Willen we niet wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Even uploaden, ik heb echt een nieuwe nodig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:49 schreef Soury het volgende:
Nou ja ik haat die ringtones zowiezo.. Ik heb een bescheiden krekeltje.. Prrrriiiiiet prrrriiet![]()
Hahaha ringtones.. Wie durft wie heeft wat op de mobiel
Een moeder die haar kinderen leert jumpen, ja doei!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal: Er was een tijd waarin ik de kinderen leerde jumpen. Motorisch klop ik wel aardig dus het ging goed. Dit was het nummer wat wij altijd gebruikten. Nu gebruik ik mijn mobiel al een half jaar niet meer ofzo. Te verstikkend.
Ohhh my god .. Dat wil ik echt niet horen als iemand me beltquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Het verhaal: Er was een tijd waarin ik de kinderen leerde jumpen. Motorisch klop ik wel aardig dus het ging goed. Dit was het nummer wat wij altijd gebruikten. Nu gebruik ik mijn mobiel al een half jaar niet meer ofzo. Te verstikkend.
Ja, is dat zo raar? Oudste wilde jumpen voor de maandafsluiting. Ik pik snel dansjes op dus. Ik ben geen 80 ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een moeder die haar kinderen leert jumpen, ja doei!
Is het echt?
Weeds, de serie.quote:
Ik vind het gewoon grappig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar? Oudste wilde jumpen voor de maandafsluiting. Ik pik snel dansjes op dus. Ik ben geen 80 ofzo.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het op je heupen muts
Das kut... betekend dat ook dat je dan kentekenplaten moet aanvragen..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef Juud79 het volgende:
*Je autopapieren kwijt zijn, als je auto morgen naar de garage moet voor de APK is nooit grappig*
En hij was geweldig! Hij kon enorm goed jumpen. Nu is het uit en blegh. Ik heb nog geen nieuwe dingen hoeven te leren dus volgens mij is het rustig op qua danshypes. Ik deed natuurlijk wel keurig de gordijnen dicht. We wonen in een keurige buurt.quote:
En nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:06 schreef Juud79 het volgende:
*Je autopapieren kwijt zijn, als je auto morgen naar de garage moet voor de APK is nooit grappig*
Voor alsnog betekend het dat ik nu even verder ga met zoeken, naar iets wat ik een jaar geleden voor het laatst heb gehad en morgen even de afspraak naar volgende week verzet....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Das kut... betekend dat ook dat je dan kentekenplaten moet aanvragen..
P.s. Pffff Static
Grote huizen, mooie tuinen, witte tuinhekjes , de geur van appeltaart en Blond Amsterdam voor de ramen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
En hij was geweldig! Hij kon enorm goed jumpen. Nu is het uit en blegh. Ik heb nog geen nieuwe dingen hoeven te leren dus volgens mij is het rustig op qua danshypes. Ik deed natuurlijk wel keurig de gordijnen dicht. We wonen in een keurige buurt.
Maar dit is gewoon een SOS. SC/COS samen. Het gaat hier helemaal niet meer over DGK.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef static het volgende:
Voor de duidelijkheid: DGK reeksen blijven gewoon [DGK] in de titel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |