Nou ja, beter scheren dan met een baard rond gaan lopen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het groeit gewoon heel snel terug.
Ja idd, maar ook oksel en benen groeien snel terug, ben dus dagelijks in de weer onder de douche met een scheermesje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, beter scheren dan met een baard rond gaan lopen.
Maar je bedoeld waarschijnlijk je bikinilijn.
Je zal wel niet de enige zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja idd, maar ook oksel en benen groeien snel terug, ben dus dagelijks in de weer onder de douche met een scheermesje.
Handig nu met je headsetquote:
Smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik had nog een koppie Witte Bonen Soep over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Is dat een variatie op witte bonen in tomatensaus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik had nog een koppie Witte Bonen Soep over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
jij leest ook niks terug heh?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is dat een variatie op witte bonen in tomatensaus?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam ik al tegen![]()
SHO / [DGK #181] De ene SOS is de andere niet
Tonijn ben ik niet dol opquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:02 schreef schvvmert het volgende:
Had nog deeg over
Vandaag Pizza Tonno.
[ afbeelding ]
Helemaal niet of op de pizza?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Tonijn ben ik niet dol opsterker nog, ik vind het niet lekker
Nooit lekker gevondenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal niet of op de pizza?
Ik vind tonijn wel lekker, maar niet zo voor op de pizza
Ok weten we dat ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit lekker gevondendus ook niet op pizza
Ik ga wel voor de veggie grillworst en de veggie spekkiesquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kan je daar vast rekening mee houden
keek even waar Salzburg lagquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je in mijn lesboeken gegluurd TH?
Niet voor de soep of het patatje pindasaus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de veggie grillworst en de veggie spekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |