dacht dat er nog 1 moest zijn. .quote:Op donderdag 10 december 2015 21:41 schreef Burdie het volgende:
Deze? OUD / [oppas] Het grote algemene oppasvragen topic
Hupje had de link gesloopt, je kijkt niet scheel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:19 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Oeps, ik heb per ongeluk nog een babytopic geopend terwijl er al 1 isblond he?
Toch? Huh ik kijk scheel. Nu zie ik het niet meer. Oververmoeid denk ik....
Gelukkig. Ik weet dat mijn ogen niet de beste zijnquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:25 schreef LuDann het volgende:
Fijn SQ.
[..]
Hupje had de link gesloopt, je kijkt niet scheel.
dank jequote:Op woensdag 23 december 2015 10:03 schreef Shandaly het volgende:
Het grote [Oud] filmpjestopic deel 10
Wat was Lars daar nog klein!
Facebook?quote:Op woensdag 23 december 2015 08:16 schreef DJMO het volgende:
vraagje .. er is een kinder foto topic. Is er ook een kinderfilmpjes topic?
Omdat ik me kan voorstellen dat niet iedereen in het kleutertopic zit te wachten op een schattig filmpje van een kleuter die zijn croissantje deelt met z'n babybroertje, heb ik hem dus in het filmpjes topic gepost. Kun je er zelf voor kiezen om te kijken of nietquote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Facebook?
No offence, maar daar zit toch niemand op te wachten??
Dat kun je ook zeggen van de foto's in het kinderfototopic natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2015 10:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Facebook?
No offence, maar daar zit toch niemand op te wachten??
Klopt.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen van de foto's in het kinderfototopic natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2015 05:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt.
Maar een foto kan ik me nog enigszins voorstellen. Is leuk om een gezicht te zien bij alle verhalen.dat is ook een beetje boel belachelijk maak dan een selectie en lever die in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb het naar iemand gestuurd, maar zij heeft niet meer gereageerd op mijn oproep om het verder te sturen. Een nieuw pakket in het leven roepen kan natuurlijk welquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Malteser het volgende:
Er was/is zo'n prematurenpakket wat rond gaat binnen OUD. Bestaat het nog? Iemand enig idee waar het momenteel is? En is er behoefte aan een neutraal setje maat 44 en twee neutrale shirtjes maat 44 voor in het pakket?
Dat is jammer want het is juist zo mooi dat het er is, of ja was.quote:Op maandag 28 december 2015 19:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het naar iemand gestuurd, maar zij heeft niet meer gereageerd op mijn oproep om het verder te sturen. Een nieuw pakket in het leven roepen kan natuurlijk wel
Klopt, wellicht waren er omstandigheden die maakten dat het liep zoals het liepquote:Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is juist zo mooi dat het er is, of ja was.
Ik doneer graag de kleding in maat 44 die ik heb liggen!
Exact! Is ook geen oordeel. Heb nog een edit gedaan. Ik neem het graag op me om het netjes in orde te maken.quote:Op maandag 28 december 2015 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, wellicht waren er omstandigheden die maakten dat het liep zoals het liep![]()
Maar een nieuw pakket is ook tof!
We gaan even kijken of we het bestaande pakket boven water kunnen krijgen. Ik zal inventariseren wat er nog in zit.quote:Op maandag 28 december 2015 21:59 schreef onomatopee het volgende:
Wat een hartverwarmend initiatief, zo'n pakket![]()
Is het misschien handig om een lijstje hier te posten van dingen die handig zijn voor zo'n pakket of die nu ontbreken? Dan is het makkelijker aanvullen/zien of je iets bruikbaars hebt. Ik heb zelf geen idee waar behoefte aan is in zo'n pakket namelijk, maar zou graag bijdragen als we iets hebben wat bruikbaar is
Done!quote:Op donderdag 31 december 2015 10:55 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kan iemand een nieuw "als zwanger/worden blijven" topic openen?? Ik zit mobiel en krijg steeds een foutmelding
schop gegevenquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:49 schreef ingee het volgende:
Er was een topic met recalls ivm veiligheid toch? Heeft iemand een linkje?
recentste wat ik kon vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:39 schreef Cholula het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin het ging over voogdij en het online regelen daarvan?
Weet iemand welke dat was?
Pas bij Ynske's post viel bij mij het kwartje.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:53 schreef Cholula het volgende:
Die zocht ik inderdaad. Dankjewel Ynske!
OUD / Knuffeldouble 3quote:Op dinsdag 2 februari 2016 09:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik krijg mobiel het knuffel double topic niet gevonden. Heeft iemand een linkje? Moet er even iets terugzoeken
OUD / Succesrecepten voor/van jouw kinderenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:56 schreef Cwen het volgende:
Ik krijg het laatste receptentopic niet meer gevonden. Er stonden heel lekkere dingen in, maar ik ben evrgeten ze op te slaan. Iemand een idee?
Scepsismequote:Op zondag 14 februari 2016 20:37 schreef Mark het volgende:
Ik snap je scepsisme, maar het kan een welwillende newbie zijn
Scepticismequote:
Eens. Vind het ook een vreemd topic. Heb het daarom maar genegeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 15:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waarom dat cijfer geven aan je zwangerschap topic? Ik vind dat echt belachelijk. Een uiting van de maatschappij zoals die nu is? Prestatiegericht? Maakbaar? Dit is zoiets groots en overweldigends, wat heb je eraan om daar cijfers aan te gaan geven?
Koester dat wat fijn ging, waarin je je gehoord voelde en ga aan de slag met dat wat getraumatiseerd heeft, probeer er woorden aan te geven, maar een cijfer???
Sorry als ik nu discussie oproep, maar ik kan het even niet laten.
Nouja, hij doet het echt steeds, en het is irritant....quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Een beetje kinderachtig gezever, dat lijkt me geen banaanvraag waardik vraag wel even of ie ergens anders gaat spelen
Gewoon negeren joh...quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:55 schreef SaskiaR het volgende:
Kan die irritante matthias24 een ban voor OUD krijgen? Mafketel
Er was een trotse oma/opa/tante topic ooit herinner ik me.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:14 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Is er eigenlijk een topic in OUD voor (aanstaande) oma's en opa's?
Jaren geleden heb ik regelmatig meegepost in OUD, voornamelijk de sc, zo rond 2006.
Dochter was toen 12/13...
Jaren ook niet gepost maar wel gelurkt.
Dochter is nu 22 en zwangerdus ik lurk weer wat meer in o.a. Zwangerschap en geboorte
![]()
Maar ik weet niet of het gewenst is dat ik als oma to be mee ga zitten typelen over dochterlief voor de dames die daar nu zitten, ze kennen me niet namelijk. De dames die me eventueel nog wel kennen typelen niet meer in Z & G want hebben alweer grotere kinders (bv Mignonne, Brighteyes...).
Ik zou het wel leuk vinden om de perikelen die ik met dochterlief meemaak te delen en hoe ik er zelf in sta, oma worden, maar een apart topic vind ik ook weer zoiets.... niet dus!
![]()
Of in de sc, maar die loopt niet zo hard tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:14 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
Jaren geleden heb ik regelmatig meegepost in OUD, voornamelijk de sc, zo rond 2006.
Dochter is nu 22 en zwangerdus ik lurk weer wat meer in o.a. Zwangerschap en geboorte
![]()
Maar ik weet niet of het gewenst is dat ik als oma to be mee ga zitten typelen over dochterlief voor de dames die daar nu zitten, ze kennen me niet namelijk. De dames die me eventueel nog wel kennen typelen niet meer in Z & G want hebben alweer grotere kinders (bv Mignonne, Brighteyes...).
Ik zou het wel leuk vinden om de perikelen die ik met dochterlief meemaak te delen en hoe ik er zelf in sta, oma worden, maar een apart topic vind ik ook weer zoiets.... niet dus!
![]()
Hoi GMquote:Op zondag 24 april 2016 19:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik post atm in z&g en wmb ben je welkom hoor, er posten ook partners mee.
Is het je 1e kleinkind? En gaat alles goed?
Het begint nu wel een beetje irritant te worden, misschien iets minder vriendelijk vragen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
Een beetje kinderachtig gezever, dat lijkt me geen banaanvraag waardik vraag wel even of ie ergens anders gaat spelen
Hey wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:14 schreef Fannie het volgende:
Hoi![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip. Is zal straks even kijken of het echt dezelfde enquête is voor ik met slotjes ga gooien.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:53 schreef Gaoxing het volgende:
He wat leuk, gefeliciteerd Fannie!
Maar waar ik eigenlijk voor kwam: ik was bezig met de vragenlijst van Jeroen, hier. En kwam er vervolgens achter dat Pleuni hem hier ook al, en veel eerder, had geplaatst. Is misschien een beetje veel van het goede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |