erbij of voor af natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet voor de soep of het patatje pindasaus?
zeker stoned againquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
Arme Sas:
John Cooper Clarke mist boot naar Into the Great Wide Open
ah... je hebt het over de vluchtelingen... had ik effe niet doorquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De vluchtelingen werden overgebracht naar onder meer Wenen, Salzburg en Duitsland.
Wachten tot die platen allemaal samenkomen duurt ze te lang....quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De vluchtelingen werden overgebracht naar onder meer Wenen, Salzburg en Duitsland.
altitude of approximately 430 metresquote:
ik dacht in welk perspectief plaatsen we deze ontwikkeling daarquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot die platen allemaal samenkomen duurt ze te lang....
Plate-tectonicsquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht in welk perspectief plaatsen we dit
vluchtelingenprobleem ⁄ plate-tectonics = nietsquote:
Zonder plate-tectonics zou de wereld er heel saai en vlak hebben uitgezien......quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vluchtelingenprobleem ⁄ plate-tectonics = niets
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik had nog een koppie Witte Bonen Soep over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Tis toch vaak witte bonen in tomatensaus...quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.
Eerder witte bonen in tomatensoep.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch vaak witte bonen in tomatensaus...
Gewoon uit blik?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb voor morgen een gerecht met witte bonen in tomatensaus op het menu staan
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb voor morgen een gerecht met witte bonen in tomatensaus op het menu staan
Hadden ze mayo in de oorlog?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog was
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinnerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog was
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinneren
Ik vind het ook een vreemde combinatie hoor.
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinneren
Ik vind het ook een vreemde combinatie hoor.
Ik ben benieuwd naar de reactiesquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
HeerlijkOh die kan in dat cul topic CUL / Onculinaire guilty pleasure?
Vergis je niet hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.
Daar staat steevast de ketchup- en mayonaisefles op tafelquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.
Daar is het topic voor.quote:
Ik vind mayo ook best lekker hoor, ik heb het alleen nog nooit bij witte bonen geprobeerd.quote:
Ik kreeg dat bij een vriendinnetje vroeger. Ik sprak haar een paar jaar geleden en toen vertelde ik dat ik het nog steeds lekker vond. En zij eet dat dus NOOIT meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind mayo ook best lekker hoor, ik heb het alleen nog nooit bij witte bonen geprobeerd.
zit een beetje tomatenpuree doorheen, dus daar komt de kleur vandaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.
Want wat gooi je daar bij dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
zit een beetje tomatenpuree doorheen, dus daar komt de kleur vandaan.
Begin nooit aan rumbonen, want je kan niet meer stoppen
niks, ik had koffie gezet, cafeïnevrije natuurlijk op dit uur en ik dacht ik neem een rumboon,quote:
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit rumbonen gegeten, wel rumberen, die had mijn zoon voor een feestje gemaakt. VAn die berensnoepjes in een schaal met rum gegooid, best lekker.
[ afbeelding ]
Echt wel dat de beertjes die rum opzogenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.![]()
Maar die beren zuigen toch geen rum op, ik snap daar het nut niet echt van.
Haribo beertjes in de rum?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit rumbonen gegeten, wel rumberen, die had mijn zoon voor een feestje gemaakt. VAn die berensnoepjes in een schaal met rum gegooid, best lekker.
[ afbeelding ]
Man man man... zeg dat welquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.![]()
In wodka, Malibu of een andere sterke drank kan ook. Nachtje in de koelkast en smullen maarquote:
ik heb om eerlijk te zijn nog nooit van die beertjes gegetenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wodka, Malibu of een andere sterke drank kan ook. Nachtje in de koelkast en smullen maar
Dat komt omdat je geen kinderen hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb om eerlijk te zijn nog nooit van die beertjes gegeten
Zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen kinderen hebt
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon mierzoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |