Mijn ex speelt piano, blokfluit, accordeon, djembé en ukelele.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Mn moeder speelde af en toe piano, ondat ze zong in een koor en dan tokkelde ze altijd Papageno en probeerde te zingen... Toen hadden we nog geen mobiele headsets, dus toen verdween ik of naar mn kamer of het huis uit op zoek naar een vriendje om mee te spelen of zo
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex speelt piano, blokfluit, accordeon, djembé en ukelele.
En zoon gitaar, piano en accordeon.
Een van de dochters gitaar en zingt.
Haar tweelingzus speelt niets, maar zingt wel af en toe mee. .
Mijn zoon is dolblij dat we hem vroeger op pianoles hebben gedaan, ondanks dat hij het niet altijd even leuk vond is ie ons nu dankbaar daarvoor, dat zegt ie heel vaak tegen me.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik had ook best een instrument willen kunnen bespelen of zingen ofzo, maar ik kan het niet
ja, dat ging vroeger allemaal niet bij mijn ouders, 9 koters is een beetje duurquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zoon is dolblij dat we hem vroeger op pianoles hebben gedaan, ondanks dat hij het niet altijd even leuk vond is ie ons nu dankbaar daarvoor, dat zegt ie heel vaak tegen me.
Je weet dus wel dat het niet goedkoop is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat ging vroeger allemaal niet bij mijn ouders, 9 koters is een beetje duur
geen idee... niemand is op les geweestquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
In mijn familie was weinig muzikaal talent....
Ja hoe duur weet ik niet, maar als je er ééntje doe willen ze misschien allemaal,quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet dus wel dat het niet goedkoop is.
Je moet ook een piano hebben en die 2 keer per jaar laten stemmen.
Elk kind heeft wel een andere hobby.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoe duur weet ik niet, maar als je er ééntje doe willen ze misschien allemaal,
dus daar begonnen ze niet aan
ik tekende ... dat kostte niksquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elk kind heeft wel een andere hobby.
Mn ouder broer en zus zijn nog naar de muziekschool geweest op les... Ik werd thuis achter de piano gezet , maar veel verder dan "boer daar loopt een kip int water"of "Jelle Hoempapa" is het niet gekomenquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
geen idee... niemand is op les geweest![]()
misschien zijn er wel verborgen talenten
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn ouder broer en zus zijn nog naar de muziekschool geweest op les... Ik werd thuis achter de piano gezet , maar veel verder dan "boer daar loopt een kip int water"of "Jelle Hoempapa" is het niet gekomen
Truste.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:04 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen. Ik zie een stukje blauw aan de hemel... Zou dat het einde van de regen betekenen?
bah.. ik hoop voor dat meisje dat die vrouw zich meldt, zal je gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-van-377-euro.dhtml
Typerend voor de 'helden' van de parkeerwacht.
Die kans is indd groot, maar het is natuurlijk geen wet. Dus hoezo zou dit niet kunnen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een tachtige jarige vrouw van een fiets af valt, breekt die een heup volgens mij, sterk verhaal.
Met figuren als parkeerwachters en handhavers kan ik geen normaal gesprek voeren zonder dat ik ruzie met ze krijg.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
bah.. ik hoop voor dat meisje dat die vrouw zich meldt, zal je gebeuren
Nah... niet altijd hoor Pietquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een tachtige jarige vrouw van een fiets af valt, breekt die een heup volgens mij, sterk verhaal.
Die eikels bekeurden ook gewoon mijn moeder van 80+ die met een rollator liep en volgens hun haar auto, voorzien van invalidekaart, verkeerd zou hebben geparkeerd en daarom van een flinke bon hadden voorzien.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met figuren als parkeerwachters en handhavers kan ik geen normaal gesprek voeren zonder dat ik ruzie met ze krijg.
Die Griek kreeg een keer een boete hier voor de deur, hij was aan het uit parkeren en toenquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met figuren als parkeerwachters en handhavers kan ik geen normaal gesprek voeren zonder dat ik ruzie met ze krijg.
Werd het daarna niet teruggedraaid dan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die eikels bekeurden ook gewoon mijn moeder van 80+ die met een rollator liep en volgens hun haar auto, voorzien van invalidekaart, verkeerd zou hebben geparkeerd en daarom van een flinke bon hadden voorzien.![]()
Ik ga dan die knul flink de waarheid zeggen, en die bon betaal ik wel gewoon, al krijg ik er 2 (dat is al voorgekomen), maar de betreffende lullo krijg van mij wel te horen dat ie een enorme kortzichtige mierenneukende klootzak is!quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek kreeg een keer een boete hier voor de deur, hij was aan het uit parkeren en toen
had ie zijn riem niet om, dus daarna stopte hij om zijn riem om te doen en toen stond er al
zo'n knulletje op een schooter naast de autohij had de riem al in zijn handen
![]()
kreeg ie toch een boete van 90 euro.
Hij zei tegen die knul, maar je ziet toch dat ik net aan het uitparkeren ben en nu mijn
riem omdoe?
Jaaaa...... zegt die knul, maar u moet uw riem omdoen vóórdat u gaat uitparkeren![]()
Nah, kan je wel boos worden en gaan schelden maar schiet je toch niks mee op, dus
dan maar betalen....
Die Griek is inmiddels iets wijzer geworden in de loop der jarenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga dan die knul flink de waarheid zeggen, en die bon betaal ik wel gewoon, al krijg ik er 2 (dat is al voorgekomen), maar de betreffende lullo krijg van mij wel te horen dat ie een enorme kortzichtige mierenneukende klootzak is!
Nee, volgens hun, ze waren met hun 3-en, hadden ze gelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Werd het daarna niet teruggedraaid dan?
ja hoor van mij mag je, als je zelf maar de boete's betaaldquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, volgens hun, ze waren met hun 3-en, hadden ze gelijk.
Nou, mag ik dan even melden dat je een grote eikel bent? Ja, dus!
En toen gingen ze mij ook dreigen met een boete. Een stelletje zielige figuren zijn het.
Die betaal ik ook, maar ik houd mijn bek dus ècht niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hoor van mij mag je, als je zelf maar de boete's betaald![]()
maar sommige figuren zijn wel eikels is waar
Dat hoeft ook niet in zo'n geval, maar met schelden heb je nou eenmaal vaak alleen jezelfquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die betaal ik ook, maar ik houd mijn bek dus ècht niet.
Zo wijs ben ik ook wel, maar ik heb de boete er wel voor over.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet in zo'n geval, maar met schelden heb je nou eenmaal vaak alleen jezelf
te pakken Mo, dat is nou eenmaal zo ...
Ik niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo wijs ben ik ook wel, maar ik heb de boete er wel voor over.
De hoogste die ik ooit voor 'belediging' kreeg was ¤ 500,-.quote:
teringquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hoogste die ik ooit voor 'belediging' kreeg was ¤ 500,-.
quote:
Nou ja, laat ik het erop houden dat ik niet erg netjes was, maar goed, er ging die dag wel meer fout.quote:
Uit logeren geweest dusquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, laat ik het erop houden dat ik niet erg netjes was, maar goed, er ging die dag wel meer fout.
Ik was in ieder geval niet dezelfde dag weer thuis.
Ik ben niet zomaar foetsie.quote:Op zaterdag 5 september 2015 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten denk ikineens is ie foetsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |