En dan na een half uurtje, drie kwartiertjes heel plotseling, wow, daar komt ie!quote:Op zondag 6 september 2015 02:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat is het punt, hoeveel zit er in en niet elk plakje heeft evenveel.
Daarnaast nog, merk niks lekkere cake neem nog een plakje.
Ja dat heb je met eten idd...quote:Op zondag 6 september 2015 02:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan na een half uurtje, drie kwartiertjes heel plotseling, wow, daar komt ie!
Het klinkt allemaal leuk en stoer, maar een liefhebber rookt gewoon.
En als ie er dan komt is het afwachten hoe heftig het is.quote:
Ja klopt... Maar ik was toen nog jong...quote:Op zondag 6 september 2015 02:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als ie er dan komt is het afwachten hoe heftig het is.
Toen straks een stukkie gezien, maar vond er weinig aan.quote:Op zondag 6 september 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
Sorry maar ik stream http://www.vpro.nl/superstreamme/
Altijd beter dan de nachtstreams van Utopia... Net wel even lachenquote:Op zondag 6 september 2015 02:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen straks een stukkie gezien, maar vond er weinig aan.
Ik heb Wheeler Dealers, dat vind ik wel geinig.quote:Op zondag 6 september 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd beter dan de nachtstreams van Utopia... Net wel even lachen
Bestaat dat nog of zijn het herhalingen ?quote:Op zondag 6 september 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb Wheeler Dealers, dat vind ik wel geinig.
Ik had deze nog niet gezien. Een Rover P5B.quote:Op zondag 6 september 2015 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestaat dat nog of zijn het herhalingen ?
als therapie?quote:Op zondag 6 september 2015 15:32 schreef Treehut362 het volgende:
Even naar Engeland roeien...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het vrij zinloos en vermoeiend.
Maar hey Fann, als je een bong wil roken....
[ afbeelding ]
Is dit geen leuk modelletje voor jou?
Das wel wat anders dan een bongquote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik deze wil![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)e40-bt/specificaties
Als je een draadloze koptelefoon wil kopen zou ik eens aan ToT vragen, die is nogal thuis in die dingen.quote:Op zondag 6 september 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat ik deze wil![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)e40-bt/specificaties
Ik heb die Griek toch?quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je een draadloze koptelefoon wil kopen zou ik eens aan ToT vragen, die is nogal thuis in die dingen.
Bluetooth werkt alleen op apparaten die bluetooth hebben.quote:Op zondag 6 september 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... die Griek zegt is niks want is Bleutooth, hij gaat straks wel zoeken
ja weet ik veelquote:Op zondag 6 september 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bluetooth werkt alleen op apparaten die bluetooth hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |