Willen we niet wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Even uploaden, ik heb echt een nieuwe nodig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:49 schreef Soury het volgende:
Nou ja ik haat die ringtones zowiezo.. Ik heb een bescheiden krekeltje.. Prrrriiiiiet prrrriiet![]()
Hahaha ringtones.. Wie durft wie heeft wat op de mobiel
Een moeder die haar kinderen leert jumpen, ja doei!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal: Er was een tijd waarin ik de kinderen leerde jumpen. Motorisch klop ik wel aardig dus het ging goed. Dit was het nummer wat wij altijd gebruikten. Nu gebruik ik mijn mobiel al een half jaar niet meer ofzo. Te verstikkend.
Ohhh my god .. Dat wil ik echt niet horen als iemand me beltquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal: Er was een tijd waarin ik de kinderen leerde jumpen. Motorisch klop ik wel aardig dus het ging goed. Dit was het nummer wat wij altijd gebruikten. Nu gebruik ik mijn mobiel al een half jaar niet meer ofzo. Te verstikkend.
Ja, is dat zo raar? Oudste wilde jumpen voor de maandafsluiting. Ik pik snel dansjes op dus. Ik ben geen 80 ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een moeder die haar kinderen leert jumpen, ja doei!
Is het echt?
Weeds, de serie.quote:
Ik vind het gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar? Oudste wilde jumpen voor de maandafsluiting. Ik pik snel dansjes op dus. Ik ben geen 80 ofzo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het op je heupen muts
Das kut... betekend dat ook dat je dan kentekenplaten moet aanvragen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef Juud79 het volgende:
*Je autopapieren kwijt zijn, als je auto morgen naar de garage moet voor de APK is nooit grappig*
En hij was geweldig! Hij kon enorm goed jumpen. Nu is het uit en blegh. Ik heb nog geen nieuwe dingen hoeven te leren dus volgens mij is het rustig op qua danshypes. Ik deed natuurlijk wel keurig de gordijnen dicht. We wonen in een keurige buurt.quote:
En nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef Juud79 het volgende:
*Je autopapieren kwijt zijn, als je auto morgen naar de garage moet voor de APK is nooit grappig*
Voor alsnog betekend het dat ik nu even verder ga met zoeken, naar iets wat ik een jaar geleden voor het laatst heb gehad en morgen even de afspraak naar volgende week verzet....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Das kut... betekend dat ook dat je dan kentekenplaten moet aanvragen..
P.s. Pffff Static
Grote huizen, mooie tuinen, witte tuinhekjes , de geur van appeltaart en Blond Amsterdam voor de ramen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
En hij was geweldig! Hij kon enorm goed jumpen. Nu is het uit en blegh. Ik heb nog geen nieuwe dingen hoeven te leren dus volgens mij is het rustig op qua danshypes. Ik deed natuurlijk wel keurig de gordijnen dicht. We wonen in een keurige buurt.
Maar dit is gewoon een SOS. SC/COS samen. Het gaat hier helemaal niet meer over DGK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef static het volgende:
Voor de duidelijkheid: DGK reeksen blijven gewoon [DGK] in de titel houden.
Ga je vast wel vinden..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Voor alsnog betekend het dat ik nu even verder ga met zoeken, naar iets wat ik een jaar geleden voor het laatst heb gehad en morgen even de afspraak naar volgende week verzet....
sstttquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een SOS. SC/COS samen. Het gaat hier helemaal niet meer over DGK.
SC alleen ook geen optie?
En binnenkort op Funda!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grote huizen, mooie tuinen, witte tuinhekjes , de geur van appeltaart en Blond Amsterdam voor de ramen.
Nee maar als jij dat nummer draait dan jump ik nog wel even. Dat is dan ook de allerlaatste keer. Mijn knieën worden ook ouder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wil ook leren jumperen!!!![]()
Ken je dat ons vrijdag telefonisch leren??
Ik klik nietquote:
Oooh, die is ook gruwelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:14 schreef blomst het volgende:
deze ringtone heb ik, zongen mijn kinderen en ik vaak in de auto toen ze klein waren
Ja maar we willen jump-LESquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar als jij dat nummer draait dan jump ik nog wel even. Dat is dan ook de allerlaatste keer. Mijn knieën worden ook ouder.
Ja, die scheiding van de SC en COS, willen jullie het daar vrijdag even over hebben en dan TL en Flugels ook even bellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een SOS. SC/COS samen. Het gaat hier helemaal niet meer over DGK.
SC alleen ook geen optie?
OMG .. waar is het touw.. Bomen kan ik wel vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is de mijne, vond ik een paar weken geleden. Hij is afwijkend, volgens mij wel iets voor Soury
http://www.zshare.net/audio/17298936cf1a68f3/
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wel eens van een webcam gehoord?
(Ik jumpert en noekje zegt wat ik verkeerd doet...)
en dan ook nog een geldbakje bij je zekerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is de mijne, vond ik een paar weken geleden. Hij is afwijkend, volgens mij wel iets voor Soury
http://www.zshare.net/audio/17298936cf1a68f3/
goed idee, en dan graag midden op het hofpleinquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
[..]
en dan ook nog een geldbakje bij je zeker
Opsluiten die handelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef blomst het volgende:
[..]
en dan ook nog een geldbakje bij je zeker
Dan pleit ik voor deze:quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor deze:
Die kan ik heel goed uitleggen.
Ik zou geen bureaustoel gebruiken.
Ehhh....ik heb EVEN genoeg Snoop Dog gehad dit levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor deze:
Die kan ik heel goed uitleggen.
Ik zou geen bureaustoel gebruiken.
Hihi das lollig maar één dagje anders scheer ik um ter plekke.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daarvoor had ik deze, stond ook garant voor verbaasde gezichten
http://www.zshare.net/audio/172991729a160f38/
die is ook leuk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daarvoor had ik deze, stond ook garant voor verbaasde gezichten
http://www.zshare.net/audio/172991729a160f38/
Leuk ?? Je zit toch verdomme recht op in je nest met een zwakke hartaanval met die idiote tonenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef blomst het volgende:
[..]
die is ook leuk.
Bij een smsbericht komt er koekoek uit mijn mobiel
Best raar maar ik mag mijn auto ook niet illegaal parkerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Die zeikerds hier ook altijd
Mag ik hier de auto niet illegaal parkeren, anders zetten ze het hek omhoog
Hier? Wie zeg dat, Static?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:42 schreef Manu82 het volgende:
Die zeikerds hier ook altijd
Mag ik hier de auto niet illegaal parkeren, anders zetten ze het hek omhoog
nee hoor, mijn mobiel nummer is maar bij een paar personen bekend. Ik heb nl een groot hekel aan dat gebel overal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ?? Je zit toch verdomme recht op in je nest met een zwakke hartaanval met die idiote tonen
Kijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier? Wie zeg dat, Static?
't Is mooi speelgoed voor mennekes.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:40 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb iedere maand wel weer een andere ringtone, maar momenteel
schalt deze door de AH als je me belt (terwijl ik in de AH sta)
merengue.mp3 - 0.90MB
Een of andere terrorist van de bewonersvereniging ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier? Wie zeg dat, Static?
Ding rammelt bij mij de hele dag. Ze sturen via de push optie ook email door naar het apparaat. Dat is af en toe wel irritant.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee hoor, mijn mobiel nummer is maar bij een paar personen bekend. Ik heb nl een groot hekel aan dat gebel overal.
Maar je laat mij wel in de steekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een of andere terrorist van de bewonersvereniging ofzo![]()
Schijn parkeergeld te moeten betalen, nu staat hij lekker op de stoep
En morgen weggesleept voor 200 euro min de parkeerboete.. !!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een of andere terrorist van de bewonersvereniging ofzo![]()
Schijn parkeergeld te moeten betalen, nu staat hij lekker op de stoep
pizzaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
* PeterNB heeft de oven toch maar even aangezet..............
Diegene die raad wat er in zit krijgt 10 euro!
Wraps ... Zelf net gegeten.. En ik ging terug naar de toekomst..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
Ik heb nu eindelijk de gsm waar ik VOLLEDIG blij mee ben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mooi speelgoed voor mennekes.....
Ennnnnnnnnn de vraag waar iedereen op wachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk de gsm waar ik VOLLEDIG blij mee ben...
(Nou ja gsm......)
Je kan er niet mee bellenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nu eindelijk de gsm waar ik VOLLEDIG blij mee ben...
(Nou ja gsm......)
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnn de vraag waar iedereen op wacht
Kun je hem aansluiten op je mengpaneel?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je hem aansluiten op je mengpaneel?
Niets.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
Pannenkoekquote:
Broodjes met kaas?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:48 schreef PeterNB het volgende:
Dan zou er nog geen niets inzitten aangezien niets niet bestaat in mijn keukenquote:
Nou.............................................NEE:)quote:
Croissants?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou.............................................NEE:)
En ook geen pannekoeken, dan kwam Dementor meer in de buurt...
Mmmmmmmmmm, volgens mij had ik het gewoon goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zou er nog geen niets inzitten aangezien niets niet bestaat in mijn keuken
Nope..................en ook Peter had het echt niet goed. Er liggen echt 2 ************ in dequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:00 schreef Soury het volgende:
Crostini met geitenkaas en San Daniele ham
Crostini met lamsfilet, Romeinse sla en pesto
Vers zalmtartaartje
Hollandse garnaaltjes met mayonaise en bieslook
Spiesje met mini-mozzarella, cherry tomaatje en
basilicum
Gefrituurde gambavlinders
Zalmsaucijzenbroodje
Saté van parelhoender met pittig sausje
Nou klopt het
Sinds de hutspot-kroket kijk ik nergens meer van op........quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef Peter6000 het volgende:
Kroketbroodjes (Ja, die bestaan ook).
In de ovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Ossehaasje?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik win stort ik de helft op een goed doel.
Stichting Help Peter De Winter Door ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik win stort ik de helft op een goed doel.
Je was toch dol op vleesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou.......................................................nee
Ik lus alleen worst...............................................quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was toch dol op vlees
Das goorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef PeterNB het volgende:
Tip: Ik heb ze nu in de oven gelegd zodat ik er morgenochtend wat aan heb....
Hehehehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef blomst het volgende:
je sokken waren nog niet droog
Was dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ciabattine`s.
Ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef blomst het volgende:
gewoon brood
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef static het volgende:
Voor de duidelijkheid: DGK reeksen blijven gewoon [DGK] in de titel houden.
Raar maar waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
héhéhéhé waren jullies stout geweest?
hoe hadden jullie deze dan genoemd![]()
![]()
sorry maar hier moet ik dus van lachen
Das volgens mij in je eigen belang dus NEEquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, we kunnen het kooktopique natuurlijk ook wat leuker maken, elke dag iets voor Peter bedenken
SOS'jes toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
héhéhéhé waren jullies stout geweest?
hoe hadden jullie deze dan genoemd![]()
![]()
sorry maar hier moet ik dus van lachen
Leer peter koken.............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, we kunnen het kooktopique natuurlijk ook wat leuker maken, elke dag iets voor Peter bedenken
ik las iets over wentelteefjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Nou ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las iets over wentelteefjes![]()
je hebt ook ''griekse wentelteefjes''![]()
bakkie griekse yogurt
6 eieren
zelfrijzend bakmeel
zout
maak / mix papje van
brood erin dopen
bakken in olijfolie
klaar...... kan je zo eten dan is het een ''grieks teefje''
en met suiker en kaneel is het een ''hollands teefje''
6 eieren he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dus is lekker hoor ........
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1.) Verwarm de oven voor op 150 graden.
2.) Gooi alle muesli, vruchtjes en chocolade e.d. in een grote kom, en meng alles goed doorelkaar.
op!
Verrekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Flabberguest het volgende:
Ik zeg dat Peter 2 space cake n de oven heeft staan![]()
![]()
http://klein-duimpje.blog(...)i-ontbijt-repen.htmlquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1.) Verwarm de oven voor op 150 graden.
2.) Gooi alle muesli, vruchtjes en chocolade e.d. in een grote kom, en meng alles goed doorelkaar.
3.) Doe de gecondenseerde melk, met de andere vloeibare smaakmakers in een (steel)pannetje, en roer alles goed doorelkaar. Warm het geheel op een heel laag vuur op. Let op, houd het vuur laag, ook al gaat het langzaam, en blijf roeren, want dit brand heel erg makkelijk aan! Je kunt zien dat het warm is doordat de melk een heel stuk vloeibaarder is.
4.) Giet het melk-mengsel in de kom met muesli, en roer alles met een houten of rubber spatel goed doorelkaar. Zorg dat alles goed bedekt is met het melkmengsel.
5.) Stort het muesli-melk-beslag in de bakvorm, en sprijd het gelijkmatig uit. Druk alles heel stevig aan, zodat je een harde, egale plakaat krijgt.
6.) Zet de mueslikoek een uur in de oven.
7.) haal 'm er na een uur uit, en laat het geheel in de bakvorm een kwartier afkoelen.
8.) Na dat kwartier kun je er repen uit snijden. Er gaan zo'n 15 à 16 repen uit een baksel. Laat de repen afkoelen tot ze volledig koud zijn, en verpak ze dan om te bewaren, of eet ze meteen op!
makkelijk;quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[quote] [quote]Die witte bonen soep mag je me wel es mailen
Ja, je denkt toch niet dat ik 't zelf verzinquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://klein-duimpje.blog(...)i-ontbijt-repen.html
Opgelsagen Dank.. Ik eet witte bonen met mayonaisequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
makkelijk;
zak geschrapte worteltjes in schijfjes snijden,
bossie selderij (niet de hele bos)
1 pot witte bonen van hak
2 grote uien
tomatenpuree
2 bouillonblokjes ofzo
zou/zwarte peper
olijfolie (griekse AH)
2 á 2,5 liter water (hoe dik wil je het hebben) laten koken
schijfjes worteltjes erin flikkeren
uien erin / wel effe kleinsnijden natuurlijk![]()
selderij ook effe snijden natuurlijk
boullonblokjes erbij en zout en peper
flinke scheut olijfolie, maar dan ook wel een flinke hé.....
alles effe gaar laten koken
pot bonen erbij (wel effe eerst wassen zodat die smurrie eruit is)
een beetje tomatenpuree
nog effe laten doorsudderen
klaaaaaaaaaaaaar
Knap... en het is tenminste volledigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://klein-duimpje.blog(...)i-ontbijt-repen.html
Laat hem, hij mag dat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die halve zool is voor sparta...................
witte bonen met mayoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Opgelsagen Dank.. Ik eet witte bonen met mayonaise![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Soury het volgende:
zak geschrapte worteltjes in schijfjes snijden,
Fan dit is wel apart..
Fijne Vakantie Manuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
en nu ben ik weg
ben er morgenvroeg nog wel even om NMNS te vergezellen
Voor de rest veel plezier en tot maandag
Oh ja ik snap het nu ... Maar ik zag die wortels al in de prakquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja je kan toch die zakken worteltjes kopen die al geschrapt zijn.......
maar je moet ze dan nog wel in plakkies snijden snap je
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Flabberguest het volgende:
Ik zeg dat Peter 2 space cake n de oven heeft staan![]()
![]()
Take care en geef dat bierglas maar een zoenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:38 schreef Manu82 het volgende:
en nu ben ik weg
ben er morgenvroeg nog wel even om NMNS te vergezellen
Voor de rest veel plezier en tot maandag
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik snap het nu ... Maar ik zag die wortels al in de prak
Ben dyslecties ofzo.. Maar heb er wel lol omquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
gestampte worteltjes i.p.v. muisjes
lekker op beschuit
Nee, ben nog steeds aan het zoeken naar ovengerechten voor 's morgensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedereen is gevlucht..........
ik heb net brune bone gegetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Soury het volgende:
Oef eten.. Ik heb gister de Texas burger gegeten ... Ohh die was vet groot en lekker...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat er geen spacekeeks in de oven liggen....
da's toch veel te veel werk 'smorgens?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ben nog steeds aan het zoeken naar ovengerechten voor 's morgens
Dat is ook zo, maar hij maakt het nu toch al klaar....voor morgenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's toch veel te veel werk 'smorgens?
's morgen moet je gewoon effe iets makkelijks in je mik douwen of een eitje koken
of een omeletje als je erge trek hebt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
Engels ontbijt..
Mis de black pudding
[ afbeelding ]
wie?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar hij maakt het nu toch al klaar....voor morgen
Hihihi... Ik heb zelfs kippers als ontbijt gegeten. Daar is dit niks bij .. MMMggGGGG ik at dat de hele dag zeg maarquote:
neeeeee....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:52 schreef Juud79 het volgende:
Ik zeg appeltaart... (heb overigens niet alle antwoorden teruggelezen)
zo van ''blurp''quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihi... Ik heb zelfs kippers als ontbijt gegeten. Daar is dit niks bij .. MMMggGGGG ik at dat de hele dag zeg maar
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo van ''blurp''![]()
ja, da's lekker smerig
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:55 schreef Dementor het volgende:
Fan doe eens een leuk tjoepje.
Pretty please.
Is niet zo.. Had ik gister en na een reboot was het normaal. Heb ik anders geen last van. ????quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees je eens in joh![]()
En wat is Fok traag....
ja heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lees je eens in joh![]()
En wat is Fok traag....
Hihi.quote:
Ik denk dat we Brian moeten bellen dan is het zo opgelost.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja heb ik ook last van![]()
vin ik zoooooooo irritant kan static daar niet iets aan doen ?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:58 schreef Flabberguest het volgende:
Zij het van die motor handschoenen die je moet opwarmen in de oven?
wat is OS ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Blijft mooi om die emoties te zien bij de OS
Sorry denk Oplipische Spelenquote:
Uhh lees ff naar bovenquote:
Gelukkig zitten mijn sokken verder dan datquote:
Geef mij die gouden plak maarquote:
Bij deze doneer ik de ¤10,- aan de PPPS voor beltegoed zodat je nog eens iemand kan bellen tijdens de uitzending.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:08 schreef PeterNB het volgende:
Was het niet helemaal flabbergast, maar ik reken hem goedpm je giro maar
Mijn handschoenen waren vandaag doorregend en zonder 'oven-garing' zijn
ze morgen nog nat.......
Euhmmmmm toch welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, motorhandschoenen, daar kom je toch ook niet op![]()
Namens de directie, redaktie, techiek, produktie en presentatie van de PPPS bedankt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:11 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Bij deze doneer ik de ¤10,- aan de PPPS voor beltegoed zodat je nog eens iemand kan bellen tijdens de uitzending.![]()
Ojee Fan pas op hoor!quote:
quote:
ken je BERRY BLASTER ook merk sport, zelfde als die thee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ojee Fan pas op hoor!
Voor je het weet zit ik hier tot 3 uur 's nachts filmpjes te posten.
Ik ben weer aan de kruiden begonnen.
Ja dat ken ik!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ken je BERRY BLASTER ook merk sport, zelfde als die thee?
dat drink ik dus nu.......
is het te merkener staat op dat je er energiek van wordt......
yepquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat ken ik!
Goeie shit zou Bartje zeggen.
Echt!
Tsja vraag me niet waarom maar dacht er ineens aan. Misschien zit ik al teveel bij de wintersport, heb je ze ook voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had het echt NIET verwacht dat iemand dat zou raden..........
Actieve stoffen per dosering/glas:quote:
o vandaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Actieve stoffen per dosering/glas:
Mariadistel 500 mg
Groene thee 300 mg
Paardebloem 300 mg
Damiana 200 mg
Taurine 125 mg
Methionine 100 mg
Choline 100 mg
Inositol 100 mg
Vitamine C 60 mg
Vitamine B3 18 mg
Vitamine B6 2 mg
Goed spul.
De Maya's gebruikten damiana als genotmiddel en andere indianenstammen in Zuid-Amerika zagen het als een heilzame plant en maakten er thee van. Een kruid met veel eigenschappen dus.
Damiana is bij ons erg in trek doordat het psychoactieve effect wordt vergeleken met de 'high' van marihuana.
Weet wat je slikt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o vandaar![]()
ik daacht al wat vreemd ik ben hier de enige die lol heeft.... maar nu snap ik het
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Actieve stoffen per dosering/glas:
Mariadistel 500 mg
Groene thee 300 mg
Paardebloem 300 mg
Damiana 200 mg
Taurine 125 mg
Methionine 100 mg
Choline 100 mg
Inositol 100 mg
Vitamine C 60 mg
Vitamine B3 18 mg
Vitamine B6 2 mg
Goed spul.
De Maya's gebruikten damiana als genotmiddel en andere indianenstammen in Zuid-Amerika zagen het als een heilzame plant en maakten er thee van. Een kruid met veel eigenschappen dus.
Damiana is bij ons erg in trek doordat het psychoactieve effect wordt vergeleken met de 'high' van marihuana.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap... en het is tenminste volledig
Thanks Peter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/
[..]
oeps........ wordt het nog ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/
[..]
Om dat te bestendigen hebben we eind deze week een meeting op een geheime plaatsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Thanks Peter.
Jij en NMNS zijn nog steeds een wonderbaarlijk tagteam.
Wat een giller!![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
Het bevat bestanddelen die direct de zenuwen en de geslachtsorganen stimuleren
Nou ik ben er van naar bed van! Trustuh!
Met burgers?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om dat te bestendigen hebben we eind deze week een meeting op een geheime plaats![]()
Ik word zeer opgewonden van niets zeggende YT's dus ga met je meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
Het bevat bestanddelen die direct de zenuwen en de geslachtsorganen stimuleren
Nou ik ben er van naar bed van! Trustuh!
Wacht maar af, begin volgende week is de nieuwe uitgewerkte strategie van kracht. We slaan hard terug, desnoods met oververhitte diskdrivesquote:
Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar af, begin volgende week is de nieuwe uitgewerkte strategie van kracht. We slaan hard terug, desnoods met oververhitte diskdrives
We staan voortdurend in contact met elkaar met de meest moderne communicatiemiddelen, waaronder telegraaf, telefoon, fax, en duiven. Ze maken ons de pis niet lauw. Aanstaande vrijdag zetten we tijdens een meeting de punten op de i, daarna gaat het los op uur U, met een marge van enige minutenquote:
Doe je niet, want ik ga slapenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als ik jullie irriteer moeten jullie het effe zeggen hoor![]()
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je niet, want ik ga slapen![]()
Fijne voortzetting![]()
Nee hoor, The Doorsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Fan, hoe gaat het met Superman?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is lady night nou gebleven ?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is lady night nou gebleven ?
ik dacht dat je naar je nest wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:52 schreef Lady-night het volgende:
Doors (Jim Morrison) - Riders On The Storm 1969
Ruud gaat door voor de koelkast
Die vind ik niet zo geweldig.quote:
Nee hoor...veel te gezellig hier.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat je naar je nest wasmaar je bent er nog .........
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo geweldig.![]()
Bij de wee, ik ben nog eens op bezoek geweest bij Morrison
Hoef niks neer te zetten dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit meer iets voor jou?
anders zet jij er even één neer
quote:
Dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
truste bolletje
kruip lekker in je warme holletje
onder het wolletje
morgen weer een nieuwe dag en nieuw dolletje![]()
Moet om half negen met mijn ouwe barrel voor de garage staanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:06 schreef Lady-night het volgende:
[..]
He nog even wachten hoor....veel te vroeg
Suc6 met je barrel.....slaap lekker!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet om half negen met mijn ouwe barrel voor de garage staan
quote:
Op zicht wel aardig, maar ik wordt er niet echt vrolijk vanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik vind die nieuwe Coldplay wel okay, ondanks dat de massa dat ook vindt.
Those who are dead are not dead
They’re just living in my head
Hoeft ook niet, je kan ook lekker wegzinken in muziek.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op zicht wel aardig, maar ik wordt er niet echt vrolijk van
Is ook waarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je kan ook lekker wegzinken in muziek.
Weltrustequote:
http://forum.fok.nl/activequote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Echt? Terwijl de regen zo gezellig tegen het raam tikt? Slaapt heel fok! al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |