Je was toch dol op vleesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou.......................................................nee
Ik lus alleen worst...............................................quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was toch dol op vlees
Das goorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:08 schreef PeterNB het volgende:
Tip: Ik heb ze nu in de oven gelegd zodat ik er morgenochtend wat aan heb....
Hehehehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef blomst het volgende:
je sokken waren nog niet droog
Was dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ciabattine`s.
Ik lig in een deuk hierquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:12 schreef blomst het volgende:
gewoon brood
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:08 schreef static het volgende:
Voor de duidelijkheid: DGK reeksen blijven gewoon [DGK] in de titel houden.
Raar maar waarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
héhéhéhé waren jullies stout geweest?
hoe hadden jullie deze dan genoemd![]()
![]()
sorry maar hier moet ik dus van lachen
Das volgens mij in je eigen belang dus NEEquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, we kunnen het kooktopique natuurlijk ook wat leuker maken, elke dag iets voor Peter bedenken
SOS'jes toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
héhéhéhé waren jullies stout geweest?
hoe hadden jullie deze dan genoemd![]()
![]()
sorry maar hier moet ik dus van lachen
Leer peter koken.............quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Oeh, we kunnen het kooktopique natuurlijk ook wat leuker maken, elke dag iets voor Peter bedenken
ik las iets over wentelteefjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:22 schreef Manu82 het volgende:
Nou ja!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik las iets over wentelteefjes![]()
je hebt ook ''griekse wentelteefjes''![]()
bakkie griekse yogurt
6 eieren
zelfrijzend bakmeel
zout
maak / mix papje van
brood erin dopen
bakken in olijfolie
klaar...... kan je zo eten dan is het een ''grieks teefje''
en met suiker en kaneel is het een ''hollands teefje''
6 eieren he.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dus is lekker hoor ........
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1.) Verwarm de oven voor op 150 graden.
2.) Gooi alle muesli, vruchtjes en chocolade e.d. in een grote kom, en meng alles goed doorelkaar.
op!
Verrekquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:32 schreef Flabberguest het volgende:
Ik zeg dat Peter 2 space cake n de oven heeft staan![]()
![]()
http://klein-duimpje.blog(...)i-ontbijt-repen.htmlquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1.) Verwarm de oven voor op 150 graden.
2.) Gooi alle muesli, vruchtjes en chocolade e.d. in een grote kom, en meng alles goed doorelkaar.
3.) Doe de gecondenseerde melk, met de andere vloeibare smaakmakers in een (steel)pannetje, en roer alles goed doorelkaar. Warm het geheel op een heel laag vuur op. Let op, houd het vuur laag, ook al gaat het langzaam, en blijf roeren, want dit brand heel erg makkelijk aan! Je kunt zien dat het warm is doordat de melk een heel stuk vloeibaarder is.
4.) Giet het melk-mengsel in de kom met muesli, en roer alles met een houten of rubber spatel goed doorelkaar. Zorg dat alles goed bedekt is met het melkmengsel.
5.) Stort het muesli-melk-beslag in de bakvorm, en sprijd het gelijkmatig uit. Druk alles heel stevig aan, zodat je een harde, egale plakaat krijgt.
6.) Zet de mueslikoek een uur in de oven.
7.) haal 'm er na een uur uit, en laat het geheel in de bakvorm een kwartier afkoelen.
8.) Na dat kwartier kun je er repen uit snijden. Er gaan zo'n 15 à 16 repen uit een baksel. Laat de repen afkoelen tot ze volledig koud zijn, en verpak ze dan om te bewaren, of eet ze meteen op!
makkelijk;quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[quote] [quote]Die witte bonen soep mag je me wel es mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |