yepquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat ken ik!
Goeie shit zou Bartje zeggen.
Echt!
Tsja vraag me niet waarom maar dacht er ineens aan. Misschien zit ik al teveel bij de wintersport, heb je ze ook voorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Had het echt NIET verwacht dat iemand dat zou raden..........
Actieve stoffen per dosering/glas:quote:
o vandaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Actieve stoffen per dosering/glas:
Mariadistel 500 mg
Groene thee 300 mg
Paardebloem 300 mg
Damiana 200 mg
Taurine 125 mg
Methionine 100 mg
Choline 100 mg
Inositol 100 mg
Vitamine C 60 mg
Vitamine B3 18 mg
Vitamine B6 2 mg
Goed spul.
De Maya's gebruikten damiana als genotmiddel en andere indianenstammen in Zuid-Amerika zagen het als een heilzame plant en maakten er thee van. Een kruid met veel eigenschappen dus.
Damiana is bij ons erg in trek doordat het psychoactieve effect wordt vergeleken met de 'high' van marihuana.
Weet wat je slikt!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o vandaar![]()
ik daacht al wat vreemd ik ben hier de enige die lol heeft.... maar nu snap ik het
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Actieve stoffen per dosering/glas:
Mariadistel 500 mg
Groene thee 300 mg
Paardebloem 300 mg
Damiana 200 mg
Taurine 125 mg
Methionine 100 mg
Choline 100 mg
Inositol 100 mg
Vitamine C 60 mg
Vitamine B3 18 mg
Vitamine B6 2 mg
Goed spul.
De Maya's gebruikten damiana als genotmiddel en andere indianenstammen in Zuid-Amerika zagen het als een heilzame plant en maakten er thee van. Een kruid met veel eigenschappen dus.
Damiana is bij ons erg in trek doordat het psychoactieve effect wordt vergeleken met de 'high' van marihuana.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap... en het is tenminste volledig
Thanks Peter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/
[..]
oeps........ wordt het nog ergerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://www.azarius.nl/smartshop/aphrodisiacs/damiana/
[..]
Om dat te bestendigen hebben we eind deze week een meeting op een geheime plaatsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Thanks Peter.
Jij en NMNS zijn nog steeds een wonderbaarlijk tagteam.
Wat een giller!![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
Het bevat bestanddelen die direct de zenuwen en de geslachtsorganen stimuleren
Nou ik ben er van naar bed van! Trustuh!
Met burgers?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om dat te bestendigen hebben we eind deze week een meeting op een geheime plaats![]()
Ik word zeer opgewonden van niets zeggende YT's dus ga met je meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
Het bevat bestanddelen die direct de zenuwen en de geslachtsorganen stimuleren
Nou ik ben er van naar bed van! Trustuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |