Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik dat een keer voor de gein proberengewoon die hash in korreltje toch?
Wanneer je hash warm maakt kun je het verkruimelen en met tabak mengen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien ga ik dat een keer voor de gein proberengewoon die hash in korreltje toch?
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''quote:Op zondag 6 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...
ah... aansteker eronder houden, heb ik wel eens gezien jaquote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wanneer je hash warm maakt kun je het verkruimelen en met tabak mengen.
Je wil toch een ouwe snoeper worden.quote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''![]()
kan geen kwaad toch als ik een béétje doe
Nah... misschien slaap ik er lekker opquote:Op zondag 6 september 2015 01:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch een ouwe snoeper worden.
Nee, maar die ouders kregen het opeens toch warm en voelden zich toch anders, maar dat krijg je ook als je nooit rooktquote:Op zondag 6 september 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon een peuk roken dan, maar dan me iets ''extra's''![]()
kan geen kwaad toch als ik een béétje doe
Had ik vroeger altijd bij op stap voor in tenten en gelegenheden waar het niet mocht.quote:Op zondag 6 september 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hadden wij in Spanje ooit gedaan op een bruiloft.. Een heel pakje Camels gevuld met joints.... (in specialefilter vloei en echte filters er in.. Na de ceremonie traditie getrouw wordt er gerookt ook door de ouders dus lachen...
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 6 september 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... misschien slaap ik er lekker op
Maar dat ruik je toch?quote:Op zondag 6 september 2015 01:58 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Had ik vroeger altijd bij op stap vroeger voor in tenten en gelegenheden waar het niet mocht.
Sigaret goed uit het zicht houden, onschuldig om je heen kijken en niet op dezelfde plek blijven staan.quote:
Ja, in het voorbij gaan roken, dan ruik je niet meer waar het nou eigenlijk vandaan kwam.quote:
En die.quote:Op zondag 6 september 2015 02:00 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sigaret goed uit het zicht houden, onschuldig om je heen kijken en niet op dezelfde plek blijven staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |