Dat kan voor een extra bittertje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou van chili con carne, maar waarom chocola erdoor.
Het is echt lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel![]()
UTO / [UTOPIA SC #386]Alleen voor echte Nederlanders.
Mo,ik heb te lang met mijn tengels op shift gezeten en nu doet mijn vraagteken een =teken, ik weet niet meer hoe je dat weer normaal krijgt. Jij wel ....vraagtekenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stelletje dozen.
Neem nog een reep.
quote:
ga eens zoeken naar die soep Dees was in RLSquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou van chili con carne, maar waarom chocola erdoor.
Dat hoeft echt niet en daar zat ook geen chocolade inquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ga eens zoeken naar die soep Dees was in RLS
ja hoe zou ik daar bij komenquote:
Je toetsenbordindelning is van Verenigde Staten (Internationaal) op Nederlands geswitcht, rechts onder zit een icoontje waar je het kan terugzetten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mo,ik heb te lang met mijn tengels op shift gezeten en nu doet mijn vraagteken een =teken, ik weet niet meer hoe je dat weer normaal krijgt. Jij wel ....vraagteken
Neem een biefstuk ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoe zou ik daar bij komen![]()
je had zelfs nog een foto geplaatstmaar Dees gaat wel zoeken, of niet...
ik heb er geen zin in in elk geval
oké dan niet... ik zei het nog tegen die Griek dat jij dat had gezegd en die vond het op zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet en daar zat ook geen chocolade in
Ik heb die witte bonensoep gemaakt. was lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:08 schreef FANN het volgende:
[..]
oké dan niet... ik zei het nog tegen die Griek dat jij dat had gezegd en die vond het op zijn
zachts gezegd een slecht idee
Die kwam ik al tegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ga eens zoeken naar die soep Dees was in RLS
mooi zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die witte bonensoep gemaakt. was lekker.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam ik al tegen![]()
SHO / [DGK #181] De ene SOS is de andere niet
Wel met chocolade erin natuurlijkquote:
En bedankt??!@#$%^&*()quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je toetsenbordindelning is van Verenigde Staten (Internationaal) op Nederlands geswitcht, rechts onder zit een icoontje waar je het kan terugzetten.
Welke?quote:
Ahh lafbekje zoals altijdquote:
Vraag dat niet aan mij?quote:
Een wijs manquote:
Daar loer je toch ookquote:
Krijgt die ook weer eens een boostquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig met zijn allen in Soury's fobo
Het is watquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
Nee dus, de marsen zijn weg in elk geval, alleen dat schilderijtje staat er nog, waarom niet die ander ook dan?die Poes vond ik veel leuker
Ik ben de enige die even gezwaaid heeft, terwijl de rest er ook zatquote:
Oh ik heb nog niet gekekenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de enige die even gezwaaid heeft, terwijl de rest er ook zat
Ga weg, katten horen geen melk te drinken, veel te vet, dat doen ze alleen als ze kitten zijn bij de moeder.quote:
Het was eigenlijk geen zwaai, maar een jompelquote:
Ze zijn vast vegetarierquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg, katten horen geen melk te drinken, veel te vet, dat doen ze alleen als ze kitten zijn bij de moeder.
ja, ja, da's ook waar, maar paste wél mooi bij elkaar, die hond hoort ook geen thee te drinkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg, katten horen geen melk te drinken, veel te vet, dat doen ze alleen als ze kitten zijn bij de moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |