Daggie op water en brood dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, laat ik het erop houden dat ik niet erg netjes was, maar goed, er ging die dag wel meer fout.
Ik was in ieder geval niet dezelfde dag weer thuis.
2 ritten op één dag?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar foetsie.
Moet zo wel de boodschappen doen die ik gisteren niet gedaan hebben, dus ik moet vandaag 2 ritten doen.
Voor mijn doen wel, ik moet eerst op de fiets de ene kant op, dan boodschappen thuis dumpen, en dan nog een rit de andere kant op.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
2 ritten op één dag?da's hard werken Mo
Ver van huis?quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mijn doen wel, ik moet eerst op de fiets de ene kant op, dan boodschappen thuis dumpen, en dan nog een rit de andere kant op.
Extra tasje mee zou toch ook kunnen..quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
2 ritten op één dag?da's hard werken Mo
Er ging het een en ander aan vooraf, en je wil niet weten hoeveel agenten ze soms nodig hebben voor één heetgebakerd mannetje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
Dan moet je GODVERDOMME wel héél wat zeggen...of je bent zo'n agent aangevlogen
stuk of 6 gok ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er ging het een en ander aan vooraf, en je wil niet weten hoeveel agenten ze soms nodig hebben voor één heetgebakerd mannetje.
Niet ver, het is 5 minuten fietsen heen en terug is dan 10 minuten, en de rit de andere kant op hetzelfde, dat is dus in totaal 20 minuten fietsen.quote:
ow.... nah, voor jou is het lekker weer nu, ik zou wel willen ruilen dan had ik al op die fietsquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Niet ver, het is 5 minuten fietsen heen en terug is dan 10 minuten, en de rit de andere kant op hetzelfde, dat is dus in totaal 20 minuten fietsen.
Het is droog en op het moment verwacht ik nog niet direct regen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... nah, voor jou is het lekker weer nu, ik zou wel willen ruilen dan had ik al op die fiets
gezeten nu
Dan moet jij nu gaan,misschien kan ik straksquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is droog en op het moment verwacht ik nog niet direct regen.
Ik had die dag mijn dag niet, daar leek het in ieder geval wel op.quote:
Ga nou maar die boodschappen halen straks gaat het misschien regenen en loop jequote:Op zaterdag 5 september 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had die dag mijn dag niet, daar leek het in ieder geval wel op.
Ik moet me eerst toonbaar maken, daar ben ik nu mee bezig, en scheren doe ik vandaag niet, geen zin in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga nou maar die boodschappen halen straks gaat het misschien regenen en loop je
weer te schelden
Ik ga me vandaag ook niet scherenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet me eerst toonbaar maken, daar ben ik nu mee bezig, en scheren doe ik vandaag niet, geen zin in.
Ik weet niet of het bij jou nodig is, maar soms zie je vrouwen waarvan je denkt, eeeeeksss.quote:
Ben je dan zo harig?quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik scheer me iedere dag, al dan niet m'n gezicht.
Nou ja, beter scheren dan met een baard rond gaan lopen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het groeit gewoon heel snel terug.
Ja idd, maar ook oksel en benen groeien snel terug, ben dus dagelijks in de weer onder de douche met een scheermesje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, beter scheren dan met een baard rond gaan lopen.
Maar je bedoeld waarschijnlijk je bikinilijn.
Je zal wel niet de enige zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja idd, maar ook oksel en benen groeien snel terug, ben dus dagelijks in de weer onder de douche met een scheermesje.
Handig nu met je headsetquote:
Smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
Ik had nog een koppie Witte Bonen Soep over van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Is dat een variatie op witte bonen in tomatensaus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
jij leest ook niks terug heh?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is dat een variatie op witte bonen in tomatensaus?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwam ik al tegen![]()
SHO / [DGK #181] De ene SOS is de andere niet
Tonijn ben ik niet dol opquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:02 schreef schvvmert het volgende:
Had nog deeg over
Vandaag Pizza Tonno.
[ afbeelding ]
Helemaal niet of op de pizza?quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Tonijn ben ik niet dol opsterker nog, ik vind het niet lekker
Nooit lekker gevondenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal niet of op de pizza?
Ik vind tonijn wel lekker, maar niet zo voor op de pizza
Ok weten we dat ookquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nooit lekker gevondendus ook niet op pizza
Ik ga wel voor de veggie grillworst en de veggie spekkiesquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kan je daar vast rekening mee houden
keek even waar Salzburg lagquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je in mijn lesboeken gegluurd TH?
Niet voor de soep of het patatje pindasaus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de veggie grillworst en de veggie spekkies
De vluchtelingen werden overgebracht naar onder meer Wenen, Salzburg en Duitsland.quote:
erbij of voor af natuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet voor de soep of het patatje pindasaus?
zeker stoned againquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
Arme Sas:
John Cooper Clarke mist boot naar Into the Great Wide Open
ah... je hebt het over de vluchtelingen... had ik effe niet doorquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De vluchtelingen werden overgebracht naar onder meer Wenen, Salzburg en Duitsland.
Wachten tot die platen allemaal samenkomen duurt ze te lang....quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De vluchtelingen werden overgebracht naar onder meer Wenen, Salzburg en Duitsland.
altitude of approximately 430 metresquote:
ik dacht in welk perspectief plaatsen we deze ontwikkeling daarquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten tot die platen allemaal samenkomen duurt ze te lang....
Plate-tectonicsquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht in welk perspectief plaatsen we dit
vluchtelingenprobleem ⁄ plate-tectonics = nietsquote:
Zonder plate-tectonics zou de wereld er heel saai en vlak hebben uitgezien......quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vluchtelingenprobleem ⁄ plate-tectonics = niets
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Tis toch vaak witte bonen in tomatensaus...quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.
Eerder witte bonen in tomatensoep.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch vaak witte bonen in tomatensaus...
Gewoon uit blik?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb voor morgen een gerecht met witte bonen in tomatensaus op het menu staan
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog wasquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb voor morgen een gerecht met witte bonen in tomatensaus op het menu staan
Hadden ze mayo in de oorlog?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog was
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinnerenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben gek op blikken witte bonen, en dan met mayonaise. (niet in tomatensaus) Marrije vroeg nog of het oorlog was
Heerlijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinneren
Ik vind het ook een vreemde combinatie hoor.
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me inderdaad nog herinneren
Ik vind het ook een vreemde combinatie hoor.
Ik ben benieuwd naar de reactiesquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
HeerlijkOh die kan in dat cul topic CUL / Onculinaire guilty pleasure?
Vergis je niet hoorquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.
Daar staat steevast de ketchup- en mayonaisefles op tafelquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige mensen pleuren nu eenmaal, heel culinair, overal mayo op en anderen weer overal tomatensaus.
Daar is het topic voor.quote:
Ik vind mayo ook best lekker hoor, ik heb het alleen nog nooit bij witte bonen geprobeerd.quote:
Ik kreeg dat bij een vriendinnetje vroeger. Ik sprak haar een paar jaar geleden en toen vertelde ik dat ik het nog steeds lekker vond. En zij eet dat dus NOOIT meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind mayo ook best lekker hoor, ik heb het alleen nog nooit bij witte bonen geprobeerd.
zit een beetje tomatenpuree doorheen, dus daar komt de kleur vandaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er rood uit voor witte bonensoep.
Want wat gooi je daar bij dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
zit een beetje tomatenpuree doorheen, dus daar komt de kleur vandaan.
Begin nooit aan rumbonen, want je kan niet meer stoppen
niks, ik had koffie gezet, cafeïnevrije natuurlijk op dit uur en ik dacht ik neem een rumboon,quote:
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit rumbonen gegeten, wel rumberen, die had mijn zoon voor een feestje gemaakt. VAn die berensnoepjes in een schaal met rum gegooid, best lekker.
[ afbeelding ]
Echt wel dat de beertjes die rum opzogenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.![]()
Maar die beren zuigen toch geen rum op, ik snap daar het nut niet echt van.
Haribo beertjes in de rum?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog nooit rumbonen gegeten, wel rumberen, die had mijn zoon voor een feestje gemaakt. VAn die berensnoepjes in een schaal met rum gegooid, best lekker.
[ afbeelding ]
Man man man... zeg dat welquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rumbonen zijn heerlijk, niet gek ook, want rum is heerlijk.![]()
In wodka, Malibu of een andere sterke drank kan ook. Nachtje in de koelkast en smullen maarquote:
ik heb om eerlijk te zijn nog nooit van die beertjes gegetenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wodka, Malibu of een andere sterke drank kan ook. Nachtje in de koelkast en smullen maar
Dat komt omdat je geen kinderen hebtquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb om eerlijk te zijn nog nooit van die beertjes gegeten
Zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen kinderen hebt
quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets bijzonders, gewoon mierzoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |