Mag ik zeggen dat ik Mart een lul vindt? Ja, dat mag ikquote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ikk heb geen TV en MArt smeets vin im helemáál niks aan
quote:Op zondag 6 september 2015 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ikk heb geen TV en MArt smeets vin im helemáál niks aan
Ik heb nog een krantenfoto van mijn vader waarop hij ook zo met dat vingertje zitquote:Op zondag 6 september 2015 18:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mart Smeets is een zeer irritante, zelfingenomen betweter met een dito vingertje dat nodig eens gebroken moet worden.
Niet elke vent met een vingertje is een lulquote:Op zondag 6 september 2015 18:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog een krantenfoto van mijn vader waarop hij ook zo met dat vingertje zit
Vertel.......quote:Op zondag 6 september 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet elke vent met een vingertje is een lul
mijn vader was zeker geen lulquote:Op zondag 6 september 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet elke vent met een vingertje is een lul
De vader van just me is daar een voorbeeld vanquote:
doe je goed Deisquote:Op zondag 6 september 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De vader van just me is daar een voorbeeld van
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole wasquote:
geboeftequote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole was
quote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
het was een strenge vader maar ook een vader die me uit de kroeg kwam ophalen als er auto/alcoholcontrole was
de vorm is hetzelfdequote:
Mijn vader heeft in Indonesie gewoond tot 1940quote:
Ik was echt wel een boefje vroegerquote:
dan was hij net op tijd weg !quote:Op zondag 6 september 2015 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft in Indonesie gewoond tot 1940
iddquote:
Soerabayaquote:
Ik bel helemaal gratis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
de Marinequote:Op zondag 6 september 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik was er niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat gaat me nu niet meer lukken...quote:Op zondag 6 september 2015 18:52 schreef just me het volgende:
Zorreg dat je er bij komt, bij de marine, bij de marine
zou je wel gewild hebben ?quote:
ikke nietquote:
quote:Op zondag 6 september 2015 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bel helemaal gratis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Deze video bestaat niet ?quote:Op zondag 6 september 2015 18:58 schreef Treehut362 het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=RwTnrIbPaj
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOaAL!!!
quote:Op zondag 6 september 2015 18:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Die vliegen bij jouw vaak over, gewoon eens een keer sexy boven op het duin gaan zwaaien, misschien stopt er dan wel eentjequote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil graag in een straaljager vliegen
ik zwaai als sinds mijn jonge jaren naar straaljagersquote:Op zondag 6 september 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vliegen bij jouw vaak over, gewoon eens een keer sexy boven op het duin gaan zwaaien, misschien stopt er dan wel eentje
treurigquote:Op zondag 6 september 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
Zo weer eens een keer geen EK voor Nederland
quote:Op zondag 6 september 2015 19:02 schreef just me het volgende:
[..]
Deze video bestaat niet ?
je had er net toch 'n plaatje bij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |