SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 05-09-2015 23:26:48 ]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd hadquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel kinderen maar eet ze ook nooit
In Spanje snoepen ze pipas, zonnebloempittenquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk omdat je dochter in Spanje woonde toen ze de berensnoepjesleeftijd had
Ik eet ze nu ook niet meer.
Maakt niets uit idd, ik zie het nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
volgens mij hoort er wel een D tussen maar ja
nee effe gegoogeld voor een plaatje maar het kloptquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niets uit idd, ik zie het niet
Nee alstjeblieftquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:28 schreef FANN het volgende:
Anyway's.......... kersenbonbons zijn ook lekker trouwens...
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat heb je helemaal zelf ontdekt? De binnenkant van de chocolade is namelijk met een suikerlaag bedekt.
Tijden dat ik het niet eet, maar dan opeens wel weer..quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste chocolade wel jahelaas kan je wel zeggen
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijden dat ik het niet eet, maar dan opeens wel weer..
Tot het op is en je geen nieuwe meer koopt....quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...
Als je verstandig bent niet neequote:Op zaterdag 5 september 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het op is en je geen nieuwe meer koopt....
Of had je dat al eerder gedaan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
ah... da;s toevallig, effe neuzen daar...
CUL / Zoetekauwen verzamelen! Snoep-zelfmaaktopic!
Heel herkenbaar wat Chuf zegt, ik heb dat ook dat ik perioden heb waarin ik bepaalde dingen een tijdje veel eet en daarna weer een hele tijd niet.quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Is vaak zo, ineens heb je en vlaag dat je héél vaak iets eet totdat de bui weer over is...
quote:Op zondag 6 september 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel herkenbaar wat Chuf zegt, ik heb dat ook dat ik perioden heb waarin ik bepaalde dingen een tijdje veel eet en daarna weer een hele tijd niet.
Ja er kwamen nog wat buien jou kant opquote:Op zondag 6 september 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had dat bier vandaag toch niet voor niks gekocht, ik was wel zeiknat toen in weer thuis was.
Ach, mijn timing was wat beroerd.quote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er kwamen nog wat buien jou kant op
Zoals het weer ook al een hele week...quote:Op zondag 6 september 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn timing was wat beroerd.
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.quote:Op zondag 6 september 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals het weer ook al een hele week...
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie lekker is dat warme zonnige weer, maar ik ben echtquote:Op zondag 6 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.
Moet ik in mijn hoofd naar de herfstmodus switchen.
Ja tis alweer september....quote:Op zondag 6 september 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is bijna herfst dus veel zal er voorlopig niet meer veranderen.
Moet ik in mijn hoofd naar de herfstmodus switchen.
Het is vooral de nattigheid waar ik een hekel aan heb.quote:Op zondag 6 september 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het voor jullie lekker is dat warme zonnige weer, maar ik ben echt
dolblij als het over is hoorkan ik tenminste lekker ingepakt naar buiten
ja, da's soms minder, maar dan nog ben ik blijquote:Op zondag 6 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is vooral de nattigheid waar ik een hekel aan heb.
Dat komt omdat jij dan veel binnen hebt gezeten en naar buiten snakt.quote:Op zondag 6 september 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, da's soms minder, maar dan nog ben ik blijcapuchon of paraplu
maar je heb toch wel een paraplu?quote:Op zondag 6 september 2015 00:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij dan veel binnen hebt gezeten en naar buiten snakt.
Dus eigenlijk normaal dat jij minder moeite met de nattigheid hebt, maar heb geen pittig kort....
quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb er niet zoveel problemen mee, alleen dat mn bril nat wordt is lastig
Op de fiets is het lastig met plu.quote:Op zondag 6 september 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je heb toch wel een paraplu?![]()
Of je doet een badmuts op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |