Het is voor mij al lang geleden, maar in mijn herinnering moest je vooral doen alsof je er geen moeite in had gestoken, maar puur op talent tot een goed resultaat kwam.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Studentenvoer is toch juist bedoeld om met de pet naar te gooien?
Zeker wel! Maar een kaascroissantje of een frikandel niet. Dat bedoel ik, dat zijn gewoon lekkere, normale dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spinazie a la crème met penne vind je geen onculinaire guilty pleasure? *laat zien aan vriend*
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:quote:
Paar van die goedkope kaiserbroodjes door de helft doen, zo'n plak 'kaas' ertussen met wat cayennepoeder, broodjes klein beetje vochtig maken en wat knoflookpoeder erbovenop. Dat ff onder de grill en daarna afbakken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Dit iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook mijn guilty pleasure. Voor extra guilty doe ik er ook nog 2 plakken van dit erbij:
[ afbeelding ]
Die ga ik binnenkort even uitproberen!!quote:
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:08 schreef Pap89 het volgende:
Owjah.... Mijn onculinaire guilty pleasure is dan toch wel echt:
Jell-O (Gelatine Pudding)
Laatst van de toko van die extreem chemische "Koolaid" Cherry Jell-O gemaakt + een bakje "Nata de Coco"/Kokosgel blokjes erdoor.
Weet niet waarom ik het lekker vind, want eigenlijk is het gewoon vreselijke troep
Maar Bessola is echt lekker!quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is voor mij jeugdsentiment, mijn opa en oma maakte het.
Dus soms als ik ze mis, dan maak ik gelatine pudding of koop ik Bessola.
Mijn moeder dronk dat altijd in de zomer.quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:29 schreef _Joy_ het volgende:
Een plakje kaas door de suiker halen en daarna oprollenhmmmmm
Dat is toch gewoon heel lekker en geen guilty onculinaire pleasure? Nog lekkerder is als je onder de kaas een beetje ketchup of andere tomatensaus doet voor je het in de oven doet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:40 schreef HarveySpecter het volgende:
Doritos met (gesmolten) kaas uit de oven![]()
[ afbeelding ]
Wel gewoon zo'n standaard naturel rijstwafel toch? Niet die Snack-a-Jack spinoffs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:04 schreef essnhills het volgende:
Rijstwafels met pindakaas en vlokken
Ja gewoon zo'n standaard naturelquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel gewoon zo'n standaard naturel rijstwafel toch? Niet die Snack-a-Jack spinoffs.
Klinkt wel apart, maar ga 't eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1x in de zoveel tijd moet ik die gewoon weer halen en dan niet opgewarmd
Is gelukkig het enige wat ik nog lust, want energydrink krijg ik niet eens weg.
Dat perslucht (geen idee wat dat precies is) voegt wat extras toe aan de slagroom. Is ook wel beetje onculinairy but guilty plessurequote:Op maandag 7 september 2015 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Kant en klare slagroom zo uit de fles in je bek spuiten. En dan zoveel mogelijk, dat echt heel je mond vol is!
E941 en E942quote:Op maandag 7 september 2015 18:44 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat perslucht (geen idee wat dat precies is) voegt wat extras toe aan de slagroom. Is ook wel beetje onculinairy but guilty plessure
haha hihi.quote:Op maandag 7 september 2015 20:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
E941 en E942
Edit: stikstof en lachgas
Vissticks op witbrood met cheddar en mayo/ketchup. Heb ik vorig jaar veel gegetenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:05 schreef Buurpoes het volgende:
Vissticks zijn heerlijk, maar toch geen guilty pleasures?
Ik sta nu vet spek in dunne plakjes uit te bakken. Valt dat er wel onder? Ik gok dat ik dat al 20 jaar niet gegeten heb.
Vroeger wel idd. Vooral die cheap ass penny wafels, eten tot je misselijk bent.quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dit topic!
Mijn guilty pleasure, niet vies, heel lekker juist, maar heel fout: een pak pennywafels als avondeten.
Op het werk altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Cup a soup met heel weinig water zodat je een klein beetje soep hebt, en dan van die hele dikke zoute soeppap onder in je beker naar binnen lepelen
Ja, precies zo dusquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:23 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Op het werk altijd
Die kleine plastic koffie bekertjes, dan zo'n zakje erin, is al 2x te veel voor zo'n bekertje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |