Het is nu pas nieuws omdat het nu pas officieel bevestigd is, eerst waren het maar geruchten dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja das het nieuws van 5 september...![]()
Waar is het nieuws van nu... en wat wil jij met dat topic?
Kokenkanjebeterquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het is nu pas nieuws omdat het nu pas officieel bevestigd is, eerst waren het maar geruchten dus.
En het is gewoon leuk nieuws denk ik.
Waar wil ik met een NWS topic?
Jou helpen het hier wat leuker te maken natuurlijk.
Zo ben ik dan ook weer wel.
Weet waar je aan begint.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kokenkanjebeter
* Frutsel mep met kussen geeft
shit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Fylax het volgende:
Het topic is ook gewoon dubbel: NWS / Dertig gewonden bij kussengevecht in militaire academie VS
Nice... dus toch ik kon hem net al niet vindenquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:05 schreef Fylax het volgende:
Het topic is ook gewoon dubbel: NWS / Dertig gewonden bij kussengevecht in militaire academie VS
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:40 schreef Arcee het volgende:
NWS / "Borstvoeden in het openbaar is een recht"
NWS / "Borstvoeden in het openbaar is een recht" #2
Reeks graag.
En even #2 toevoegen aan dat tweede topic.
Hij heeft gewoon gelijk, terroristen bestaan niet, ligt er gewoon aan vanaf welke kant je kijkt.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:05 schreef Richestorags het volgende:
en loopt constant de daden van terroristen te bagatelliseren.
Het gaat niet om de definitie van wat een terrorist is of niet maar dat volgens hem mensen die in de frontlinie van de gevechten wonen in Syrië en worden beschoten door terroristen "maar hadden moeten verhuizen".quote:Op woensdag 16 september 2015 13:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, terroristen bestaan niet, ligt er gewoon aan vanaf welke kant je kijkt.
Wat is het verschil tussen een terrorist en een vrijheidsstrijder?
Sorry, werd mij niet gevraagd, maar kon het niet laten.
![]()
Klinkt logisch, maar het is hier geen SC, voordat blauw er iets van zegt, in SC mag dit wel, in FB mag ik niet posten tenzij ik blauw wil trollen.quote:Op woensdag 16 september 2015 13:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gaat niet om de definitie van wat een terrorist is of niet maar dat volgens hem mensen die in de frontlinie van de gevechten wonen in Syrië en worden beschoten door terroristen "maar hadden moeten verhuizen".
Specu heeft al aangegeven dat het topic gewoon kan blijven en Frutsel heeft er ook al in gepost, dus je topic blijft gewoon open, mocht dat je vraag zijn.quote:
Het boeit me niet of er een topic open blijft of dicht gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 18:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Specu heeft al aangegeven dat het topic gewoon kan blijven en Frutsel heeft er ook al in gepost, dus je topic blijft gewoon open, mocht dat je vraag zijn.
De meerdere Syrie topics lopen ook in elkaar over en zijn eigenlijk ook onhandig.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Het boeit me niet of er een topic open blijft of dicht gaat.
Ik probeer aan te geven dat een centraal topic niet handig is als het onderwerp niet meer actueel is, net zoals ook bij het 9/11 topic.
Mij staat niets in de weg, en wat niet loopt dat zakt wel.
NWS, en in het verlengde het forum, en daarmee uiteindelijk FOK! , is aantrekkelijker als de onderwerpen vindbaar aanwezig zijn.
Gentleman!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Ook Jumbo gaat door de knieën: Witte Piet op eigen merk snoepgoed
NWS / Ook Jumbo neemt afscheid van Zwarte Piet
Doe maar een slotje op die van mij, LXIV was 12 seconden sneller zie ik net
quote:Op woensdag 16 september 2015 21:23 schreef Arcee het volgende:
Voor NWS / Ook Jumbo neemt afscheid van Zwarte Piet hebben we al NWS / De Zwarte Piet-discussie 2015 #6
Weer een goedlopend topic om zeep geholpen. In dat centrale topic komt toch niemand.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Zwarte Piet mag inderdaad centraal.
En als je er al zou komen, moet je F*cking mazzel hebben om net dat bericht tegen te komen dat je intresse wekt, of dat je nog niet wist.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weer een goedlopend topic om zeep geholpen. In dat centrale topic komt toch niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |