die speculaties maar niet je leven gaan beïnvloeden en er niet meer van slaapt is er niets aan de hand. Ik dwing ook niemand iets. Nogmaals het zal me verder ook worst wezen. Het is alleen zo nu en dan leuk om een discussie te voeren wat je er ook van vindt.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:04:17 #30
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156023235
quote:
Mooi man, op 9:10 klagen dat Amerikanen als terroristen behandeld worden op vliegvelden, want Amerikanen voeren geen terroristische akties uit op Amerikanen.

En vervolgens gaan uitwijden over false flag operations _O-
pi_156023364
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:04 schreef OEM het volgende:

[..]

Mooi man, op 9:10 klagen dat Amerikanen als terroristen behandeld worden op vliegvelden, want Amerikanen voeren geen terroristische akties uit op Amerikanen.

En vervolgens gaan uitwijden over false flag operations _O-
Amerikaanse burgers vs Amerikaanse overheid, dat begrijp je niet?
pi_156023368
Ten eerste...gefeliciteerd dat je het tot de 9e minuut hebt weten vol te houden, maar iedereen die dit schema goed analyseert kan er niet omheen dat de boel stinkt.

zaterdag 12 september 2015 @ 14:13:23 #33
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_156023409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:11 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Amerikaanse burgers vs Amerikaanse overheid, dat begrijp je niet?
De overheid bestaat niet uit mensen? :o
pi_156023520
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:13 schreef OEM het volgende:

[..]

De overheid bestaat niet uit mensen? :o
Hij heeft het over de Amerikaanse burgers die geen aanslagen plegen tegen de Amerikaanse overheid, maar sinds 9/11 wel als terroristen worden behandeld.
pi_156023690
quote:

[..]

Ooit van het Manhattan Project gehoord?
pi_156023799
Een groter complot dan een boeman met vieze lange baard die vanuit een grot in Afghanistan een terreurnetwerk met sleeper cells leidt en in staat is om de 2 hoogste gebouwen van New York city plat te krijgen en het Pentagon aan te vallen is er niet.

's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was. Kom op zeg...

Het is een idioot complot, maar omdat het een algemeen geaccepteerd complot is, ziet niemand het meer als een complot.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:43:21 #37
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156023837
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:08 schreef pfaf het volgende:
Vind ik niets vreemds aan nee.
Dat hele molten metal gebeuren is al gebaseerd op hearsay van een persoon en zeker geen duidelijk of tastbaar bewijs.

http://911myths.com/html/wtc_molten_steel.html

Kan deze hele fucking farse naar BNW waar het hoort?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:44:56 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156023864
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat project wat vol zat met Sovjet spionnen bedoel je?
Ik ga naar huis.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:45:09 #39
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156023867
quote:

[..]

Nope, maar hoe wil je zoveel mensen organiseren die daar allemaal aan willen meewerken. Dat is onmogelijk(althans dat lijkt mij). In die omvang kan dit niet. Mijn menig is dat terroristen die aanslag hebben gepleegd. Alleen hetgeen dat ik al eerder vermelde en ga dat niet herhalen zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ook dat is nog maar de vraag. Maar het vertrouwen in welke overheid dan ook daar ga ik niet in mee. Helaas zal een onderzoek niet gaan plaats vinden in die vorm omdat een zeer belangrijk persoon in deze kwestie niet meer in leven is. En dan kun je blijven speculeren maar het levert je niets op. Maar dat mensen vragen blijven stellen en niet alles van overheden slikken is maar goed ook.
pi_156023890
quote:
5s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat project wat vol zat met Sovjet spionnen bedoel je?
Dat project waaraan 130.000 mensen werkten, maar slechts een handjevol mensen wist waaraan ze werkten bedoel ik.
pi_156023945
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:45 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nope, maar hoe wil je zoveel mensen organiseren die daar allemaal aan willen meewerken. Dat is onmogelijk(althans dat lijkt mij). In die omvang kan dit niet. Mijn menig is dat terroristen die aanslag hebben gepleegd. Alleen hetgeen dat ik al eerder vermelde en ga dat niet herhalen zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ook dat is nog maar de vraag. Maar het vertrouwen in welke overheid dan ook daar ga ik niet in mee. Helaas zal een onderzoek niet gaan plaats vinden in die vorm omdat een zeer belangrijk persoon in deze kwestie niet meer in leven is. En dan kun je blijven speculeren maar het levert je niets op. Maar dat mensen vragen blijven stellen en niet alles van overheden slikken is maar goed ook.
Met deceptie en het hebben van ontzettend veel resources als overheid kom je een heel eind om iets groots op touw te zetten.

Als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het officiële verhaal een mythe is... en dus een leugen.

19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.

Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.

Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en koelbloedigheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.

Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.

Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..

Geloof lekker wat je zelf wilt.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 14:54:00 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:57:04 #42
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156024063
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met deceptie en het hebben van ontzettend veel resources als overheid kom je een heel eind om iets groots op touw te zetten.
Laten we daar eens vanuit gaan. Hoe wil je werknemers zo inzetten om explosieven te laten plaatsen vooraf. Die zullen zich op zijn minst afvragen waarom? Nee, dat lijkt mij een onmogelijke zaak.

Waar het mij om draait is dit: De les om overheden niet blind te vertrouwen en vragen blijven stellen. Dat is het enige dat ik uit het wereldbeeld haal. Niet meer en niet minder. En het is leuk om met aannames te smijten. Helaas gaat dat niet werken omdat het bewijs totaal ontbreekt.
pi_156024407
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:57 schreef Cherna het volgende:

[..]

Laten we daar eens vanuit gaan. Hoe wil je werknemers zo inzetten om explosieven te laten plaatsen vooraf. Die zullen zich op zijn minst afvragen waarom? Nee, dat lijkt mij een onmogelijke zaak.
Wat nu als het WTC complex in verval was geraakt en de boel voor grote delen leeg stond, is het dan nog steeds zo moeilijk om de boel vooraf te riggen?

De meeste mensen zijn nog namelijk steeds in de veronderstelling dat de torens, met haar fraaie moderne kantoren en luxe meubels en vele blije huurders, de trots van Amerika waren in het kader van het kapitalisme.

Hieronder wat stukjes uit het boek "Divided we stand" van Eric Darton (1999) die wellicht vrij verhelderend kunnen zijn voor diegenen die niet weten of diegenen waarbij het kwartje niet wil vallen, dat de torens eigenlijk gewoon overtollige, uitgewoonde en grotendeels leegstaande ghost structures waren en dat mogelijk al lang voor 2001:

quote:
(from p.190)
DETAILS: THE PHYSICAL PLANT

Pacing out the periphery of the trade towers in the late 1990s, one nav-
igated a cracked badlands of sidewalk crudely patched with mismatch-
ing cement. The weathered, gray (originally white) Italian marble
paving on the plaza was a spiderweb of cracks, a condition that under-
mined the addition of benches and flowerbeds and the tinkling medley
of new-age harmonics emanating from a score of tiny speakers mounted
beneath Yamasaki's arcades. Construction equipment and barricades
around the site appeared to have been deployed and then abandoned
by a retreating army.

And up in the towers, where asbestos removal was still under way,
a host of details pointed toward a rift opening up within the trade cen-
ter itself. In 1985, when New York State moved most of its offices out,
Dean Witter consolidated its operations in twenty-four floors of Tower
2 under a twenty-year lease. Visiting the brokerage and investment
firm's offices and cafeterias, one invariably found them spotlessly
maintained. But on adjacent floors, particularly those with multiple
tenants, the paint was dingy, the carpets were stained, fixtures re-
mained broken, and burned-out fluorescent lights went unreplaced, as
did discolored ceiling tiles. And the listing of a company on the direc-
tory did not reliably indicate that a company was still there.

And who indeed was there, inhabiting the self-proclaimed heart of
world trade? In 1966, as the PA was bulldozing Radio Row, the City
Planning Commission reported that "the prime objective of the WTC is
to simplify and expand international trade by centralizing and consoli-
dating within the Center essential world trade services and activi-
ties.... The Center will contain only government agencies and private
firms which play a part in international marketing and in the adminis-
trative processing of world trade. " Yet according to its own
1993 occupancy survey, the Port Authority found that trade service and
import-export tenants accounted for only 5 percent of its leases.

The Port Authority closed out the 1990s with a stream of press re-
leases announcing the rental of unimaginably huge quantities of trade
center office space to "cutting-edge" firms like Sun Microsystems.
Yet
around the complex a million square feet stood empty, and the build-
ings originally intended as great catalyzing chambers of world trade
were, by degrees, transforming into a kind of disjunctive real estate
layer-cake. One story above the carpeted, wood-paneled offices of a
Japanese securities firm, a group of artists filled bare walls with boldly
colored images and hung sculptures from the exposed ceiling girders of
a vast echoing cavern. As part of a Lower Manhattan Cultural Council
program that turned some of the vacant space in the towers over to
artists rent-free, 40,000 square feet of concrete floor lay paint-
spattered and strewn with the raw materials of a creative urge that has
never been easily reconciled with the imperatives of a bottom line.

On page 204, Eric Darton mentions what is defined as 'the modest economy boost'
of the WTC1993 bombings (I kid you not!) which allowed to relocate
350 bombed-out trade center tenants into vacant office space nearby...

from p. 204

In January 1996, Governor Pataki announced that he was moving
the trade center's last state tenant, the governor's office itself, to cheaper,
more convenient space in midtown.

ACCENTUATE THE POSITIVE

The February 1993 blast in the basement of the World Trade Center
killed 6 people, injured 1,000 others, displaced 50,000 workers, and
threw 900 Vista Hotel and Windows on the World employees out of
work, but it also provided a modest boost for the regional economy.
This, at any rate, was the conclusion the Port Authority came to in an
April 1993 report released six weeks after the bombing.

(...)

For the agency, this silver lining was due in part to the ease with
which the 350 bombed-out trade center tenants could be moved into
abundant vacant office space nearby
. Breathing an almost palpable
sigh of relief, then-PA chair Richard Leone noted that relocating ten-
ants would have been far more protracted and expensive had the ex-
plosion occurred in the boom year of 1985.
In andere woorden: Mogen we aannemen dat de aanlagen in 1993 er voor gezorgd hebben dat de laatste huurders van ruimte in het WTC zich de tering zijn geschrokken en zich daar dus meteen uit de voeten gemaakt te hebben? Je moet ook even weten dat het officiële verhaal (na 2001) ging dat "in September 2001 the WTC towers were at 95% capacity and had 400 tenants". Zou dat een leugen kunnen zijn? 95% kan in ieder geval niet de waarheid zijn, aangezien zelfs Wikipedia melding maakt van een groot aantal compleet lege vloeren.

In ieder geval informeert het materiaal uit Darton's boek uit 1999 ons dat:

- Na de aanslagen in 1993, 50.000 werknemers waren verplaatst en dat 350 huurders naar een andere lokatie buiten het WTC zijn verhuisd.

- Aan het eind van de jaren negentig, " a stream of press releases announced the rental of unimaginably huge quantities of trade center office space."

Bij diversen ontstaat dan de vraag: Could they possibly have "re-populated" the WTC towers virtually - with a string of unimaginably phony press releases?

quote:
Waar het mij om draait is dit: De les om overheden niet blind te vertrouwen en vragen blijven stellen. Dat is het enige dat ik uit het wereldbeeld haal. Niet meer en niet minder. En het is leuk om met aannames te smijten. Helaas gaat dat niet werken omdat het bewijs totaal ontbreekt.
Goede instelling ^O^

Edit: Ook "toevallig" dat Silverstein net een verzekeringsclausule had afgesloten waarin stond dat hij heel veel centjes van de verzekering zou krijgen indien het gehele complex verwoest zou worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 16:47:27 ]
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:29:14 #44
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_156024805
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:11 schreef Xan21 het volgende:
Ten eerste...gefeliciteerd dat je het tot de 9e minuut hebt weten vol te houden, maar iedereen die dit schema goed analyseert kan er niet omheen dat de boel stinkt.

[ afbeelding ]
Aah, complotdenkers zijn naast geestesziek ook nog eens antisemitisch. Figures.
pi_156025964
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat hele molten metal gebeuren is al gebaseerd op hearsay van een persoon en zeker geen duidelijk of tastbaar bewijs.

http://911myths.com/html/wtc_molten_steel.html

Kan deze hele fucking farse naar BNW waar het hoort?
Heel veel is hearsay in complottheorien, eigenlijk kan je alles daar wel onder scharen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_156026250
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:57 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je kan weinig mensen vertrouwen. Zeker waar.
pi_156026524
Dit is de zoveelste herhaling van zetten. Het cirkelt in BNW al in ontelbare topics aan conspiracy en blabla en er is niets nieuws.

Ieder jaar komen er weer nieuwe persoonlijke theorieen bij. En het staat nu dus even in Nws omdat het weer rond 9/11 is. Maar eigenlijk is het gewoon een satteliet-topic van BNW.

2359 creationists can't be wrong.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 12-09-2015 16:42:51 ]
pi_156026988
quote:

[..]

Totaal niet te vergelijken, ze probeerden het geheim te houden maar dat lukte niet perfect. Bij 9/11 zou dat dus al helemaal niet lukken.
pi_156027803
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 16:50 schreef Donnis het volgende:

[..]

Totaal niet te vergelijken, ze probeerden het geheim te houden maar dat lukte niet perfect. Bij 9/11 zou dat dus al helemaal niet lukken.
Dick Cheney stond deze week al peentjes te zweten op tv omdat hij vergeten is dat Obama de deal met Iran sloot om zijn rommel op te ruimen. Maar een complete symfonie mbt een complot rond het Wtc weet hij moeiteloos te verbergen.

Degenen die ik in alle complottheorieen mis zijn Osama Bin Laden en de kapers. En hen erbuiten laten is belachelijk. Ook wordt het vaak als de eerste aanslag aangehaald. Waarbij men de aanslag van '93 wegpoetst en alle dreigingen en meldingen van verdachte pakketjes daarna vergeet.

De gebruikte methode verraste de wereld, maar dat het WTC een populair doel was voor geplande aanslagen wist iedereen wel.
pi_156028330
Dick Cheney heeft nog meer uit te leggen.

bivd kijkt met u mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')