Wacht maar af, begin volgende week is de nieuwe uitgewerkte strategie van kracht. We slaan hard terug, desnoods met oververhitte diskdrivesquote:
Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wacht maar af, begin volgende week is de nieuwe uitgewerkte strategie van kracht. We slaan hard terug, desnoods met oververhitte diskdrives
We staan voortdurend in contact met elkaar met de meest moderne communicatiemiddelen, waaronder telegraaf, telefoon, fax, en duiven. Ze maken ons de pis niet lauw. Aanstaande vrijdag zetten we tijdens een meeting de punten op de i, daarna gaat het los op uur U, met een marge van enige minutenquote:
Doe je niet, want ik ga slapenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als ik jullie irriteer moeten jullie het effe zeggen hoor![]()
Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe je niet, want ik ga slapen![]()
Fijne voortzetting![]()
Nee hoor, The Doorsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Fan, hoe gaat het met Superman?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is lady night nou gebleven ?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is lady night nou gebleven ?
ik dacht dat je naar je nest wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:52 schreef Lady-night het volgende:
Doors (Jim Morrison) - Riders On The Storm 1969
Ruud gaat door voor de koelkast
Die vind ik niet zo geweldig.quote:
Nee hoor...veel te gezellig hier.......quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat je naar je nest wasmaar je bent er nog .........
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo geweldig.![]()
Bij de wee, ik ben nog eens op bezoek geweest bij Morrison
Hoef niks neer te zetten dusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit meer iets voor jou?
anders zet jij er even één neer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |