SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 05-09-2015 23:26:48 ]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel kinderen maar eet ze ook nooit
In Spanje snoepen ze pipas, zonnebloempittenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd had
Ik eet ze nu ook niet meer.
Maakt niets uit idd, ik zie het nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
volgens mij hoort er wel een D tussen maar ja
nee effe gegoogeld voor een plaatje maar het kloptquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niets uit idd, ik zie het niet
Nee alstjeblieftquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
Anyway's.......... kersenbonbons zijn ook lekker trouwens...
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.
Tijden dat ik het niet eet, maar dan opeens wel weer..quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste chocolade wel jahelaas kan je wel zeggen
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijden dat ik het niet eet, maar dan opeens wel weer..
Tot het op is en je geen nieuwe meer koopt....quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...
Als je verstandig bent niet neequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het op is en je geen nieuwe meer koopt....
Of had je dat al eerder gedaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
ah... da;s toevallig, effe neuzen daar...
CUL / Zoetekauwen verzamelen! Snoep-zelfmaaktopic!
Heel herkenbaar wat Chuf zegt, ik heb dat ook dat ik perioden heb waarin ik bepaalde dingen een tijdje veel eet en daarna weer een hele tijd niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...
quote:Op zondag 6 september 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar wat Chuf zegt, ik heb dat ook dat ik perioden heb waarin ik bepaalde dingen een tijdje veel eet en daarna weer een hele tijd niet.
Ja er kwamen nog wat buien jou kant opquote:Op zondag 6 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had dat bier vandaag toch niet voor niks gekocht, ik was wel zeiknat toen in weer thuis was.
Ach, mijn timing was wat beroerd.quote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er kwamen nog wat buien jou kant op
Zoals het weer ook al een hele week...quote:Op zondag 6 september 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn timing was wat beroerd.
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals het weer ook al een hele week...
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie lekker is dat warme zonnige weer, maar ik ben echtquote:Op zondag 6 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.
Moet ik in mijn hoofd naar de herfstmodus switchen.
Ja tis alweer september....quote:Op zondag 6 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.
Moet ik in mijn hoofd naar de herfstmodus switchen.
Het is vooral de nattigheid waar ik een hekel aan heb.quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie lekker is dat warme zonnige weer, maar ik ben echt
dolblij als het over is hoorkan ik tenminste lekker ingepakt naar buiten
ja, da's soms minder, maar dan nog ben ik blijquote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is vooral de nattigheid waar ik een hekel aan heb.
Dat komt omdat jij dan veel binnen hebt gezeten en naar buiten snakt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's soms minder, maar dan nog ben ik blijcapuchon of paraplu
maar je heb toch wel een paraplu?quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij dan veel binnen hebt gezeten en naar buiten snakt.
Dus eigenlijk normaal dat jij minder moeite met de nattigheid hebt, maar heb geen pittig kort....
quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb er niet zoveel problemen mee, alleen dat mn bril nat wordt is lastig
Op de fiets is het lastig met plu.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je heb toch wel een paraplu?![]()
Of je doet een badmuts op
da's waarquote:Op zondag 6 september 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de fiets is het lastig met plu.
Ik moet gewoon beter tussen de buien door timen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waarik heb een poncho
kijken of mijn fiets het nog doet
![]()
ik heb wel ruim 2 jaar doffe ellende gehad, dus mijn conditie is 0,0
of zoiets kopen...quote:Op zondag 6 september 2015 00:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon beter tussen de buien door timen.
waarom kijk je dan?quote:Op zondag 6 september 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu een vage shit te kijken op NPO3 een soort live streams over niks
Is me een beetje teveel gedoe, en ik had vandaag mijn gewone jack aan, maar als het zo blijft ga ik per vandaag weer over naar mijn leren jas, die is waterdicht.quote:Op zondag 6 september 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
of zoiets kopen...
[ afbeelding ]
Heb je ook broeken van trouwens, als je een goeie heb blijf je kurkdroog
nah... probleem opgelostquote:Op zondag 6 september 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is me een beetje teveel gedoe, en ik had vandaag mijn gewone jack aan, maar als het zo blijft ga ik per vandaag weer over naar mijn leren jas, die is waterdicht.
Maar probleem is meer mijn hoofd, het word dus ook weer tijd voor mijn zwarte mutsje.
Jaja, maar leuk is het niet, die regen.quote:
Tja, snap ik, maar goed,voor mij is alles beter dan dat bloedhete zonnige weer natuurlijk....quote:Op zondag 6 september 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja, maar leuk is het niet, die regen.
Ik zit met mijn rug naar de TV, dus ik zie niksquote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
Paul de Leeuw belt nu met die gasten....
Mo?quote:Op zondag 6 september 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja, maar leuk is het niet, die regen.
Ze zijn ook op internet hoorquote:Op zondag 6 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit met mijn rug naar de TV, dus ik zie niks
Broom door de pap, kregen militairen vroeger toch ook, om hun lusten te verlagenquote:Op zondag 6 september 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo?
Vitamientjes zijn goed tegen agressie wist je dat?![]()
NWS / Voedingssupplementen voor gevangenen moeten agressie beperken
misschien helpt het
nah... ik ben effe lekker aan het zappen en fokken, hoef ik niet ondertussen TV te kijken ...quote:
Maar Fann toch, ik ben zelden agressief.quote:Op zondag 6 september 2015 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mo?
Vitamientjes zijn goed tegen agressie wist je dat?![]()
NWS / Voedingssupplementen voor gevangenen moeten agressie beperken
misschien helpt het
Broom?quote:Op zondag 6 september 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Broom door de pap, kregen militairen vroeger toch ook, om hun lusten te verlagen
Maak je geen zorgen......ik hoef niets te beperken.....en ga ook geen broom slikken.quote:Op zondag 6 september 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Broom?
moet ik googelen of ga je vertellen wat het is?![]()
Lusten verlagen is iets anders dan agressie beperken toch?![]()
Straks is Mo impotent, dat wil hij vast niet....
Ik wist het ook niet, maar het verklaart misschien wel dat ik het niet benquote:Op zondag 6 september 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar Fann toch, ik ben zelden agressief.
Ik wist wel dat ze ergens goed voor waren, maar dat het daarvoor is wist ik dan weer niet.
ik word hier niet wijzer van https://nl.wikipedia.org/wiki/Broomquote:Op zondag 6 september 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen......ik hoef niets te beperken.....en ga ook geen broom slikken.
Ik wist alleen niet dat ik een agressieve indruk op je maak.quote:Op zondag 6 september 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, maar het verklaart misschien wel dat ik het niet ben![]()
Groene Smoothies, veel groente, fruit enzo... is toch nog ergens goed voor dan
Neh... maar waar we het vanmiddag over hadden enzo ....quote:Op zondag 6 september 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat ik een agressieve indruk op je maak.
Tevreden rokers zijn geen onruststokers, dat is gewoon zo.quote:Op zondag 6 september 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... maar waar we het vanmiddag over hadden enzo ....
voor de rest kom je niet agressief over... eerder té relaxed soms, maar dat zal ook wel hier![]()
mee te maken hebben
quote:Op zondag 6 september 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ff denken vanmiddag, ben ik even kwijt...
Ik weet al wat, maar dat was geen doodgewone dag....en dat is toch al een tijdje geleden, en was een...tja, een rare dag.....quote:Op zondag 6 september 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ook dat is een gevolg van... denk ik
ging over boete's
6 rare dagen denk ikquote:Op zondag 6 september 2015 01:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet al wat, maar dat was geen doodgewone dag....en dat is toch al een tijdje geleden, en was een...tja, een rare dag.....
Jaja, maar wat er zoal aan vooraf ging....Heb ik het niet meer over...quote:
Nee hoeft ook niet, soms kan je nu eenmaal minder hebben ...quote:Op zondag 6 september 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jaja, maar wat er zoal aan vooraf ging....Heb ik het niet meer over...
Kan ik me van jou nauwelijks voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 6 september 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
Ach vroeger toen we jong waren schoten we wel eens uit de slof....
nah het viel ook wel mee hoor en fysiek geweld nooit..quote:Op zondag 6 september 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik me van jou nauwelijks voorstellen eigenlijkmaar ja nu ben je ook iets ouder natuurlijk...
Je kwam over als een rustig persoon eigenlijk, maar ja, ik heb je ook maar 1x ontmoet en
ook maar kort eigenlijk
daar leek je mij het type ook niet voor..quote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
nah het viel ook wel mee hoor en fysiek geweld nooit..
Jij draait er gewoon nog éénquote:Op zondag 6 september 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik probeer tegenwoordig alle vormen van stress te vermijden, is ook beter voor je hart.
De braafheid zelvequote:Op zondag 6 september 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
daar leek je mij het type ook niet voor..
Ben minder lastig en meer relaxt als ik gerookt heb.quote:Op zondag 6 september 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij draait er gewoon nog éénmaar ja soms is stress niet te vermijden helaas...
beter dan alcohol denk ik... maar het kost je wel een vermogen...quote:Op zondag 6 september 2015 01:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben minder lastig en meer relaxt als ik gerookt heb.
Ik gebruik niks.quote:
Wat is een bong?quote:Op zondag 6 september 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik niks.
Ik rook wel beide, wiet in een jointje en/of hasj in een bong.
Maar dat is in principe allebei hetzelfde, voor mij maakt het weinig verschil.
Een bong rook je doorgaans in huis en een jointje kan je ook buiten roken.
quote:Op zondag 6 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is een bong?
en welke wiet gebruik je dan? er zijn toch allemaal soorten?
Haha, mijne komt van Azarius, leuke shop.quote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
ah... waterpijp... ik heb al gegooogeld![]()
http://azarius.nl/encyclopedia/51/De_bong/
ik had al gegoogeld....quote:Op zondag 6 september 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bong.
Ik hou me minder met namen bezig, en kom nooit in de coffeeshop (te duur ook), ik heb mijn circuit, en wat ik rook is prima.
Dat is een oude methode.quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef schvvmert het volgende:
Handige manier om hash te roken zonder tabak.
Bierviltje, naald erdoor daar stuk hash op prikken, aansteken en bierglas erop.
Rustig vol rook laten stromen dan even glas beetje optillen aan 1 kant en inhaleren.
Die heeft geen naam, ik test die zelf, en die smaakt goed en is zeer effectief.quote:Op zondag 6 september 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had al gegoogeld....
maar welke wiet gebruik je nou?
hmmm... aan jou heb ik ook niksquote:Op zondag 6 september 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft geen naam, ik test die zelf, en die smaakt goed en is zeer effectief.
ik zie me al zitten, zie je er gelijk uit als een junkquote:Op zondag 6 september 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
Hashpijpje van wc-rol... gaatje in de rol, stukje zilverpapier met gaatjes en je shit er op ... Aansteker erbij en inhaleren maar.. Handig voor in het buitenland want dan hoef je geen echte hashpijp mee te nemen....
Deden we op Geologie excursie in Frankrijk op de hotelkamer, anno 1983 of zo...quote:Op zondag 6 september 2015 01:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie me al zitten, zie je er gelijk uit als een junk
Die is best stevig voor Fann. Dan vind ze haar laptop niet meer na een paar teugen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Amnesia Haze moet je hebben, s5 Haze of silver Haze kan ook.
Kijk dat is tenminste een duidelijk antwoordquote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Amnesia Haze moet je hebben, s5 Haze of silver Haze kan ook.
ow....quote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is best stevig voor Fann. Dan vind ze haar laptop niet meer na een paar teugen.
Dan zou ik die niet nemen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk dat is tenminste een duidelijk antwoord![]()
en daar wordt je lekker relaxed van?
Dat moet je sowieso zijn, geen hele gaan roken maar gewoon een paar trekjes en als je weer zin heb weer aansteken.quote:
ik kan niet eens een joint draaienquote:Op zondag 6 september 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso zijn, geen hele gaan roken maar gewoon een paar trekjes en als je weer zin heb weer aansteken.
ow... en heb je dan ook verschillende?quote:Op zondag 6 september 2015 01:43 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In jouw geval kun je beter hash nemen denk ik, werkt ook meer op je lichaam.
Je kan toch een peuk draaien?quote:
Piet zegt net hashquote:Op zondag 6 september 2015 01:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan toch een peuk draaien?
Je koopt lange vloei en tipjes, en eventueel een crusher. Het is even iets lastiger, want langer, verder tipje erin en gewoon draaien als een peuk (niet vergeten er ook wat wiet bij te doen) > beetje een tuitje.
In A'dam voor 5 Euro stukkie Marokkaanse halen, biervieltje, speld en glas heb je vast wel liggen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... en heb je dan ook verschillende?
Hier krijg je hoofdzakelijk Marokkaanse (groen), maar er bestaan meerdere soorten zoal Libanese (rood en geel, lastig of niet te krijgen), Afghaanse (zwart), en meer van dat soort landen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... en heb je dan ook verschillende?
hash doe je in een glas, dan en bierviltje erop en inhaleren door het gaatje?quote:Op zondag 6 september 2015 01:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
In A'dam voor 5 Euro stukkie Marokkaanse halen, biervieltje, speld en glas heb je vast wel liggen.
Ja, grinder, handige dingen voor thuis, kosten 5/10 euro, de metalen zijn onverslijtbaar.quote:Op zondag 6 september 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
http://420shop.nl/rollen/grinders.html
moest ik weer googelen wat zijn dat voor dingen dan?
ja, maar wat doe je er dan mee?quote:Op zondag 6 september 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, grinder, handige dingen voor thuis, kosten 5 euro, de metalen zijn onverslijtbaar.
[ afbeelding ]
Ik heb zo eentje.
Een stukje van je wiettopje erin en fijner maken door te draaien.quote:
ah... misschien ga ik dat een keer voor de gein proberenquote:Op zondag 6 september 2015 01:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan maakt met tabak roken niet uit, kan het zelfs met zo'n filtersigaret zelfbouw apparaat.
ah... dus ook voor je hash?quote:Op zondag 6 september 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een stukje van je wiettopje erin en fijner maken door te draaien.
Ik snij dat op een plank fijn, met een heel bot mes.quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik dat een keer voor de gein proberengewoon die hash in korreltje toch?
Dat fijn maken lukt tussen de vingers ook wel.quote:Op zondag 6 september 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een stukje van je wiettopje erin en fijner maken door te draaien.
Weet ik, maar ik gebruik thuis de grinder.quote:Op zondag 6 september 2015 01:54 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat fijn maken lukt tussen de vingers ook wel.
Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik dat een keer voor de gein proberengewoon die hash in korreltje toch?
Wanneer je hash warm maakt kun je het verkruimelen en met tabak mengen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''quote:Op zondag 6 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...
ah... aansteker eronder houden, heb ik wel eens gezien jaquote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer je hash warm maakt kun je het verkruimelen en met tabak mengen.
Je wil toch een ouwe snoeper worden.quote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''![]()
kan geen kwaad toch als ik een béétje doe
Nah... misschien slaap ik er lekker opquote:Op zondag 6 september 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch een ouwe snoeper worden.
Nee, maar die ouders kregen het opeens toch warm en voelden zich toch anders, maar dat krijg je ook als je nooit rooktquote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''![]()
kan geen kwaad toch als ik een béétje doe
Had ik vroeger altijd bij op stap voor in tenten en gelegenheden waar het niet mocht.quote:Op zondag 6 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 6 september 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... misschien slaap ik er lekker op
Maar dat ruik je toch?quote:Op zondag 6 september 2015 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Had ik vroeger altijd bij op stap vroeger voor in tenten en gelegenheden waar het niet mocht.
Sigaret goed uit het zicht houden, onschuldig om je heen kijken en niet op dezelfde plek blijven staan.quote:
Ja, in het voorbij gaan roken, dan ruik je niet meer waar het nou eigenlijk vandaan kwam.quote:
En die.quote:Op zondag 6 september 2015 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sigaret goed uit het zicht houden, onschuldig om je heen kijken en niet op dezelfde plek blijven staan.
Ik ga ook oppassen, misschien ben jij wel een undercover agent.quote:
Wij horen in CUL, in elk topic zit wel een culinair moment.quote:
Eten is niks. Wel ooit gedaan, maar ik rook veel liever.quote:
Ik ben best braaf, vind ik zelf.quote:Op zondag 6 september 2015 02:08 schreef FANN het volgende:
Ons hele brave ouderen reputatie gelijk naar de kloten
Waarna? Puur eten kan wel maar lekker is anders en nogal onvoorspelbaar.quote:Op zondag 6 september 2015 02:07 schreef FANN het volgende:
[..]
en daarna krijg je een vreetkick dus..........
quote:Op zondag 6 september 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spacecake, ik flipte ooit helemaal op de Guust Flater strips...
Dosering is gewoon lastig te regelen. En als je teveel hebt gehad is dat niet fijn.quote:Op zondag 6 september 2015 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Spacecake, ik flipte ooit helemaal op de Guust Flater strips...
Je kan hallucinaties krijgen.quote:
Ik kan me wel een keer herinneren dat het bezoek iets had meegenomen, geen idee watquote:Op zondag 6 september 2015 02:10 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarna? Puur eten kan wel maar lekker is anders en nogal onvoorspelbaar.
Neh... dat lijkt me eng... weet je inderdaad niet hoeveel je binnen krijgt....quote:Op zondag 6 september 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je eens een keer spacecake eten
oké geen spacecake dusquote:Op zondag 6 september 2015 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan hallucinaties krijgen.
Beelden en geluiden gaan heel erg op je in werken.
Dat is het punt, hoeveel zit er in en niet elk plakje heeft evenveel.quote:Op zondag 6 september 2015 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... dat lijkt me eng... weet je inderdaad niet hoeveel je binnen krijgt....
quote:Op zondag 6 september 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is het punt, hoeveel zit er in en niet elk plakje heeft evenveel.
Daarnaast nog, merk niks lekkere cake neem nog een plakje.
En dan na een half uurtje, drie kwartiertjes heel plotseling, wow, daar komt ie!quote:Op zondag 6 september 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is het punt, hoeveel zit er in en niet elk plakje heeft evenveel.
Daarnaast nog, merk niks lekkere cake neem nog een plakje.
Ja dat heb je met eten idd...quote:Op zondag 6 september 2015 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan na een half uurtje, drie kwartiertjes heel plotseling, wow, daar komt ie!
Het klinkt allemaal leuk en stoer, maar een liefhebber rookt gewoon.
En als ie er dan komt is het afwachten hoe heftig het is.quote:
Ja klopt... Maar ik was toen nog jong...quote:Op zondag 6 september 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als ie er dan komt is het afwachten hoe heftig het is.
Toen straks een stukkie gezien, maar vond er weinig aan.quote:Op zondag 6 september 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
Sorry maar ik stream http://www.vpro.nl/superstreamme/
Altijd beter dan de nachtstreams van Utopia... Net wel even lachenquote:Op zondag 6 september 2015 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen straks een stukkie gezien, maar vond er weinig aan.
Ik heb Wheeler Dealers, dat vind ik wel geinig.quote:Op zondag 6 september 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd beter dan de nachtstreams van Utopia... Net wel even lachen
Bestaat dat nog of zijn het herhalingen ?quote:Op zondag 6 september 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Wheeler Dealers, dat vind ik wel geinig.
Ik had deze nog niet gezien. Een Rover P5B.quote:Op zondag 6 september 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestaat dat nog of zijn het herhalingen ?
als therapie?quote:Op zondag 6 september 2015 15:32 schreef Treehut362 het volgende:
Even naar Engeland roeien...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het vrij zinloos en vermoeiend.
Maar hey Fann, als je een bong wil roken....
[ afbeelding ]
Is dit geen leuk modelletje voor jou?
Das wel wat anders dan een bongquote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik deze wil![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)e40-bt/specificaties
Als je een draadloze koptelefoon wil kopen zou ik eens aan ToT vragen, die is nogal thuis in die dingen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Ik heb die Griek toch?quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een draadloze koptelefoon wil kopen zou ik eens aan ToT vragen, die is nogal thuis in die dingen.
Bluetooth werkt alleen op apparaten die bluetooth hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... die Griek zegt is niks want is Bleutooth, hij gaat straks wel zoeken
ja weet ik veelquote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bluetooth werkt alleen op apparaten die bluetooth hebben.
Ja, maar haar TV waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef chufi het volgende:
Je mobiel heeft bluetooth en mogelijk je laptop en je tablet...
Nee dat is niet gebruikelijk bij tv'squote:Op zondag 6 september 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar haar TV waarschijnlijk niet.
Ik gebruik zelf geen hoofdtelefoons, ik heb wel een bluetooth geval, maar ik krijg koppijn als ik lang zo een ding op heb, maar ToT is nogal thuis in die dingen . En het is altijd handig om wat tips te krijgen als je er een wil aanschaffen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is niet gebruikelijk bij tv's
Mijn mobiel wel, mijn laptop en notebook niet, wél de draadloze muis is me netquote:Op zondag 6 september 2015 16:17 schreef chufi het volgende:
Je mobiel heeft bluetooth en mogelijk je laptop en je tablet...
Als ik TV wil kijken ga ik wel languit op de bank Moquote:Op zondag 6 september 2015 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar haar TV waarschijnlijk niet.
Ik dacht dat je daar al meestal al ligt met de laptop op schoot.quote:Op zondag 6 september 2015 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik TV wil kijken ga ik wel languit op de bank Mo
Nee eigenlijk nooitquote:Op zondag 6 september 2015 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar al meestal al ligt met de laptop op schoot.
Ik zit bijna altijd op dezelfde plek. En als baardaap er is mag ie de desktop gebruiken, dan zitten we schuin tegenover elkaar, elk met een beeldscherm voor onze neus.quote:Op zondag 6 september 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooitis me te zwaar en teveel gedoe, notebook zou wel kunnen, maar doe
ik ook eigenlijk nooit, het is of Fokken of TV kijken bij mij![]()
Dat noteboekkie staat in de slaapkamer, gebruik ik eigenlijk ook alleen daar...
Zou ook kunnen, maar dat gaat hier allemaal anders, ik Fok meestal als hij slaapt of werktquote:Op zondag 6 september 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zit bijna altijd op dezelfde plek. En als baardaap er is mag ie de desktop gebruiken, dan zitten we schuin tegenover elkaar, elk met een beeldscherm voor onze neus.
Het is niet dramatisch hoor, we praten gewoon en zien elkaars beeldschermen, en delen dan muziek (samen luisteren) en nemen het wereldnieuws samen door. En tussendoor wat humor van dingen die we tijdens elkaars afwezigheid zoal tegen zijn gekomen. Het is altijd heel gezellig.quote:Op zondag 6 september 2015 16:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar dat gaat hier allemaal anders, ik Fok meestal als hij slaapt of werkt
en soms ook weer niet... ligt er aan... nu is ie iets anders aan het doen en ik ging effe mail kijken
enzo en dan kijk ik ook meestal effe op Fok
Ja ik vind het ook niet gek ofzo...quote:Op zondag 6 september 2015 16:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet dramatisch hoor, we praten gewoon en zien elkaars beeldschermen, en delen dan muziek (samen luisteren) en nemen het wereldnieuws samen door. En tussendoor wat humor van dingen die we tijdens elkaars afwezigheid zoal tegen zijn gekomen. Het is altijd heel gezellig.
Ja dat moet idd kunnen, zolang je maar niet over ons begintquote:Op zondag 6 september 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet gek ofzo...ik roep hem ook wel eens als ik aan het internetten ben,
of ik lees iets op Fok en dan vraag ik iets of ik zeg, kijk danals er weer iets stoms is
in een topic ofzo... kan toch gewoon
Mooi plaatje!quote:Op zondag 6 september 2015 15:32 schreef Treehut362 het volgende:
Even naar Engeland roeien...
[ afbeelding ]
ik dacht iets van geld inzamelen of zo ietsquote:
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasingquote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Ik gebruik altijd een koptelefoon.quote:Op zondag 6 september 2015 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf geen hoofdtelefoons, ik heb wel een bluetooth geval, maar ik krijg koppijn als ik lang zo een ding op heb, maar ToT is nogal thuis in die dingen . En het is altijd handig om wat tips te krijgen als je er een wil aanschaffen.
De Sennheiser RS 127 lijkt een goede te zijn en de RS 160 (beiden voordelig bij Coolblue) en de Philips SHD9000.
raar woord eigenlijk kopTELEFOONquote:Op zondag 6 september 2015 18:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een koptelefoon.
Dat iedereen toch net effe anders is
de meest mensen zetten hem veel te hard
Ikk heb geen TV en MArt smeets vin im helemáál niks aanquote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef just me het volgende:
Zit uw partner vanavond ook weer naar Studio Sport te kijken? Wij zorgen dat u geen saaie avond heeft met onze fantastische Ladiesnight!
Ik vond het een erg generaliserend mailtjequote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ikk heb geen TV en MArt smeets vin im helemáál niks aan
Mag ik zeggen dat ik Mart een lul vindt? Ja, dat mag ikquote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb nog een krantenfoto van mijn vader waarop hij ook zo met dat vingertje zitquote:Op zondag 6 september 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mart Smeets is een zeer irritante, zelfingenomen betweter met een dito vingertje dat nodig eens gebroken moet worden.
Niet elke vent met een vingertje is een lulquote:Op zondag 6 september 2015 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog een krantenfoto van mijn vader waarop hij ook zo met dat vingertje zit
Vertel.......quote:Op zondag 6 september 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet elke vent met een vingertje is een lul
mijn vader was zeker geen lulquote:Op zondag 6 september 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet elke vent met een vingertje is een lul
De vader van just me is daar een voorbeeld vanquote:
doe je goed Deisquote:Op zondag 6 september 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van just me is daar een voorbeeld van
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole wasquote:
geboeftequote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole was
quote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole was
de vorm is hetzelfdequote:
Mijn vader heeft in Indonesie gewoond tot 1940quote:
Ik was echt wel een boefje vroegerquote:
dan was hij net op tijd weg !quote:Op zondag 6 september 2015 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in Indonesie gewoond tot 1940
iddquote:
Soerabayaquote:
Ik bel helemaal gratis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
de Marinequote:Op zondag 6 september 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was er niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat gaat me nu niet meer lukken...quote:Op zondag 6 september 2015 18:52 schreef just me het volgende:
Zorreg dat je er bij komt, bij de marine, bij de marine
zou je wel gewild hebben ?quote:
ikke nietquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bel helemaal gratis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Deze video bestaat niet ?quote:Op zondag 6 september 2015 18:58 schreef Treehut362 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=RwTnrIbPaj
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOaAL!!!
quote:Op zondag 6 september 2015 18:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Die vliegen bij jouw vaak over, gewoon eens een keer sexy boven op het duin gaan zwaaien, misschien stopt er dan wel eentjequote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil graag in een straaljager vliegen
ik zwaai als sinds mijn jonge jaren naar straaljagersquote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vliegen bij jouw vaak over, gewoon eens een keer sexy boven op het duin gaan zwaaien, misschien stopt er dan wel eentje
treurigquote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
Zo weer eens een keer geen EK voor Nederland
quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Deze video bestaat niet ?
je had er net toch 'n plaatje bij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |